Internetquote:Op vrijdag 3 november 2006 08:44 schreef Herr.Flick het volgende:
Winkels gaan pas om 9.00 uur open...![]()
Bah...quote:Op vrijdag 3 november 2006 09:08 schreef AcidBurner het volgende:
zo lekker? ik heb het nog niet geproefd... ik wil suiker in mijn cola!
Opdrinkenquote:Op vrijdag 3 november 2006 09:53 schreef feyenoord-dude het volgende:
Wat moet je trouwens met Duitse cola light Tonks?
8 euro bij die supermarkt op schiphol. Heerlijk een vriendin die in amsterdam studeert en het even voor je wil halen.quote:
Dat is het zeker maar het is ook nergens goedkoper te krijgen, en ik wilde het gewoon weer eens eten. Bij van die delicatesse zaken betaal je 10 euro dat is helemaal te gek. Dus voor een keertje kan het wel.quote:
En hoe smaakt het?quote:Op zaterdag 4 november 2006 10:13 schreef Stansfield het volgende:
[..]
Dat is het zeker maar het is ook nergens goedkoper te krijgen, en ik wilde het gewoon weer eens eten. Bij van die delicatesse zaken betaal je 10 euro dat is helemaal te gek. Dus voor een keertje kan het wel.
ik heb vorig jaar 1500 betaald en ik heb welgeteld 90 uur college gehad.quote:Op zaterdag 4 november 2006 10:00 schreef tonks het volgende:
Ja zo kan je alles wel gaan vergelijkenheb 933 euro schoolgeld betaald en merk er niks van.
Nou daar heb je toch bijna 200 pakken oreo cornflakes voorquote:Op zaterdag 4 november 2006 11:59 schreef CherryLips het volgende:
[..]
ik heb vorig jaar 1500 betaald en ik heb welgeteld 90 uur college gehad.
dat was wel een betere deal geweestquote:Op zaterdag 4 november 2006 11:59 schreef tonks het volgende:
[..]
Nou daar heb je toch bijna 200 pakken oreo cornflakes voor![]()
.quote:Op zaterdag 4 november 2006 12:01 schreef CherryLips het volgende:
[..]
dat was wel een betere deal geweest.
Meer als kleine oreokoekjes. Er zijn helemaal niet van die granenmeuk in die wel in cornflakes zit.quote:Op zaterdag 4 november 2006 10:14 schreef heaven7 het volgende:
ZekerHeb je ze al gegeten? Ik ben zo benieuwd of het cornflakes zijn met een oreoachtige smaak of meer kleine oreokoekjes..
Erg offtopic
Mooi !quote:Op zaterdag 4 november 2006 15:42 schreef afraidtech het volgende:
nieuwe schoenen, was nodig
deze:
[afbeelding]
[afbeelding]
quote:Op zaterdag 4 november 2006 15:44 schreef soylent het volgende:
Wacht maar.. Wacht maar... Ff m'n schoenen aan en dan ga ik...
Ja hele mooie schoenen zo te zien dus bij prosport gekocht......waren ze ook in het zwart want ik wil zwartequote:Op zaterdag 4 november 2006 15:42 schreef afraidtech het volgende:
nieuwe schoenen, was nodig
deze:
[afbeelding]
[afbeelding]
nee sorry :d intersportquote:Op zaterdag 4 november 2006 18:37 schreef kluivie het volgende:
[..]
Ja hele mooie schoenen zo te zien dus bij prosport gekocht......waren ze ook in het zwart want ik wil zwarte
Gaaaf! Ik wil ookquote:Op zaterdag 4 november 2006 16:24 schreef Stansfield het volgende:
[..]
Meer als kleine oreokoekjes. Er zijn helemaal niet van die granenmeuk in die wel in cornflakes zit.
quote:Op maandag 6 november 2006 18:27 schreef Little_Angel het volgende:
Armband <3
Natuurlijkquote:Op maandag 6 november 2006 18:35 schreef Qwea het volgende:
[..]je hebt je 2 euro bij elkaar gekregen?
Als je wilt rellen tonks,open dan ff een speciaal topic. Ik ben nog steeds aandachtsgeil en niet vies van een relquote:Op dinsdag 7 november 2006 11:25 schreef tonks het volgende:
Hmm dat is lastig ja. ook zo toevallig dat je net na patries reageert over mikeymo
Ik zou toch nooit met jou durven rellen q.quote:Op dinsdag 7 november 2006 11:27 schreef Qwea het volgende:
[..]
Als je wilt rellen tonks,open dan ff een speciaal topic. Ik ben nog steeds aandachtsgeil en niet vies van een rel
Waar??quote:Op dinsdag 7 november 2006 14:43 schreef Luie-princes het volgende:
Pepernoteeeeen!
Alleen die kleintjes, want die vind ik het lekkerst.![]()
Ik heb ze hier alleen zien liggen bij de bakkerquote:
Schuddebuikjesquote:Op dinsdag 7 november 2006 18:40 schreef tonks het volgende:
Je hebt ook van die hele kleine pepernootjes in een pak bij de dingen die je op brood doet liggen diein de supermarkt
Kruidnootjes, kruidnootjeeeeeeees!!quote:Op dinsdag 7 november 2006 18:40 schreef tonks het volgende:
Je hebt ook van die hele kleine pepernootjes in een pak bij de dingen die je op brood doet liggen diein de supermarkt
100% acryl?quote:Op dinsdag 7 november 2006 19:42 schreef Isegrim het volgende:
Een leuke sjaal bij HEMA.Alleen hij pluist enorm.
Geen idee en ik heb meteen het labeltje eraf getrokken, want dat was nogal groot en lelijk en ik deed 'm meteen om. Niet gekeken.quote:
Denk 100% acryl. Ik heb er ook 1. De mijne pluist als de tering. Als je hem gaat wassen,wassen op hand wasquote:Op dinsdag 7 november 2006 19:45 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Geen idee en ik heb meteen het labeltje eraf getrokken, want dat was nogal groot en lelijk en ik deed 'm meteen om. Niet gekeken.Het is in elk geval heel zacht spul.
Houdt 'ie dan op met pluizen?quote:Op dinsdag 7 november 2006 19:47 schreef Qwea het volgende:
[..]
Denk 100% acryl. Ik heb er ook 1. De mijne pluist als de tering. Als je hem gaat wassen,wassen op hand was
Het is wel handig als hij water- en winddicht is.quote:Op dinsdag 7 november 2006 19:41 schreef Stansfield het volgende:
Skibroek bij de scapina. Koopje. Het boeit me echt totaal niet voor een weekje skieen dat het geen duur merk is.
Ik ga eens kijkenquote:Op dinsdag 7 november 2006 18:35 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik heb ze hier alleen zien liggen bij de bakkerMisschien bij jou ook
neequote:
quote:Op dinsdag 7 november 2006 20:05 schreef Qwea het volgende:
[..]
neemaar als je hem in de wasmachine gooit dan pluist ie alleen maar 100x meer
heb je er bergen geld voor neer geteld?quote:
ofcoursequote:Op zaterdag 11 november 2006 19:51 schreef tonks het volgende:
HD ready?
Godverdommequote:
foto's foto'squote:Op zaterdag 11 november 2006 23:05 schreef x302 het volgende:
585,81¤ kleren / 16 stuks
was al jaartje geleden dat ik iets gekocht had
Hakenkruis erop?quote:Op zondag 12 november 2006 16:19 schreef CherryLips het volgende:
verzamel je dingen uit WWII? ik vind het altijd wel interessant, ook als m'n opa met allemaal dingetjes enzo aan komt zetten.
En zo heb ik ooit nog eens een disco in onze garage gehouden met een parachute uit WWII als 'versiering'.
Kwam van Nederlandse soldatenquote:
Als je ze goed combineerd staan ze zeer leuk , maar ieder zijn mening.quote:Op dinsdag 14 november 2006 19:41 schreef Isegrim het volgende:
Ik vind die armbanden enorm ordinair.
quote:Op woensdag 15 november 2006 17:46 schreef Isegrim het volgende:
Een bellbottom spijkerbroek bij C&A en een truitje met wijd uitlopende mouwen bij For Sale.
En dat terwijl ik eigenlijk blut ben.Maar de broek was maar 19,95 en de trui 7,50.
Welke?quote:
Leuk!! Dat blauwe shirtje is heel erg leukquote:Op woensdag 15 november 2006 22:29 schreef VixenFromHell het volgende:
[afbeelding]
![]()
oja en 2 potjes lippenboter en een deoroller
en een saucijzenbroodje!
Zonde van je geld die kaartjesquote:Op donderdag 16 november 2006 09:04 schreef TJDoornbos het volgende:
gisteren heb ik gekocht:
-Broodje Gezond
-Broodje Filet American
-2 Kaartjes Feyenoord - AZ
-Oordopjes voor mn telefoon
-Broodje Rookworst bij de enige echte goeie rookworstenhandel!
-zooitje Red Bull
van de New Yorkerquote:Op donderdag 16 november 2006 12:46 schreef heaven7 het volgende:
[..]
Leuk!! Dat blauwe shirtje is heel erg leukWaar heb je die vandaan?
Leuk! Welke New Yorker? *Hoopt op Arnhem*quote:Op donderdag 16 november 2006 16:29 schreef VixenFromHell het volgende:
[..]
van de New Yorkerkoopjes
![]()
Apeldoornquote:Op donderdag 16 november 2006 18:31 schreef heaven7 het volgende:
[..]
Leuk! Welke New Yorker? *Hoopt op Arnhem*
Jammer! Ga morgen toch naar Arnhem dus kan altijd even kijkenquote:
Was een foutje op de site van Belcompany. Vergelijkbaar met Otto, dus ga er vanuit dat ikze niet krijg.quote:
Tnx nogquote:Op donderdag 16 november 2006 22:03 schreef heaven7 het volgende:
[..]
Jammer! Ga morgen toch naar Arnhem dus kan altijd even kijken
Veel plezier met je nieuwe aankopen iig
Wavoor sap ?quote:Op maandag 20 november 2006 13:18 schreef tonks het volgende:
Sap!
Nou ik hoop het ookquote:Op maandag 20 november 2006 13:19 schreef Patries86 het volgende:
Ga nu opzoek naar leuk verjaardagscadeau voor mijn schatje... dus hoop iets leuks te vinden !
Die isquote:Op maandag 20 november 2006 13:22 schreef tonks het volgende:
[..]
Uhm. Passievrucht met sinasappel en mango. bij de AH2go gekocht.
Nope. Maar die kan ik natuulk a.s vrijdag van Adam CS halen. Ben wel benieuwd hoe die smaaktquote:Op maandag 20 november 2006 13:23 schreef tonks het volgende:
[..]
Die aardbei smoothie is ook lekker he! heb je die wel eens gehad?
Die is ook heel lekker hoorquote:Op maandag 20 november 2006 13:26 schreef Qwea het volgende:
[..]
Nope. Maar die kan ik natuulk a.s vrijdag van Adam CS halen. Ben wel benieuwd hoe die smaakt
Een SE M600i en een SE P910quote:
Kloptquote:Op donderdag 23 november 2006 12:48 schreef CherryLips het volgende:
en de 27e wordt het collegegeld er weer afgeschreven dus van die stufi merk ik ook niks
531?quote:Op donderdag 23 november 2006 13:26 schreef tonks het volgende:
[..]
Klopt. 531 stufi 240 schoolgeld
. en dan rekeningen
.
Gokje: lening erbij? Dat doe ik ook, als je te lang studeert moet je wel.quote:Op donderdag 23 november 2006 13:39 schreef Qwea het volgende:
[..]
531?uitwonend? of aanvullende beurs?
leningquote:Op donderdag 23 november 2006 13:39 schreef Qwea het volgende:
[..]
531?uitwonend? of aanvullende beurs?
Leuk!quote:Op donderdag 23 november 2006 16:29 schreef tonks het volgende:
O en ik had dit shirt:
[afbeelding]
besteld
en [afbeelding]
die!
me 2quote:Op donderdag 23 november 2006 16:38 schreef vencodark het volgende:
Dvd Pirates of the Caribbean 2 gekocht.![]()
Het Bos zit aan Kalverstraat 88-90.quote:Op donderdag 23 november 2006 18:43 schreef Noax het volgende:
Ik wil eigenlijk eens gaan kijken bij 'Het Bos' in Amsterdam kan iemand me aan het adres helpen?
Ook zou eer een leuke winkel naast 'Energy Store' in Amsterdam moeten zitten, heeft iemand enig idee welke winkel dat zou moeten zijn?
Het adres van Engery Store doe je me ook een plezier mee!
Heb het via detelefoongids proberen te vinden, helaas zonder succes.
jeetje, m'n geheugen is beter dan ik dachtquote:Op donderdag 23 november 2006 21:28 schreef Coconut het volgende:
[..]
Het Bos zit aan Kalverstraat 88-90.
Dat spul is prut! Van Blistex toch? Paar keer praten en het is al wegquote:
Longsleeve iets van 70 euro geloof ik, en shortsleeve 40 euro.. Maar zeker weten doe ik het niet.quote:Op vrijdag 24 november 2006 18:24 schreef Guidow het volgende:
iemand een idee hoeveel zo'n shirt van björn-borg kost?
NICEquote:Op maandag 27 november 2006 17:08 schreef Bhuddy het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
En nog een jeans bij de WE (Julian model)..
Eigenlijk gister gekocht
en douchegel, zeep, handcreme, douchepuffs etcquote:Op donderdag 30 november 2006 18:25 schreef CherryLips het volgende:
heeft de ikea nu ook al bodylotion.
quote:Op donderdag 30 november 2006 19:51 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
en douchegel, zeep, handcreme, douchepuffs etc
Je naam?quote:Op zaterdag 2 december 2006 10:27 schreef Qwea het volgende:
ooh en 6 chocolade letters van 8 euro p/shandgemaakt. En de ik vind ze niet lekker
neequote:
¤8 per stukquote:Op zaterdag 2 december 2006 10:27 schreef Qwea het volgende:
ooh en 6 chocolade letters van 8 euro p/shandgemaakt. En de ik vind ze niet lekker
Ik weet dat de truffelpepernoten bij sommige AH's te koop zijnquote:Op zaterdag 2 december 2006 10:39 schreef CherryLips het volgende:
[..]
¤8 per stuk.
chocola.
weet iemand trouwens waar je truffelchocoladepepernoten van bolletje kunt kopen? ben er verslaafd aan maar weet niet waar ze te verkrijgen zijn.
ok, dan ga ik ze in de buurt even allemaal af want die hierzo heeft ze nietquote:Op zaterdag 2 december 2006 10:43 schreef Lief-visje het volgende:
[..]
Ik weet dat de truffelpepernoten bij sommige AH's te koop zijn![]()
Ze zijn inderdaad erg zeldzaam ik moet er helemaal voor naar utrechtquote:Op zaterdag 2 december 2006 10:44 schreef CherryLips het volgende:
[..]
ok, dan ga ik ze in de buurt even allemaal af want die hierzo heeft ze niet.
![]()
![]()
![]()
![]()
Vlak bij Dierenkliniek Vossegat (Adriaen van Ostadelaan) daar haalde ik ze altijd vandaan (ik heb ze dit jaar nog niet gekocht)quote:
Die zie ik in elke supermarkt liggen, zag ze zelfs bij de Etos.quote:Op zaterdag 2 december 2006 10:39 schreef CherryLips het volgende:
[..]
¤8 per stuk.
chocola.
weet iemand trouwens waar je truffelchocoladepepernoten van bolletje kunt kopen? ben er verslaafd aan maar weet niet waar ze te verkrijgen zijn.
Jup, 8 euroquote:
Kruidvat en supermarkten hier hadden ze niet, maar dan kijk ik even bij de Etos op het stationquote:Op zaterdag 2 december 2006 11:42 schreef Tortoise het volgende:
[..]
Die zie ik in elke supermarkt liggen, zag ze zelfs bij de Etos.
Gister gekocht; staatslot, nieuwe mokken en 2 bierglazen (sinterklaascadeau's).
en australian is normaal gesproken zo lekkerquote:Op zaterdag 2 december 2006 11:51 schreef Qwea het volgende:
[..]
Jup, 8 eurogekocht bij de australian te emmen. (is een ijs/chocolade winkel)
quote:Op zaterdag 2 december 2006 12:05 schreef tonks het volgende:
Ik had gister baklava gekocht dat is lekkerder als chocolade!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |