oh! dat zou best TOF zijn!quote:Op woensdag 8 november 2006 21:33 schreef Peterselieman het volgende:
Er gaan nu geruchten dat er op Nijmegen-Roermond mogelijk met Plan U stellen gereden gaat worden, naast de DM'90. Plan U stellen trekken wel langzaam op, maar kunnen wel 125 halen. Het betreft hier de stellen die naar Slowakije zouden gaan. Misschien naar een dochterbedrijf van Veolia?
Toe maar weer. Er kon weer een wasbeurt af. Dat kon op 1 november niet gezegd worden van de 10305. Die had voor ingebruikname nog wel even door de wasstraat gemogen.quote:Op donderdag 9 november 2006 05:23 schreef Wadloper het volgende:
[..]
De 3109, 3215 en de 3230 zijn afgelopen zaterdag anders wel door de wasstraat gegaanDe zijkant is toen gewassen
![]()
Dan hoop ik wel dat ze eerst een opknap beurt krijgen! Als ik sommige bij Zwolle zie staan is dat echte bagger.quote:Op donderdag 9 november 2006 11:25 schreef Ou-Tannu het volgende:
[..]
oh! dat zou best TOF zijn!
kan ik als nog een ritje in een Plan U maken o/
Dus ik kan onbezorgd reizen?quote:Op donderdag 9 november 2006 15:16 schreef vw_caddy het volgende:
Arriva staakt niet mee.
Zolang het Arriva en NSR is.quote:
Kijk eens aan, 2 x hetzelfdequote:Op donderdag 9 november 2006 18:14 schreef Bensel het volgende:
om 4 uur stond er een GTw in groningen.. aangezien dat niet genoeg is om die tijd, en hij al behoorlijk vol zat een kwarier voor vertrek, de machinist (geweldig, zo'n open cabine) gevraagd of er nog 1 bij kwam.. Maar wat bleek.. die was nu dus al kapot.. kheb laterde wadloper maar genomen, omdat ik daar tenminste kon zitten..
begint al goedquote:Op donderdag 9 november 2006 18:15 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Er waren technische problemen met de GTW die om 15.58 vanuit Groningen vertrok.
Hij kon moeilijk starten en vertrok met 2 monteurs erbij in.
Ook bleven er mensen op het perron achter omdat de trein te vol zat.
Tevens zijn ze onderweg geen 2 treinen tegengekomen opweg naar Groningen
Bron: MIjn moeder die in 15.58 trein zat!
Ach ja, kinderziektes.. de prijs van vernieuwing..quote:
Nee, wel heb ik gezien dat de naam van de trein "Hans Alders" was.quote:Op donderdag 9 november 2006 18:08 schreef Peterselieman het volgende:
Heb je het nummer ook gezien? De 230 misschien?
Ik vind de 3448 anders totaal niet vies hoor :Squote:Op donderdag 9 november 2006 12:14 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Toe maar weer. Er kon weer een wasbeurt af. Dat kon op 1 november niet gezegd worden van de 10305. Die had voor ingebruikname nog wel even door de wasstraat gemogen.
Overigens mag de 3448 er ook wel weer eens doorheen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |