Dan nogquote:Op zondag 5 november 2006 00:05 schreef Zug-Chef het volgende:
[..]
op alle arriva trajecten kan je morgen met een kaartje tot Groningen, reizen met 2 personen voor de prijs van 1
Vandaag al weer genoeg uitgeven aan de treinquote:Op zondag 5 november 2006 00:10 schreef Zug-Chef het volgende:
Jonge kom ns uit dat luie gat Joure man![]()
denk het niet.quote:Op zondag 5 november 2006 00:11 schreef Zug-Chef het volgende:
Ga je nog naar de modelspoorbeurs in Joure over 2 weken trouwens ?
Ik, maar ik ga daarna ook meteen naar Utrechtquote:Op zondag 5 november 2006 00:03 schreef Zug-Chef het volgende:
En wie gaat er morgen (zondag) allemaal naar Gn om een stukje met de GTW mee te rijden
ondergetekende iig wel, wie biedt over![]()
![]()
Ja! Die had ik al gezien, was vergeten hem op te slaanquote:Op zondag 5 november 2006 01:41 schreef Dichterbijer het volgende:
Voor diegene die nog een leuke introductie willen zien van deze trein:
http://www.arriva.nl/documents/ArrivaTreinBroadband.wmv en geniet
Wrom? Ik heb al 20 keer in zo'n ding gezetenquote:Op zondag 5 november 2006 00:03 schreef Zug-Chef het volgende:
En wie gaat er morgen (zondag) allemaal naar Gn om een stukje met de GTW mee te rijden
quote:
quote:Op zondag 5 november 2006 09:53 schreef Dr_Flash het volgende:
4 Strings - Take me away (Into the night)
Onder welke steen heb jij geleefd kwa muziek de afgelopen jaren.. Je kent Kus al niet eens, en dat nummer ook al nietquote:
loop niet zo te zanikenquote:Op zondag 5 november 2006 10:20 schreef Zug-Chef het volgende:
Onder welke steen heb jij geleefd kwa muziek de afgelopen jaren.. Je kent Kus al niet eens, en dat nummer ook al niet![]()
ik ga zo naar greuning toe, maar hij zit net in de dienst die daarna niet klaarstaat, dus moet ik nog een uur wachten... ik zie welquote:Op zondag 5 november 2006 10:49 schreef vw_caddy het volgende:
chef, al in de nieuwe arriva boemel gezeten?
gezellig, van een leuke meid?quote:Op zondag 5 november 2006 11:00 schreef vw_caddy het volgende:
Zou vandaag wel willen, maar heb een verjaardag in de familie.
Als ze geen familie van me was, dan had ik direct een relatie met haar aangeknoopt.quote:Op zondag 5 november 2006 11:01 schreef Zug-Chef het volgende:
[..]
gezellig, van een leuke meid?Naja veel plezier iig
fok? Lurk eens een weekje in Feedback voor de geinquote:Op zondag 5 november 2006 10:49 schreef Zug-Chef het volgende:
[..]
Wie zeurt er nu het meest op fok en ohih![]()
![]()
En daar wil ik als Rondje-Baasquote:Op zondag 5 november 2006 13:22 schreef Alexxxxx het volgende:
[FOK!Awards]Crew
Ik vind dat iedereen die met rondje NL an doen heeft gehad hier op Klonk moet stemmen als beste weblogger, voor zijn berichtgeving en toegewijdheid aan het rondje....
Vanuit Winschoten ging die om 11.33 naar Groningen, daar kwam die om 12.10 aan.quote:Op zondag 5 november 2006 16:43 schreef out_of_range het volgende:
Wanneer reed die nieuwe trein dan? Ik heb er om 11.21u, 14.21u en 15.21u gekeken en toen reden er Wadlopers. De vrouw bij de Arriva Store zei dat ze op het even uur reden....![]()
Dus altijd de stoptrein (.33 vanuit Winschoten en .21 uit Groningen) om de 2 uur.quote:Op zondag 5 november 2006 16:51 schreef vw_caddy het volgende:
De tijden van de nieuwe trein, onder voorbehoud voor vandaag. Gn = Groningen, Nsch = Nieuweschans.
[afbeelding]
Heb ik wel, maar zijn een stuk onbetrouwbaarder en daarom niet echt zinvol om te plaatsen. Je mag er van uit gaan dat het voor vandaag wel klopt. Pas na morgen is er voor de rest van de week een betrouwbare voorspelling te maken.quote:Op zondag 5 november 2006 16:55 schreef KiwiTjuHh het volgende:
[..]
Heb je ook lijstjes van andere dagen?
10.00 vanuit winschotenquote:Op zondag 5 november 2006 17:05 schreef vw_caddy het volgende:
Hoelaat vertrekt je morgen uit Winschoten KiwiTjuHh?
Zou het wel graag willen wetenquote:Op zondag 5 november 2006 17:01 schreef vw_caddy het volgende:
[..]
Heb ik wel, maar zijn een stuk onbetrouwbaarder en daarom niet echt zinvol om te plaatsen. Je mag er van uit gaan dat het voor vandaag wel klopt. Pas na morgen is er voor de rest van de week een betrouwbare voorspelling te maken.
Op dit moment staat morgen voor de 10.00 trein uit Winschoten een wadloper gepland, de 13.21 trein uit Groningen zou de nieuwe GTW-trein moeten zijn. Als je dat morgen zou kunnen melden of dat inderdaad het geval was, heel graag.quote:Op zondag 5 november 2006 17:07 schreef KiwiTjuHh het volgende:
[..]
10.00 vanuit winschoten
13.21 weer terug naar winschoten
Natuurlijk wil ik datquote:Op zondag 5 november 2006 17:10 schreef vw_caddy het volgende:
[..]
Op dit moment staat morgen voor de 10.00 trein uit Winschoten een wadloper gepland, de 13.21 trein uit Groningen zou de nieuwe GTW-trein moeten zijn. Als je dat morgen zou kunnen melden of dat inderdaad het geval was, heel graag.
Klopt, stond gepland voor vertrek uit Winschoten 15:33 uur.quote:Op zondag 5 november 2006 17:12 schreef KiwiTjuHh het volgende:
[..]
Natuurlijk wil ik dat
Voor de rest kan ik ook nog melden dat vanuit Winschoten naar Groningen vandaag om half 4 de GTW ook gegaan is, want die zijn we onderweg tegengekomen.
Nou, dan meld ik me morgen weer hierquote:Op zondag 5 november 2006 17:14 schreef vw_caddy het volgende:
[..]
Klopt, stond gepland voor vertrek uit Winschoten 15:33 uur.
BOEREN jaquote:Op zondag 5 november 2006 19:10 schreef Alexxxxx het volgende:
Pf, wat nou zitplaatsreservering, echte mannen STAAN tussen Utrecht en Wenen
ik wissel afquote:Op zondag 5 november 2006 19:20 schreef Alexxxxx het volgende:
heb je dan geen houten kont na 11 uur zitten?
Oh trouwens, de totale heenreis is 35 uur, en de terugreis 29 uur.quote:Op zondag 5 november 2006 19:20 schreef Alexxxxx het volgende:
quote:Op zondag 5 november 2006 19:20 schreef Alexxxxx het volgende:
D'rom heb ik gister mijn retour Houten-Bilthoven maar per fiets gedaan, goedkoper en qua tijd scheelt het hooguit 5 minuten.quote:Op zondag 5 november 2006 19:29 schreef Erasmo het volgende:
Jottem ik heb nu het unieke voorrecht om in een overvolle NS-bus tussen Den Bosch en Utrecht te zitten
Ik ga 26-12 eerst savonds weg met de CNL naar München, dan de volgende ochtend verder met een EuroCity naar Budapest-Keleti. Daar kom ik om 16:48 aan. Dan (oow kut, moet ik ook nog regelen) scoor ik daar een jeugdherberg, en ga in de loop van 28 dec, om 17:45 weg richting Teius waar ik de belachelijke overstap van 02:06 x 03:10 mag makenquote:
Dat valt bij geplande werkzaamheden heel erg mee.quote:Op zondag 5 november 2006 19:32 schreef vw_caddy het volgende:
NS is nog nooit goed geweest in vervangend busvervoer, echt als water en vuur.
Ze denken serieus dat ze met 2 touringcars een intercity kunnen overnemen... Gevolg: er moeten mensen achterlaten in DB...quote:Op zondag 5 november 2006 19:32 schreef vw_caddy het volgende:
NS is nog nooit goed geweest in vervangend busvervoer, echt als water en vuur.
Zeg er dan meteen bij dat dit een schaamteloos gejatte screenshot is van Somda. Beetje credits voor het werk dat in die site zit kan geen kwaad en het is niet meer dan fatsoenlijk.quote:Op zondag 5 november 2006 16:51 schreef vw_caddy het volgende:
De tijden van de nieuwe trein, onder voorbehoud voor vandaag. Gn = Groningen, Nsch = Nieuweschans.
[afbeelding]
Driebergen-Zeist?quote:Op zondag 5 november 2006 19:51 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Ze denken serieus dat ze met 2 touringcars een intercity kunnen overnemen... Gevolg: er moeten mensen achterlaten in DB...
Ik vond het de laatste keer in de CNL anders behoorlijk irritant dat geldloze rondtrekvolk dat in de gangen van mijn slaaprijtuig een poging tot slapen deed...quote:Op zondag 5 november 2006 19:10 schreef Alexxxxx het volgende:
Pf, wat nou zitplaatsreservering, echte mannen STAAN tussen Utrecht en Wenen
"Beste KiwiTjuHh, voor alle informatie of de nieuwe trein voor jou rijdt op de door jou gewenste tijdstip kan je kijken op Somda. Op Somda kan je de omloop vinden van de nieuwe Arriva-boemel. Vul daar het stelnummer in (vind je bij de bakovergangen en rechts naast de toegangsdeuren), en zie daar de verwachte drgl". Zo goed? Maar je hebt gelijk.quote:Op zondag 5 november 2006 19:52 schreef MREn het volgende:
[..]
Zeg er dan meteen bij dat dit een schaamteloos gejatte screenshot is van Somda. Beetje credits voor het werk dat in die site zit kan geen kwaad en het is niet meer dan fatsoenlijk.
Moet je uitleggen, loop nog niet zo lang mee.quote:Of heet je René Diekstra?
Kan niet ontkennen dat het kuddegedrag van reizigers geen invloed heeft, maar de NS en bussen is nog nooit echt een goed huwelijk geweest of wel?quote:Op zondag 5 november 2006 19:49 schreef MREn het volgende:
[..]
Dat valt bij geplande werkzaamheden heel erg mee.
Het is gewoon zo dat als de origele IC aankomt en daarvan sjouwen 500 man direct naar de bussen, iedereen de voorste bus bestormt terwijl er (vrijwel altijd) ruim genoeg zijn. Alleen iedereen wil koste wat kost de eerste bus hebben.
Oow niet weer datzelfde gezeik als met ROlandrailquote:Op zondag 5 november 2006 19:52 schreef MREn het volgende:
[..]
Zeg er dan meteen bij dat dit een schaamteloos gejatte screenshot is van Somda. Beetje credits voor het werk dat in die site zit kan geen kwaad en het is niet meer dan fatsoenlijk.
Of heet je René Diekstra?
Ik moet zeggen dat ik bij recente werkzaamheden nooit de indruk heb gekregen dat niet erg lekker liep. Meestal gewoon 50 a 60 man in een touringcar, wegwezen en de volgende. Of als er een tijdje niemand meer aan kwam, vertrekken volgens dienstregeling (op rustige trajecten).quote:Op zondag 5 november 2006 20:10 schreef vw_caddy het volgende:
[..]
Kan niet ontkennen dat het kuddegedrag van reizigers geen invloed heeft, maar de NS en bussen is nog nooit echt een goed huwelijk geweest of wel?
Waarom gebruikte ik een plaatje: Somda blijft standaard op index.php staan, dus de link is niet te kopiëren. En mijn mening was dat iedereen hier Somda wel kent. Maar ik geef mijn fout toe, draag Somda een warm hart toe.quote:Op zondag 5 november 2006 20:15 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Hoewel een bronvermelding wel netjes is op zich
Ik het wat meer heb over busvervoer bij calamiteiten, busvervoer bij werkzaamheden heb ik weinig ervaring mee. Busvervoer bij calamiteiten des te meer, maar dat is plotseling in plaats van gepland busvervoer.quote:Op zondag 5 november 2006 20:17 schreef MREn het volgende:
[..]
Ik moet zeggen dat ik bij recente werkzaamheden nooit de indruk heb gekregen dat niet erg lekker liep.
Ik vind het geen gezeik. Gewoon eens een gegeven als 'de GTW rijdt de trein van 15:12' ofzo kan in mijn ogen nog, maar om gewoon een complete uitvoertabel als screenshot op een andere site te zetten zonder bronvermelding vind ik niet kunnen.quote:Op zondag 5 november 2006 20:15 schreef Dr_Flash het volgende:
Oow niet weer datzelfde gezeik als met ROlandrail
wat op internet staat, en wat technisch gebruikt KAN worden, wordt gewoon gebruikt. Daar doe je niks aan. Wil je dat niet, verzin er dan maar wat tegen waardoor het technisch onmogelijk wordt.
Hoewel een bronvermelding wel netjes is op zich
Plotseling vervoer laat zich niet plannen, dus op zich is het dan vrij logisch dat het niet echt van een leien dakje gaat. Maar dit onderwerp begon over businzet Ht-Ut waar dit weekend werkzaamheden zijn.quote:Op zondag 5 november 2006 20:21 schreef vw_caddy het volgende:
[..]
Ik het wat meer heb over busvervoer bij calamiteiten, busvervoer bij werkzaamheden heb ik weinig ervaring mee. Busvervoer bij calamiteiten des te meer, maar dat is plotseling in plaats van gepland busvervoer.
je iconquote:Op zondag 5 november 2006 20:59 schreef Dr_Flash het volgende:
in 1977 waren dat echt kei moderne treinen![]()
Ik blijf het gewoon jammer vinden dat die doorloopkoppen dicht zijn. Ik dacht vroeger, toen ik klein was dat het de bagage/vracht deuren waren overigens. Maar als ze nu echt die deuren dichtlassen dan moeten ze ook de rest van de naden en die uitsparingen voor de beugels netjes afwerken. dan ziet het er nog best aardig uit.quote:Op zondag 5 november 2006 20:31 schreef Dichterbijer het volgende:
[afbeelding]
Bron: www.nicosplit.com, Fotograaf: Pjort Schraal
Dr is toch alleen kpn hotspots op de grotere stations ?quote:Op zondag 5 november 2006 21:53 schreef Erasmo het volgende:
Holy fuck...
Ik zit nu vlakbij Den Helder en er iets voor de trein gekomen...
Mobiel..quote:Op zondag 5 november 2006 21:58 schreef Zug-Chef het volgende:
[..]
Dr is toch alleen kpn hotspots op de grotere stations ?
NS was vroeger eigenaar van connexion en de andere oude streekvervoerders toch?quote:Op zondag 5 november 2006 20:10 schreef vw_caddy het volgende:
[..]
Kan niet ontkennen dat het kuddegedrag van reizigers geen invloed heeft, maar de NS en bussen is nog nooit echt een goed huwelijk geweest of wel?
quote:Op zondag 5 november 2006 20:31 schreef Dichterbijer het volgende:
[afbeelding]
Hmm, ik had hem nog niet zo van de zijkant gezien. Wat lelijk dat dat blauwe zo doorloopt, zelf bestickering drukken en eroverheen plakken maar?quote:Op zondag 5 november 2006 20:31 schreef Dichterbijer het volgende:
[afbeelding]
niet van allemaal, maar voor de totale vereniging tot VSM waren veel bedrijven inderdaad een aparte divisie binnen NS.quote:Op zondag 5 november 2006 22:18 schreef Petre het volgende:
[..]
NS was vroeger eigenaar van connexion en de andere oude streekvervoerders toch?
quote:22:26 uur Alkmaar<->Den Helder Door een aanrijding met een auto rijden er tussen Anna Paulowna en Den Helder geen treinen. Vertraging: meer dan 60 minuten.
22:26 uur Rotterdam De politie heeft de sporen weer vrijgegeven van en naar Rotterdam Centraal. Het treinverkeer van en naar Rotterdam wordt geleidelijk hervat.
De frontpage geeft antwoord: Station Rotterdam Centraal deels ontruimdquote:Op zondag 5 november 2006 22:53 schreef spectrumanalyser het volgende:
Ja, EN er is iets in rotterdam gaande.
[..]
Nog steedsquote:Op zondag 5 november 2006 22:54 schreef Erasmo het volgende:
Ik sta nog steeds stil hier... Ze willen ons na de 1e bak loskoppelen en terugslepen...
We zijn net opgepikt bij de overgang vlak na Breezand, niet leuk als je terugloopt en je ziet overal stukjes auto liggen... Ze waren er wrs aan het werk, er stond iig een ladder bij de overgang.quote:Op zondag 5 november 2006 23:29 schreef Mathijz het volgende:
Waar is hier? Bij die overgang of op het station?
Zo hee, leuk geintje voor de NSquote:Op zondag 5 november 2006 23:15 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Si... Ze komen ons nou met bussen ophalen...
trein van 11 uur van winschoten naar groningen was GTW, van 16.00 terug ookquote:Op maandag 6 november 2006 15:45 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Trein van 10.00 vanuit Winschoten naar Groningen was een Wadloper, en de trein van 13.21 van Groningen naar Winschoten ook
Om 16.00 was die dus dubbel zo lang?quote:Op maandag 6 november 2006 18:20 schreef Bensel het volgende:
[..]
trein van 11 uur van winschoten naar groningen was GTW, van 16.00 terug ook
Moet wel zeggen, ze zijn een stuk stiller.. (mits je niet te dicht bij de motor zit volgens mij).. stoelen ben ik nog niet over uit.. 1e klas is echt een stuk beter, maar 2e klas.. wel stuk breder, maar mis de leuning in het midden. zal de ouwe nog wel veel te veel gewend zijn..
ytrouwens, ook de 1e aanrijding meegemaakt: GTW tegen vogel: 1-0 + een heleboel veren (reden net uit groningen, bij de vuilnisbelt (whoohoo, dichte ramen, geen stank meer))
Terugweg was heel druk.. zo druk, dat ze meteen maar er een GTW aangeplakt heben, waardoor we 10 minuten vertraging hadden.. zucht..
Trein van 15:58 toevallig?quote:Op maandag 6 november 2006 18:20 schreef Bensel het volgende:
[..]
Terugweg was heel druk.. zo druk, dat ze meteen maar er een GTW aangeplakt heben, waardoor we 10 minuten vertraging hadden.. zucht..
Toe maar weer. Jij hebt de Spurt vroeg ingezetquote:Op maandag 6 november 2006 19:07 schreef Wadloper het volgende:
Klopt, de stoelen moeten allemaal nog 'ingezeten' worden...
De 08.10 trein (dat is de aankomsttijd in Groningen) was met de 3212 V 3230 M 3214 A, had net gehoopt op de GTW
Maar goed, gister al een rit gemaakt naar Nieuweschans en terug!
Kewl! Heb je ook zeg maar "rare" dingen bij ze geprobeerd te regelen? Ik wil eigenlijk over een paar maanden naar een klein dorpje in Servië, maar ik hoor dat sommige er niet zo tevreden over waren?!quote:Op maandag 6 november 2006 19:47 schreef thatsme het volgende:
ja en met goede ervaringze wisten mij altijd prima te helpen!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |