Ik zat in die van 13:00 uit Winschoten. Die was alleen wel een half uur te laat in Groningen. Om echt soepel ging de rit ook niet helemaal...quote:Op woensdag 8 november 2006 16:09 schreef Socios het volgende:
Ik zat in de trein van Groningen naar Leer, vertrek 11.58uur. Die reed als een trein.
krcht... krcht.. PIEP.. *onhoorbaar gemompel* krchht plopquote:Op woensdag 8 november 2006 22:03 schreef vw_caddy het volgende:
Vanmiddag een tijdje gebabbeld met een Arriva-mcn over.................. de kansloze intercoms in de wadjes.![]()
dat systeem van de GTW's is ook niet ideaal.. voorl dat irritante jengeltje, en het te harde geluidniveau is storend, als je zoals ik, graag een beetje pit in de treinquote:Op woensdag 8 november 2006 22:07 schreef Peterselieman het volgende:
Leuke avatar trouwens
De intercoms van de wadjes werken de helft van de tijd niet en anders zijn ze te luid of te zacht. Ik maak het bijna nooit mee dat het goed is. Nu reis ik ook meer met buffels dan wadslopers gelukkig.
quote:Hm, Plan U trekt al helemaal op als een slak in een emmer behangplaksel. Misschien blijft er dan een uursdienst op het hele traject over.
Denk dat ze sowieso niks meer fixen.. ze zijn al maanden niet gewassen denk ik ookquote:Op woensdag 8 november 2006 22:12 schreef vw_caddy het volgende:
Onderhoud op de intercom in de wadjes was al op achterstand geraakt toen NSR nog reed op de diesellijnen. Onderhoud en reparaties van de intercom blijven blijkbaar toch een lastig probleem in welk treinstel dan ook. De mcn van vanmiddag riep steeds keurig iedere station om, maar uit de luidsprekers kon men alleen een klik horen. We waren het beiden eens dat ze het waarschijnlijk niet meer gaan fixen.
Nee, ze zijn vanavond beide opgehaald door de 4012 (!!) en naar Hlm gebracht, waar ze rond een uurtje of 20:30 aan zullen zijn gekomen.quote:Op maandag 6 november 2006 20:25 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Is dat stel na de botsing met een ICM III nog niet opgelapt?
WTF?! Doet die het alweer?quote:Op woensdag 8 november 2006 23:20 schreef MREn het volgende:
[..]
Nee, ze zijn vanavond beide opgehaald door de 4012 (!!) en naar Hlm gebracht, waar ze rond een uurtje of 20:30 aan zullen zijn gekomen.
Mogen ze wel rijden als ze vierkante wielen hebben, in verband met beschadiging van de infra?quote:Op woensdag 8 november 2006 23:20 schreef vw_caddy het volgende:
Er zijn vorige week nog wel een zooi DH op de kuilwielenbank geweest, zover gaan ze dus ook weer niet.
De 4012 was nog niet in revisie.quote:
Het stel was vanmiddag nog gespot in Onnen en eerder al in Eindhoven. Overigens heeft het stel al een maand niet meer op dienst gezeten.quote:Op woensdag 8 november 2006 23:23 schreef vw_caddy het volgende:
[..]
De 4012 was nog niet in revisie.
Waarschijnlijk niet. Maar meestal is er geen ander materieel beschikbaar dat ingezet mag worden, dus wordt er langer doorgereden dan eigenlijk mag.quote:Op woensdag 8 november 2006 23:21 schreef Duvel het volgende:
[..]
Mogen ze wel rijden als ze vierkante wielen hebben, in verband met beschadiging van de infra?
De 3109, 3215 en de 3230 zijn afgelopen zaterdag anders wel door de wasstraat gegaanquote:Op woensdag 8 november 2006 22:33 schreef Bensel het volgende:
[..]
Denk dat ze sowieso niks meer fixen.. ze zijn al maanden niet gewassen denk ik ook
Laat ze eens opschieten dan, of willen ze een herhaling van de revisie van ICR?quote:Op woensdag 8 november 2006 23:23 schreef vw_caddy het volgende:
[..]
De 4012 was nog niet in revisie.
oh! dat zou best TOF zijn!quote:Op woensdag 8 november 2006 21:33 schreef Peterselieman het volgende:
Er gaan nu geruchten dat er op Nijmegen-Roermond mogelijk met Plan U stellen gereden gaat worden, naast de DM'90. Plan U stellen trekken wel langzaam op, maar kunnen wel 125 halen. Het betreft hier de stellen die naar Slowakije zouden gaan. Misschien naar een dochterbedrijf van Veolia?
Toe maar weer. Er kon weer een wasbeurt af. Dat kon op 1 november niet gezegd worden van de 10305. Die had voor ingebruikname nog wel even door de wasstraat gemogen.quote:Op donderdag 9 november 2006 05:23 schreef Wadloper het volgende:
[..]
De 3109, 3215 en de 3230 zijn afgelopen zaterdag anders wel door de wasstraat gegaanDe zijkant is toen gewassen
![]()
Dan hoop ik wel dat ze eerst een opknap beurt krijgen! Als ik sommige bij Zwolle zie staan is dat echte bagger.quote:Op donderdag 9 november 2006 11:25 schreef Ou-Tannu het volgende:
[..]
oh! dat zou best TOF zijn!
kan ik als nog een ritje in een Plan U maken o/
Dus ik kan onbezorgd reizen?quote:Op donderdag 9 november 2006 15:16 schreef vw_caddy het volgende:
Arriva staakt niet mee.
Zolang het Arriva en NSR is.quote:
Kijk eens aan, 2 x hetzelfdequote:Op donderdag 9 november 2006 18:14 schreef Bensel het volgende:
om 4 uur stond er een GTw in groningen.. aangezien dat niet genoeg is om die tijd, en hij al behoorlijk vol zat een kwarier voor vertrek, de machinist (geweldig, zo'n open cabine) gevraagd of er nog 1 bij kwam.. Maar wat bleek.. die was nu dus al kapot.. kheb laterde wadloper maar genomen, omdat ik daar tenminste kon zitten..
begint al goedquote:Op donderdag 9 november 2006 18:15 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Er waren technische problemen met de GTW die om 15.58 vanuit Groningen vertrok.
Hij kon moeilijk starten en vertrok met 2 monteurs erbij in.
Ook bleven er mensen op het perron achter omdat de trein te vol zat.
Tevens zijn ze onderweg geen 2 treinen tegengekomen opweg naar Groningen
Bron: MIjn moeder die in 15.58 trein zat!
Ach ja, kinderziektes.. de prijs van vernieuwing..quote:
Nee, wel heb ik gezien dat de naam van de trein "Hans Alders" was.quote:Op donderdag 9 november 2006 18:08 schreef Peterselieman het volgende:
Heb je het nummer ook gezien? De 230 misschien?
Ik vind de 3448 anders totaal niet vies hoor :Squote:Op donderdag 9 november 2006 12:14 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Toe maar weer. Er kon weer een wasbeurt af. Dat kon op 1 november niet gezegd worden van de 10305. Die had voor ingebruikname nog wel even door de wasstraat gemogen.
Overigens mag de 3448 er ook wel weer eens doorheen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |