Ja ik las op de FP dat het daar ook een oorsprong heeft ofzo...quote:Op woensdag 1 november 2006 22:32 schreef SuperRogier het volgende:
Wel gaaf opzich, maar toen ik de TT las moest ik aan Jackass denken![]()
Nee ik zoek nog mensen om mee te gaan. Dus....quote:Op donderdag 2 november 2006 20:48 schreef Ulreazj het volgende:
Gewoon in je eentje ?
Doe het dan in Nederland aub.quote:Op donderdag 2 november 2006 20:55 schreef Djep het volgende:
[..]
Nee ik zoek nog mensen om mee te gaan. Dus....
Goed je wil centraler? Kan je toch vragen. Schuiven we op naar Utrecht!quote:Op donderdag 2 november 2006 21:44 schreef Dark_Killah het volgende:
[..]
Doe het dan in Nederland aub.
Zwolle!!
Daarom wil ik dus op pad. Jij woont zuidelijk toch Tonks? Kom je naar Utrecht??quote:Op donderdag 2 november 2006 21:57 schreef tonks het volgende:
Denk dat 80% van het nederlands winkelend publiek niet weet wat free hugs zijn
Utrecht rules all!quote:Op donderdag 2 november 2006 22:23 schreef Djep het volgende:
[..]
Goed je wil centraler? Kan je toch vragen. Schuiven we op naar Utrecht!
Wie wil er naar Utrecht?
En kom anders met ideeën!!!
[..]
Daarom wil ik dus op pad. Jij woont zuidelijk toch Tonks? Kom je naar Utrecht??
Nou kom op doe mee! Wie weet wat voor dames op je af komen!quote:Op donderdag 2 november 2006 22:35 schreef LoggedIn het volgende:
[..]
Utrecht rules all!Gratis knuffels geven aan meisjes, dat is wel wat voor mij
Eindelijk een baan waar ik mezelf in kan vinden
Ok dan! Hartstikke tof.quote:Op vrijdag 3 november 2006 11:55 schreef moelan0e het volgende:
Als je in Utrecht knuffels wilt uitdelen dan wil ik heel graag met je meedoen!
Nee, dat is niet de bedoeling. Hugs, niet wrijven.quote:Op vrijdag 3 november 2006 12:45 schreef moelan0e het volgende:
ik ben bang dat er stinkende mannen tegen mij aan gaan wrijven
Welkom in nederland!quote:Op vrijdag 3 november 2006 12:56 schreef Djep het volgende:
[..]
Nee, dat is niet de bedoeling. Hugs, niet wrijven.
mail is verstuurd!quote:Op vrijdag 3 november 2006 12:18 schreef moelan0e het volgende:
utrecht heeft liefde nodig
How about...Utrecht?quote:Op vrijdag 3 november 2006 14:37 schreef Sabryas het volgende:
Zwolle is helaas wat ver, geen vrijwilligers in Leiden?
Dat wil ik ook best graag wetenquote:Op vrijdag 3 november 2006 15:17 schreef Litso het volgende:
Wie kan mij vertellen hoe het nummer op de achtergrond heet?
Misschien is morgen wat te veel op de korte termijn? Een andere datum? Volgens mij komen er dan meer mensenquote:Op vrijdag 3 november 2006 15:40 schreef Djep het volgende:
Ja, wie sluit zich aan voor morgen??
@moelan0e, hoe denk je erover?quote:[...]
Zou het niet fantastisch zijn als er in verschillende plaatsen verschillende acties plaats vinden, zoals het nu over de hele wereld gebeurt.
[...]
Het is een onvergetelijke ervaring, waar je echt niet veel mensen voor nodig heb, want die ontmoet wel op straat.
Ga het gewoon doen en hou ons op de hoogte!
[...]
Tss, kom eerst maar eens naar Utecht, ik kom ook uit Drenthe overvliegen!quote:Op vrijdag 3 november 2006 15:52 schreef BunnyHunter het volgende:
Morgen is idd. wat kort en ik heb altijd veel sport in de weekenden.. Plus als ik kom en het is een succes (en we hebben zelf lol) wil ik wel dat iedereen ook naar maastricht komt :p
Als morgen inderdaad op te korte termijn is dan regelen we wat anders, ik zie wel wat er allemaal nog gaat gebeuren!quote:Op vrijdag 3 november 2006 15:45 schreef moemoe het volgende:
[..]
Misschien is morgen wat te veel op de korte termijn? Een andere datum? Volgens mij komen er dan meer mensen![]()
. Of heb je al heel veel mensen nu?
denk maar aan de knappe studentes die er de lol wel van inzienquote:Op vrijdag 3 november 2006 20:19 schreef BushRanger het volgende:
Ik zit er over te denken om het morgen in Edmonton, Canada te doen. Heb al borden en stiften geregeld. Iemand zin om mee te doen? ;-)
Eigenlijk vind ik het wel een beetje eng, je kan moeilijk iemand weigeren natuurlijk als je met zo'n bord staat. Maar je hebt natuurlijk wel kans dat er ook allerlei vreemde figuren op je af komen.
Ik denk juist dat de mensen waar jij op doelt terug houdener zijn tegenover zulke acties en juist (bijna) niet naar jou toe komen.quote:Op vrijdag 3 november 2006 20:19 schreef BushRanger het volgende:
Ik zit er over te denken om het morgen in Edmonton, Canada te doen. Heb al borden en stiften geregeld. Iemand zin om mee te doen? ;-)
Eigenlijk vind ik het wel een beetje eng, je kan moeilijk iemand weigeren natuurlijk als je met zo'n bord staat. Maar je hebt natuurlijk wel kans dat er ook allerlei vreemde figuren op je af komen.
Laten we het hopen!quote:Op vrijdag 3 november 2006 23:26 schreef BunnyHunter het volgende:
[..]
Ik denk juist dat de mensen waar jij op doelt terug houdener zijn tegenover zulke acties en juist (bijna) niet naar jou toe komen.
Hehe, wel filmpjes maken hèquote:Op zaterdag 4 november 2006 08:14 schreef BushRanger het volgende:
[..]
Laten we het hopen!
Ik heb de borden net gemaakt, kostte nog best veel tijd als je het een beetje netjes wil doen. Maar ik heb er nu twee en ik hoop dat de buurvrouw mee gaat. Zal ik het durven....!?
Ik zou het op zich denk ik wel durven (na een tijdjequote:
geweldigquote:Het lukte ons zelfs om mensen uit hun auto te krijgen voor een rood stoplicht en mensen die uit een restaurant kwamen voor een hug en weer terug naar binnen gingen.
neem een paar chicks mee om te knuffelen danquote:Op zondag 5 november 2006 12:02 schreef Oosthoek het volgende:
Als jullie het in Utrecht gaan doen ben ik niet te beroerd om jullie te komen uitlachen. Dit is nog treuriger dan de flashmob rage van een tijd geleden
quote:Op zondag 5 november 2006 01:39 schreef BushRanger het volgende:
Voor iedereen die twijfelt om het te doen, ik kan je maar een ding aanraden en dat is: GEWOON GAAN!! Het is zeker wel effe eng, maar het is zooo leuk.
Stoer...quote:Op zondag 5 november 2006 12:02 schreef Oosthoek het volgende:
Als jullie het in Utrecht gaan doen ben ik niet te beroerd om jullie te komen uitlachen. Dit is nog treuriger dan de flashmob rage van een tijd geleden
Link werkt niet... 401 - not authorizedquote:Op zondag 5 november 2006 15:08 schreef Ayaxola het volgende:
http://teletekst.nos.nl/gif/images/420-01.gif![]()
Er hebben zich nog steeds geen mensen aangemeld.quote:Op zondag 5 november 2006 15:43 schreef Godshand het volgende:
ik word wel vrolijk van die videoSucces de 11e mensen
Ok dan hartstikke tof! Ik zal je mailen, ok?quote:Op zondag 5 november 2006 16:26 schreef moelan0e het volgende:
Ik doe zeker weten mee! Laten we de eenzaamheid bestrijden!
Knuffels van moemoe.quote:Op vrijdag 3 november 2006 15:36 schreef moemoe het volgende:
Knuffels uitdelen? Geweldig! Wanneer beginnen we?![]()
Doe het! Elders in dit topic vind je de gegevens om je aan te melden!quote:Op maandag 6 november 2006 08:33 schreef Rutger1983 het volgende:
ik vind dit een vette actie!
het ontbreekt me op het moment even aan tijd en lef (), maar eigenlijk moeten we het gewoon doen!
Utrecht lijkt me cool, dan kan ik misschien ook nog wel iemand meeregelen.
Je weet dat ik niet anders doe D_Aquote:Op maandag 6 november 2006 11:48 schreef Dark_Angelus het volgende:
Hoi moemoe! Knuffelen?
Come and get itquote:
Ik zal het eens aankaartenquote:Op maandag 6 november 2006 12:23 schreef moemoe het volgende:
Djep! Vanavond is Fok! radio eigenlijk zou je je dan moeten laten horen, mensjes werven.
Ok ik heb je genoteerd. Je krijgt hopelijk via pm een mailtje!quote:Op maandag 6 november 2006 11:59 schreef umberrella het volgende:
Hmm is er nu al een datum?
Anders kom ik graag foto's maken en meedoen!(wel afhankelijk van de datum)
Ben je uitgenodigt voor dr kinderfeestje?quote:Op maandag 6 november 2006 17:18 schreef SnowDoggg het volgende:
Ik heb ook een camera! Maar ik kan niet op zaterdagVerjaardag van mijn zusje!
Met jou?? Zou je willenquote:Op maandag 6 november 2006 18:12 schreef patty het volgende:
Als ik dit zou doen zou iedereen gelijk willen neuqen
Als je in A'dam staat moet je wel even posten dan hequote:Op vrijdag 3 november 2006 15:18 schreef Dark_Angelus het volgende:
Ik ga binnenkort naar Arnhem met een vriendin om dit uit te voeren
A'dam & Utrecht staan ook altijd nog op het lijstje.
Het is wel genoemd. Volgende week even bellen of anders woensdagquote:Op maandag 6 november 2006 21:05 schreef Djep het volgende:
[..]
Ik heb het ook aangekaart maar verder niets vernomen....
Ok dan! Dat is helemaal toppie! We zullen zien wat de toekomst brengt!quote:Op maandag 6 november 2006 23:09 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Het is wel genoemd. Volgende week even bellen of anders woensdag
Wat zei men er eigenlijk over?quote:Op maandag 6 november 2006 23:09 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Het is wel genoemd. Volgende week even bellen of anders woensdag
Oh maar dan kom ik ook!quote:Op maandag 6 november 2006 23:07 schreef Djep het volgende:
[afbeelding]
Als alles mee zit dan gaat Rubi ook mee om te knuffelen!
Zaterdag a.s.quote:
als jij me ff vertelt hoe dat moet?quote:Op dinsdag 7 november 2006 20:49 schreef Frumzel het volgende:
[..]
Zaterdag a.s.
Maar voor TS: Is het misschien niet verstandig een Centraal Topic te openen, met info enzo en wie er wel, misschien en zeker niet komen (zoiets als voor de baggermeets werd gehouden)?
Puur voor het overzicht
Oh, is niks bijzonders hoor. Puur een OP met wat info erin (waar/tijd/aanmeldingen/eventueel polletje ofzo)quote:Op dinsdag 7 november 2006 21:05 schreef Djep het volgende:
[..]
als jij me ff vertelt hoe dat moet?
@ super muffin. Heb je geen mail gehad??
Ik zal wel ff wat bij elkaar toveren. Maar eerst een wijntje erbij!quote:Op dinsdag 7 november 2006 21:13 schreef Djep het volgende:
Maar hoe wordt ie dan centraal?
Ah joh, ik kom ook uit Meppel!quote:Op dinsdag 7 november 2006 21:21 schreef boertie het volgende:
Helaas is mij te ver weg (anderhalf uur met de auto) anders zag ik er de lol nog wel van in
Oh, even een modje roepen en vragen of ie 'm centraal wil zettenquote:Op dinsdag 7 november 2006 21:13 schreef Djep het volgende:
Maar hoe wordt ie dan centraal?
Ik ben benieuwdquote:Op dinsdag 7 november 2006 21:14 schreef Djep het volgende:
[..]
Ik zal wel ff wat bij elkaar toveren. Maar eerst een wijntje erbij!![]()
Hey, ik wilde zaterdag net naar Utrecht en als ik daar toch ben wil ik absoluut een knufffel van julliequote:
Ok dan, bedankt iig voor je aanmeldingen. en spam idd nog maara even door.quote:Op dinsdag 7 november 2006 21:37 schreef moemoe het volgende:
Je kan mij ook officieel erbij zetten en idd de info die je ons in een PM gestuurd hebt ook hier vermelden. Je hebt concrete plannen en zo trek je ook meer mensen.
Alleen een PM met daar in hoelaat. Maar niet welke dag. Maar ik probeer wel te komenquote:Op dinsdag 7 november 2006 21:05 schreef Djep het volgende:
[..]
als jij me ff vertelt hoe dat moet?
@ super muffin. Heb je geen mail gehad??
Hoog Catharijne?quote:Op dinsdag 7 november 2006 21:50 schreef Isabeau het volgende:
Waar willen jullie gaan staan?
o sorry de datum stond er niet in.quote:Op dinsdag 7 november 2006 21:54 schreef super-muffin het volgende:
[..]
Alleen een PM met daar in hoelaat. Maar niet welke dag. Maar ik probeer wel te komen
Kan je volgens mij alleen wijzigen na 48 uur, moet je ff vragen of een modje dat unlocked ofzoquote:Op dinsdag 7 november 2006 21:48 schreef Djep het volgende:
[..]
Ok dan, bedankt iig voor je aanmeldingen. en spam idd nog maara even door.
Ik ben hard aan het werk voor de OP. Moet ik die dan gewoon wisselen met mijn huidige OP?
zie mijn onderschrift. Ik heb alleen geen tijd om overal te gaan posten.quote:Op dinsdag 7 november 2006 22:15 schreef moemoe het volgende:
Misschien kan ik wel een verkapte spam dingensen in ONZ.
Behoefte aan een knuffel?quote:Op dinsdag 7 november 2006 22:17 schreef Djep het volgende:
[..]
zie mijn onderschrift. Ik heb alleen geen tijd om overal te gaan posten.
O Je bent helemaal TOP!quote:
Topic in ONZ was puur mijn idee om wat meer mensen te lokken.quote:Op dinsdag 7 november 2006 22:31 schreef Isabeau het volgende:
Je vraagt hier om een centraaltje en dan wordt er een topic in ONZ geopend...logisch.
Nee, dat zie je verkeerd. Het één is niet het gevolg van het ander.quote:Op dinsdag 7 november 2006 22:31 schreef Isabeau het volgende:
Je vraagt hier om een centraaltje en dan wordt er een topic in ONZ geopend...logisch.
Zou het niet Centraal laten maken, komt het onderaan de topiclist te staan, dan valt het veel minder op.quote:Op dinsdag 7 november 2006 22:35 schreef Djep het volgende:
[..]
Nee, dat zie je verkeerd. Het één is niet het gevolg van het ander.
Kan je helpen centraliseren ensjo??
Hug kan je altijd krijgen, maar zou je alleen de OP van 't ''slotje'' willen afhalen? Zodat de OP aangepast kan worden?quote:Op dinsdag 7 november 2006 22:37 schreef Isabeau het volgende:
Dit is niet mijn forumpje, hoe leuk ik het idee ook vind
Maar ik wil nog wel nog steeds een hug![]()
Nee, dat is helaas niet mogelijk. Maar geef me tekst en ik zet het met liefde in de OPquote:Op dinsdag 7 november 2006 22:42 schreef moemoe het volgende:
Hug kan je altijd krijgen, maar zou je alleen de OP van 't ''slotje'' willen afhalen? Zodat de OP aangepast kan worden?
Waar is dat?quote:Op dinsdag 7 november 2006 21:57 schreef Frumzel het volgende:
[..]
Hoog Catharijne?
(is overigens ook de enige centrale plek die ik ken in Utrecht)
Djep! Kom maar op met je mooie OPquote:Op dinsdag 7 november 2006 22:43 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Nee, dat is helaas niet mogelijk. Maar geef me tekst en ik zet het met liefde in de OP
Als je dan richting het centrum loopt kom je gewoon door Hoog Catherijne heen. Zit eigenlijk aan het station vastquote:Op dinsdag 7 november 2006 22:56 schreef super-muffin het volgende:
[..]
Waar is dat?![]()
Ik kom vanaf Utrecht Centraal, lijkt mij het makkelijkst
Lief dat je zo lang hebt gewacht, Djep heeft een OP bedacht en zou die posten.quote:Op dinsdag 7 november 2006 22:57 schreef Isabeau het volgende:
Ik bood het trouwens aan op het moment dat ik naar bed wilde gaan, maar omdat ik het aanbood wilde ik nog wel even wachten. Ik vind een kwartier wachten wel genoeg
Misschien kan een andere mod de OP wijzigen met de tekst die je erin wilt hebben.
okidoki, hij komt eraan....quote:Op dinsdag 7 november 2006 23:18 schreef Ilsjuhh het volgende:
gewoon hier neerzetten, of in het feedback topic met de vraag erbij of ze je op hier even willen aanpassen
je krijgt een dikke knuffel!quote:
Bij: 'Met dank aan' ontbreekt een spatie en een openingshaakje.quote:Hier lees je over hun actieMet dank aan Peperclip voor het gebruiken van een foto)
en verder ga ik niet meer kijken. Tis goed zo!quote:Naast enkele Fok!kers heeftI inmiddels zich nog een dame aangemeld.
aangepastquote:Op dinsdag 7 november 2006 23:45 schreef Djep het volgende:
Bij: 'Met dank aan' ontbreekt een spatie en een openingshaakje.
Ik ga dr van uit dat dat mijn fout is.
Verder ben ik meer dan tevreden, mijn dank is groot!
dat heb ik niet meer gezien.quote:o en hier staat een ' l 'te veel:
en verder ga ik niet meer kijken. Tis goed zo!
achter 'heeft' staat een lquote:Op dinsdag 7 november 2006 23:50 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
aangepast
[..]
dat heb ik niet meer gezien.
Heb je al een lijst van fok!kers die langs zullen komen en meedoen aan de actie?
En niet even een knuffel gegeven?quote:Op dinsdag 7 november 2006 23:51 schreef Nouk het volgende:
Ik heb ook mensen met zo'n bord gezien in de kalverstraat. Vreemd gebeuren.
Nee ik dacht, wat is dit nou weer? Ik ga geen vreemde mensen knuffelen ofzoquote:Op woensdag 8 november 2006 00:02 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
En niet even een knuffel gegeven?
Dat stel ik heel erg op prijs! Jullie positieve reacties geven me de drive om door te gaan!quote:Op woensdag 8 november 2006 00:27 schreef broer het volgende:
Ondanks dat ik niet meedoe, wil ik jullie toch even toejuichen.
Ik wou eigenlijk gewoon het centrum in. Ben niet heel erg bekend, maar ik weet dat er leuke winkelstraatjes en grachten zijn! (Toch???)quote:Op woensdag 8 november 2006 02:30 schreef Schlumberger het volgende:
Als ik niet aan het werk ben (ik draai oproepdienst), dan kom ik ook zeker een knuffel halen
Ik zou als ik jullie was ook niet al te lang blijven rondhangen op Utrecht Centraal/Hoog Catharijne... de beveiliging is daar nogal streng... maar ach, wie weet draaien die mensen ook wel bij na een welgemeende hug
Die komenquote:Op woensdag 8 november 2006 03:43 schreef Filay het volgende:
Verdammt ik wil echt graag meedoen. Ik hoop dat er meerdere gelegenheden komen!
Makkelijk, zeker als het om grote getalen mensen gaat die in de loop der weken de knuffeleenheid gaan vormenquote:Op woensdag 8 november 2006 11:04 schreef crossover het volgende:
Zou het mogelijk zijn om de media te halen..?
O perfect! Dan laat ik het verder qua route aan jou over. Station bij het Trefpunt is goed, daar ben ik bekend en kan ik ook parkeren!quote:Op woensdag 8 november 2006 10:52 schreef moelan0e het volgende:
Ik ken de Utrechtse binnenstad beter dan mijn broekzak en ik weet wel wat mooie plaatsjes om te gaan staan.
Een centrale plek om af te spreken lijkt mij het Centraal Station bij het so called Trefpunt. Dat is onder het bord met vertrektijden van de treinen.
Hoe maak jij de borden? Verf?
Dat vind ik een goed idee. Het moeten wel een beetje dezelfde kaartjes zijn, in dezelfde stijl etc. Ga jij die kaartjes maken? Of iemand anders?quote:Hoe denken jullie over een soort vistiekaartjes maken? Met pakkende teksten zoals: "FREE HUGS! Je kan niet zonder!"..."Gratis knuffels....", "geef om vreemden" en "weiger apatisch te zijn". bla bla.. Gewoon om als visitekaartje om uit te delen??
Wat heeft toch iedereen met de domtoren?quote:Op woensdag 8 november 2006 12:44 schreef SnowDoggg het volgende:
Hoog Catharijne is misschien een beetje te druk, je hebt kans dat de beveiliging je eruit zet en het staat minder leuk op de camera!
De binnenstad is veel leuker! Je kunt dan ook de domtoren even filmen
Dat is onze heilige totempaal, jeweetoch?quote:Op woensdag 8 november 2006 14:19 schreef Frumzel het volgende:
[..]
Wat heeft toch iedereen met de domtoren?![]()
Natuurlijk is dat niet verplicht!quote:Op woensdag 8 november 2006 21:06 schreef Filay het volgende:
Is het verplicht om van FOK! te zijn om hier aan mee te doen trouwens? Als dit ook in de Kerstvakantie gebeurt dan wil een vriendin van me misschien wel mee
Dat klopt: ik stuur net de bevestiging weg!quote:Op woensdag 8 november 2006 22:17 schreef moemoe het volgende:
Maandag zijn Djep en ik te gast bij Fok! radio om uitgebreid verslag uit te brengen.
Dan slaap ik nogquote:Op woensdag 8 november 2006 22:26 schreef -skippybal- het volgende:
Denken jullie nu echt dat er veel mensen op zaterdag om 11 uur (!) naar Utrecht komen om eventjes te gaan knuffelen?
Goh, dat uitroepteken lijkt wel verkapte kritiek.quote:Op woensdag 8 november 2006 22:26 schreef -skippybal- het volgende:
Denken jullie nu echt dat er veel mensen op zaterdag om 11 uur (!) naar Utrecht komen om eventjes te gaan knuffelen?
Nou 11 uur daar betekend voor veel mensen dus gewoon om 9 uur of vroeger opstaan. En dat na een lange week en een dikke kans dat op vrijdag de bloemen gigantisch naar buiten zijn geflikkerd maakt het nou niet echt een denderend tijdstip.quote:Op woensdag 8 november 2006 22:29 schreef Djep het volgende:
[..]
Goh, dat uitroepteken lijkt wel verkapte kritiek.
Mensen hoeven niet naar Utrecht te komen, ik neem aan dat er wel mensen zijn in Utrecht.
Ja, ik heb gehoord dat de binnenstad elke zaterdagmiddag compleet uitgestorven isquote:Op woensdag 8 november 2006 22:26 schreef -skippybal- het volgende:
Daarom vroeg ik ook of het een goede tijd is. Graag wil ik jullie hulp om handige en goede afspraken te maken.quote:Op woensdag 8 november 2006 22:33 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Nou 11 uur daar betekend voor veel mensen dus gewoon om 9 uur of vroeger opstaan. En dat na een lange week en een dikke kans dat op vrijdag de bloemen gigantisch naar buiten zijn geflikkerd maakt het nou niet echt een denderend tijdstip.
Plus dat er geen OV geldig is waardoor allle arme studentjes hier ook niet echt warm lopen. *kuch* zoals ik *kuch*
Vette actie is het wel jaquote:Op woensdag 8 november 2006 22:38 schreef Djep het volgende:
[..]
Daarom vroeg ik ook of het een goede tijd is. Graag wil ik jullie hulp om handige en goede afspraken te maken.
Misschien is het een idee om een volgende actie inderdaad op een doordeweekse dag te organiseren. Nadeel is wel dat mensen meestal dan werken. Het heeft allebei zijn voor en tegens.
Gewoon een vraagje: Vind je het een leuke actie?
Goed plan! Maar ik werk danquote:Op woensdag 8 november 2006 22:41 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Vette actie is het wel ja![]()
Maar ik zou het niet op een zaterdag doen als je het in Utrech wil doen. 16:30 doordeweeks op Centraal![]()
Dat kan wel kloppen ja... maar is iedereen dan niet wat haastiger?quote:Op woensdag 8 november 2006 22:59 schreef -skippybal- het volgende:
In het weekend is het zeker weten niet drukker dan in de spits doordeweeks![]()
Top, heb je adressen?quote:Op woensdag 8 november 2006 23:15 schreef Schlumberger het volgende:
[..]
Dat kan wel kloppen ja... maar is iedereen dan niet wat haastiger?
Wat de media betreft: Ik denk dat het Ublad (Blaadje van de UU) en de Utrechtse editie van het AD misschien ook interesse hebben in een stukje over onze actie
Ja hoor, reserveborden zijn wel de bedoeling.quote:Op donderdag 9 november 2006 13:22 schreef Pingwingei het volgende:
Zijn er ook reserve borden dan voor het geval meer mensen erbij willen staan. Tof innitiatief, wellicht kom ik ook om rond te zwaaien met zo'n bordToen ik het filmpje voor het eerst zag kreeg ik al de neiging om mee te doen, dus waarom van een woord geen daad maken?
Datum en tijd maken voor mij overigens niet uit, als ik kom ga ik hier toch weg met de fiets, moet dan wel voor donker thuis zijn [geen licht...]
Ik ben wel te herkennen aan een A3 vel papier met erop FREE HUGS, met zwarte marker gedaanquote:Op donderdag 9 november 2006 13:53 schreef Djep het volgende:
[..]
Ja hoor, reserveborden zijn wel de bedoeling.
Het zou hartstikke tof zijn als je gewoon even langs komt om mee te doen! Moet je me dan wel even zeggen wie je bent!
Oh en thnx voor je onderschrift![]()
genoteerd en thnxquote:Op donderdag 9 november 2006 19:03 schreef Pingwingei het volgende:
Overigens excuses voor de dubbelpost, maar is RTL5 in het land [of RTL 7] niet handig? Die hebben wel vaker van die "maffe" nieuwsberichten.
Oke, geen punt, dan maak ik er voor jou een extra morgen! Vind het al fijn dat je me het laat wetenquote:Op donderdag 9 november 2006 20:02 schreef purplerose het volgende:
Sorrie, maar ik heb op het moment de benodigde spulletjes niet inhuis en heb ook ff de financiele middelen niet om ze aan te schaffen, naar Utrecht komen is hap uit me budget zeg maar
@Moemoe!!! heb je me pm gehad!?
Prima!quote:Op donderdag 9 november 2006 21:16 schreef Djep het volgende:
[..]
Oke, geen punt, dan maak ik er voor jou een extra morgen! Vind het al fijn dat je me het laat weten
Gezien de reakties wil ik dan inderdaad afspreken om 12 uur. Komt mij ook beter uit. Ik moet mijn andere twee honden naar de oppas brengen en eerst goed uitlaten en dan ook nog naar Utrecht! Plus dat ik ook graag mag uitslapen.
Als het een beetje tegen zit moet ik uiterlijk om acht uur weer hier in Meppel zijn. Dit ook ivm de oppas. Hadden jullie al een idee over de eindtijd?
Ik dacht dat ik nog wat moest posten, maar ik kan er niet opkomen![]()
Hèhè, ik weet het weer. Die persoon uit mijn vriendenkring die goed kan monteren heeft echt meer dan genoeg mogelijkheden om er een geweldig stukje van te maken. Dus ik ben erg blij dat hij dit wil doen!
Thx!quote:Op donderdag 9 november 2006 21:16 schreef Djep het volgende:
[..]
Oke, geen punt, dan maak ik er voor jou een extra morgen! Vind het al fijn dat je me het laat weten
Oooooquote:Op donderdag 9 november 2006 23:31 schreef Frumzel het volgende:
[..]
Prima!
Vanavond de accu's van mn camera opgeladen. Als het goed is, kan ik hier dan circa 3 á 4 uur mee filmen...
Ik heb de letters uitgeprint, uitgeknipt. En nu ga ik ze overtrekken op het bord.quote:Op vrijdag 10 november 2006 04:20 schreef Schlumberger het volgende:
Wat zou de beste manier zijn voor de borden? Zwarte stift of toch printen? Ik ben geenszins handig met papier en lijm (heb niet opgelet op de kleuterschool).
zo meneer pakt het groots aanquote:Op vrijdag 10 november 2006 15:29 schreef Djep het volgende:
Goed, weer een update:Er zijn persberichten verstuurd( Fok!frontpage, hart van NL, 4 in het land, EditieNL, Telegraaf, Ublad, Utrechtse editie AD, Peperclip, rtv utrecht) Extra borden zijn in de maak. Een nieuwe OP is ook klaar, kan ik die alvast ergens neerpleuren??
mevrouw, doe maarquote:Op vrijdag 10 november 2006 16:01 schreef Godshand het volgende:
[..]
zo meneer pakt het groots aan
gewoon een nieuwe openen, einde van dit deel is al in zicht
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |