Jammerquote:Op donderdag 2 november 2006 19:17 schreef EdwardJobHopper het volgende:
[..]
Ik heb erop gegoogled. Interessante man, maar ik had er werkelijk nog nooit van gehoord.
Ik ook niet.quote:Op donderdag 2 november 2006 19:17 schreef EdwardJobHopper het volgende:
[..]
Ik heb erop gegoogled. Interessante man, maar ik had er werkelijk nog nooit van gehoord.
Neen. Ik vraag me af of hij niet een IP ban heeft gekregen.quote:Op donderdag 2 november 2006 19:24 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Zijn er in de afgelopen paar topics nog Jayhawk-klonen gesignaleerd?
Of gewoon zeer zwaar herkenbaarquote:Op donderdag 2 november 2006 19:25 schreef EdwardJobHopper het volgende:
Kill Bill. Zéér zware gok.
quote:Op donderdag 2 november 2006 19:26 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Of gewoon zeer zwaar herkenbaar
EdwardJobHopper +1
Laat die twee steden nu net niet op het Europese vasteland liggen...quote:Op donderdag 2 november 2006 19:31 schreef BrandX het volgende:
london birmingham?
quote:Op donderdag 2 november 2006 19:33 schreef EdwardJobHopper het volgende:
[..]
Laat die twee steden nu net niet op het Europese vasteland liggen...
Maar wel op het Europese continent.quote:Op donderdag 2 november 2006 19:33 schreef EdwardJobHopper het volgende:
[..]
Laat die twee steden nu net niet op het Europese vasteland liggen...
quote:Op donderdag 2 november 2006 19:34 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Maar wel op het Europese continent.![]()
Hangt er inderdaad vanaf hoe je het bekijkt... 'Continent' betekent 'vasthoudend', dus ik vind dat Groot-Brittannië en Ierland daar niet bij horen.quote:Op donderdag 2 november 2006 19:34 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Maar wel op het Europese continent.![]()
Wat nouquote:
Dat zijn de 5,6,7,8's.quote:Op donderdag 2 november 2006 19:31 schreef EdwardJobHopper het volgende:
Ik ben nu aan het luisteren via Amazon naar Meiko Kaji en ik had zelfs de verkeerde Japanners in mijn hoofd... Ik moest denken aan die drie rockende meiden in de pagode waar Uma Thurman veertig man afslacht.
Ik lach jou ook niet uit, maar lach met je meequote:Op donderdag 2 november 2006 19:37 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Wat nou?
Continent is vasteland, Europese continent is het Europese werelddeel, en daartoe behoort ook Groot-Brittannië.
En in de vraag stond 'Europese continent', niet 'Europese vasteland' of 'continent'.
Brussel is al juist.quote:Op donderdag 2 november 2006 19:40 schreef Yurithemaster het volgende:
Brussel antwerpen?
Grim. +1quote:Op donderdag 2 november 2006 19:50 schreef Grim. het volgende:
Mechelen ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |