Dan nogquote:Op zondag 5 november 2006 00:05 schreef Zug-Chef het volgende:
[..]
op alle arriva trajecten kan je morgen met een kaartje tot Groningen, reizen met 2 personen voor de prijs van 1
Vandaag al weer genoeg uitgeven aan de treinquote:Op zondag 5 november 2006 00:10 schreef Zug-Chef het volgende:
Jonge kom ns uit dat luie gat Joure man![]()
denk het niet.quote:Op zondag 5 november 2006 00:11 schreef Zug-Chef het volgende:
Ga je nog naar de modelspoorbeurs in Joure over 2 weken trouwens ?
Ik, maar ik ga daarna ook meteen naar Utrechtquote:Op zondag 5 november 2006 00:03 schreef Zug-Chef het volgende:
En wie gaat er morgen (zondag) allemaal naar Gn om een stukje met de GTW mee te rijden
ondergetekende iig wel, wie biedt over![]()
![]()
Ja! Die had ik al gezien, was vergeten hem op te slaanquote:Op zondag 5 november 2006 01:41 schreef Dichterbijer het volgende:
Voor diegene die nog een leuke introductie willen zien van deze trein:
http://www.arriva.nl/documents/ArrivaTreinBroadband.wmv en geniet
Wrom? Ik heb al 20 keer in zo'n ding gezetenquote:Op zondag 5 november 2006 00:03 schreef Zug-Chef het volgende:
En wie gaat er morgen (zondag) allemaal naar Gn om een stukje met de GTW mee te rijden
quote:
quote:Op zondag 5 november 2006 09:53 schreef Dr_Flash het volgende:
4 Strings - Take me away (Into the night)
Onder welke steen heb jij geleefd kwa muziek de afgelopen jaren.. Je kent Kus al niet eens, en dat nummer ook al nietquote:
loop niet zo te zanikenquote:Op zondag 5 november 2006 10:20 schreef Zug-Chef het volgende:
Onder welke steen heb jij geleefd kwa muziek de afgelopen jaren.. Je kent Kus al niet eens, en dat nummer ook al niet![]()
ik ga zo naar greuning toe, maar hij zit net in de dienst die daarna niet klaarstaat, dus moet ik nog een uur wachten... ik zie welquote:Op zondag 5 november 2006 10:49 schreef vw_caddy het volgende:
chef, al in de nieuwe arriva boemel gezeten?
gezellig, van een leuke meid?quote:Op zondag 5 november 2006 11:00 schreef vw_caddy het volgende:
Zou vandaag wel willen, maar heb een verjaardag in de familie.
Als ze geen familie van me was, dan had ik direct een relatie met haar aangeknoopt.quote:Op zondag 5 november 2006 11:01 schreef Zug-Chef het volgende:
[..]
gezellig, van een leuke meid?Naja veel plezier iig
fok? Lurk eens een weekje in Feedback voor de geinquote:Op zondag 5 november 2006 10:49 schreef Zug-Chef het volgende:
[..]
Wie zeurt er nu het meest op fok en ohih![]()
![]()
En daar wil ik als Rondje-Baasquote:Op zondag 5 november 2006 13:22 schreef Alexxxxx het volgende:
[FOK!Awards]Crew
Ik vind dat iedereen die met rondje NL an doen heeft gehad hier op Klonk moet stemmen als beste weblogger, voor zijn berichtgeving en toegewijdheid aan het rondje....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |