Ik vind t goed!! Alleen mis ik wat pit in het refrein, maar dat kan er nog wel in...quote:Op woensdag 20 december 2006 17:01 schreef guitarist.nl het volgende:
SPAM SPAM
@Djep, misschien is dit iets voor je free hug filmpje??![]()
Ik vind dit niet goed klinken.quote:Op woensdag 20 december 2006 17:01 schreef guitarist.nl het volgende:
SPAM SPAM
@Djep, misschien is dit iets voor je free hug filmpje??![]()
Nou nee...quote:Op woensdag 20 december 2006 19:18 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
Maar dat is denk ik een kwestie van smaak
Nee.quote:Op woensdag 20 december 2006 19:34 schreef Djep het volgende:
[..]
Misschien heb jij dezelfde smaak als petra....
Heel goed van je.quote:Op woensdag 20 december 2006 20:23 schreef p-etr-a het volgende:
Tja, wat is "er verstand van hebben?" Ik luister naar muziek en bepaal of ik het goed vind klinken of niet.
check de djep!quote:Op zondag 24 december 2006 16:13 schreef guitarist.nl het volgende:
Hoi
dat heb ik eerder gehoord....en welke knurft opende er toen een topic?quote:Op zaterdag 30 december 2006 12:20 schreef guitarist.nl het volgende:
Ìk denk dat dit wel eens het laatste deel kon zijn van de Meppel reeks
Waardeloze tip dus. Had je dat ook niet ff wat eerder kunnen zeggen.quote:Op zaterdag 30 december 2006 21:34 schreef guitarist.nl het volgende:
Clouso
(kaarten ervoor zijn al op)
quote:Op zaterdag 30 december 2006 21:34 schreef guitarist.nl het volgende:
Clouso
Dus dan heb je zes katten.quote:Op zaterdag 30 december 2006 22:06 schreef sunshine het volgende:
Ow en de papegaai gaat alleen maar vloeken vanwege de herrie. Die wil slapen!
Het is een grijze roodstaart. Een jaar of 30, 35 oud. Hij is nog uit het wild gehaald. In die tijd mocht dat nog. Ik heb hem van mijn ouders geerfd die hem beu warenquote:Op zaterdag 30 december 2006 22:13 schreef Djep het volgende:
[..]
Dus dan heb je zes katten.
Ook een papegaai dus. Wat voor een? En wat vloekt ie zoal?![]()
leuk zo'n pratend beest! Komt de dominee ook wel eens?quote:Op zaterdag 30 december 2006 22:18 schreef sunshine het volgende:
[..]
Het is een grijze roodstaart. Een jaar of 30, 35 oud. Hij is nog uit het wild gehaald. In die tijd mocht dat nog. Ik heb hem van mijn ouders geerfd die hem beu waren
Als ie wil slapen en hij is in een goede bui dan zet alleen herhaaldelijk: Ja, houdoe! (hij is in noord brabant opgegroeid), maar als ie een rotbui heeft gaat het hardgrondig: godverdomme!!
Wil ie een koekje dan biedt hij mij koffie aan (daar hoort immers koek bij), maar hij kan ook heel mooi fluiten. Vooral Engel van Rammstein is favoriet, maar hij kan ook Droomland fluiten.
Ik heb ook nog een klein aquarium, maar die vissen zeggen niet zoveel
Ik heb een tijd naast een zwaar gelovige alleenstaande man gewoond. Was al bejaard en deed de hele dag niets anders dan zuipen. Behalve op zondag, dan werden er psalmen gekweeld. De papegaai stond met mooi weer altijd in de tuin en hij vond het gekweel van de buurman net zo mooi als ik het vond. Niet dus. Dus iedere keer als er weer een psalm aangeheven werd zat de papegaai te vloeken. Zo erg dat de buurman op een dag aan de deur kwam: Als wij zo doorgingen kwamen we nooit in de hemel!quote:Op zaterdag 30 december 2006 22:26 schreef Djep het volgende:
[..]
leuk zo'n pratend beest! Komt de dominee ook wel eens?![]()
een aquariumpje heb ik ook, maar momenteel gebruik ik m niet.
Nee dusquote:Op zaterdag 30 december 2006 22:06 schreef Svensational het volgende:
[..]. Mij was verteld dat dat één van de weinig kroegen was waar je geen kaart voor hoefde te hebben
.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.PS4 online: micro_nl
Je had geeneens kaarten nodigquote:Op zaterdag 30 december 2006 21:34 schreef guitarist.nl het volgende:
Clouso
Whehe, ik heb hem ook gemeetquote:Op maandag 1 januari 2007 05:59 schreef cerror het volgende:
Ik heb net sven gemeet.
Moet ik me ontsmetten?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |