Mark. Jij ook hier.quote:Op donderdag 2 november 2006 16:41 schreef Mark_V het volgende:
Alle antwoorden zijn nog fout
Hoi lien
Ja, ik moet eigenlijk aan mijn scriptie zitten maar ik zit te soggen.....vraag beantwoorden jij trouwensquote:
je zit in de buurt, maar waarom is panos verbonden met "paniek"quote:Op donderdag 2 november 2006 16:46 schreef Lienekien het volgende:
Ik zei panos.
En op die punten moet je nog even wachten.
Die dusquote:Op donderdag 2 november 2006 16:47 schreef Nesle het volgende:
Van de god Pan.
Jeh, ben gek op al die mythesquote:Op donderdag 2 november 2006 16:48 schreef Mark_V het volgende:
[..]
Die dus![]()
![]()
Was nogal een eng en hitsig mannetje die pan....
Nestle +1
Waar hij vervolgens een panfluit van maakte. De gekquote:Op donderdag 2 november 2006 16:49 schreef Mark_V het volgende:
[..]
Ja en die veranderde toen in een rietstengel![]()
Mark_V +1quote:Op donderdag 2 november 2006 16:53 schreef Mark_V het volgende:
wedergeboorte van kunst en cultuur uit de oudheid
En dit heb ik nu allemaal in vwo4quote:Op donderdag 2 november 2006 16:54 schreef Mark_V het volgende:
Hebben die definities in de brugklas toch nog ergens voor gediend
Check mijn 1337 volledige antwoord
Dat denk ik ook.quote:Op donderdag 2 november 2006 16:58 schreef Soempie het volgende:
en nu staat het plaatje er en het is inderdaad korintisch
Zuil van Perseusquote:Op donderdag 2 november 2006 16:56 schreef Mark_V het volgende:
Wat is dit voor zuil?
[[url=http://xs208.xs.to/xs208/06444/verzuiling.jpg]afbeelding][/url]
Soempie +1quote:Op donderdag 2 november 2006 16:58 schreef Soempie het volgende:
en nu staat het plaatje er en het is inderdaad korintisch
ja doe dat!quote:Op donderdag 2 november 2006 17:02 schreef Soempie het volgende:
je had ook nog de composiete orde kunnen doen![]()
even denken over een vraag
kunst- en architectuurgeschiedenis gedaanquote:Op donderdag 2 november 2006 17:04 schreef Mark_V het volgende:
[..]
ja doe dat!![]()
ben je into bouwkunde ofzo dat je zo goed in je zuilen zit? Ik heb nog wat bouwkundige/architectuurvragen liggen, anders stel ik die wel als jij wegbent
Zo dusquote:
quote:
Scheikundige technologie (klaar) en bedrijfskunde (bezig (not!) met scriptie). Mijn vader heeft architectuur gestudeerd en mijn broertje is afgestudeerd bouwkundigequote:Op donderdag 2 november 2006 17:13 schreef Soempie het volgende:
wat studeer jij dan Mark?
Ik heb maandag hier een tentamen over dus alles zit in mijn grijze massa.quote:Op donderdag 2 november 2006 17:09 schreef Mark_V het volgende:
D is de architrave
[..]
Zo dus, ik dacht echt, dit gaat niemand weten, ik heb de tijd....doet de hele wereld hier opeens architectuur ofzo?
Ik heb de onderdelen van Romeinse tempels uit mijn hoofd moeten stampen voor kunstgeschiedenis, en bijna elke overhoring wordt ernog wel naar gevraagdquote:Op donderdag 2 november 2006 17:09 schreef Mark_V het volgende:
D is de architrave
[..]
Zo dus, ik dacht echt, dit gaat niemand weten, ik heb de tijd....doet de hele wereld hier opeens architectuur ofzo?
Is dat tegenwoordig een vak op de middelbare schoolquote:Op donderdag 2 november 2006 17:16 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik heb de onderdelen van Romeinse tempels uit mijn hoofd moeten stampen voor kunstgeschiedenis, en bijna elke overhoring wordt ernog wel naar gevraagd.
Gecombineerd met tekenen, ja.quote:Op donderdag 2 november 2006 17:17 schreef Mark_V het volgende:
[..]
Is dat tegenwoordig een vak op de middelbare school![]()
Bestaat er niet meer gewoon zoiets als "rekenen" en "taal" enzo
Valt wel mee, ik heb er nooit iets over geleerd op een studie.quote:Op donderdag 2 november 2006 17:17 schreef whosvegas het volgende:
Wat een bagger vragen zijn dit
Beetje flauw om specifieke vragen te stellen over je studie
Het is nogal moeilijk om vragen te stellen waarover niemand iets studeert. En waarom zou je geen vragen mogen stellen over dingen die je interessant vindt?quote:Op donderdag 2 november 2006 17:17 schreef whosvegas het volgende:
Jep dat bestaat. Heb ik ook, maar dat wordt dan ook wel Geschiedenis 2 genoemd bij ons.quote:Op donderdag 2 november 2006 17:17 schreef Mark_V het volgende:
[..]
Is dat tegenwoordig een vak op de middelbare school![]()
Bestaat er niet meer gewoon zoiets als "rekenen" en "taal" enzo
quote:Op donderdag 2 november 2006 17:17 schreef whosvegas het volgende:
Dat is dan wel weer waar, denk dat mijn algemene kennis toch niet zo goed is als verwachtquote:Op donderdag 2 november 2006 17:19 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Het is nogal moeilijk om vragen te stellen waarover niemand iets studeert. En waarom zou je geen vragen mogen stellen over dingen die je interessant vindt?
Nou, ze bevinden zich in het museum wat toegang biedt tot de sixtijnse kapel. En de naamvan dat museum zoek ik.quote:Op donderdag 2 november 2006 17:20 schreef WooZ het volgende:
is dat niet in Rome, in de sixtijnse kapel?
Iedereen heeft wel z'n sterke en zwakke punten. Ik weet niks van chemie/scheikunde/natuurkunde en sport af, bijvoorbeeldquote:Op donderdag 2 november 2006 17:22 schreef whosvegas het volgende:
[..]
Dat is dan wel weer waar, denk dat mijn algemene kennis toch niet zo goed is als verwacht
quote:Op donderdag 2 november 2006 17:22 schreef EdwardJobHopper het volgende:
Het Vaticaans museum?
Mijn tegenpool, ik heb hem gevonden....quote:Op donderdag 2 november 2006 17:23 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Iedereen heeft wel z'n sterke en zwakke punten. Ik weet niks van chemie/scheikunde/natuurkunde en sport af, bijvoorbeeld.
Je bent latent communistquote:Op donderdag 2 november 2006 17:23 schreef Nesle het volgende:
Ohmijngod ik zie net dat ik kapitaal zei
Jij weet anders vaak zat het antwoord op vragen van elk onderwerp welquote:Op donderdag 2 november 2006 17:23 schreef Mark_V het volgende:
[..]
Mijn tegenpool, ik heb hem gevonden....
Mark_V +1quote:Op donderdag 2 november 2006 17:31 schreef Mark_V het volgende:
federer
quote:Op donderdag 2 november 2006 17:35 schreef Mark_V het volgende:
Wat voor auto hangt er op Soempie's kamer?
hmmm, naja, een kamer waar jij of de vriendin van mr bean weleens zit in ieder gevalquote:Op donderdag 2 november 2006 17:37 schreef Soempie het volgende:
[..]
![]()
dat is niet mijn kamer een eh lamborgini ofzo
dan weet ik het niet, maar vond het al knap van mezelf dat ik wist dat het een lamborghini isquote:Op donderdag 2 november 2006 17:38 schreef Mark_V het volgende:
[..]
hmmm, naja, een kamer waar jij of de vriendin van mr bean weleens zit in ieder geval
ik vond het al niet echt een meisjesposter trouwens
Ik wil ook het type weten graag
Het is GEEN diablo
Inderdaad! Goed werk!quote:Op donderdag 2 november 2006 17:40 schreef Soempie het volgende:
[..]
dan weet ik het niet, maar vond het al knap van mezelf dat ik wist dat het een lamborghini is![]()
Literatuurnerdquote:Op donderdag 2 november 2006 17:41 schreef Lienekien het volgende:
Nou, maar even wat anders doen dan, tot zich een autonerd aandient.
Victor van Dort ja en z'n hondje Scrapsquote:Op donderdag 2 november 2006 17:56 schreef Mark_V het volgende:
victor volgens mij
Helder genoeg deze keerquote:Op donderdag 2 november 2006 17:56 schreef Mark_V het volgende:
keertje in vrij dronken toestand gezien, en je weet hoe ik dan ben![]()
Ik gaeth hem binnenkort maar ff kijken ofzo....misschien onthoud ik hem dan beterquote:Op donderdag 2 november 2006 17:57 schreef Soempie het volgende:
[..]
Victor van Dort ja en z'n hondje Scraps![]()
en dan krijg je natuurlijk ook een punt. Vergeet het bijna![]()
Mark_V + 1![]()
quote:Op donderdag 2 november 2006 18:01 schreef Lienekien het volgende:
Hop, gierst, water, alcohol
Koken jijquote:Op donderdag 2 november 2006 18:01 schreef Soempie het volgende:
hop gist water en zout
quote:
Naja, wat je doet is hop en gestenmout en gist en water een tijdje laten staan. Een deel van de suikers wordt dan omgezet in alcohol. Maar alcohol zit er op het laatst dus wel in....quote:Op donderdag 2 november 2006 18:03 schreef Soempie het volgende:
zonder de gist toch geen alcohol? Of heb ik dat niet goed onthouden van scheikunde
[..]
ja ja ik ga al
Ingrediënten van bier, niet voor bier.quote:Op donderdag 2 november 2006 18:04 schreef Tha_Erik het volgende:
De alcohol ontstaat toch juist door gisting?
Al sla je me doodquote:Op donderdag 2 november 2006 18:04 schreef Lienekien het volgende:
Rutger Kopland. Hoe luidt zijn echte achternaam?
is al geweest.quote:Op donderdag 2 november 2006 18:30 schreef BrandX het volgende:mooie binnenkomer!
Nokia maakt mobieltjes, dat weten we allemaal. Maar wat maakte nokia voordat zij aan de mobiel gingen? van origine dus?
Oh, nou, we zien wel. Als iemand het antwoord raad wat ik weet krijgt die gewoon het punt dan maarquote:Op donderdag 2 november 2006 18:43 schreef Nembrionic het volgende:
de vraag is trouwens pas geweest. Ze maakten ook houtpulp
-edit- er was toen ook al gezeik wat nou daadwerkelijk het eerste was
Het is begonnen als een pulpmolen. Wat zouden ze anders gemaakt hebben dan pulp?quote:Op donderdag 2 november 2006 18:45 schreef BrandX het volgende:
[..]
Oh, nou, we zien wel. Als iemand het antwoord raad wat ik weet krijgt die gewoon het punt dan maar![]()
brandhoutquote:Op donderdag 2 november 2006 18:44 schreef BrandX het volgende:
geen krantepapier. Houtpulp was een bijproduct, waar ze ook weer het hoofdproduct van maakten.
Ik zei al: mijn antwoord dan maar nemenquote:Op donderdag 2 november 2006 18:46 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Het is begonnen als een pulpmolen. Wat zouden ze anders gemaakt hebben dan pulp?
quote:Op donderdag 2 november 2006 18:42 schreef Lienekien het volgende:
WC papier
Je vraagt wat ze VAN ORIGINE maakten. Dan kun je niet zelf een antwoord uit de lijst kiezen maar er slechts één goedrekenen.quote:Op donderdag 2 november 2006 18:48 schreef BrandX het volgende:
[..]
Ik zei al: mijn antwoord dan maar nemenzo voorkomen we discussies en zal ik de vraag over nokia noooooit meer stellen, ok?
![]()
![]()
edit: combineer onderbroek eens met papier.... en bedenk dan een soort papier....![]()
hé, mij werd verteld dat dit het was. don't shoot the messenger...quote:Op donderdag 2 november 2006 18:50 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Je vraagt wat ze VAN ORIGINE maakten. Dan kun je niet zelf een antwoord uit de lijst kiezen maar er slechts één goedrekenen.
Door wie dan? Want het is natuurlijk altijd heel verstandig je vraag even te controleren voordat je 'm stelt.quote:Op donderdag 2 november 2006 18:51 schreef BrandX het volgende:
[..]
hé, mij werd verteld dat dit het was. don't shoot the messenger...![]()
anyways, game on.![]()
Het werd mij verteld tijdens een INK training door zo'n bobo die ging uitleggen wat excellerende bedrijven zijn. hij gaf als transformatie voorbeeld dit voorbeeld (hoewel nokia geen INK fase 5 bedrijf is of was, maar om een idee te geven hoe extreem bedrijfsvoering omgegooid kan worden) toen ik dit een jaartje later ook in triviant terugvond leek het mij al vrij waarschijnijk. we hebben toen met z'n tweeën dit ook op internet bevestigd gevonden en nee, ik weet niet meer waar. En als ik nu zoek... zo even snel googlend, zie ik alleen genoemd worden dat ze dat nog niet zo lang deden. Niet of het ook van origine zo was. En heb eerlijk gezegd geen zin om nu uitgebreid te gaan lopen zoekenquote:Op donderdag 2 november 2006 18:52 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Door wie dan? Want het is natuurlijk altijd heel verstandig je vraag even te controleren voordat je 'm stelt.
Nee..niet echt.quote:Op donderdag 2 november 2006 18:59 schreef Lienekien het volgende:
Zijn we warm?
Voortaan even controleren VOOR je je vraag steltquote:Op donderdag 2 november 2006 18:57 schreef BrandX het volgende:
[..]
Het werd mij verteld tijdens een INK training door zo'n bobo die ging uitleggen wat excellerende bedrijven zijn. hij gaf als transformatie voorbeeld dit voorbeeld (hoewel nokia geen INK fase 5 bedrijf is of was, maar om een idee te geven hoe extreem bedrijfsvoering omgegooid kan worden) toen ik dit een jaartje later ook in triviant terugvond leek het mij al vrij waarschijnijk. we hebben toen met z'n tweeën dit ook op internet bevestigd gevonden en nee, ik weet niet meer waar. En als ik nu zoek... zo even snel googlend, zie ik alleen genoemd worden dat ze dat nog niet zo lang deden. Niet of het ook van origine zo was. En heb eerlijk gezegd geen zin om nu uitgebreid te gaan lopen zoeken![]()
(waarom verzand ik in deze discussie)
Is dat die een tunnel onder de Theems heeft gegraven ?quote:Op donderdag 2 november 2006 18:55 schreef Nembrionic het volgende:
Een wereldberoemde man kon met de hand een perfecte cirkel tekenen. Wie was hij?
quote:Op donderdag 2 november 2006 19:03 schreef Grim. het volgende:
[..]
Is dat die een tunnel onder de Theems heeft gegraven ?
Vanwege de scheepsschroef geen gekke gok maar niet goed. Paar duizend jaar te vroegquote:Op donderdag 2 november 2006 19:04 schreef EdwardJobHopper het volgende:
Archimedes?
Het was een echte bruggenbouwerquote:Op donderdag 2 november 2006 19:05 schreef Grim. het volgende:
[..]
Die was laatst nog op NGC, alleen ben ik zijn naam vergeten![]()
Durf ik niet te zeggen maar als het niet zo is, is het een schande.quote:Op donderdag 2 november 2006 19:06 schreef Lienekien het volgende:
Is er in Londen een bekende straat naar hem genoemd?
Vind je dat een gegeven dat de doorslag kan geven?quote:Op donderdag 2 november 2006 19:07 schreef Nembrionic het volgende:
Hij speelde ook graag met treintjes
Wellicht dat je hem kent van dat project en nog nooit van hem hebt gehoord mbt boten en bruggen.quote:Op donderdag 2 november 2006 19:08 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Vind je dat een gegeven dat de doorslag kan geven?
Nee...de beste man komt uit Engeland.quote:Op donderdag 2 november 2006 19:10 schreef Lienekien het volgende:
Nou, dat zal die in de VS wel zijn, dan.
Ik heb erop gegoogled. Interessante man, maar ik had er werkelijk nog nooit van gehoord.quote:Op donderdag 2 november 2006 19:15 schreef Nembrionic het volgende:
Nog 5 minuten en dan maak ik een nieuwe. Jammer hoor.
Jammerquote:Op donderdag 2 november 2006 19:17 schreef EdwardJobHopper het volgende:
[..]
Ik heb erop gegoogled. Interessante man, maar ik had er werkelijk nog nooit van gehoord.
Ik ook niet.quote:Op donderdag 2 november 2006 19:17 schreef EdwardJobHopper het volgende:
[..]
Ik heb erop gegoogled. Interessante man, maar ik had er werkelijk nog nooit van gehoord.
Neen. Ik vraag me af of hij niet een IP ban heeft gekregen.quote:Op donderdag 2 november 2006 19:24 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Zijn er in de afgelopen paar topics nog Jayhawk-klonen gesignaleerd?
Of gewoon zeer zwaar herkenbaarquote:Op donderdag 2 november 2006 19:25 schreef EdwardJobHopper het volgende:
Kill Bill. Zéér zware gok.
quote:Op donderdag 2 november 2006 19:26 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Of gewoon zeer zwaar herkenbaar
EdwardJobHopper +1
Laat die twee steden nu net niet op het Europese vasteland liggen...quote:Op donderdag 2 november 2006 19:31 schreef BrandX het volgende:
london birmingham?
quote:Op donderdag 2 november 2006 19:33 schreef EdwardJobHopper het volgende:
[..]
Laat die twee steden nu net niet op het Europese vasteland liggen...
Maar wel op het Europese continent.quote:Op donderdag 2 november 2006 19:33 schreef EdwardJobHopper het volgende:
[..]
Laat die twee steden nu net niet op het Europese vasteland liggen...
quote:Op donderdag 2 november 2006 19:34 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Maar wel op het Europese continent.![]()
Hangt er inderdaad vanaf hoe je het bekijkt... 'Continent' betekent 'vasthoudend', dus ik vind dat Groot-Brittannië en Ierland daar niet bij horen.quote:Op donderdag 2 november 2006 19:34 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Maar wel op het Europese continent.![]()
Wat nouquote:
Dat zijn de 5,6,7,8's.quote:Op donderdag 2 november 2006 19:31 schreef EdwardJobHopper het volgende:
Ik ben nu aan het luisteren via Amazon naar Meiko Kaji en ik had zelfs de verkeerde Japanners in mijn hoofd... Ik moest denken aan die drie rockende meiden in de pagode waar Uma Thurman veertig man afslacht.
Ik lach jou ook niet uit, maar lach met je meequote:Op donderdag 2 november 2006 19:37 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Wat nou?
Continent is vasteland, Europese continent is het Europese werelddeel, en daartoe behoort ook Groot-Brittannië.
En in de vraag stond 'Europese continent', niet 'Europese vasteland' of 'continent'.
Brussel is al juist.quote:Op donderdag 2 november 2006 19:40 schreef Yurithemaster het volgende:
Brussel antwerpen?
Grim. +1quote:Op donderdag 2 november 2006 19:50 schreef Grim. het volgende:
Mechelen ?
Dat is alvast goedquote:Op donderdag 2 november 2006 20:01 schreef Nembrionic het volgende:
Erwin Olaf
Dat zijn er alvast 4quote:Op donderdag 2 november 2006 20:03 schreef Nembrionic het volgende:
Queen Mary
Jacky Bouvier
Caesar
Diana
Anastasia
Waar lees ik dat ze dood moeten zijn?quote:Op donderdag 2 november 2006 20:12 schreef Grim. het volgende:
ann lennox
Jean D'Arc
Rosemary
Jack the Ripper
Napoleon
shirley Temple
Demi Moore(Die is toch nog niet dood)
Zijn alvast niet goed. Alleen weet ik niet of Grey goed is, want ik kon van de man(Niet caeser maar die andere) alleen de voornaam vinden :x
Omdat de foto's beroemde moorden moeten voorstellenquote:Op donderdag 2 november 2006 20:13 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Waar lees ik dat ze dood moeten zijn?
Marie Antionette is nummer 5quote:Op donderdag 2 november 2006 20:12 schreef Nembrionic het volgende:
Julian Gray geloof ik.
Marie Antionette?
O ja? Geen idee, joh.quote:Op donderdag 2 november 2006 20:14 schreef Grim. het volgende:
[..]
Omdat de foto's beroemde moorden moeten voorstellen.
Dat is degene waarvan ik alleen de voornaam van weet. Hij heeft dezelfde voornaam als een beroemde Duitse componist.quote:Op donderdag 2 november 2006 20:20 schreef Nembrionic het volgende:
En een hint voor die in het witte pak?
quote:Op donderdag 2 november 2006 20:26 schreef Nembrionic het volgende:
Ik vind dat ik het punt wel verdiend heb
quote:Op donderdag 2 november 2006 20:27 schreef Nembrionic het volgende:
AARGHH!! Sissi! Natuurlijk
Maar je hebt alleen de voornaam? Hmm gek.
quote:Op donderdag 2 november 2006 20:27 schreef Lienekien het volgende:
Ludwig Wittgenstein.
Ja, ik zag het. Maar klopt dat? Is hij vermoord?quote:
Homdeck +1quote:Op donderdag 2 november 2006 20:32 schreef Homdeck het volgende:
noord-brabant?
Volgens wiki is hij gestorven aan prostraatkanker. Aangezien de foto's over vermoorde mensen gingen, denk niet dat hij het is.quote:
O, ik zie het nu. Het is Lodewijk II van Beieren.quote:Op donderdag 2 november 2006 20:31 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ja, ik zag het. Maar klopt dat? Is hij vermoord?
yupquote:Op donderdag 2 november 2006 20:38 schreef Tha_Erik het volgende:
William Styron
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |