wie is dat lekkere ding?quote:Op donderdag 2 november 2006 23:09 schreef gangstaboii het volgende:
[afbeelding]
geen ondertitel, n00bz0r
ik kan mezelf net niet pijpen, zoveel hou ik van mij zelf...quote:Op donderdag 2 november 2006 23:10 schreef gangstaboii het volgende:
weer zo iemand die kickt op zichzelf
jaquote:Op donderdag 2 november 2006 23:11 schreef gangstaboii het volgende:
of gaat de woordenschat te hoog voor je murp
quote:Op donderdag 2 november 2006 23:11 schreef oshiro het volgende:
TS, doe de rest van de wereldbevolking een lol en kop een trein. Zelfs voor een kloon is dit kut.
welke woordenschat?quote:Op donderdag 2 november 2006 23:11 schreef gangstaboii het volgende:
quote:Op donderdag 2 november 2006 23:10 schreef gangstaboii het volgende:
narrcist
hahahahahahahahahahahaquote:Op donderdag 2 november 2006 23:11 schreef gangstaboii het volgende:
ehheheehhehehehe boeiend
Welke triangeljosti zit jouw al die vreemde woorden in te fluisteren?quote:Op donderdag 2 november 2006 23:12 schreef gangstaboii het volgende:
narcist super tulp
Verdomme... Nu kom ik niet meer bij...quote:Op donderdag 2 november 2006 23:11 schreef gangstaboii het volgende:
ja doe!quote:Op donderdag 2 november 2006 23:13 schreef GasTurbine het volgende:
gangstaboii,, vertel me nog eens een leuk verhaal over the thug life
Ja man, jeweetquote:Op donderdag 2 november 2006 23:12 schreef gangstaboii het volgende:
hey maar zeppie jij bent de bom hoor
wie heeft gezegd dat ik dat niet was?quote:Op donderdag 2 november 2006 23:13 schreef gangstaboii het volgende:
lach maar murp dit kwam niet van jou jij bent nog steeds zwakzinnig
ook dat is niets nieuws, dat weten ze al allemaal hier...quote:Op donderdag 2 november 2006 23:15 schreef gangstaboii het volgende:
je bent wel lelijk murp
ik denk het wel....quote:Op donderdag 2 november 2006 23:15 schreef GasTurbine het volgende:
gangstaboii heeft geen verhalen omdat gangstaboii een beetje zon vies watje is
quote:Op donderdag 2 november 2006 23:17 schreef gangstaboii het volgende:
jullie doen te rof en zomaar omdat julie geen gangsta zijn. Ik ben straat ouwes, niet fokken met da real G.
San Fierro Gangsta Bitches
uit Roggel jeweetsquote:Op donderdag 2 november 2006 23:17 schreef gangstaboii het volgende:
jullie doen te rof en zomaar omdat julie geen gangsta zijn. Ik ben straat ouwes, niet fokken met da real G.
quote:Op donderdag 2 november 2006 23:17 schreef gangstaboii het volgende:
terud?quote:Op donderdag 2 november 2006 23:18 schreef gangstaboii het volgende:
ga terud in de tijd jog gas kamer
Ja Napoleon en Hitler enzo, allemaal best lastigquote:Op donderdag 2 november 2006 23:18 schreef gangstaboii het volgende:
zit ik alquote:Op donderdag 2 november 2006 23:18 schreef gangstaboii het volgende:
mijn huisdieren pwnen jouwquote:Op donderdag 2 november 2006 23:19 schreef gangstaboii het volgende:
moet ik dan echt laaiend worden?
godverredomme ik word helemaal gek hierzo. Nog ff en ik ga dan echt aarzelen om jullie huisdieren een poot uit te draaien
kom effe langs zou ik zeggenquote:Op donderdag 2 november 2006 23:19 schreef gangstaboii het volgende:
godverredomme ik word helemaal gek hierzo. Nog ff en ik ga dan echt aarzelen om jullie huisdieren een poot uit te draaien
Niet mijn lieve goudvissenquote:Op donderdag 2 november 2006 23:19 schreef gangstaboii het volgende:
Grijp je kans, lol met een zwakzinnige, en het is gratisquote:Op donderdag 2 november 2006 23:20 schreef Mister_Monkeyman het volgende:
Hahahha, al die mensen die serieus reageren
quote:Op donderdag 2 november 2006 23:19 schreef GasTurbine het volgende:
[..]
zit ik al![]()
maar vertel me eens een keer toen je bij de sociale dienst kwam hoe je je 5e uitkering kreeg?
wat moet ik dan zeggen: fipo ofzo ?quote:Op donderdag 2 november 2006 23:20 schreef Mister_Monkeyman het volgende:
Hahahha, al die mensen die serieus reageren
en hij hapt ook!quote:Op donderdag 2 november 2006 23:20 schreef SuperRogier het volgende:
[..]
Grijp je kans, lol met een zwakzinnige, en het is gratis
dus je bent homo?quote:Op donderdag 2 november 2006 23:20 schreef gangstaboii het volgende:
vanwege de druiper die je pa me gaf
[..]
Pics plzquote:Op donderdag 2 november 2006 23:21 schreef gangstaboii het volgende:
of toen ik je hond weer s verkracht had
ik heb geen hondquote:Op donderdag 2 november 2006 23:21 schreef gangstaboii het volgende:
quote:Op donderdag 2 november 2006 23:21 schreef Filay het volgende:
Hij is denk ik die van..
"hoge kraag... capuchon, weettog"!!!!
ja...zon hond voelt niks van zon klein lulleke als de jouequote:Op donderdag 2 november 2006 23:21 schreef gangstaboii het volgende:
Maar dat ligt dan ook op 1 lijnquote:Op donderdag 2 november 2006 23:22 schreef gangstaboii het volgende:
nee n lage keppel met n joodse achtergrond
[..]
daarom heb je zo 'n petje op....quote:Op donderdag 2 november 2006 23:22 schreef gangstaboii het volgende:
nee n lage keppel met n joodse achtergrond
[..]
Belgen pwnen jouwquote:Op donderdag 2 november 2006 23:24 schreef gangstaboii het volgende:
belgie was da niet gewend zo'n bijster slim knulleke
bij mij 2...quote:Op donderdag 2 november 2006 23:22 schreef SuperRogier het volgende:
Al fokkin 4 pagina's dikke onzin & lol met die sjonnie
TTT dan, damnit !
Maar hoe is het vmbo je verder bevallen dan?quote:Op donderdag 2 november 2006 23:24 schreef gangstaboii het volgende:
belgie was da niet gewend zo'n bijster slim knulleke
quote:Op donderdag 2 november 2006 23:23 schreef SuperRogier het volgende:
[..]
Maar dat ligt dan ook op 1 lijn![]()
quote:Op donderdag 2 november 2006 23:25 schreef gangstaboii het volgende:
je moet je joodse achtergrond voor je houde achtebakse kk amsterdammer anderas word ik echt GGGGGGGGGGGGGEEEEEKKKKKK
[..]
ja....quote:Op donderdag 2 november 2006 23:25 schreef gangstaboii het volgende:
post doctoraal vriend
Stort je infantiele wederhelft in elkaar jongen?quote:Op donderdag 2 november 2006 23:25 schreef gangstaboii het volgende:
je moet je joodse achtergrond voor je houde achtebakse kk amsterdammer anderas word ik echt GGGGGGGGGGGGGEEEEEKKKKKK
[..]
puik topic dit he?quote:Op donderdag 2 november 2006 23:26 schreef GasTurbine het volgende:
[..]
Stort je infantiele wederhelft in elkaar jongen?![]()
quote:Op donderdag 2 november 2006 23:26 schreef GasTurbine het volgende:
[..]
Stort je infantiele wederhelft in elkaar jongen?![]()
Geintje zeker?quote:
onder welke steen kom jij trouwens vandaan?quote:Op donderdag 2 november 2006 23:27 schreef gangstaboii het volgende:
je heb cker een woordenboek op je schoot decadentje
[..]
Nee, daar ligt mn pipaquote:Op donderdag 2 november 2006 23:27 schreef gangstaboii het volgende:
[..]
Danke!quote:Op donderdag 2 november 2006 23:27 schreef Filay het volgende:
Hoge Kraag, Stone Island vriend!
Bekijk ze daar maar. Dit zijn de filmpjes dus.
Wat denk je zelfquote:
quote:Op donderdag 2 november 2006 23:27 schreef gangstaboii het volgende:
[..]
Nu je het zegtquote:U hebt gezocht op decadentje:
Het door u gezochte woord is niet gevonden in het eendelige Van Dale Hedendaags Nederlands. Dit kan komen doordat het er niet in staat, bijvoorbeeld omdat het te nieuw is, of omdat het niet voldoet aan de opnamecriteria. Maar ook is mogelijk dat de spelling niet correct is. Kijk ook eens bij de zoekinstructies.
Niet naar luisteren!quote:Op donderdag 2 november 2006 23:29 schreef Mister_Monkeyman het volgende:
Gangstaboii, tief eens op ontiegelijke kutpauper
rare avatar heb ik opeens...quote:Op donderdag 2 november 2006 23:29 schreef gangstaboii het volgende:
ik houd van grote woorden waar mensen over denken maar heb een kleine piemel waar de vrouwen niet voor wenken greetz murp
aight,, waar heb je die geleerd,, op de straat? of in de synagoge?quote:Op donderdag 2 november 2006 23:29 schreef gangstaboii het volgende:
ik houd van grote woorden waar mensen over denken maar heb een kleine piemel waar de vrouwen niet voor wenken greetz murp
jeahquote:Op donderdag 2 november 2006 23:30 schreef SuperRogier het volgende:
[..]
Niet naar luisteren!Leer ons "gansters" zijn!
![]()
quote:Op donderdag 2 november 2006 23:29 schreef Mister_Monkeyman het volgende:
Gangstaboii, tief eens op ontiegelijke kutpauper
Nee dat is straattaal, als je nou eens echt de straat op ging wist je datquote:Op donderdag 2 november 2006 23:30 schreef gangstaboii het volgende:
pipa ben je zwart ofzo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |