NICEquote:Op maandag 27 november 2006 17:08 schreef Bhuddy het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
En nog een jeans bij de WE (Julian model)..
Eigenlijk gister gekocht
en douchegel, zeep, handcreme, douchepuffs etcquote:Op donderdag 30 november 2006 18:25 schreef CherryLips het volgende:
heeft de ikea nu ook al bodylotion.
quote:Op donderdag 30 november 2006 19:51 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
en douchegel, zeep, handcreme, douchepuffs etc
Je naam?quote:Op zaterdag 2 december 2006 10:27 schreef Qwea het volgende:
ooh en 6 chocolade letters van 8 euro p/shandgemaakt. En de ik vind ze niet lekker
neequote:
¤8 per stukquote:Op zaterdag 2 december 2006 10:27 schreef Qwea het volgende:
ooh en 6 chocolade letters van 8 euro p/shandgemaakt. En de ik vind ze niet lekker
Ik weet dat de truffelpepernoten bij sommige AH's te koop zijnquote:Op zaterdag 2 december 2006 10:39 schreef CherryLips het volgende:
[..]
¤8 per stuk.
chocola.
weet iemand trouwens waar je truffelchocoladepepernoten van bolletje kunt kopen? ben er verslaafd aan maar weet niet waar ze te verkrijgen zijn.
ok, dan ga ik ze in de buurt even allemaal af want die hierzo heeft ze nietquote:Op zaterdag 2 december 2006 10:43 schreef Lief-visje het volgende:
[..]
Ik weet dat de truffelpepernoten bij sommige AH's te koop zijn![]()
Ze zijn inderdaad erg zeldzaam ik moet er helemaal voor naar utrechtquote:Op zaterdag 2 december 2006 10:44 schreef CherryLips het volgende:
[..]
ok, dan ga ik ze in de buurt even allemaal af want die hierzo heeft ze niet.
![]()
![]()
![]()
![]()
Vlak bij Dierenkliniek Vossegat (Adriaen van Ostadelaan) daar haalde ik ze altijd vandaan (ik heb ze dit jaar nog niet gekocht)quote:
Die zie ik in elke supermarkt liggen, zag ze zelfs bij de Etos.quote:Op zaterdag 2 december 2006 10:39 schreef CherryLips het volgende:
[..]
¤8 per stuk.
chocola.
weet iemand trouwens waar je truffelchocoladepepernoten van bolletje kunt kopen? ben er verslaafd aan maar weet niet waar ze te verkrijgen zijn.
Jup, 8 euroquote:
Kruidvat en supermarkten hier hadden ze niet, maar dan kijk ik even bij de Etos op het stationquote:Op zaterdag 2 december 2006 11:42 schreef Tortoise het volgende:
[..]
Die zie ik in elke supermarkt liggen, zag ze zelfs bij de Etos.
Gister gekocht; staatslot, nieuwe mokken en 2 bierglazen (sinterklaascadeau's).
en australian is normaal gesproken zo lekkerquote:Op zaterdag 2 december 2006 11:51 schreef Qwea het volgende:
[..]
Jup, 8 eurogekocht bij de australian te emmen. (is een ijs/chocolade winkel)
quote:Op zaterdag 2 december 2006 12:05 schreef tonks het volgende:
Ik had gister baklava gekocht dat is lekkerder als chocolade!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |