Gaat lekker snelquote:Op donderdag 2 november 2006 12:31 schreef PICHT het volgende:
Nummer 6 alweer!
Nou dat klinkt goed. Maar in mijn straat zit al nieuwe bestrating en de riolering is toen ook vervangen. God zal me nakend op zee sturen als ze daar nu weer aan gaan klussen!quote:Op donderdag 2 november 2006 12:31 schreef Pleun het volgende:
Mijn laatste reactie uit het vorige topic:
Zoals ik het zie wordt het heel mooi, maar verandert er niet zo heel veel. We krijgen een andere kleur bestrating en overal gaan de bovengrondse containers weg, die gaan ondergronds. Ze willen ook wat aan het groen doen, vervangen met meer bloemen erin, netjes bijhouden enzo en ook de buurt motiveren om meer aan hun tuintjes te doen.
Het plan is om volgend jaar na de bouwvak te beginnen en dan gelijk overal de riolering te controleren en zo nodig te vervangen. Zal een lekkere bende woorden dan....
En tja, zoon is geweldig. Hij wordt dan ook door moi opgevoed he?
Ik weet niet waar je precies woont, maar dit gaat over het stuk tussen de kuiperstraat en het wandelpark...quote:Op donderdag 2 november 2006 13:36 schreef Djep het volgende:
[..]
Nou dat klinkt goed. Maar in mijn straat zit al nieuwe bestrating en de riolering is toen ook vervangen. God zal me nakend op zee sturen als ze daar nu weer aan gaan klussen!
Containers weg, meer variatie in het groen, mooie tuinen is altijd goed!
Stuur je zoon maar langs om te spitten![]()
ik heb er wel meer...quote:Op donderdag 2 november 2006 16:14 schreef Pleun het volgende:
Zoon heeft 1 minpuntje: hij laat zich niet zomaar sturen
quote:Op maandag 30 oktober 2006 21:14 schreef isama het volgende:
[..]
oja, hi meppelers, ik ben de zoon van (.....) en woon ook n meppel, net nieuw op fok.
raad maar eens wiens zoon!!![]()
quote:Op maandag 30 oktober 2006 22:01 schreef Djep het volgende:
[..]
On topic: Òf je bent de zoon van Pleun, òf van een dokter, advocaat, burgemeester of wat voorelite dan ook.
Ik ben zelf ook dochter van....Maar wij zijn natuurlijk heel gewoon gebleven!![]()
quote:
quote:
quote:
En nu zeg je dat ie zich niet laat sturen??? Wat heb ik dan gewonnen??quote:Op woensdag 1 november 2006 18:03 schreef Pleun het volgende:
je hebt gewonnen dat je hem een maandje mag lenen
ik?quote:Op donderdag 2 november 2006 17:34 schreef Pleun het volgende:
Djep, je hebt het aabod gewonnen, meer kan ik niet voor je doen.
En Brian, hij heeft me al MSN opgedrongen
Maar nu weet ik niet hoe jij er uit ziet...quote:Op donderdag 2 november 2006 19:27 schreef Pleun het volgende:
Yep! Wilde weten of ik je ooit heb zien lopen in de buurt. Maar nee hoor..
Je moet ook niet lopend gaan! En trouwens, het is lopend prima te doen. Ik moet altijd naar Steenwijk of Hoogeveen, want de Mc hier heeft geen groenteburgers.quote:Op donderdag 2 november 2006 19:35 schreef franka het volgende:
Zeg pleun, zit die MAc nog steeds zo''n kolere eind lopen van je huis?
^%$^%!quote:Op donderdag 2 november 2006 23:32 schreef guitarist.nl het volgende:
Anders ga je gewoon even ^%$^% ofzo
quote:Op donderdag 2 november 2006 23:20 schreef PICHT het volgende:
Volgende week donderdag weer donderdag Meppeldag!![]()
Ga je mee naar Utrecht, picht? Voor de FREE HUGS actie? check dit filmpjequote:Op vrijdag 3 november 2006 16:25 schreef PICHT het volgende:
[..]
Niet meegekregen? Ze gaan iets doen met pannenkoeken.
Hoi Kittyquote:Op zaterdag 4 november 2006 22:27 schreef -babydoll- het volgende:
tvp
Reunie? Van Zuideinde of Zuiderlaan?quote:Op zondag 5 november 2006 16:33 schreef Djep het volgende:
Oh ja, Stad en Esch reunie lees ik net op Meppel.org
Ik ga niet. Men weet me wel te vinden als dat nodig is(en dat was tot nu toe niet het geval). Ik sta namelijk gewoon in het telefoonboek.
Hoi Kitty?quote:Op zondag 5 november 2006 21:11 schreef -babydoll- het volgende:
[..]
Reunie? Van Zuideinde of Zuiderlaan?
Zuiderlaan weet ik niet. Zuideinde in ieder geval.quote:Op zondag 5 november 2006 21:11 schreef -babydoll- het volgende:
[..]
Reunie? Van Zuideinde of Zuiderlaan?
Jij ook al?quote:Op maandag 6 november 2006 13:20 schreef EvilThijn het volgende:
*gaap* nogsteeds brak van het weekeind![]()
Meppel is altijd gezellig.quote:Op dinsdag 7 november 2006 10:14 schreef myrth het volgende:
nog steeds brak van het weekeind en maandagochtend 5 uur sochtends opstaan![]()
![]()
maar het was weer gezellie in meppel dit weekeind![]()
Daar werkt een klasgenoot van mequote:
Ook een fokker zeker?quote:Op dinsdag 7 november 2006 21:35 schreef Svensational het volgende:
[..]
Daar werkt een klasgenoot van me!
Neuh, ze zit niet op FOK! (denk ik tenminstequote:Op dinsdag 7 november 2006 21:39 schreef -babydoll- het volgende:
[..]
Ook een fokker zeker?heel meppel zit hier zowat
Wie?quote:Op dinsdag 7 november 2006 21:35 schreef Svensational het volgende:
[..]
Daar werkt een klasgenoot van me!
Vraag het vriendelijk, en ik geef antwoord.quote:
Nee, de gitarist van m'n vorige bandje werkt er ookquote:Op dinsdag 7 november 2006 21:45 schreef Svensational het volgende:
[..]
Vraag het vriendelijk, en ik geef antwoord..
Zoveel mensen werken er trouwens toch niet?
Yep ik ga wel ff kijken daarquote:Op maandag 6 november 2006 13:39 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
Jij ook al?
Ga je volgende week ook naar Theux in Amsterdam?
Ik ben niet eens stamgast meer maar inmiddels meubilairquote:
TOFquote:
jeezquote:Op woensdag 8 november 2006 01:04 schreef Jos_Tieband het volgende:
[..]
Nee, de gitarist van m'n vorige bandje werkt er ook
Ow en myrth die hier ook wel eens langs komt werkte er
Ow en evilthijn is stamgast
En ik kom er wel vaak.
Wie?
(guitarist.nl dus)
Met de treinquote:
En je vergat het Meppel topic te noemenquote:Op maandag 13 november 2006 20:39 schreef Djep het volgende:
joehoetjes
doe ik zo ff voor jequote:Op maandag 13 november 2006 21:01 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
En je vergat het Meppel topic te noemen![]()
Ja hoor.quote:Op zaterdag 18 november 2006 02:04 schreef Djep het volgende:
hoe is het in Meppel??? Rockt t nog?
Beter!!! Suc6 dan alvast ! !quote:Op zaterdag 18 november 2006 02:07 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
Ja hoor.
Volgende week demo opnemen
wel liedje 2 en het een na laatste liedje opnemen heh!!quote:Op zaterdag 18 november 2006 02:07 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
Ja hoor.
Volgende week demo opnemen
3 liedjes, waarvan we er 2 gespeeld hebben met het open podiumquote:Op dinsdag 21 november 2006 09:21 schreef myrth het volgende:
[..]
wel liedje 2 en het een na laatste liedje opnemen heh!!![]()
![]()
Komen ze straks dan ook ergens online te staan?quote:Op dinsdag 21 november 2006 09:24 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
3 liedjes, waarvan we er 2 gespeeld hebben met het open podium
(ja dat betekend 1 nieuwe)
in totaal al 5 liedjes af
www.ikissedcharles.nlquote:Op dinsdag 21 november 2006 11:16 schreef sunshine het volgende:
[..]
Komen ze straks dan ook ergens online te staan?
bar weer hierquote:Op woensdag 22 november 2006 11:04 schreef EvilThijn het volgende:
Pompiedommm de zon schijnt in Meppel![]()
Ook niet uit vanavond?quote:Op zaterdag 2 december 2006 22:51 schreef guitarist.nl het volgende:
Hoi
Nope, gister uit geweest.quote:
Oooohhh, woont cerror daar in de buurt....quote:Op zaterdag 2 december 2006 22:57 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
Nope, gister uit geweest.
Ik ben nu op visite bij je in de buurt, in de Nicoleasmeasstraat
Ik ben gister in Enschede geweest bij Welle:erdball die er speelde.quote:Op zaterdag 2 december 2006 22:57 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
Nope, gister uit geweest.
Ik ben nu op visite bij je in de buurt, in de Nicoleasmeasstraat
Yup.quote:Op zaterdag 2 december 2006 23:17 schreef Djep het volgende:
[..]
Oooohhh, woont cerror daar in de buurt....![]()
Tjee, dat we elkaar nooit tegenkomen zeg, sta ik achter je bij de kassa ofzo....Maar dat denk ik wel bij meer van dit topic!quote:Op zaterdag 2 december 2006 23:25 schreef cerror het volgende:
[..]
Ik ben gister in Enschede geweest bij Welle:erdball die er speelde.
[..]
Yup.
* djep springt even het topic doorquote:
Ik kom cerror regelmatig tegen aangezien we blijkbaar dezelfde boodschappen timing hebbenquote:Op zaterdag 2 december 2006 23:28 schreef Djep het volgende:
[..]
Tjee, dat we elkaar nooit tegenkomen zeg, sta ik achter je bij de kassa ofzo....Maar dat denk ik wel bij meer van dit topic!
Gefeli! Ik vind Sterre wel een behoorlijke boutnaam trouwens.quote:Op maandag 4 december 2006 20:55 schreef sunshine het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Joehoe!!!!!!!!!!!! Ik ben vannacht tante geworden!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Sterre heet ze en ze is prachtig!!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
FELIquote:Op maandag 4 december 2006 21:14 schreef sunshine het volgende:
Ik moest aan de naam wennen, maar ondertussen vind ik het toch wel een mooie naam
quote:Op maandag 4 december 2006 22:34 schreef guitarist.nl het volgende:
Haha, wie gaat d'r dan ook in de haveltermade wonen
Zie je wel? Al t goeie volk woont in Haveltermadequote:Op maandag 4 december 2006 23:00 schreef Djep het volgende:
[..]
---------
---------
![]()
-------
-
![]()
----------
-------
------
---------------
![]()
----------------
Ikke---------
-----
---
--
---
--------
---
-----------
--------
![]()
---------
---------
-----
-------
------
![]()
---------
------ ook ---
![]()
-------
-
![]()
----------
-------
------
---------------
![]()
----------------
---------
-----
---
--
---
--------
---
-----------
--------
![]()
---------
---------
-----
-------
------
![]()
quote:Op maandag 4 december 2006 23:32 schreef guitarist.nl het volgende:
Haha, ja echt wel, en het grootste tuig ook.
quote:
Ja dat is wel de bedoelingquote:Op dinsdag 5 december 2006 14:33 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
Ga je 3 Januari ook naar Theux in Paradiso??![]()
Die van Evertquote:Op dinsdag 5 december 2006 14:48 schreef EvilThijn het volgende:
[..]
Ja dat is wel de bedoeling![]()
Vergeet niet zaterdagavond half negen naar clouso te komen...goeie nieuwe band
quote:Op woensdag 6 december 2006 10:09 schreef guitarist.nl het volgende:
De week is alweer door de midden
Morgen lekker vrij
quote:Op woensdag 6 december 2006 10:27 schreef EvilThijn het volgende:
Statistieken
Laatste bezoek: 0 seconden geleden.
Aantal posts: 1999 (gemiddeld 3 per dag)
haha 2 jaar over gedaan![]()
quote:Geregistreerd op: donderdag 22 december 2005 @ 13:15
Aantal posts: 11854 (gemiddeld 34 per dag)
quote:Op woensdag 6 december 2006 10:34 schreef guitarist.nl het volgende:
Anyway gefeliciteerd
@sunshine, hoog tijd dat jij eens over de 1000 komt![]()
Post opkrikkerquote:Op woensdag 6 december 2006 11:37 schreef sunshine het volgende:
Zoiu het zo gaan lukken denk je?
Ja daarvoor kennen we elkaar zo goedquote:Op woensdag 6 december 2006 11:39 schreef guitarist.nl het volgende:
En dat PICHT niks toevoegd aan onze maatschappij wisten we al
Werkzequote:Op woensdag 6 december 2006 11:48 schreef sunshine het volgende:
k k moet gaan douchen en werken enzo, maar ik heb geen zin...
lolquote:
Nu ben ik thuis, ik was bij de Guitarboxquote:Op vrijdag 8 december 2006 21:40 schreef Djep het volgende:
[..]
Huh? Daar was ik net ook. Waar ben jij dan???
Nee heel af en toe maar.quote:Op vrijdag 8 december 2006 22:32 schreef Djep het volgende:
Wanneer ben je daar altijd? Vrijdagavond??
Trouwens, heb jij misschien een eigen nummer wat geschikt is en wat je wilt doneren aan de video van onze Free Hugs actie in Den Haag?![]()
![]()
Tja wat voor stijl, das moeilijk te zeggen. Het moet onder een filmpje passen waarin geknuffeld wordt. Misschien dat je zoiets in je collectie hebt???quote:Op zaterdag 9 december 2006 00:54 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
Nee heel af en toe maar.
Eigen nummer? Hoezo?
heb je muziek nodig voor een filmpje? Wat voor stijl?
Als jij iemand regelt die kan zingen heb ik eigen muziek zat
oh daar ben ik vast heel blij mee!!quote:Op dinsdag 12 december 2006 22:23 schreef guitarist.nl het volgende:
Ik heb binnenkort misschien wel wat leuks
Statistiekenquote:Op woensdag 6 december 2006 10:34 schreef guitarist.nl het volgende:
Anyway gefeliciteerd
@sunshine, hoog tijd dat jij eens over de 1000 komt![]()
Yeah.quote:Op donderdag 14 december 2006 15:01 schreef sunshine het volgende:
[..]
Statistieken
Aantal posts: 809 (gemiddeld 1 per dag)
Gaat het zo goed?
Dat ben ik voor ik pleun wasquote:Op donderdag 14 december 2006 18:55 schreef cerror het volgende:
Wie is sunshine nu weer?
Maar ik weet ook niet wie jij bent.quote:
Verrassing!quote:Op donderdag 14 december 2006 18:58 schreef cerror het volgende:
[..]
Maar ik weet ook niet wie jij bent.
Je hebt waarschijnlijk nog meer klonen dan ik!quote:
Sure. Waarover moet het gaan?quote:Op donderdag 14 december 2006 19:09 schreef guitarist.nl het volgende:
Cerror?
Wil je mij helpen met een tekst?
Ik heb een liedje voor dat freehug gedoe, maar nog geen tekst.
Hugs, love, friends.quote:
Dank u.quote:Op donderdag 14 december 2006 22:24 schreef sunshine het volgende:
Ik wou zeggen dat het goed klinkt...
Dankjequote:Op donderdag 14 december 2006 23:05 schreef sunshine het volgende:
Mooie avatar!
Kansloosquote:Op vrijdag 15 december 2006 00:17 schreef guitarist.nl het volgende:
Check m'n sig. post nr. 4444444 op mijn naam![]()
Ik dacht dat jij dat had ingezongen of ben ik nu niet aan 't opletten.quote:Op vrijdag 15 december 2006 00:16 schreef sunshine het volgende:
Waarom denk je dat?
Ja dit was een test versie hoor, hij wordt straks wat mooier, (en ook ingezongen door iemand andersquote:Op vrijdag 15 december 2006 01:14 schreef Djep het volgende:
Ow geweldig dat je er zo mee bezig bent guitarist.nl . Als ik andere aanmeldingen krijg, dan heb jij de voorkeur! Knuff aan jou en Cerror(als ie wil) en aan alle andere meppelers!!!
![]()
Ik met PHP helpen? Tulek joh! Dan komt het nooit meer goedquote:Op zondag 17 december 2006 19:56 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
Help Bart eens even met z'n PHP
Ik vind t goed!! Alleen mis ik wat pit in het refrein, maar dat kan er nog wel in...quote:Op woensdag 20 december 2006 17:01 schreef guitarist.nl het volgende:
SPAM SPAM
@Djep, misschien is dit iets voor je free hug filmpje??![]()
Ik vind dit niet goed klinken.quote:Op woensdag 20 december 2006 17:01 schreef guitarist.nl het volgende:
SPAM SPAM
@Djep, misschien is dit iets voor je free hug filmpje??![]()
Nou nee...quote:Op woensdag 20 december 2006 19:18 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
Maar dat is denk ik een kwestie van smaak
Nee.quote:Op woensdag 20 december 2006 19:34 schreef Djep het volgende:
[..]
Misschien heb jij dezelfde smaak als petra....
Heel goed van je.quote:Op woensdag 20 december 2006 20:23 schreef p-etr-a het volgende:
Tja, wat is "er verstand van hebben?" Ik luister naar muziek en bepaal of ik het goed vind klinken of niet.
check de djep!quote:Op zondag 24 december 2006 16:13 schreef guitarist.nl het volgende:
Hoi
dat heb ik eerder gehoord....en welke knurft opende er toen een topic?quote:Op zaterdag 30 december 2006 12:20 schreef guitarist.nl het volgende:
Ìk denk dat dit wel eens het laatste deel kon zijn van de Meppel reeks
Waardeloze tip dus. Had je dat ook niet ff wat eerder kunnen zeggen.quote:Op zaterdag 30 december 2006 21:34 schreef guitarist.nl het volgende:
Clouso
(kaarten ervoor zijn al op)
quote:Op zaterdag 30 december 2006 21:34 schreef guitarist.nl het volgende:
Clouso
Dus dan heb je zes katten.quote:Op zaterdag 30 december 2006 22:06 schreef sunshine het volgende:
Ow en de papegaai gaat alleen maar vloeken vanwege de herrie. Die wil slapen!
Het is een grijze roodstaart. Een jaar of 30, 35 oud. Hij is nog uit het wild gehaald. In die tijd mocht dat nog. Ik heb hem van mijn ouders geerfd die hem beu warenquote:Op zaterdag 30 december 2006 22:13 schreef Djep het volgende:
[..]
Dus dan heb je zes katten.
Ook een papegaai dus. Wat voor een? En wat vloekt ie zoal?![]()
leuk zo'n pratend beest! Komt de dominee ook wel eens?quote:Op zaterdag 30 december 2006 22:18 schreef sunshine het volgende:
[..]
Het is een grijze roodstaart. Een jaar of 30, 35 oud. Hij is nog uit het wild gehaald. In die tijd mocht dat nog. Ik heb hem van mijn ouders geerfd die hem beu waren
Als ie wil slapen en hij is in een goede bui dan zet alleen herhaaldelijk: Ja, houdoe! (hij is in noord brabant opgegroeid), maar als ie een rotbui heeft gaat het hardgrondig: godverdomme!!
Wil ie een koekje dan biedt hij mij koffie aan (daar hoort immers koek bij), maar hij kan ook heel mooi fluiten. Vooral Engel van Rammstein is favoriet, maar hij kan ook Droomland fluiten.
Ik heb ook nog een klein aquarium, maar die vissen zeggen niet zoveel
Ik heb een tijd naast een zwaar gelovige alleenstaande man gewoond. Was al bejaard en deed de hele dag niets anders dan zuipen. Behalve op zondag, dan werden er psalmen gekweeld. De papegaai stond met mooi weer altijd in de tuin en hij vond het gekweel van de buurman net zo mooi als ik het vond. Niet dus. Dus iedere keer als er weer een psalm aangeheven werd zat de papegaai te vloeken. Zo erg dat de buurman op een dag aan de deur kwam: Als wij zo doorgingen kwamen we nooit in de hemel!quote:Op zaterdag 30 december 2006 22:26 schreef Djep het volgende:
[..]
leuk zo'n pratend beest! Komt de dominee ook wel eens?![]()
een aquariumpje heb ik ook, maar momenteel gebruik ik m niet.
Nee dusquote:Op zaterdag 30 december 2006 22:06 schreef Svensational het volgende:
[..]. Mij was verteld dat dat één van de weinig kroegen was waar je geen kaart voor hoefde te hebben
.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.PS4 online: micro_nl
Je had geeneens kaarten nodigquote:Op zaterdag 30 december 2006 21:34 schreef guitarist.nl het volgende:
Clouso
Whehe, ik heb hem ook gemeetquote:Op maandag 1 januari 2007 05:59 schreef cerror het volgende:
Ik heb net sven gemeet.
Moet ik me ontsmetten?
Wie zijn Rubi en Baboobsa?quote:Op woensdag 17 januari 2007 22:29 schreef Djep het volgende:
Hoi,.....
quote:
quote:
Zo, dan had je inderdaad niets teveel gezegd. Gefeliciteerd!quote:Op maandag 29 januari 2007 08:21 schreef guitarist.nl het volgende:
Goede maandagmorgen.
Gister te horen gekregen dat het optreden van Zaterdag zo goed was dat we op Indorppop 2007 mogen staan
Nee.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 22:51 schreef sunshine het volgende:
Open jij dan weer een nieuwe?
Meppel sterft.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 23:15 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
Nee.
Volgens mij is 't hierna wel leuk geweest..
Ach het centrum is best aardig om even rond te lopen. Verder is het een wat slaperig stadje zeker in deze tijd van het jaar.quote:Op woensdag 14 februari 2007 08:58 schreef sanni het volgende:
Okee, morgen benik in Meppel. Nog iemand tips over wat daar evt te doen is
naast je normale werkzaamheden? Of is het een uithoek met een fietsenstalling
boerenkar en mensen die leuke accentjes hebben![]()
![]()
Kijk dat bedoel ik. We moeten bereikbaar zijn voor mensen met vragen over Meppel. Een nieuw topic moet er dus wel komen.quote:Op woensdag 14 februari 2007 08:58 schreef sanni het volgende:
Okee, morgen benik in Meppel. Nog iemand tips over wat daar evt te doen is
naast je normale werkzaamheden? Of is het een uithoek met een fietsenstalling
boerenkar en mensen die leuke accentjes hebben![]()
![]()
We moeten niksquote:Op woensdag 14 februari 2007 12:24 schreef Djep het volgende:
[..]
Kijk dat bedoel ik. We moeten bereikbaar zijn voor mensen met vragen over Meppel. Een nieuw topic moet er dus wel komen.
@Sanni: We hebben een kleine binnenstad met de standaard winkels. Hier en daar een leuk/ opvallend winkeltje. Ook zijn er wat café's die wel leuk zijn om eens te kijken. Bijzonder zou ik het niet noemen. WE hebben de Brasserie(das toch die van Huberts?) en die zit tegenover de kerktoren. Aan de andere kant van de kerktoren zit Oasis. Overdekt terras met uitzicht op het Kerkplein. Even verder zit de Beurs. Tja voor alles in Meppel geldt: bijzonder is t niet, maar wel te doen. Qua leuke cafeetjes schijn je bij clouso te moeten zijn(zuideinde) of dat ding naast de achterkant van de blokkerwinkel. Hoe heet t ook maar weer. Maar ja ik ben een soort van huismus, dus echt weten doe ik t niet![]()
Coffeeshops hebben we ook. Wel twee. Maar die gaan pas om vier uur open. En ga dan maar naar de Swaen( zuideinde) betere wiet. Goede hasj kan je beter bij Relax halen(Prinsengracht).
Ook zou je een wandelingetje langs de grachten kunnen maken, maar een spektakel is het niet. Wel aardige huisjes enzo.
Oh nog een bezienswaardigheid() Er lopen Staphorster lui in klederdracht. Verder kun je Staphorsters in burgerkleding herkennen aan hun simpele kop, lange rok, ouderwets kapsel.
Nou wat wil je nog meer weten van Meppel de Gekste???
Tja voor jou ligt het anders. Jij bent niet in Meppel geboren. Maar als Meppeler moet je Meppel wel vertegenwoordigen.quote:
Appels met peren.quote:Op woensdag 14 februari 2007 12:32 schreef Djep het volgende:
[..]
Tja voor jou ligt het anders. Jij bent niet in Meppel geboren. Maar als Meppeler moet je Meppel wel vertegenwoordigen.
En trouwens: poepen, plassen, ademhalen, etc, dat moet allemaal ook.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |