Ik zei toch dat ik het eens was..quote:Op zaterdag 4 november 2006 00:32 schreef neferhone het volgende:
[..]
hij heeft toch zoveel respect voor robdan had hij afstand gehouden
![]()
Maar die van mij was eerder.quote:
Maar wel een beetje laat....quote:Op zaterdag 4 november 2006 00:38 schreef Wickedangel het volgende:
Mijn TT is leuker![]()
[COS #486] Op elk pindakaaspotje past een dekseltje
weet ik niet; nu ff wat onzin(wel leuk) zijn geboorte dag horroscoop. dag wordt betieteld als de dag van de aan val. zijn sterke kanten zijn energiek vol zelf vertrouwen expansief- zwakke kanten: destructief chaotisch en rusteloosquote:Op zaterdag 4 november 2006 00:36 schreef JufJoop het volgende:
[..]
Ik zei toch dat ik het eens was..![]()
Hij zou idd met zijn handen van een getrouwde vrouw af moeten blijven... voor hem moet trouwens ook raar zijn, met die kinderen in zijn achterhoofd...
quote:
25 Augustus. Kijk eens als je wil.quote:Op zaterdag 4 november 2006 00:42 schreef neferhone het volgende:
[..]
weet ik niet; nu ff wat onzin(wel leuk) zijn geboorte dag horroscoop. dag wordt betieteld als de dag van de aan val. zijn sterke kanten zijn energiek vol zelf vertrouwen expansief- zwakke kanten: destructief chaotisch en rusteloos![]()
quote:Op zaterdag 4 november 2006 00:38 schreef Wickedangel het volgende:
Mijn TT is leuker![]()
[COS #486] Op elk pindakaaspotje past een dekseltje
Mo had beloofd dat als ze klaar was bij Rik...ze nog even bij Tijn kwam buurten.quote:Op zaterdag 4 november 2006 00:42 schreef Suikeroom het volgende:
de maatjes zijn aan het fluisteren in bed zo te zien
't is maar goed dat Marlies er niet is...quote:Op zaterdag 4 november 2006 00:42 schreef Suikeroom het volgende:
de maatjes zijn aan het fluisteren in bed zo te zien
Moet iemand ff in FB vragen of de TT veranderd kan worden.quote:
Eigenlijk heb ik helemaal niet meer aan hem gedacht sinds hij het huis uit isquote:Op zaterdag 4 november 2006 00:43 schreef arneaux het volgende:
[..]. Ik moest meteen aan Etiënne denken. Hoe zou die het hebben, gezoend met een neger én een homo. Begrijp me niet verkeerd, vrijheid blijheid voor mij part, maar tja, die vrienden van Etiënne.
.
Ik wil de vorm van zijn hoofd ook wel eens zienquote:Op zaterdag 4 november 2006 00:43 schreef arneaux het volgende:
[..]. Ik moest meteen aan Etiënne denken. Hoe zou die het hebben, gezoend met een neger én een homo. Begrijp me niet verkeerd, vrijheid blijheid voor mij part, maar tja, die vrienden van Etiënne.
.
Ik heb al een topicreportje gestuurd. Als er nog iemand wakker is.quote:Op zaterdag 4 november 2006 00:45 schreef arneaux het volgende:
[..]
Moet iemand ff in FB vragen of de TT veranderd kan worden.
de dag van de onbeschaamde extravert sterke kantenflamboyant sexy enrgiek zwakke kanten behoeftig en onzeker. die dag is mijn vader ook jarig bij hem klopt hij nietquote:Op zaterdag 4 november 2006 00:43 schreef arneaux het volgende:
[..]
25 Augustus. Kijk eens als je wil.
Zeker leukquote:Op zaterdag 4 november 2006 00:42 schreef neferhone het volgende:
[..]
weet ik niet; nu ff wat onzin(wel leuk) zijn geboorte dag horroscoop. dag wordt betieteld als de dag van de aan val. zijn sterke kanten zijn energiek vol zelf vertrouwen expansief- zwakke kanten: destructief chaotisch en rusteloos![]()
vraag het zijn vrienden, floris of barry maarquote:Op zaterdag 4 november 2006 00:45 schreef JufJoop het volgende:
[..]
Ik wil de vorm van zijn hoofd ook wel eens zien![]()
![]()
Hoe kom je aan deze info? Is wel leukquote:Op zaterdag 4 november 2006 00:46 schreef neferhone het volgende:
[..]
de dag van de onbeschaamde extravert sterke kantenflamboyant sexy enrgiek zwakke kanten behoeftig en onzeker. die dag is mijn vader ook jarig bij hem klopt hij niet![]()
Ik geloof er niet in maar hij klopt best redelijk.quote:Op zaterdag 4 november 2006 00:46 schreef neferhone het volgende:
[..]
de dag van de onbeschaamde extravert sterke kantenflamboyant sexy enrgiek zwakke kanten behoeftig en onzeker. die dag is mijn vader ook jarig bij hem klopt hij niet![]()
Ik heb begrepen dat Floris te stoned is om ook maar een deuk in een pakje boter te kunnen slaan.quote:Op zaterdag 4 november 2006 00:47 schreef Bartoli het volgende:
[..]
vraag het zijn vrienden, floris of barry maar![]()
quote:Op zaterdag 4 november 2006 00:48 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Ik heb begrepen dat Floris te stoned is om ook maar een deuk in een pakje boter te kunnen slaan.
quote:Op zaterdag 4 november 2006 00:48 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Ik heb begrepen dat Floris te stoned is om ook maar een deuk in een pakje boter te kunnen slaan.
Ik kijk niet, is Rik nou serieus nog als enige wakker?quote:Op zaterdag 4 november 2006 00:49 schreef Suikeroom het volgende:
Is Rik nu bezig met een Menno actie om zendtijd voor zichzelf te krijgen?![]()
Die komen hier niet...quote:Op zaterdag 4 november 2006 00:47 schreef Bartoli het volgende:
[..]
vraag het zijn vrienden, floris of barry maar![]()
nuja zoals Flo doet op VOL (wanhopig zijn) zo is Tijn nu in het huisquote:Op zaterdag 4 november 2006 00:49 schreef arneaux het volgende:
[..]. Floris. Die gast staat nu gewoon te boek als junk en zijn vriendin heeft zich laten vingeren door het meest ranzige ventje van heel BB. Arme jongen. Ach, hij moet maar veel op VOL lezen, zal 'm goed doen.
ja.. en de zusjes kletsen in bedquote:Op zaterdag 4 november 2006 00:50 schreef arneaux het volgende:
[..]
Ik kijk niet, is Rik nou serieus nog als enige wakker?
heb een boek:dat heet het mysterie van je geboorte dag; heb ik gekregen voor mijn verjaardag en die klopt in de meeste gevallen heel erg. maar is gewoon leuk.quote:Op zaterdag 4 november 2006 00:48 schreef JufJoop het volgende:
[..]
Hoe kom je aan deze info? Is wel leuk
Jan Jaap heeft een goeie vriendin aan de haak geslagen las ik hier ergens op Fok. Good for him. Érg offtopic dit trouwens.quote:Op zaterdag 4 november 2006 00:50 schreef JufJoop het volgende:
[..]
Die komen hier niet...
E10 vrienden kunnen dit niveau niet aan (alleen het woord niveau al)
Barry.... ken ik niet
Floris: die zit op een ander Forum waar iedereen zijn vriendinnetje beschermd, hijzelf als enthousiaste aanvoerder
Jammer... ik had graag gelezen: gelukkig hebben we de foto's nog (JJ vd Wal zit bij Pauw en Witteman)
Als ik zo'n boek in de winkel zie staan zoek ik altijd snel mijn eigen geboortedatum opquote:Op zaterdag 4 november 2006 00:51 schreef neferhone het volgende:
[..]
heb een boek:dat heet het mysterie van je geboorte dag; heb ik gekregen voor mijn verjaardag en die klopt in de meeste gevallen heel erg. maar is gewoon leuk.
De truc van zon boekje is om het globaal heel veel dingen te noemen. Bij mij staan bijvoorbeeld sexy en onzeker in 1 regel, op zn zachtst gezegd vreemd.quote:Op zaterdag 4 november 2006 00:53 schreef JufJoop het volgende:
[..]
Als ik zo'n boek in de winkel zie staan zoek ik altijd snel mijn eigen geboortedatum opMeestal zitten ze er niet ver naast
Nou en.. geen mod te bekennenquote:Op zaterdag 4 november 2006 00:52 schreef arneaux het volgende:
[..]
Jan Jaap heeft een goeie vriendin aan de haak geslagen las ik hier ergens op Fok. Good for him. Érg offtopic dit trouwens..
nu ff e10 was het 22 24 of 25 oktquote:Op zaterdag 4 november 2006 00:53 schreef JufJoop het volgende:
[..]
Als ik zo'n boek in de winkel zie staan zoek ik altijd snel mijn eigen geboortedatum opMeestal zitten ze er niet ver naast
Klopt wel ja... je kunt alles wel op een bepaalde manier interpreteren dat het klopt... maar toch blijft het leukquote:Op zaterdag 4 november 2006 00:54 schreef arneaux het volgende:
[..]
De truc van zon boekje is om het globaal heel veel dingen te noemen. Bij mij staan bijvoorbeeld sexy en onzeker in 1 regel, op zn zachtst gezegd vreemd.
Het een sluit het ander toch niet uitquote:Op zaterdag 4 november 2006 00:54 schreef arneaux het volgende:
[..]
De truc van zon boekje is om het globaal heel veel dingen te noemen. Bij mij staan bijvoorbeeld sexy en onzeker in 1 regel, op zn zachtst gezegd vreemd.
Klopt. Ik ben superonzeker en niet sexy.quote:Op zaterdag 4 november 2006 00:56 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Het een sluit het ander toch niet uitMaar geldt niet voor jou, begrijp ik
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |