Nee heel af en toe maar.quote:Op vrijdag 8 december 2006 22:32 schreef Djep het volgende:
Wanneer ben je daar altijd? Vrijdagavond??
Trouwens, heb jij misschien een eigen nummer wat geschikt is en wat je wilt doneren aan de video van onze Free Hugs actie in Den Haag?![]()
![]()
Tja wat voor stijl, das moeilijk te zeggen. Het moet onder een filmpje passen waarin geknuffeld wordt. Misschien dat je zoiets in je collectie hebt???quote:Op zaterdag 9 december 2006 00:54 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
Nee heel af en toe maar.
Eigen nummer? Hoezo?
heb je muziek nodig voor een filmpje? Wat voor stijl?
Als jij iemand regelt die kan zingen heb ik eigen muziek zat
oh daar ben ik vast heel blij mee!!quote:Op dinsdag 12 december 2006 22:23 schreef guitarist.nl het volgende:
Ik heb binnenkort misschien wel wat leuks
Statistiekenquote:Op woensdag 6 december 2006 10:34 schreef guitarist.nl het volgende:
Anyway gefeliciteerd
@sunshine, hoog tijd dat jij eens over de 1000 komt![]()
Yeah.quote:Op donderdag 14 december 2006 15:01 schreef sunshine het volgende:
[..]
Statistieken
Laatste bezoek: 0 seconden geleden.
Aantal posts: 809 (gemiddeld 1 per dag)
Gaat het zo goed?
Dat ben ik voor ik pleun wasquote:Op donderdag 14 december 2006 18:55 schreef cerror het volgende:
Wie is sunshine nu weer?
Maar ik weet ook niet wie jij bent.quote:
Verrassing!quote:Op donderdag 14 december 2006 18:58 schreef cerror het volgende:
[..]
Maar ik weet ook niet wie jij bent.
Je hebt waarschijnlijk nog meer klonen dan ik!quote:
Sure. Waarover moet het gaan?quote:Op donderdag 14 december 2006 19:09 schreef guitarist.nl het volgende:
Cerror?
Wil je mij helpen met een tekst?
Ik heb een liedje voor dat freehug gedoe, maar nog geen tekst.
Hugs, love, friends.quote:
Dank u.quote:Op donderdag 14 december 2006 22:24 schreef sunshine het volgende:
Ik wou zeggen dat het goed klinkt...
Dankjequote:Op donderdag 14 december 2006 23:05 schreef sunshine het volgende:
Mooie avatar!
Kansloosquote:Op vrijdag 15 december 2006 00:17 schreef guitarist.nl het volgende:
Check m'n sig. post nr. 4444444 op mijn naam![]()
Ik dacht dat jij dat had ingezongen of ben ik nu niet aan 't opletten.quote:Op vrijdag 15 december 2006 00:16 schreef sunshine het volgende:
Waarom denk je dat?
Ja dit was een test versie hoor, hij wordt straks wat mooier, (en ook ingezongen door iemand andersquote:Op vrijdag 15 december 2006 01:14 schreef Djep het volgende:
Ow geweldig dat je er zo mee bezig bent guitarist.nl . Als ik andere aanmeldingen krijg, dan heb jij de voorkeur! Knuff aan jou en Cerror(als ie wil) en aan alle andere meppelers!!!
![]()
Ik met PHP helpen? Tulek joh! Dan komt het nooit meer goedquote:Op zondag 17 december 2006 19:56 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
Help Bart eens even met z'n PHP
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |