Ga wiet roken met je nigger homies; optyfen; kssst!quote:Op donderdag 2 november 2006 22:41 schreef gangstaboii het volgende:
rogier je ouders wilde je eerst weg doen cker
quote:Op donderdag 2 november 2006 22:45 schreef gangstaboii het volgende:
rogier hahahahahahahaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
In verre staat van ontbinding bedoel je?quote:Op donderdag 2 november 2006 22:43 schreef gangstaboii het volgende:
driehoeken indd ik ben net als een piramide, Mietje
quote:Op donderdag 2 november 2006 22:47 schreef gangstaboii het volgende:
je disst jezelf al door jezelf voor te stellen
Je grafkamer is nog niet leeggeroofd door ali baba en zn crew?quote:Op donderdag 2 november 2006 22:47 schreef gangstaboii het volgende:
ja vast maar wel nog steeds compleet
quote:Op donderdag 2 november 2006 22:47 schreef gangstaboii het volgende:
ja vast maar wel nog steeds compleet
maar in de pot piesen is geen probleem?quote:Op donderdag 2 november 2006 22:49 schreef gangstaboii het volgende:
die was vvor rogier murp maar aangezien ik geen computer nerd ben wist ik niet hoe ik dit kon richten
Jou moeder houd meer van mij, dan van jou zelf man....quote:Op donderdag 2 november 2006 22:50 schreef gangstaboii het volgende:
zwak hoor mammaas kindje moest je nou echt schelden om jezelf duidelijk te maken
klik eens opquote:Op donderdag 2 november 2006 22:49 schreef gangstaboii het volgende:
die was vvor rogier murp maar aangezien ik geen computer nerd ben wist ik niet hoe ik dit kon richten
oh... klik is op het blauwe tekst?quote:Op donderdag 2 november 2006 22:49 schreef gangstaboii het volgende:
Er is straks iets dat op jou ontploft... Pauper...quote:Op donderdag 2 november 2006 22:52 schreef gangstaboii het volgende:
ik ben de bom misschien niet hierin maar ik ontplof op je moeder
en nou in gangsta slang anders begrijpt ie het nietquote:Op donderdag 2 november 2006 22:51 schreef remlof het volgende:
klik eens op [afbeelding] rechtsboven een post waar je op wil reageren
of plof op je moeder....quote:Op donderdag 2 november 2006 22:52 schreef gangstaboii het volgende:
ik ben de bom misschien niet hierin maar ik ontplof op je moeder
quote:Op donderdag 2 november 2006 22:51 schreef remlof het volgende:
[..]
klik eens op [afbeelding] rechtsboven een post waar je op wil reageren
quote:Op donderdag 2 november 2006 22:53 schreef WesHell het volgende:
[..]
Er is straks iets dat op jou ontploft... Pauper...![]()
en dan hard enter indrukken, zo snel mogelijkquote:Op donderdag 2 november 2006 22:54 schreef GasTurbine het volgende:
Zie mijn lauwe shizzle: Mijn vrienden en ik
quote:Op donderdag 2 november 2006 22:54 schreef WesHell het volgende:
JIj bent een Debiel
JIj bent een Debiel
JIj bent een Debiel
JIj bent een Debiel
JIj bent een Debiel
JIj bent een Debiel
JIj bent een Debiel
JIj bent een Debiel
JIj bent een Debiel
Zwak argument...quote:Op donderdag 2 november 2006 22:55 schreef gangstaboii het volgende:
hahaaha ja je ouders toen ze er over dachten om jou te nemen
[..]
Je vraagt je toch af of deze gast zelf z'n patta's kan strikkenquote:Op donderdag 2 november 2006 22:55 schreef WesHell het volgende:
Je niet behaalde diploma...
quote:Op donderdag 2 november 2006 22:57 schreef Luukzor het volgende:
[..]
Je vraagt je toch af of deze gast zelf z'n patta's kan strikken
met je pipa?quote:Op donderdag 2 november 2006 22:59 schreef gangstaboii het volgende:
ja dat en ik kan ook jou je mond dicht zippen
[..]
Nu in Nederlands graag??quote:Op donderdag 2 november 2006 22:58 schreef gangstaboii het volgende:
wil je n sterke dan je bent n afkickende heroine junk die verslaafd is aan morfine omdat je paapie niet meer dan een vezekering verdiende
quote:Op donderdag 2 november 2006 23:00 schreef VarsesteR het volgende:
Wanksta
Als jij mijn vader was, dan had je denk hier nu niet getyped...quote:Op donderdag 2 november 2006 23:00 schreef gangstaboii het volgende:
wil je pijn ok ik ben je vader
[..]
quote:Op donderdag 2 november 2006 23:01 schreef SuperRogier het volgende:
DIt is opzich best grappig
Kan 1 van de modjes de TT veranderen in: "heb *HIER* lol met een zwakzinnige" ?
jonge je spit poep met je bakra lippenquote:Op donderdag 2 november 2006 22:59 schreef gangstaboii het volgende:
ja dat en ik kan ook jou je mond dicht zippen
Je hebt wat met vaders en moeders?? Ben je vroeger zelf misbruikt door je ouders??quote:Op donderdag 2 november 2006 23:01 schreef gangstaboii het volgende:
jajajaja als je moeder er niet is wel ja
[..]
quote:Op donderdag 2 november 2006 23:03 schreef Calyptus het volgende:
als je wilt dweepen, doe het dan niet met kinderbokshandschoenen uit de zeeman van 3 euro... relnicht
Pssstquote:
quote:Op donderdag 2 november 2006 23:01 schreef SuperRogier het volgende:
DIt is opzich best grappig
Kan 1 van de modjes de TT veranderen in: "heb *HIER* lol met een zwakzinnige" ?
zoals jij vroeger? neuh....quote:Op donderdag 2 november 2006 23:04 schreef gangstaboii het volgende:
[..]
jij wil gebruikt worden????????
hahahahahahaquote:Op donderdag 2 november 2006 23:05 schreef gangstaboii het volgende:
vini vidi foetsie fietsie ik kwamen zag dat m'n fiets gejat was hahahahaaha aazwakzinnig heeeeeeeeeeeeee
Het verschijnsel "overtypen" is nog niet bekend bij deze minderbedeeldequote:Op donderdag 2 november 2006 23:05 schreef gangstaboii het volgende:
vini vidi foetsie fietsie ik kwamen zag dat m'n fiets gejat was hahahahaaha aazwakzinnig heeeeeeeeeeeeee
Nu moet jij niet tan2 lauw komen doen want ik kom uit roffa, jeweets.quote:Op donderdag 2 november 2006 23:06 schreef gangstaboii het volgende:
lekkere geile borrsthaar loze jongen van me
[..]
kusjes mijquote:Op donderdag 2 november 2006 23:09 schreef gangstaboii het volgende:
[afbeelding]
geen ondertitel, n00bz0r
wie is dat lekkere ding?quote:Op donderdag 2 november 2006 23:09 schreef gangstaboii het volgende:
[afbeelding]
geen ondertitel, n00bz0r
ik kan mezelf net niet pijpen, zoveel hou ik van mij zelf...quote:Op donderdag 2 november 2006 23:10 schreef gangstaboii het volgende:
weer zo iemand die kickt op zichzelf
jaquote:Op donderdag 2 november 2006 23:11 schreef gangstaboii het volgende:
of gaat de woordenschat te hoog voor je murp
quote:Op donderdag 2 november 2006 23:11 schreef oshiro het volgende:
TS, doe de rest van de wereldbevolking een lol en kop een trein. Zelfs voor een kloon is dit kut.
welke woordenschat?quote:Op donderdag 2 november 2006 23:11 schreef gangstaboii het volgende:
quote:Op donderdag 2 november 2006 23:10 schreef gangstaboii het volgende:
narrcist
hahahahahahahahahahahaquote:Op donderdag 2 november 2006 23:11 schreef gangstaboii het volgende:
ehheheehhehehehe boeiend
Welke triangeljosti zit jouw al die vreemde woorden in te fluisteren?quote:Op donderdag 2 november 2006 23:12 schreef gangstaboii het volgende:
narcist super tulp
Verdomme... Nu kom ik niet meer bij...quote:Op donderdag 2 november 2006 23:11 schreef gangstaboii het volgende:
ja doe!quote:Op donderdag 2 november 2006 23:13 schreef GasTurbine het volgende:
gangstaboii,, vertel me nog eens een leuk verhaal over the thug life
Ja man, jeweetquote:Op donderdag 2 november 2006 23:12 schreef gangstaboii het volgende:
hey maar zeppie jij bent de bom hoor
wie heeft gezegd dat ik dat niet was?quote:Op donderdag 2 november 2006 23:13 schreef gangstaboii het volgende:
lach maar murp dit kwam niet van jou jij bent nog steeds zwakzinnig
ook dat is niets nieuws, dat weten ze al allemaal hier...quote:Op donderdag 2 november 2006 23:15 schreef gangstaboii het volgende:
je bent wel lelijk murp
ik denk het wel....quote:Op donderdag 2 november 2006 23:15 schreef GasTurbine het volgende:
gangstaboii heeft geen verhalen omdat gangstaboii een beetje zon vies watje is
quote:Op donderdag 2 november 2006 23:17 schreef gangstaboii het volgende:
jullie doen te rof en zomaar omdat julie geen gangsta zijn. Ik ben straat ouwes, niet fokken met da real G.
San Fierro Gangsta Bitches
uit Roggel jeweetsquote:Op donderdag 2 november 2006 23:17 schreef gangstaboii het volgende:
jullie doen te rof en zomaar omdat julie geen gangsta zijn. Ik ben straat ouwes, niet fokken met da real G.
quote:Op donderdag 2 november 2006 23:17 schreef gangstaboii het volgende:
terud?quote:Op donderdag 2 november 2006 23:18 schreef gangstaboii het volgende:
ga terud in de tijd jog gas kamer
Ja Napoleon en Hitler enzo, allemaal best lastigquote:Op donderdag 2 november 2006 23:18 schreef gangstaboii het volgende:
zit ik alquote:Op donderdag 2 november 2006 23:18 schreef gangstaboii het volgende:
mijn huisdieren pwnen jouwquote:Op donderdag 2 november 2006 23:19 schreef gangstaboii het volgende:
moet ik dan echt laaiend worden?
godverredomme ik word helemaal gek hierzo. Nog ff en ik ga dan echt aarzelen om jullie huisdieren een poot uit te draaien
kom effe langs zou ik zeggenquote:Op donderdag 2 november 2006 23:19 schreef gangstaboii het volgende:
godverredomme ik word helemaal gek hierzo. Nog ff en ik ga dan echt aarzelen om jullie huisdieren een poot uit te draaien
Niet mijn lieve goudvissenquote:Op donderdag 2 november 2006 23:19 schreef gangstaboii het volgende:
Grijp je kans, lol met een zwakzinnige, en het is gratisquote:Op donderdag 2 november 2006 23:20 schreef Mister_Monkeyman het volgende:
Hahahha, al die mensen die serieus reageren
quote:Op donderdag 2 november 2006 23:19 schreef GasTurbine het volgende:
[..]
zit ik al![]()
maar vertel me eens een keer toen je bij de sociale dienst kwam hoe je je 5e uitkering kreeg?
wat moet ik dan zeggen: fipo ofzo ?quote:Op donderdag 2 november 2006 23:20 schreef Mister_Monkeyman het volgende:
Hahahha, al die mensen die serieus reageren
en hij hapt ook!quote:Op donderdag 2 november 2006 23:20 schreef SuperRogier het volgende:
[..]
Grijp je kans, lol met een zwakzinnige, en het is gratis
dus je bent homo?quote:Op donderdag 2 november 2006 23:20 schreef gangstaboii het volgende:
vanwege de druiper die je pa me gaf
[..]
Pics plzquote:Op donderdag 2 november 2006 23:21 schreef gangstaboii het volgende:
of toen ik je hond weer s verkracht had
ik heb geen hondquote:Op donderdag 2 november 2006 23:21 schreef gangstaboii het volgende:
quote:Op donderdag 2 november 2006 23:21 schreef Filay het volgende:
Hij is denk ik die van..
"hoge kraag... capuchon, weettog"!!!!
ja...zon hond voelt niks van zon klein lulleke als de jouequote:Op donderdag 2 november 2006 23:21 schreef gangstaboii het volgende:
Maar dat ligt dan ook op 1 lijnquote:Op donderdag 2 november 2006 23:22 schreef gangstaboii het volgende:
nee n lage keppel met n joodse achtergrond
[..]
daarom heb je zo 'n petje op....quote:Op donderdag 2 november 2006 23:22 schreef gangstaboii het volgende:
nee n lage keppel met n joodse achtergrond
[..]
Belgen pwnen jouwquote:Op donderdag 2 november 2006 23:24 schreef gangstaboii het volgende:
belgie was da niet gewend zo'n bijster slim knulleke
bij mij 2...quote:Op donderdag 2 november 2006 23:22 schreef SuperRogier het volgende:
Al fokkin 4 pagina's dikke onzin & lol met die sjonnie
TTT dan, damnit !
Maar hoe is het vmbo je verder bevallen dan?quote:Op donderdag 2 november 2006 23:24 schreef gangstaboii het volgende:
belgie was da niet gewend zo'n bijster slim knulleke
quote:Op donderdag 2 november 2006 23:23 schreef SuperRogier het volgende:
[..]
Maar dat ligt dan ook op 1 lijn![]()
quote:Op donderdag 2 november 2006 23:25 schreef gangstaboii het volgende:
je moet je joodse achtergrond voor je houde achtebakse kk amsterdammer anderas word ik echt GGGGGGGGGGGGGEEEEEKKKKKK
[..]
ja....quote:Op donderdag 2 november 2006 23:25 schreef gangstaboii het volgende:
post doctoraal vriend
Stort je infantiele wederhelft in elkaar jongen?quote:Op donderdag 2 november 2006 23:25 schreef gangstaboii het volgende:
je moet je joodse achtergrond voor je houde achtebakse kk amsterdammer anderas word ik echt GGGGGGGGGGGGGEEEEEKKKKKK
[..]
puik topic dit he?quote:Op donderdag 2 november 2006 23:26 schreef GasTurbine het volgende:
[..]
Stort je infantiele wederhelft in elkaar jongen?![]()
quote:Op donderdag 2 november 2006 23:26 schreef GasTurbine het volgende:
[..]
Stort je infantiele wederhelft in elkaar jongen?![]()
Geintje zeker?quote:
onder welke steen kom jij trouwens vandaan?quote:Op donderdag 2 november 2006 23:27 schreef gangstaboii het volgende:
je heb cker een woordenboek op je schoot decadentje
[..]
Nee, daar ligt mn pipaquote:Op donderdag 2 november 2006 23:27 schreef gangstaboii het volgende:
[..]
Danke!quote:Op donderdag 2 november 2006 23:27 schreef Filay het volgende:
Hoge Kraag, Stone Island vriend!
Bekijk ze daar maar. Dit zijn de filmpjes dus.
Wat denk je zelfquote:
quote:Op donderdag 2 november 2006 23:27 schreef gangstaboii het volgende:
[..]
Nu je het zegtquote:U hebt gezocht op decadentje:
Het door u gezochte woord is niet gevonden in het eendelige Van Dale Hedendaags Nederlands. Dit kan komen doordat het er niet in staat, bijvoorbeeld omdat het te nieuw is, of omdat het niet voldoet aan de opnamecriteria. Maar ook is mogelijk dat de spelling niet correct is. Kijk ook eens bij de zoekinstructies.
Niet naar luisteren!quote:Op donderdag 2 november 2006 23:29 schreef Mister_Monkeyman het volgende:
Gangstaboii, tief eens op ontiegelijke kutpauper
rare avatar heb ik opeens...quote:Op donderdag 2 november 2006 23:29 schreef gangstaboii het volgende:
ik houd van grote woorden waar mensen over denken maar heb een kleine piemel waar de vrouwen niet voor wenken greetz murp
aight,, waar heb je die geleerd,, op de straat? of in de synagoge?quote:Op donderdag 2 november 2006 23:29 schreef gangstaboii het volgende:
ik houd van grote woorden waar mensen over denken maar heb een kleine piemel waar de vrouwen niet voor wenken greetz murp
jeahquote:Op donderdag 2 november 2006 23:30 schreef SuperRogier het volgende:
[..]
Niet naar luisteren!Leer ons "gansters" zijn!
![]()
quote:Op donderdag 2 november 2006 23:29 schreef Mister_Monkeyman het volgende:
Gangstaboii, tief eens op ontiegelijke kutpauper
Nee dat is straattaal, als je nou eens echt de straat op ging wist je datquote:Op donderdag 2 november 2006 23:30 schreef gangstaboii het volgende:
pipa ben je zwart ofzo
wij hebben ouw al meer dan 4 keer (erg) gedisst, kom dan niet praten met je lauwe shizzlequote:Op donderdag 2 november 2006 23:31 schreef gangstaboii het volgende:
pauper ik diss je in je eigen taal das wees ook verstaanbaar voor mij dan kabouter
[..]
quote:Op donderdag 2 november 2006 23:31 schreef GasTurbine het volgende:
[..]
Nee dat is straattaal, als je nou eens echt de straat op ging wist je dat![]()
Aha, net als ik dacht, reageer je onzinnig dan reageert gangstaboii niet.quote:Op donderdag 2 november 2006 23:31 schreef gangstaboii het volgende:
pauper ik diss je in je eigen taal das wees ook verstaanbaar voor mij dan kabouter
[..]
Zwart...quote:Op donderdag 2 november 2006 23:32 schreef gangstaboii het volgende:
ZWART pik lees wwaar je op reageert zwak aangelegde nep internetter
[..]
quote:Op donderdag 2 november 2006 23:32 schreef Filay het volgende:
Yes mn eigen parodie teruggevonden
http://video.google.nl/videoplay?docid=-6150077495709547187&hl=nl
Of is dit reclame?
Je doet ons denken aan iemand..quote:Op donderdag 2 november 2006 23:34 schreef gangstaboii het volgende:
aaaaaaaaaiiii naaaaaahhh bradas, fok niet met die echte shit.
Echte gangsta's geven zich niet bloot op die www
ik ben king of da south nohh
quote:Op donderdag 2 november 2006 23:34 schreef gangstaboii het volgende:
Yeah bro, these posers aint worth shit. They be ridin' dirty, and they be hatin' us for seeing that.quote:Op donderdag 2 november 2006 23:34 schreef gangstaboii het volgende:
quote:Op donderdag 2 november 2006 23:35 schreef gangstaboii het volgende:
wesside nigga, jij bent niet real. Je bent een zwartnek, gore autist
net als de TSquote:Op donderdag 2 november 2006 23:36 schreef SuperRogier het volgende:
[..]
Join the group homie![]()
Misschien worden we zijn elite, ooit![]()
counterstrike?quote:Op donderdag 2 november 2006 23:37 schreef gangstaboii het volgende:
ik deagle jullie down met css n00bs
ja doe maar...quote:Op donderdag 2 november 2006 23:38 schreef GasTurbine het volgende:
Afgelebberde Bataaf, moet ik dat woord nog uitleggen?
Aight, he's right bout that yo!quote:Op donderdag 2 november 2006 23:37 schreef gangstaboii het volgende:
ik deagle jullie down met css n00bs
mag ik dat dan ook doen?quote:Op donderdag 2 november 2006 23:38 schreef gangstaboii het volgende:
gaan we nu echt rof doen dan?
ik bedoel ECHT ROF
Ruf?quote:Op donderdag 2 november 2006 23:38 schreef gangstaboii het volgende:
ik bedoel ECHT ROF
Niet nep?quote:Op donderdag 2 november 2006 23:38 schreef gangstaboii het volgende:
ik bedoel ECHT ROF
quote:Op donderdag 2 november 2006 23:40 schreef Creature het volgende:
He... gangstaboii...
Wel eens een IQ test gedaan???
Zo ja... wat was je score?
Zomaar interesse...
quote:Op donderdag 2 november 2006 23:40 schreef SuperRogier het volgende:
[..]
Hij faked het, 4 real nigger![]()
quote:Op donderdag 2 november 2006 23:40 schreef SuperRogier het volgende:
[..]
Hij faked het, 4 real nigger![]()
quote:Op donderdag 2 november 2006 23:41 schreef SuperRogier het volgende:
[..]
Hij was goed bezig, bijna een 10![]()
Staat toch leuk op je rapport, zoeen 9![]()
en dat zal ie altijd blijven...quote:Op donderdag 2 november 2006 23:41 schreef gangstaboii het volgende:
kommop roog je bent nog steeds zwak
[..]
raak mij eens aan dan....quote:Op donderdag 2 november 2006 23:42 schreef gangstaboii het volgende:
jullie zijn nep
Ik durf te wedden dat je daar de wortel van moet trekkenquote:
ROF!quote:Op donderdag 2 november 2006 23:42 schreef GasTurbine het volgende:
nee man,, we zijn echt ROF
ECHT ROF!
Dus je kent Google?quote:Op donderdag 2 november 2006 23:43 schreef gangstaboii het volgende:
147 op RPM en 151 op WAIS3
ik 342 op djw en 732 op QiE5Xquote:Op donderdag 2 november 2006 23:43 schreef gangstaboii het volgende:
147 op RPM en 151 op WAIS3
dat is ROF!quote:Op donderdag 2 november 2006 23:44 schreef gangstaboii het volgende:
ja zomaar google ja
Jeweet!quote:
quote:Op donderdag 2 november 2006 23:45 schreef SuperRogier het volgende:
[..]
Uuuh, doe dan maar een BigMac, Large patat, cola light en een McFlurry M&M![]()
nee, een mcFlurry is geen hamburger nee, wie heeft jouw ingewerkt?quote:Op donderdag 2 november 2006 23:45 schreef gangstaboii het volgende:
mmmmmmm
quote:Op donderdag 2 november 2006 23:45 schreef SuperRogier het volgende:
[..]
Uuuh, doe dan maar een BigMac, Large patat, cola light en een McFlurry M&M![]()
ROF!quote:Op donderdag 2 november 2006 23:45 schreef gangstaboii het volgende:
mmmmmmm
ROF!quote:Op donderdag 2 november 2006 23:46 schreef gangstaboii het volgende:
ja maar ik ben rof
is ook ROF!quote:
ROF?quote:Op donderdag 2 november 2006 23:46 schreef GasTurbine het volgende:
[..]
nee, een mcFlurry is geen hamburger nee, wie heeft jouw ingewerkt?
ROF!quote:Op donderdag 2 november 2006 23:47 schreef Mister_Monkeyman het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
quote:Op donderdag 2 november 2006 23:47 schreef Mister_Monkeyman het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
quote:Op donderdag 2 november 2006 23:48 schreef SuperRogier het volgende:
Btw; op dit succestopic heb ik al een #2 klaarliggen
quote:
quote:Op donderdag 2 november 2006 23:47 schreef GasTurbine het volgende:
maar,, van wie ben je nou een kloon?
oh?quote:Op donderdag 2 november 2006 23:49 schreef GasTurbine het volgende:
dit topic is alleen al leuk voor je postcount
jij hebt hem mooi ROF!quote:
ROF!!!!quote:Op donderdag 2 november 2006 23:49 schreef SuperRogier het volgende:
[..]
Ik ben stout, ik word dus al een beetje ganster
jaquote:Op donderdag 2 november 2006 23:50 schreef SuperRogier het volgende:
[..]
![]()
*zucht* wat ben ik toch een gangster
Nu moet je nog stenen naar oude vrouwtjes gooien en bankjes vernielen, bij de plaatselijke VMBO afterschool meeting bij het winkelcentrum afspreken en een taakstraf krijgenquote:Op donderdag 2 november 2006 23:49 schreef SuperRogier het volgende:
[..]
Ik ben stout, ik word dus al een beetje gangster
4quote:Op donderdag 2 november 2006 23:51 schreef SuperRogier het volgende:
Maar waar is onze Ganzsterboii eigelijk?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |