wie is dat lekkere ding?quote:Op donderdag 2 november 2006 23:09 schreef gangstaboii het volgende:
[afbeelding]
geen ondertitel, n00bz0r
ik kan mezelf net niet pijpen, zoveel hou ik van mij zelf...quote:Op donderdag 2 november 2006 23:10 schreef gangstaboii het volgende:
weer zo iemand die kickt op zichzelf
jaquote:Op donderdag 2 november 2006 23:11 schreef gangstaboii het volgende:
of gaat de woordenschat te hoog voor je murp
quote:Op donderdag 2 november 2006 23:11 schreef oshiro het volgende:
TS, doe de rest van de wereldbevolking een lol en kop een trein. Zelfs voor een kloon is dit kut.
welke woordenschat?quote:Op donderdag 2 november 2006 23:11 schreef gangstaboii het volgende:
quote:Op donderdag 2 november 2006 23:10 schreef gangstaboii het volgende:
narrcist
hahahahahahahahahahahaquote:Op donderdag 2 november 2006 23:11 schreef gangstaboii het volgende:
ehheheehhehehehe boeiend
Welke triangeljosti zit jouw al die vreemde woorden in te fluisteren?quote:Op donderdag 2 november 2006 23:12 schreef gangstaboii het volgende:
narcist super tulp
Verdomme... Nu kom ik niet meer bij...quote:Op donderdag 2 november 2006 23:11 schreef gangstaboii het volgende:
ja doe!quote:Op donderdag 2 november 2006 23:13 schreef GasTurbine het volgende:
gangstaboii,, vertel me nog eens een leuk verhaal over the thug life
Ja man, jeweetquote:Op donderdag 2 november 2006 23:12 schreef gangstaboii het volgende:
hey maar zeppie jij bent de bom hoor
wie heeft gezegd dat ik dat niet was?quote:Op donderdag 2 november 2006 23:13 schreef gangstaboii het volgende:
lach maar murp dit kwam niet van jou jij bent nog steeds zwakzinnig
ook dat is niets nieuws, dat weten ze al allemaal hier...quote:Op donderdag 2 november 2006 23:15 schreef gangstaboii het volgende:
je bent wel lelijk murp
ik denk het wel....quote:Op donderdag 2 november 2006 23:15 schreef GasTurbine het volgende:
gangstaboii heeft geen verhalen omdat gangstaboii een beetje zon vies watje is
quote:Op donderdag 2 november 2006 23:17 schreef gangstaboii het volgende:
jullie doen te rof en zomaar omdat julie geen gangsta zijn. Ik ben straat ouwes, niet fokken met da real G.
San Fierro Gangsta Bitches
uit Roggel jeweetsquote:Op donderdag 2 november 2006 23:17 schreef gangstaboii het volgende:
jullie doen te rof en zomaar omdat julie geen gangsta zijn. Ik ben straat ouwes, niet fokken met da real G.
quote:Op donderdag 2 november 2006 23:17 schreef gangstaboii het volgende:
terud?quote:Op donderdag 2 november 2006 23:18 schreef gangstaboii het volgende:
ga terud in de tijd jog gas kamer
Ja Napoleon en Hitler enzo, allemaal best lastigquote:Op donderdag 2 november 2006 23:18 schreef gangstaboii het volgende:
zit ik alquote:Op donderdag 2 november 2006 23:18 schreef gangstaboii het volgende:
mijn huisdieren pwnen jouwquote:Op donderdag 2 november 2006 23:19 schreef gangstaboii het volgende:
moet ik dan echt laaiend worden?
godverredomme ik word helemaal gek hierzo. Nog ff en ik ga dan echt aarzelen om jullie huisdieren een poot uit te draaien
kom effe langs zou ik zeggenquote:Op donderdag 2 november 2006 23:19 schreef gangstaboii het volgende:
godverredomme ik word helemaal gek hierzo. Nog ff en ik ga dan echt aarzelen om jullie huisdieren een poot uit te draaien
Niet mijn lieve goudvissenquote:Op donderdag 2 november 2006 23:19 schreef gangstaboii het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |