quote:Op maandag 6 november 2006 18:27 schreef Little_Angel het volgende:
Armband <3
Natuurlijkquote:Op maandag 6 november 2006 18:35 schreef Qwea het volgende:
[..]je hebt je 2 euro bij elkaar gekregen?
Als je wilt rellen tonks,open dan ff een speciaal topic. Ik ben nog steeds aandachtsgeil en niet vies van een relquote:Op dinsdag 7 november 2006 11:25 schreef tonks het volgende:
Hmm dat is lastig ja. ook zo toevallig dat je net na patries reageert over mikeymo
Ik zou toch nooit met jou durven rellen q.quote:Op dinsdag 7 november 2006 11:27 schreef Qwea het volgende:
[..]
Als je wilt rellen tonks,open dan ff een speciaal topic. Ik ben nog steeds aandachtsgeil en niet vies van een rel
Waar??quote:Op dinsdag 7 november 2006 14:43 schreef Luie-princes het volgende:
Pepernoteeeeen!
Alleen die kleintjes, want die vind ik het lekkerst.![]()
Ik heb ze hier alleen zien liggen bij de bakkerquote:
Schuddebuikjesquote:Op dinsdag 7 november 2006 18:40 schreef tonks het volgende:
Je hebt ook van die hele kleine pepernootjes in een pak bij de dingen die je op brood doet liggen diein de supermarkt
Kruidnootjes, kruidnootjeeeeeeees!!quote:Op dinsdag 7 november 2006 18:40 schreef tonks het volgende:
Je hebt ook van die hele kleine pepernootjes in een pak bij de dingen die je op brood doet liggen diein de supermarkt
100% acryl?quote:Op dinsdag 7 november 2006 19:42 schreef Isegrim het volgende:
Een leuke sjaal bij HEMA.Alleen hij pluist enorm.
Geen idee en ik heb meteen het labeltje eraf getrokken, want dat was nogal groot en lelijk en ik deed 'm meteen om. Niet gekeken.quote:
Denk 100% acryl. Ik heb er ook 1. De mijne pluist als de tering. Als je hem gaat wassen,wassen op hand wasquote:Op dinsdag 7 november 2006 19:45 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Geen idee en ik heb meteen het labeltje eraf getrokken, want dat was nogal groot en lelijk en ik deed 'm meteen om. Niet gekeken.Het is in elk geval heel zacht spul.
Houdt 'ie dan op met pluizen?quote:Op dinsdag 7 november 2006 19:47 schreef Qwea het volgende:
[..]
Denk 100% acryl. Ik heb er ook 1. De mijne pluist als de tering. Als je hem gaat wassen,wassen op hand was
Het is wel handig als hij water- en winddicht is.quote:Op dinsdag 7 november 2006 19:41 schreef Stansfield het volgende:
Skibroek bij de scapina. Koopje. Het boeit me echt totaal niet voor een weekje skieen dat het geen duur merk is.
Ik ga eens kijkenquote:Op dinsdag 7 november 2006 18:35 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik heb ze hier alleen zien liggen bij de bakkerMisschien bij jou ook
neequote:
quote:Op dinsdag 7 november 2006 20:05 schreef Qwea het volgende:
[..]
neemaar als je hem in de wasmachine gooit dan pluist ie alleen maar 100x meer
heb je er bergen geld voor neer geteld?quote:
ofcoursequote:Op zaterdag 11 november 2006 19:51 schreef tonks het volgende:
HD ready?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |