Jammerquote:Op donderdag 2 november 2006 19:17 schreef EdwardJobHopper het volgende:
[..]
Ik heb erop gegoogled. Interessante man, maar ik had er werkelijk nog nooit van gehoord.
Ik ook niet.quote:Op donderdag 2 november 2006 19:17 schreef EdwardJobHopper het volgende:
[..]
Ik heb erop gegoogled. Interessante man, maar ik had er werkelijk nog nooit van gehoord.
Neen. Ik vraag me af of hij niet een IP ban heeft gekregen.quote:Op donderdag 2 november 2006 19:24 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Zijn er in de afgelopen paar topics nog Jayhawk-klonen gesignaleerd?
Of gewoon zeer zwaar herkenbaarquote:Op donderdag 2 november 2006 19:25 schreef EdwardJobHopper het volgende:
Kill Bill. Zéér zware gok.
quote:Op donderdag 2 november 2006 19:26 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Of gewoon zeer zwaar herkenbaar
EdwardJobHopper +1
Laat die twee steden nu net niet op het Europese vasteland liggen...quote:Op donderdag 2 november 2006 19:31 schreef BrandX het volgende:
london birmingham?
quote:Op donderdag 2 november 2006 19:33 schreef EdwardJobHopper het volgende:
[..]
Laat die twee steden nu net niet op het Europese vasteland liggen...
Maar wel op het Europese continent.quote:Op donderdag 2 november 2006 19:33 schreef EdwardJobHopper het volgende:
[..]
Laat die twee steden nu net niet op het Europese vasteland liggen...
quote:Op donderdag 2 november 2006 19:34 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Maar wel op het Europese continent.![]()
Hangt er inderdaad vanaf hoe je het bekijkt... 'Continent' betekent 'vasthoudend', dus ik vind dat Groot-Brittannië en Ierland daar niet bij horen.quote:Op donderdag 2 november 2006 19:34 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Maar wel op het Europese continent.![]()
Wat nouquote:
Dat zijn de 5,6,7,8's.quote:Op donderdag 2 november 2006 19:31 schreef EdwardJobHopper het volgende:
Ik ben nu aan het luisteren via Amazon naar Meiko Kaji en ik had zelfs de verkeerde Japanners in mijn hoofd... Ik moest denken aan die drie rockende meiden in de pagode waar Uma Thurman veertig man afslacht.
Ik lach jou ook niet uit, maar lach met je meequote:Op donderdag 2 november 2006 19:37 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Wat nou?
Continent is vasteland, Europese continent is het Europese werelddeel, en daartoe behoort ook Groot-Brittannië.
En in de vraag stond 'Europese continent', niet 'Europese vasteland' of 'continent'.
Brussel is al juist.quote:Op donderdag 2 november 2006 19:40 schreef Yurithemaster het volgende:
Brussel antwerpen?
Grim. +1quote:Op donderdag 2 november 2006 19:50 schreef Grim. het volgende:
Mechelen ?
Dat is alvast goedquote:Op donderdag 2 november 2006 20:01 schreef Nembrionic het volgende:
Erwin Olaf
Dat zijn er alvast 4quote:Op donderdag 2 november 2006 20:03 schreef Nembrionic het volgende:
Queen Mary
Jacky Bouvier
Caesar
Diana
Anastasia
Waar lees ik dat ze dood moeten zijn?quote:Op donderdag 2 november 2006 20:12 schreef Grim. het volgende:
ann lennox
Jean D'Arc
Rosemary
Jack the Ripper
Napoleon
shirley Temple
Demi Moore(Die is toch nog niet dood)
Zijn alvast niet goed. Alleen weet ik niet of Grey goed is, want ik kon van de man(Niet caeser maar die andere) alleen de voornaam vinden :x
Omdat de foto's beroemde moorden moeten voorstellenquote:Op donderdag 2 november 2006 20:13 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Waar lees ik dat ze dood moeten zijn?
Marie Antionette is nummer 5quote:Op donderdag 2 november 2006 20:12 schreef Nembrionic het volgende:
Julian Gray geloof ik.
Marie Antionette?
O ja? Geen idee, joh.quote:Op donderdag 2 november 2006 20:14 schreef Grim. het volgende:
[..]
Omdat de foto's beroemde moorden moeten voorstellen.
Dat is degene waarvan ik alleen de voornaam van weet. Hij heeft dezelfde voornaam als een beroemde Duitse componist.quote:Op donderdag 2 november 2006 20:20 schreef Nembrionic het volgende:
En een hint voor die in het witte pak?
quote:Op donderdag 2 november 2006 20:26 schreef Nembrionic het volgende:
Ik vind dat ik het punt wel verdiend heb
quote:Op donderdag 2 november 2006 20:27 schreef Nembrionic het volgende:
AARGHH!! Sissi! Natuurlijk
Maar je hebt alleen de voornaam? Hmm gek.
quote:Op donderdag 2 november 2006 20:27 schreef Lienekien het volgende:
Ludwig Wittgenstein.
Ja, ik zag het. Maar klopt dat? Is hij vermoord?quote:
Homdeck +1quote:Op donderdag 2 november 2006 20:32 schreef Homdeck het volgende:
noord-brabant?
Volgens wiki is hij gestorven aan prostraatkanker. Aangezien de foto's over vermoorde mensen gingen, denk niet dat hij het is.quote:
O, ik zie het nu. Het is Lodewijk II van Beieren.quote:Op donderdag 2 november 2006 20:31 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ja, ik zag het. Maar klopt dat? Is hij vermoord?
yupquote:Op donderdag 2 november 2006 20:38 schreef Tha_Erik het volgende:
William Styron
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |