*lekschietquote:
Is dat stel na de botsing met een ICM III nog niet opgelapt?quote:Op maandag 6 november 2006 20:08 schreef Willy84 het volgende:
In Enschede zag ik stel 4224 waarvan 1 deur er helemaal uitlag en allemaal krassen er omheen. Vanmiddag gezien. Wie weet wat er gebeurt is ?
quote:Op maandag 6 november 2006 20:08 schreef Willy84 het volgende:
In Enschede zag ik stel 4224 waarvan 1 deur er helemaal uitlag en allemaal krassen er omheen. Vanmiddag gezien. Wie weet wat er gebeurt is ?
bronquote:De 4224 heeft in de nacht van zaterdag op zondag in Enschede een botsing gehad met stel 4031. De 4224 stond in de wasstraat, en de 4031 moest op het spoor ernaast neergezet worden, echter is de 4031 bij het rangeren gaan glijden, en is zo tegen de zijkant van de 4224 aangebotst. Beide stellen hebben behoorlijke schade.
de foto's staan nog op me pc. Dat hosten enzo knippen plakken enzoquote:Op maandag 6 november 2006 20:23 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
*lekschiet
WAAR zijn de foto's?
HOEVEEL bordjes heb je geschoten?
WAAROM heb je niet de BordBistroExpress terug genomen?
Nou, HUH?!
een half uurtjequote:Op maandag 6 november 2006 20:30 schreef Willy84 het volgende:
IK wou de BordBistro nemen en had al 10 euries in de pocket om me wat aan te schaffen maar had geen zin om nog een half uur te wachten. Half zes op enzo![]()
quote:Op maandag 6 november 2006 20:25 schreef Peterselieman het volgende:
Is dat stel na de botsing met een ICM III nog niet opgelapt?
Ja, ik zag die ICM-IV toevallig staan vanmiddag, zag er niet lekker uit.quote:
mijn ervaring is een reis boeken voor 11 personen naar Warschau en offertes opvragen voor Bratislavaquote:Op maandag 6 november 2006 19:56 schreef Floctor- het volgende:
[..]
Kewl! Heb je ook zeg maar "rare" dingen bij ze geprobeerd te regelen? Ik wil eigenlijk over een paar maanden naar een klein dorpje in Servië, maar ik hoor dat sommige er niet zo tevreden over waren?!
Kijk, dat eenb retoertje zuidFrankrijk lukt dat geloof ik wel!
Kunnen ze de DRGL beter uitvoeren. Ze hebben dan nog -3 ipv -5 ofzoquote:Op maandag 6 november 2006 21:07 schreef MREn het volgende:
Goed nieuws trouwens nog voor in de inwoners van Blerick: er gaat in december weinig veranderen qua nieuwe vervoerders: enkel NSR dus.
De goede verstaander trekke zijn conclusies
als ik goed begrijp wat je zegt dan rijd volia Blerick voorbij (zal wel te weinig tijd zijn ofzo) en moet je dus eerst van Blerick naar Venlo wil je naar Nijmegen willen.quote:Op maandag 6 november 2006 21:07 schreef MREn het volgende:
Goed nieuws trouwens nog voor in de inwoners van Blerick: er gaat in december weinig veranderen qua nieuwe vervoerders: enkel NSR dus.
De goede verstaander trekke zijn conclusies
Oud, oké, maar brak? Ik zit er af en toe in en het rijdt allemaal prima. Ik heb zo'n idee dat ze wel wat beter onderhouden zijn dan die bij het GVB.quote:Op maandag 6 november 2006 20:35 schreef Willy84 het volgende:
Zag trouwens dat Novio (stadsvervoerder in Nijmegen) met net zulk brak materieel rijd als mijn eigen plaatselijke GVBDie armoedige Daf Berkofs (wel stoffe bekleding
) en hoge Dafs geloof ik. Allemaal net zo brak als het GVB
![]()
Dat is 25 minuten wachtenquote:Op maandag 6 november 2006 21:40 schreef MREn het volgende:
Juist.
Het is wel een afstandje van niets, maar je hebt een zogenaamde 'robuuste aansluiting' in Venlo
Het GVB staat bekend om zijn zeer puik onderhouden materieel is het nietquote:Op maandag 6 november 2006 23:46 schreef ReisT het volgende:
[..]
Oud, oké, maar brak? Ik zit er af en toe in en het rijdt allemaal prima. Ik heb zo'n idee dat ze wel wat beter onderhouden zijn dan die bij het GVB.
Drie op de vijf bussen van het GVB zijn gevaarlijkquote:Op dinsdag 7 november 2006 00:02 schreef Peterselieman het volgende:
Zeker. Bij het GVB zijn bij mijn weten nauwelijks defecten aan het materieel. Alles is keurig onderhouden en er zijn geen problemen met het uitvoeren van de DRGL.
En in het noorden: Neem al de vertragingen op Gn-Rd en Gn-Dz vorige weken. Tijdelijk enkelsporig, herfst en sein en wisselstoringen. Niet te vergeten een opgeblazen motor van een wadsloper en de puntualiteit is als nooit tevoren.
I knowquote:Op dinsdag 7 november 2006 00:13 schreef Petre het volgende:
[..]
Drie op de vijf bussen van het GVB zijn gevaarlijk
Dan moet je 1e klas gaan zittenquote:Op maandag 6 november 2006 20:28 schreef groningerstudent het volgende:
Vanmiddag tussen Martenshoek en Groningen voor het eerst in de GTW gezeten. Best wel een okay geval.Alleen jammer dat er geen tafeltjes in de stoelen zitten.
Had gehoopt de koffie niet meer op de grond te hoeven zetten, maar helaas...
Dat was in Juli jaquote:Op dinsdag 7 november 2006 00:13 schreef Petre het volgende:
[..]
Drie op de vijf bussen van het GVB zijn gevaarlijk
Ja maar die is doodquote:Op dinsdag 7 november 2006 09:55 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat was in Juli jaHoe zou het daar nu mee staan? Enneh, is er ook niet een apart bustopic?
Dan weet ik dat ook weer. Ze zullen wel spoedig namen krijgen, omdat ze op dienst moetenquote:
als ze SPURT er maar weer afhalen dan :wquote:Op dinsdag 7 november 2006 17:02 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Dan weet ik dat ook weer. Ze zullen wel spoedig namen krijgen, omdat ze op dienst moeten.
Je mag er best aan beginnen. Ik heb de OP vorige week iets aangepast, maar het kan altijd beter natuurlijk.quote:Op dinsdag 7 november 2006 17:10 schreef Ou-Tannu het volgende:
de OP moet trouwens ook (weer) op revisie
ja alleen die verdwenen achter de struiken! een hele sliert!quote:Op dinsdag 7 november 2006 19:34 schreef vw_caddy het volgende:
thatsme: hingen daar nog containers achter?
deze foto is rond 15:43 genomenquote:Op dinsdag 7 november 2006 19:42 schreef vw_caddy het volgende:
Ik passeerde met de IC deze trein rond 17:05.
Hmm, ik heb zo beetje dezelfde combinatie gezien, met een lange sleep containers. Wellicht eerst via Onnen gegaan?quote:
Och de HTM had binnen een week nadat de randstadrail dienstregeling is ingevoerd 2 ontsporingen.quote:Op woensdag 8 november 2006 14:15 schreef Peterselieman het volgende:
Op Somda werd vermeldt dat GTW 304 rijdend van Leer naar Groningen bij Winschoten een technisch probleem had. Gaat lekker dan met die nieuwe treinstellen. 3e dag op dienst en gelijk al een technisch probleem.
Ik zat in die van 13:00 uit Winschoten. Die was alleen wel een half uur te laat in Groningen. Om echt soepel ging de rit ook niet helemaal...quote:Op woensdag 8 november 2006 16:09 schreef Socios het volgende:
Ik zat in de trein van Groningen naar Leer, vertrek 11.58uur. Die reed als een trein.
krcht... krcht.. PIEP.. *onhoorbaar gemompel* krchht plopquote:Op woensdag 8 november 2006 22:03 schreef vw_caddy het volgende:
Vanmiddag een tijdje gebabbeld met een Arriva-mcn over.................. de kansloze intercoms in de wadjes.![]()
dat systeem van de GTW's is ook niet ideaal.. voorl dat irritante jengeltje, en het te harde geluidniveau is storend, als je zoals ik, graag een beetje pit in de treinquote:Op woensdag 8 november 2006 22:07 schreef Peterselieman het volgende:
Leuke avatar trouwens
De intercoms van de wadjes werken de helft van de tijd niet en anders zijn ze te luid of te zacht. Ik maak het bijna nooit mee dat het goed is. Nu reis ik ook meer met buffels dan wadslopers gelukkig.
quote:Hm, Plan U trekt al helemaal op als een slak in een emmer behangplaksel. Misschien blijft er dan een uursdienst op het hele traject over.
Denk dat ze sowieso niks meer fixen.. ze zijn al maanden niet gewassen denk ik ookquote:Op woensdag 8 november 2006 22:12 schreef vw_caddy het volgende:
Onderhoud op de intercom in de wadjes was al op achterstand geraakt toen NSR nog reed op de diesellijnen. Onderhoud en reparaties van de intercom blijven blijkbaar toch een lastig probleem in welk treinstel dan ook. De mcn van vanmiddag riep steeds keurig iedere station om, maar uit de luidsprekers kon men alleen een klik horen. We waren het beiden eens dat ze het waarschijnlijk niet meer gaan fixen.
Nee, ze zijn vanavond beide opgehaald door de 4012 (!!) en naar Hlm gebracht, waar ze rond een uurtje of 20:30 aan zullen zijn gekomen.quote:Op maandag 6 november 2006 20:25 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Is dat stel na de botsing met een ICM III nog niet opgelapt?
WTF?! Doet die het alweer?quote:Op woensdag 8 november 2006 23:20 schreef MREn het volgende:
[..]
Nee, ze zijn vanavond beide opgehaald door de 4012 (!!) en naar Hlm gebracht, waar ze rond een uurtje of 20:30 aan zullen zijn gekomen.
Mogen ze wel rijden als ze vierkante wielen hebben, in verband met beschadiging van de infra?quote:Op woensdag 8 november 2006 23:20 schreef vw_caddy het volgende:
Er zijn vorige week nog wel een zooi DH op de kuilwielenbank geweest, zover gaan ze dus ook weer niet.
De 4012 was nog niet in revisie.quote:
Het stel was vanmiddag nog gespot in Onnen en eerder al in Eindhoven. Overigens heeft het stel al een maand niet meer op dienst gezeten.quote:Op woensdag 8 november 2006 23:23 schreef vw_caddy het volgende:
[..]
De 4012 was nog niet in revisie.
Waarschijnlijk niet. Maar meestal is er geen ander materieel beschikbaar dat ingezet mag worden, dus wordt er langer doorgereden dan eigenlijk mag.quote:Op woensdag 8 november 2006 23:21 schreef Duvel het volgende:
[..]
Mogen ze wel rijden als ze vierkante wielen hebben, in verband met beschadiging van de infra?
De 3109, 3215 en de 3230 zijn afgelopen zaterdag anders wel door de wasstraat gegaanquote:Op woensdag 8 november 2006 22:33 schreef Bensel het volgende:
[..]
Denk dat ze sowieso niks meer fixen.. ze zijn al maanden niet gewassen denk ik ook
Laat ze eens opschieten dan, of willen ze een herhaling van de revisie van ICR?quote:Op woensdag 8 november 2006 23:23 schreef vw_caddy het volgende:
[..]
De 4012 was nog niet in revisie.
oh! dat zou best TOF zijn!quote:Op woensdag 8 november 2006 21:33 schreef Peterselieman het volgende:
Er gaan nu geruchten dat er op Nijmegen-Roermond mogelijk met Plan U stellen gereden gaat worden, naast de DM'90. Plan U stellen trekken wel langzaam op, maar kunnen wel 125 halen. Het betreft hier de stellen die naar Slowakije zouden gaan. Misschien naar een dochterbedrijf van Veolia?
Toe maar weer. Er kon weer een wasbeurt af. Dat kon op 1 november niet gezegd worden van de 10305. Die had voor ingebruikname nog wel even door de wasstraat gemogen.quote:Op donderdag 9 november 2006 05:23 schreef Wadloper het volgende:
[..]
De 3109, 3215 en de 3230 zijn afgelopen zaterdag anders wel door de wasstraat gegaanDe zijkant is toen gewassen
![]()
Dan hoop ik wel dat ze eerst een opknap beurt krijgen! Als ik sommige bij Zwolle zie staan is dat echte bagger.quote:Op donderdag 9 november 2006 11:25 schreef Ou-Tannu het volgende:
[..]
oh! dat zou best TOF zijn!
kan ik als nog een ritje in een Plan U maken o/
Dus ik kan onbezorgd reizen?quote:Op donderdag 9 november 2006 15:16 schreef vw_caddy het volgende:
Arriva staakt niet mee.
Zolang het Arriva en NSR is.quote:
Kijk eens aan, 2 x hetzelfdequote:Op donderdag 9 november 2006 18:14 schreef Bensel het volgende:
om 4 uur stond er een GTw in groningen.. aangezien dat niet genoeg is om die tijd, en hij al behoorlijk vol zat een kwarier voor vertrek, de machinist (geweldig, zo'n open cabine) gevraagd of er nog 1 bij kwam.. Maar wat bleek.. die was nu dus al kapot.. kheb laterde wadloper maar genomen, omdat ik daar tenminste kon zitten..
begint al goedquote:Op donderdag 9 november 2006 18:15 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Er waren technische problemen met de GTW die om 15.58 vanuit Groningen vertrok.
Hij kon moeilijk starten en vertrok met 2 monteurs erbij in.
Ook bleven er mensen op het perron achter omdat de trein te vol zat.
Tevens zijn ze onderweg geen 2 treinen tegengekomen opweg naar Groningen
Bron: MIjn moeder die in 15.58 trein zat!
Ach ja, kinderziektes.. de prijs van vernieuwing..quote:
Nee, wel heb ik gezien dat de naam van de trein "Hans Alders" was.quote:Op donderdag 9 november 2006 18:08 schreef Peterselieman het volgende:
Heb je het nummer ook gezien? De 230 misschien?
Ik vind de 3448 anders totaal niet vies hoor :Squote:Op donderdag 9 november 2006 12:14 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Toe maar weer. Er kon weer een wasbeurt af. Dat kon op 1 november niet gezegd worden van de 10305. Die had voor ingebruikname nog wel even door de wasstraat gemogen.
Overigens mag de 3448 er ook wel weer eens doorheen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |