ja dat bedoelde ik ook; dus floris moet het maar pikken?quote:Op zaterdag 4 november 2006 01:11 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Daar moest ik erg om lachen, want ze heeft boter op haar hoofd. Etienne, weet je nog![]()
trustenquote:Op zaterdag 4 november 2006 01:13 schreef JufJoop het volgende:
Ik ga een tukje doen.. morgen weer vroeg posten
Houdoe![]()
Ze heeft vast een heel redelijke verklaring voor hemquote:Op zaterdag 4 november 2006 01:14 schreef neferhone het volgende:
[..]
ja dat bedoelde ik ook; dus floris moet het maar pikken?
Als hij de misstap van Marcia pikt moet hij het hele junkverhaal er ook bij laten zitten, en juist dát zou voor mij een bottleneck zijn in deze.quote:Op zaterdag 4 november 2006 01:14 schreef neferhone het volgende:
[..]
ja dat bedoelde ik ook; dus floris moet het maar pikken?
Marcia op haar knieen tegen Floris: "Maar niemand kan zijn fokking aantrekkelijkheid weerstaan"quote:Op zaterdag 4 november 2006 01:15 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Ze heeft vast een heel redelijke verklaring voor hemMaar intussen wel tegen Tijn preken
![]()
Van deze cap moet Hummie met haar huishoudschoolachtergrond toch van d'r stoel glijden!quote:
quote:Op zaterdag 4 november 2006 01:16 schreef JufJoop het volgende:
[..]
Marcia op haar knieen tegen Floris: "Maar niemand kan zijn fokking aantrekkelijkheid weerstaan"
quote:Op zaterdag 4 november 2006 01:16 schreef JufJoop het volgende:
[..]
Marcia op haar knieen tegen Floris: "Maar niemand kan zijn fokking aantrekkelijkheid weerstaan"
Wat zou ze nou zo geil vinden aan 'm? Zn kale plekken? Ze lelijke tatoo's? Of zou t zn preutsheid zijn.quote:Op zaterdag 4 november 2006 01:16 schreef JufJoop het volgende:
[..]
Ik hoop ook op Sabrina. Rik was mijn nummer twee, maar hij loopt nu wel erg te mauwen. Hij heeft ook de verkeerde vriendinnen: Marlies, Marciaquote:Op zaterdag 4 november 2006 01:16 schreef Coos het volgende:
Rik wint BB6.![]()
(ik zelf zie liever Sabrina)![]()
The whole package...quote:Op zaterdag 4 november 2006 01:17 schreef arneaux het volgende:
[..]
Wat zou ze nou zo geil vinden aan 'm? Zn kale plekken? Ze lelijke tatoo's? Of zou t zn preutsheid zijn.
Wie? Floris of Etienne?quote:Op zaterdag 4 november 2006 01:17 schreef arneaux het volgende:
[..]
Wat zou ze nou zo geil vinden aan 'm? Zn kale plekken? Ze lelijke tatoo's? Of zou t zn preutsheid zijn.
Je kan niet slapen?quote:
quote:
quote:Op zaterdag 4 november 2006 01:28 schreef Day het volgende:
TT aangepast.
Heeft het zin om het vorige topic te lezen of zeggen jullie: laat maar
Lief, dank je welquote:Op zaterdag 4 november 2006 01:28 schreef Day het volgende:
TT aangepast.
Heeft het zin om het vorige topic te lezen of zeggen jullie: laat maar
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |