Ze denken serieus dat ze met 2 touringcars een intercity kunnen overnemen... Gevolg: er moeten mensen achterlaten in DB...quote:Op zondag 5 november 2006 19:32 schreef vw_caddy het volgende:
NS is nog nooit goed geweest in vervangend busvervoer, echt als water en vuur.
Zeg er dan meteen bij dat dit een schaamteloos gejatte screenshot is van Somda. Beetje credits voor het werk dat in die site zit kan geen kwaad en het is niet meer dan fatsoenlijk.quote:Op zondag 5 november 2006 16:51 schreef vw_caddy het volgende:
De tijden van de nieuwe trein, onder voorbehoud voor vandaag. Gn = Groningen, Nsch = Nieuweschans.
[afbeelding]
Driebergen-Zeist?quote:Op zondag 5 november 2006 19:51 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Ze denken serieus dat ze met 2 touringcars een intercity kunnen overnemen... Gevolg: er moeten mensen achterlaten in DB...
Ik vond het de laatste keer in de CNL anders behoorlijk irritant dat geldloze rondtrekvolk dat in de gangen van mijn slaaprijtuig een poging tot slapen deed...quote:Op zondag 5 november 2006 19:10 schreef Alexxxxx het volgende:
Pf, wat nou zitplaatsreservering, echte mannen STAAN tussen Utrecht en Wenen
"Beste KiwiTjuHh, voor alle informatie of de nieuwe trein voor jou rijdt op de door jou gewenste tijdstip kan je kijken op Somda. Op Somda kan je de omloop vinden van de nieuwe Arriva-boemel. Vul daar het stelnummer in (vind je bij de bakovergangen en rechts naast de toegangsdeuren), en zie daar de verwachte drgl". Zo goed? Maar je hebt gelijk.quote:Op zondag 5 november 2006 19:52 schreef MREn het volgende:
[..]
Zeg er dan meteen bij dat dit een schaamteloos gejatte screenshot is van Somda. Beetje credits voor het werk dat in die site zit kan geen kwaad en het is niet meer dan fatsoenlijk.
Moet je uitleggen, loop nog niet zo lang mee.quote:Of heet je René Diekstra?
Kan niet ontkennen dat het kuddegedrag van reizigers geen invloed heeft, maar de NS en bussen is nog nooit echt een goed huwelijk geweest of wel?quote:Op zondag 5 november 2006 19:49 schreef MREn het volgende:
[..]
Dat valt bij geplande werkzaamheden heel erg mee.
Het is gewoon zo dat als de origele IC aankomt en daarvan sjouwen 500 man direct naar de bussen, iedereen de voorste bus bestormt terwijl er (vrijwel altijd) ruim genoeg zijn. Alleen iedereen wil koste wat kost de eerste bus hebben.
Oow niet weer datzelfde gezeik als met ROlandrailquote:Op zondag 5 november 2006 19:52 schreef MREn het volgende:
[..]
Zeg er dan meteen bij dat dit een schaamteloos gejatte screenshot is van Somda. Beetje credits voor het werk dat in die site zit kan geen kwaad en het is niet meer dan fatsoenlijk.
Of heet je René Diekstra?
Ik moet zeggen dat ik bij recente werkzaamheden nooit de indruk heb gekregen dat niet erg lekker liep. Meestal gewoon 50 a 60 man in een touringcar, wegwezen en de volgende. Of als er een tijdje niemand meer aan kwam, vertrekken volgens dienstregeling (op rustige trajecten).quote:Op zondag 5 november 2006 20:10 schreef vw_caddy het volgende:
[..]
Kan niet ontkennen dat het kuddegedrag van reizigers geen invloed heeft, maar de NS en bussen is nog nooit echt een goed huwelijk geweest of wel?
Waarom gebruikte ik een plaatje: Somda blijft standaard op index.php staan, dus de link is niet te kopiëren. En mijn mening was dat iedereen hier Somda wel kent. Maar ik geef mijn fout toe, draag Somda een warm hart toe.quote:Op zondag 5 november 2006 20:15 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Hoewel een bronvermelding wel netjes is op zich
Ik het wat meer heb over busvervoer bij calamiteiten, busvervoer bij werkzaamheden heb ik weinig ervaring mee. Busvervoer bij calamiteiten des te meer, maar dat is plotseling in plaats van gepland busvervoer.quote:Op zondag 5 november 2006 20:17 schreef MREn het volgende:
[..]
Ik moet zeggen dat ik bij recente werkzaamheden nooit de indruk heb gekregen dat niet erg lekker liep.
Ik vind het geen gezeik. Gewoon eens een gegeven als 'de GTW rijdt de trein van 15:12' ofzo kan in mijn ogen nog, maar om gewoon een complete uitvoertabel als screenshot op een andere site te zetten zonder bronvermelding vind ik niet kunnen.quote:Op zondag 5 november 2006 20:15 schreef Dr_Flash het volgende:
Oow niet weer datzelfde gezeik als met ROlandrail
wat op internet staat, en wat technisch gebruikt KAN worden, wordt gewoon gebruikt. Daar doe je niks aan. Wil je dat niet, verzin er dan maar wat tegen waardoor het technisch onmogelijk wordt.
Hoewel een bronvermelding wel netjes is op zich
Plotseling vervoer laat zich niet plannen, dus op zich is het dan vrij logisch dat het niet echt van een leien dakje gaat. Maar dit onderwerp begon over businzet Ht-Ut waar dit weekend werkzaamheden zijn.quote:Op zondag 5 november 2006 20:21 schreef vw_caddy het volgende:
[..]
Ik het wat meer heb over busvervoer bij calamiteiten, busvervoer bij werkzaamheden heb ik weinig ervaring mee. Busvervoer bij calamiteiten des te meer, maar dat is plotseling in plaats van gepland busvervoer.
je iconquote:Op zondag 5 november 2006 20:59 schreef Dr_Flash het volgende:
in 1977 waren dat echt kei moderne treinen![]()
Ik blijf het gewoon jammer vinden dat die doorloopkoppen dicht zijn. Ik dacht vroeger, toen ik klein was dat het de bagage/vracht deuren waren overigens. Maar als ze nu echt die deuren dichtlassen dan moeten ze ook de rest van de naden en die uitsparingen voor de beugels netjes afwerken. dan ziet het er nog best aardig uit.quote:Op zondag 5 november 2006 20:31 schreef Dichterbijer het volgende:
[afbeelding]
Bron: www.nicosplit.com, Fotograaf: Pjort Schraal
Dr is toch alleen kpn hotspots op de grotere stations ?quote:Op zondag 5 november 2006 21:53 schreef Erasmo het volgende:
Holy fuck...
Ik zit nu vlakbij Den Helder en er iets voor de trein gekomen...
Mobiel..quote:Op zondag 5 november 2006 21:58 schreef Zug-Chef het volgende:
[..]
Dr is toch alleen kpn hotspots op de grotere stations ?
NS was vroeger eigenaar van connexion en de andere oude streekvervoerders toch?quote:Op zondag 5 november 2006 20:10 schreef vw_caddy het volgende:
[..]
Kan niet ontkennen dat het kuddegedrag van reizigers geen invloed heeft, maar de NS en bussen is nog nooit echt een goed huwelijk geweest of wel?
quote:Op zondag 5 november 2006 20:31 schreef Dichterbijer het volgende:
[afbeelding]
Bron: www.nicosplit.com, Fotograaf: Pjort Schraal
Hmm, ik had hem nog niet zo van de zijkant gezien. Wat lelijk dat dat blauwe zo doorloopt, zelf bestickering drukken en eroverheen plakken maar?quote:Op zondag 5 november 2006 20:31 schreef Dichterbijer het volgende:
[afbeelding]
Bron: www.nicosplit.com, Fotograaf: Pjort Schraal
niet van allemaal, maar voor de totale vereniging tot VSM waren veel bedrijven inderdaad een aparte divisie binnen NS.quote:Op zondag 5 november 2006 22:18 schreef Petre het volgende:
[..]
NS was vroeger eigenaar van connexion en de andere oude streekvervoerders toch?
quote:22:26 uur Alkmaar<->Den Helder Door een aanrijding met een auto rijden er tussen Anna Paulowna en Den Helder geen treinen. Vertraging: meer dan 60 minuten.
22:26 uur Rotterdam De politie heeft de sporen weer vrijgegeven van en naar Rotterdam Centraal. Het treinverkeer van en naar Rotterdam wordt geleidelijk hervat.
De frontpage geeft antwoord: Station Rotterdam Centraal deels ontruimdquote:Op zondag 5 november 2006 22:53 schreef spectrumanalyser het volgende:
Ja, EN er is iets in rotterdam gaande.
[..]
Nog steedsquote:Op zondag 5 november 2006 22:54 schreef Erasmo het volgende:
Ik sta nog steeds stil hier... Ze willen ons na de 1e bak loskoppelen en terugslepen...
We zijn net opgepikt bij de overgang vlak na Breezand, niet leuk als je terugloopt en je ziet overal stukjes auto liggen... Ze waren er wrs aan het werk, er stond iig een ladder bij de overgang.quote:Op zondag 5 november 2006 23:29 schreef Mathijz het volgende:
Waar is hier? Bij die overgang of op het station?
Zo hee, leuk geintje voor de NSquote:Op zondag 5 november 2006 23:15 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Si... Ze komen ons nou met bussen ophalen...
trein van 11 uur van winschoten naar groningen was GTW, van 16.00 terug ookquote:Op maandag 6 november 2006 15:45 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Trein van 10.00 vanuit Winschoten naar Groningen was een Wadloper, en de trein van 13.21 van Groningen naar Winschoten ook
Om 16.00 was die dus dubbel zo lang?quote:Op maandag 6 november 2006 18:20 schreef Bensel het volgende:
[..]
trein van 11 uur van winschoten naar groningen was GTW, van 16.00 terug ook
Moet wel zeggen, ze zijn een stuk stiller.. (mits je niet te dicht bij de motor zit volgens mij).. stoelen ben ik nog niet over uit.. 1e klas is echt een stuk beter, maar 2e klas.. wel stuk breder, maar mis de leuning in het midden. zal de ouwe nog wel veel te veel gewend zijn..
ytrouwens, ook de 1e aanrijding meegemaakt: GTW tegen vogel: 1-0 + een heleboel veren (reden net uit groningen, bij de vuilnisbelt (whoohoo, dichte ramen, geen stank meer))
Terugweg was heel druk.. zo druk, dat ze meteen maar er een GTW aangeplakt heben, waardoor we 10 minuten vertraging hadden.. zucht..
Trein van 15:58 toevallig?quote:Op maandag 6 november 2006 18:20 schreef Bensel het volgende:
[..]
Terugweg was heel druk.. zo druk, dat ze meteen maar er een GTW aangeplakt heben, waardoor we 10 minuten vertraging hadden.. zucht..
Toe maar weer. Jij hebt de Spurt vroeg ingezetquote:Op maandag 6 november 2006 19:07 schreef Wadloper het volgende:
Klopt, de stoelen moeten allemaal nog 'ingezeten' worden...
De 08.10 trein (dat is de aankomsttijd in Groningen) was met de 3212 V 3230 M 3214 A, had net gehoopt op de GTW
Maar goed, gister al een rit gemaakt naar Nieuweschans en terug!
Kewl! Heb je ook zeg maar "rare" dingen bij ze geprobeerd te regelen? Ik wil eigenlijk over een paar maanden naar een klein dorpje in Servië, maar ik hoor dat sommige er niet zo tevreden over waren?!quote:Op maandag 6 november 2006 19:47 schreef thatsme het volgende:
ja en met goede ervaringze wisten mij altijd prima te helpen!
*lekschietquote:
Is dat stel na de botsing met een ICM III nog niet opgelapt?quote:Op maandag 6 november 2006 20:08 schreef Willy84 het volgende:
In Enschede zag ik stel 4224 waarvan 1 deur er helemaal uitlag en allemaal krassen er omheen. Vanmiddag gezien. Wie weet wat er gebeurt is ?
quote:Op maandag 6 november 2006 20:08 schreef Willy84 het volgende:
In Enschede zag ik stel 4224 waarvan 1 deur er helemaal uitlag en allemaal krassen er omheen. Vanmiddag gezien. Wie weet wat er gebeurt is ?
bronquote:De 4224 heeft in de nacht van zaterdag op zondag in Enschede een botsing gehad met stel 4031. De 4224 stond in de wasstraat, en de 4031 moest op het spoor ernaast neergezet worden, echter is de 4031 bij het rangeren gaan glijden, en is zo tegen de zijkant van de 4224 aangebotst. Beide stellen hebben behoorlijke schade.
de foto's staan nog op me pc. Dat hosten enzo knippen plakken enzoquote:Op maandag 6 november 2006 20:23 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
*lekschiet
WAAR zijn de foto's?
HOEVEEL bordjes heb je geschoten?
WAAROM heb je niet de BordBistroExpress terug genomen?
Nou, HUH?!
een half uurtjequote:Op maandag 6 november 2006 20:30 schreef Willy84 het volgende:
IK wou de BordBistro nemen en had al 10 euries in de pocket om me wat aan te schaffen maar had geen zin om nog een half uur te wachten. Half zes op enzo![]()
quote:Op maandag 6 november 2006 20:25 schreef Peterselieman het volgende:
Is dat stel na de botsing met een ICM III nog niet opgelapt?
Ja, ik zag die ICM-IV toevallig staan vanmiddag, zag er niet lekker uit.quote:
mijn ervaring is een reis boeken voor 11 personen naar Warschau en offertes opvragen voor Bratislavaquote:Op maandag 6 november 2006 19:56 schreef Floctor- het volgende:
[..]
Kewl! Heb je ook zeg maar "rare" dingen bij ze geprobeerd te regelen? Ik wil eigenlijk over een paar maanden naar een klein dorpje in Servië, maar ik hoor dat sommige er niet zo tevreden over waren?!
Kijk, dat eenb retoertje zuidFrankrijk lukt dat geloof ik wel!
Kunnen ze de DRGL beter uitvoeren. Ze hebben dan nog -3 ipv -5 ofzoquote:Op maandag 6 november 2006 21:07 schreef MREn het volgende:
Goed nieuws trouwens nog voor in de inwoners van Blerick: er gaat in december weinig veranderen qua nieuwe vervoerders: enkel NSR dus.
De goede verstaander trekke zijn conclusies
als ik goed begrijp wat je zegt dan rijd volia Blerick voorbij (zal wel te weinig tijd zijn ofzo) en moet je dus eerst van Blerick naar Venlo wil je naar Nijmegen willen.quote:Op maandag 6 november 2006 21:07 schreef MREn het volgende:
Goed nieuws trouwens nog voor in de inwoners van Blerick: er gaat in december weinig veranderen qua nieuwe vervoerders: enkel NSR dus.
De goede verstaander trekke zijn conclusies
Oud, oké, maar brak? Ik zit er af en toe in en het rijdt allemaal prima. Ik heb zo'n idee dat ze wel wat beter onderhouden zijn dan die bij het GVB.quote:Op maandag 6 november 2006 20:35 schreef Willy84 het volgende:
Zag trouwens dat Novio (stadsvervoerder in Nijmegen) met net zulk brak materieel rijd als mijn eigen plaatselijke GVBDie armoedige Daf Berkofs (wel stoffe bekleding
) en hoge Dafs geloof ik. Allemaal net zo brak als het GVB
![]()
Dat is 25 minuten wachtenquote:Op maandag 6 november 2006 21:40 schreef MREn het volgende:
Juist.
Het is wel een afstandje van niets, maar je hebt een zogenaamde 'robuuste aansluiting' in Venlo
Het GVB staat bekend om zijn zeer puik onderhouden materieel is het nietquote:Op maandag 6 november 2006 23:46 schreef ReisT het volgende:
[..]
Oud, oké, maar brak? Ik zit er af en toe in en het rijdt allemaal prima. Ik heb zo'n idee dat ze wel wat beter onderhouden zijn dan die bij het GVB.
Drie op de vijf bussen van het GVB zijn gevaarlijkquote:Op dinsdag 7 november 2006 00:02 schreef Peterselieman het volgende:
Zeker. Bij het GVB zijn bij mijn weten nauwelijks defecten aan het materieel. Alles is keurig onderhouden en er zijn geen problemen met het uitvoeren van de DRGL.
En in het noorden: Neem al de vertragingen op Gn-Rd en Gn-Dz vorige weken. Tijdelijk enkelsporig, herfst en sein en wisselstoringen. Niet te vergeten een opgeblazen motor van een wadsloper en de puntualiteit is als nooit tevoren.
I knowquote:Op dinsdag 7 november 2006 00:13 schreef Petre het volgende:
[..]
Drie op de vijf bussen van het GVB zijn gevaarlijk
Dan moet je 1e klas gaan zittenquote:Op maandag 6 november 2006 20:28 schreef groningerstudent het volgende:
Vanmiddag tussen Martenshoek en Groningen voor het eerst in de GTW gezeten. Best wel een okay geval.Alleen jammer dat er geen tafeltjes in de stoelen zitten.
Had gehoopt de koffie niet meer op de grond te hoeven zetten, maar helaas...
Dat was in Juli jaquote:Op dinsdag 7 november 2006 00:13 schreef Petre het volgende:
[..]
Drie op de vijf bussen van het GVB zijn gevaarlijk
Ja maar die is doodquote:Op dinsdag 7 november 2006 09:55 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat was in Juli jaHoe zou het daar nu mee staan? Enneh, is er ook niet een apart bustopic?
Dan weet ik dat ook weer. Ze zullen wel spoedig namen krijgen, omdat ze op dienst moetenquote:
als ze SPURT er maar weer afhalen dan :wquote:Op dinsdag 7 november 2006 17:02 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Dan weet ik dat ook weer. Ze zullen wel spoedig namen krijgen, omdat ze op dienst moeten.
Je mag er best aan beginnen. Ik heb de OP vorige week iets aangepast, maar het kan altijd beter natuurlijk.quote:Op dinsdag 7 november 2006 17:10 schreef Ou-Tannu het volgende:
de OP moet trouwens ook (weer) op revisie
ja alleen die verdwenen achter de struiken! een hele sliert!quote:Op dinsdag 7 november 2006 19:34 schreef vw_caddy het volgende:
thatsme: hingen daar nog containers achter?
deze foto is rond 15:43 genomenquote:Op dinsdag 7 november 2006 19:42 schreef vw_caddy het volgende:
Ik passeerde met de IC deze trein rond 17:05.
Hmm, ik heb zo beetje dezelfde combinatie gezien, met een lange sleep containers. Wellicht eerst via Onnen gegaan?quote:
Och de HTM had binnen een week nadat de randstadrail dienstregeling is ingevoerd 2 ontsporingen.quote:Op woensdag 8 november 2006 14:15 schreef Peterselieman het volgende:
Op Somda werd vermeldt dat GTW 304 rijdend van Leer naar Groningen bij Winschoten een technisch probleem had. Gaat lekker dan met die nieuwe treinstellen. 3e dag op dienst en gelijk al een technisch probleem.
Ik zat in die van 13:00 uit Winschoten. Die was alleen wel een half uur te laat in Groningen. Om echt soepel ging de rit ook niet helemaal...quote:Op woensdag 8 november 2006 16:09 schreef Socios het volgende:
Ik zat in de trein van Groningen naar Leer, vertrek 11.58uur. Die reed als een trein.
krcht... krcht.. PIEP.. *onhoorbaar gemompel* krchht plopquote:Op woensdag 8 november 2006 22:03 schreef vw_caddy het volgende:
Vanmiddag een tijdje gebabbeld met een Arriva-mcn over.................. de kansloze intercoms in de wadjes.![]()
dat systeem van de GTW's is ook niet ideaal.. voorl dat irritante jengeltje, en het te harde geluidniveau is storend, als je zoals ik, graag een beetje pit in de treinquote:Op woensdag 8 november 2006 22:07 schreef Peterselieman het volgende:
Leuke avatar trouwens
De intercoms van de wadjes werken de helft van de tijd niet en anders zijn ze te luid of te zacht. Ik maak het bijna nooit mee dat het goed is. Nu reis ik ook meer met buffels dan wadslopers gelukkig.
quote:Hm, Plan U trekt al helemaal op als een slak in een emmer behangplaksel. Misschien blijft er dan een uursdienst op het hele traject over.
Denk dat ze sowieso niks meer fixen.. ze zijn al maanden niet gewassen denk ik ookquote:Op woensdag 8 november 2006 22:12 schreef vw_caddy het volgende:
Onderhoud op de intercom in de wadjes was al op achterstand geraakt toen NSR nog reed op de diesellijnen. Onderhoud en reparaties van de intercom blijven blijkbaar toch een lastig probleem in welk treinstel dan ook. De mcn van vanmiddag riep steeds keurig iedere station om, maar uit de luidsprekers kon men alleen een klik horen. We waren het beiden eens dat ze het waarschijnlijk niet meer gaan fixen.
Nee, ze zijn vanavond beide opgehaald door de 4012 (!!) en naar Hlm gebracht, waar ze rond een uurtje of 20:30 aan zullen zijn gekomen.quote:Op maandag 6 november 2006 20:25 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Is dat stel na de botsing met een ICM III nog niet opgelapt?
WTF?! Doet die het alweer?quote:Op woensdag 8 november 2006 23:20 schreef MREn het volgende:
[..]
Nee, ze zijn vanavond beide opgehaald door de 4012 (!!) en naar Hlm gebracht, waar ze rond een uurtje of 20:30 aan zullen zijn gekomen.
Mogen ze wel rijden als ze vierkante wielen hebben, in verband met beschadiging van de infra?quote:Op woensdag 8 november 2006 23:20 schreef vw_caddy het volgende:
Er zijn vorige week nog wel een zooi DH op de kuilwielenbank geweest, zover gaan ze dus ook weer niet.
De 4012 was nog niet in revisie.quote:
Het stel was vanmiddag nog gespot in Onnen en eerder al in Eindhoven. Overigens heeft het stel al een maand niet meer op dienst gezeten.quote:Op woensdag 8 november 2006 23:23 schreef vw_caddy het volgende:
[..]
De 4012 was nog niet in revisie.
Waarschijnlijk niet. Maar meestal is er geen ander materieel beschikbaar dat ingezet mag worden, dus wordt er langer doorgereden dan eigenlijk mag.quote:Op woensdag 8 november 2006 23:21 schreef Duvel het volgende:
[..]
Mogen ze wel rijden als ze vierkante wielen hebben, in verband met beschadiging van de infra?
De 3109, 3215 en de 3230 zijn afgelopen zaterdag anders wel door de wasstraat gegaanquote:Op woensdag 8 november 2006 22:33 schreef Bensel het volgende:
[..]
Denk dat ze sowieso niks meer fixen.. ze zijn al maanden niet gewassen denk ik ook
Laat ze eens opschieten dan, of willen ze een herhaling van de revisie van ICR?quote:Op woensdag 8 november 2006 23:23 schreef vw_caddy het volgende:
[..]
De 4012 was nog niet in revisie.
oh! dat zou best TOF zijn!quote:Op woensdag 8 november 2006 21:33 schreef Peterselieman het volgende:
Er gaan nu geruchten dat er op Nijmegen-Roermond mogelijk met Plan U stellen gereden gaat worden, naast de DM'90. Plan U stellen trekken wel langzaam op, maar kunnen wel 125 halen. Het betreft hier de stellen die naar Slowakije zouden gaan. Misschien naar een dochterbedrijf van Veolia?
Toe maar weer. Er kon weer een wasbeurt af. Dat kon op 1 november niet gezegd worden van de 10305. Die had voor ingebruikname nog wel even door de wasstraat gemogen.quote:Op donderdag 9 november 2006 05:23 schreef Wadloper het volgende:
[..]
De 3109, 3215 en de 3230 zijn afgelopen zaterdag anders wel door de wasstraat gegaanDe zijkant is toen gewassen
![]()
Dan hoop ik wel dat ze eerst een opknap beurt krijgen! Als ik sommige bij Zwolle zie staan is dat echte bagger.quote:Op donderdag 9 november 2006 11:25 schreef Ou-Tannu het volgende:
[..]
oh! dat zou best TOF zijn!
kan ik als nog een ritje in een Plan U maken o/
Dus ik kan onbezorgd reizen?quote:Op donderdag 9 november 2006 15:16 schreef vw_caddy het volgende:
Arriva staakt niet mee.
Zolang het Arriva en NSR is.quote:
Kijk eens aan, 2 x hetzelfdequote:Op donderdag 9 november 2006 18:14 schreef Bensel het volgende:
om 4 uur stond er een GTw in groningen.. aangezien dat niet genoeg is om die tijd, en hij al behoorlijk vol zat een kwarier voor vertrek, de machinist (geweldig, zo'n open cabine) gevraagd of er nog 1 bij kwam.. Maar wat bleek.. die was nu dus al kapot.. kheb laterde wadloper maar genomen, omdat ik daar tenminste kon zitten..
begint al goedquote:Op donderdag 9 november 2006 18:15 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Er waren technische problemen met de GTW die om 15.58 vanuit Groningen vertrok.
Hij kon moeilijk starten en vertrok met 2 monteurs erbij in.
Ook bleven er mensen op het perron achter omdat de trein te vol zat.
Tevens zijn ze onderweg geen 2 treinen tegengekomen opweg naar Groningen
Bron: MIjn moeder die in 15.58 trein zat!
Ach ja, kinderziektes.. de prijs van vernieuwing..quote:
Nee, wel heb ik gezien dat de naam van de trein "Hans Alders" was.quote:Op donderdag 9 november 2006 18:08 schreef Peterselieman het volgende:
Heb je het nummer ook gezien? De 230 misschien?
Ik vind de 3448 anders totaal niet vies hoor :Squote:Op donderdag 9 november 2006 12:14 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Toe maar weer. Er kon weer een wasbeurt af. Dat kon op 1 november niet gezegd worden van de 10305. Die had voor ingebruikname nog wel even door de wasstraat gemogen.
Overigens mag de 3448 er ook wel weer eens doorheen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |