Ga wiet roken met je nigger homies; optyfen; kssst!quote:Op donderdag 2 november 2006 22:41 schreef gangstaboii het volgende:
rogier je ouders wilde je eerst weg doen cker
quote:Op donderdag 2 november 2006 22:45 schreef gangstaboii het volgende:
rogier hahahahahahahaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
In verre staat van ontbinding bedoel je?quote:Op donderdag 2 november 2006 22:43 schreef gangstaboii het volgende:
driehoeken indd ik ben net als een piramide, Mietje
quote:Op donderdag 2 november 2006 22:47 schreef gangstaboii het volgende:
je disst jezelf al door jezelf voor te stellen
Je grafkamer is nog niet leeggeroofd door ali baba en zn crew?quote:Op donderdag 2 november 2006 22:47 schreef gangstaboii het volgende:
ja vast maar wel nog steeds compleet
quote:Op donderdag 2 november 2006 22:47 schreef gangstaboii het volgende:
ja vast maar wel nog steeds compleet
maar in de pot piesen is geen probleem?quote:Op donderdag 2 november 2006 22:49 schreef gangstaboii het volgende:
die was vvor rogier murp maar aangezien ik geen computer nerd ben wist ik niet hoe ik dit kon richten
Jou moeder houd meer van mij, dan van jou zelf man....quote:Op donderdag 2 november 2006 22:50 schreef gangstaboii het volgende:
zwak hoor mammaas kindje moest je nou echt schelden om jezelf duidelijk te maken
klik eens opquote:Op donderdag 2 november 2006 22:49 schreef gangstaboii het volgende:
die was vvor rogier murp maar aangezien ik geen computer nerd ben wist ik niet hoe ik dit kon richten
oh... klik is op het blauwe tekst?quote:Op donderdag 2 november 2006 22:49 schreef gangstaboii het volgende:
Er is straks iets dat op jou ontploft... Pauper...quote:Op donderdag 2 november 2006 22:52 schreef gangstaboii het volgende:
ik ben de bom misschien niet hierin maar ik ontplof op je moeder
en nou in gangsta slang anders begrijpt ie het nietquote:Op donderdag 2 november 2006 22:51 schreef remlof het volgende:
klik eens op [afbeelding] rechtsboven een post waar je op wil reageren
of plof op je moeder....quote:Op donderdag 2 november 2006 22:52 schreef gangstaboii het volgende:
ik ben de bom misschien niet hierin maar ik ontplof op je moeder
quote:Op donderdag 2 november 2006 22:51 schreef remlof het volgende:
[..]
klik eens op [afbeelding] rechtsboven een post waar je op wil reageren
quote:Op donderdag 2 november 2006 22:53 schreef WesHell het volgende:
[..]
Er is straks iets dat op jou ontploft... Pauper...![]()
en dan hard enter indrukken, zo snel mogelijkquote:Op donderdag 2 november 2006 22:54 schreef GasTurbine het volgende:
Zie mijn lauwe shizzle: Mijn vrienden en ik
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |