Wie zijn Rubi en Baboobsa?quote:Op woensdag 17 januari 2007 22:29 schreef Djep het volgende:
Hoi,.....
quote:
quote:
Zo, dan had je inderdaad niets teveel gezegd. Gefeliciteerd!quote:Op maandag 29 januari 2007 08:21 schreef guitarist.nl het volgende:
Goede maandagmorgen.
Gister te horen gekregen dat het optreden van Zaterdag zo goed was dat we op Indorppop 2007 mogen staan
Nee.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 22:51 schreef sunshine het volgende:
Open jij dan weer een nieuwe?
Meppel sterft.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 23:15 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
Nee.
Volgens mij is 't hierna wel leuk geweest..
Ach het centrum is best aardig om even rond te lopen. Verder is het een wat slaperig stadje zeker in deze tijd van het jaar.quote:Op woensdag 14 februari 2007 08:58 schreef sanni het volgende:
Okee, morgen benik in Meppel. Nog iemand tips over wat daar evt te doen is
naast je normale werkzaamheden? Of is het een uithoek met een fietsenstalling
boerenkar en mensen die leuke accentjes hebben![]()
![]()
Kijk dat bedoel ik. We moeten bereikbaar zijn voor mensen met vragen over Meppel. Een nieuw topic moet er dus wel komen.quote:Op woensdag 14 februari 2007 08:58 schreef sanni het volgende:
Okee, morgen benik in Meppel. Nog iemand tips over wat daar evt te doen is
naast je normale werkzaamheden? Of is het een uithoek met een fietsenstalling
boerenkar en mensen die leuke accentjes hebben![]()
![]()
We moeten niksquote:Op woensdag 14 februari 2007 12:24 schreef Djep het volgende:
[..]
Kijk dat bedoel ik. We moeten bereikbaar zijn voor mensen met vragen over Meppel. Een nieuw topic moet er dus wel komen.
@Sanni: We hebben een kleine binnenstad met de standaard winkels. Hier en daar een leuk/ opvallend winkeltje. Ook zijn er wat café's die wel leuk zijn om eens te kijken. Bijzonder zou ik het niet noemen. WE hebben de Brasserie(das toch die van Huberts?) en die zit tegenover de kerktoren. Aan de andere kant van de kerktoren zit Oasis. Overdekt terras met uitzicht op het Kerkplein. Even verder zit de Beurs. Tja voor alles in Meppel geldt: bijzonder is t niet, maar wel te doen. Qua leuke cafeetjes schijn je bij clouso te moeten zijn(zuideinde) of dat ding naast de achterkant van de blokkerwinkel. Hoe heet t ook maar weer. Maar ja ik ben een soort van huismus, dus echt weten doe ik t niet![]()
Coffeeshops hebben we ook. Wel twee. Maar die gaan pas om vier uur open. En ga dan maar naar de Swaen( zuideinde) betere wiet. Goede hasj kan je beter bij Relax halen(Prinsengracht).
Ook zou je een wandelingetje langs de grachten kunnen maken, maar een spektakel is het niet. Wel aardige huisjes enzo.
Oh nog een bezienswaardigheid() Er lopen Staphorster lui in klederdracht. Verder kun je Staphorsters in burgerkleding herkennen aan hun simpele kop, lange rok, ouderwets kapsel.
Nou wat wil je nog meer weten van Meppel de Gekste???
Tja voor jou ligt het anders. Jij bent niet in Meppel geboren. Maar als Meppeler moet je Meppel wel vertegenwoordigen.quote:
Appels met peren.quote:Op woensdag 14 februari 2007 12:32 schreef Djep het volgende:
[..]
Tja voor jou ligt het anders. Jij bent niet in Meppel geboren. Maar als Meppeler moet je Meppel wel vertegenwoordigen.
En trouwens: poepen, plassen, ademhalen, etc, dat moet allemaal ook.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |