quote:Op donderdag 2 november 2006 22:54 schreef WesHell het volgende:
JIj bent een Debiel
JIj bent een Debiel
JIj bent een Debiel
JIj bent een Debiel
JIj bent een Debiel
JIj bent een Debiel
JIj bent een Debiel
JIj bent een Debiel
JIj bent een Debiel
Zwak argument...quote:Op donderdag 2 november 2006 22:55 schreef gangstaboii het volgende:
hahaaha ja je ouders toen ze er over dachten om jou te nemen
[..]
Je vraagt je toch af of deze gast zelf z'n patta's kan strikkenquote:Op donderdag 2 november 2006 22:55 schreef WesHell het volgende:
Je niet behaalde diploma...
quote:Op donderdag 2 november 2006 22:57 schreef Luukzor het volgende:
[..]
Je vraagt je toch af of deze gast zelf z'n patta's kan strikken
met je pipa?quote:Op donderdag 2 november 2006 22:59 schreef gangstaboii het volgende:
ja dat en ik kan ook jou je mond dicht zippen
[..]
Nu in Nederlands graag??quote:Op donderdag 2 november 2006 22:58 schreef gangstaboii het volgende:
wil je n sterke dan je bent n afkickende heroine junk die verslaafd is aan morfine omdat je paapie niet meer dan een vezekering verdiende
quote:Op donderdag 2 november 2006 23:00 schreef VarsesteR het volgende:
Wanksta
Als jij mijn vader was, dan had je denk hier nu niet getyped...quote:Op donderdag 2 november 2006 23:00 schreef gangstaboii het volgende:
wil je pijn ok ik ben je vader
[..]
quote:Op donderdag 2 november 2006 23:01 schreef SuperRogier het volgende:
DIt is opzich best grappig
Kan 1 van de modjes de TT veranderen in: "heb *HIER* lol met een zwakzinnige" ?
jonge je spit poep met je bakra lippenquote:Op donderdag 2 november 2006 22:59 schreef gangstaboii het volgende:
ja dat en ik kan ook jou je mond dicht zippen
Je hebt wat met vaders en moeders?? Ben je vroeger zelf misbruikt door je ouders??quote:Op donderdag 2 november 2006 23:01 schreef gangstaboii het volgende:
jajajaja als je moeder er niet is wel ja
[..]
quote:Op donderdag 2 november 2006 23:03 schreef Calyptus het volgende:
als je wilt dweepen, doe het dan niet met kinderbokshandschoenen uit de zeeman van 3 euro... relnicht
Pssstquote:
quote:Op donderdag 2 november 2006 23:01 schreef SuperRogier het volgende:
DIt is opzich best grappig
Kan 1 van de modjes de TT veranderen in: "heb *HIER* lol met een zwakzinnige" ?
zoals jij vroeger? neuh....quote:Op donderdag 2 november 2006 23:04 schreef gangstaboii het volgende:
[..]
jij wil gebruikt worden????????
hahahahahahaquote:Op donderdag 2 november 2006 23:05 schreef gangstaboii het volgende:
vini vidi foetsie fietsie ik kwamen zag dat m'n fiets gejat was hahahahaaha aazwakzinnig heeeeeeeeeeeeee
Het verschijnsel "overtypen" is nog niet bekend bij deze minderbedeeldequote:Op donderdag 2 november 2006 23:05 schreef gangstaboii het volgende:
vini vidi foetsie fietsie ik kwamen zag dat m'n fiets gejat was hahahahaaha aazwakzinnig heeeeeeeeeeeeee
Nu moet jij niet tan2 lauw komen doen want ik kom uit roffa, jeweets.quote:Op donderdag 2 november 2006 23:06 schreef gangstaboii het volgende:
lekkere geile borrsthaar loze jongen van me
[..]
kusjes mijquote:Op donderdag 2 november 2006 23:09 schreef gangstaboii het volgende:
[afbeelding]
geen ondertitel, n00bz0r
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |