Met jou?? Zou je willenquote:Op maandag 6 november 2006 18:12 schreef patty het volgende:
Als ik dit zou doen zou iedereen gelijk willen neuqen
Als je in A'dam staat moet je wel even posten dan hequote:Op vrijdag 3 november 2006 15:18 schreef Dark_Angelus het volgende:
Ik ga binnenkort naar Arnhem met een vriendin om dit uit te voeren
A'dam & Utrecht staan ook altijd nog op het lijstje.
Het is wel genoemd. Volgende week even bellen of anders woensdagquote:Op maandag 6 november 2006 21:05 schreef Djep het volgende:
[..]
Ik heb het ook aangekaart maar verder niets vernomen....
Ok dan! Dat is helemaal toppie! We zullen zien wat de toekomst brengt!quote:Op maandag 6 november 2006 23:09 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Het is wel genoemd. Volgende week even bellen of anders woensdag
Wat zei men er eigenlijk over?quote:Op maandag 6 november 2006 23:09 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Het is wel genoemd. Volgende week even bellen of anders woensdag
Oh maar dan kom ik ook!quote:Op maandag 6 november 2006 23:07 schreef Djep het volgende:
[afbeelding]
Als alles mee zit dan gaat Rubi ook mee om te knuffelen!
Zaterdag a.s.quote:
als jij me ff vertelt hoe dat moet?quote:Op dinsdag 7 november 2006 20:49 schreef Frumzel het volgende:
[..]
Zaterdag a.s.
Maar voor TS: Is het misschien niet verstandig een Centraal Topic te openen, met info enzo en wie er wel, misschien en zeker niet komen (zoiets als voor de baggermeets werd gehouden)?
Puur voor het overzicht
Oh, is niks bijzonders hoor. Puur een OP met wat info erin (waar/tijd/aanmeldingen/eventueel polletje ofzo)quote:Op dinsdag 7 november 2006 21:05 schreef Djep het volgende:
[..]
als jij me ff vertelt hoe dat moet?
@ super muffin. Heb je geen mail gehad??
Ik zal wel ff wat bij elkaar toveren. Maar eerst een wijntje erbij!quote:Op dinsdag 7 november 2006 21:13 schreef Djep het volgende:
Maar hoe wordt ie dan centraal?
Ah joh, ik kom ook uit Meppel!quote:Op dinsdag 7 november 2006 21:21 schreef boertie het volgende:
Helaas is mij te ver weg (anderhalf uur met de auto) anders zag ik er de lol nog wel van in
Oh, even een modje roepen en vragen of ie 'm centraal wil zettenquote:Op dinsdag 7 november 2006 21:13 schreef Djep het volgende:
Maar hoe wordt ie dan centraal?
Ik ben benieuwdquote:Op dinsdag 7 november 2006 21:14 schreef Djep het volgende:
[..]
Ik zal wel ff wat bij elkaar toveren. Maar eerst een wijntje erbij!![]()
Hey, ik wilde zaterdag net naar Utrecht en als ik daar toch ben wil ik absoluut een knufffel van julliequote:
Ok dan, bedankt iig voor je aanmeldingen. en spam idd nog maara even door.quote:Op dinsdag 7 november 2006 21:37 schreef moemoe het volgende:
Je kan mij ook officieel erbij zetten en idd de info die je ons in een PM gestuurd hebt ook hier vermelden. Je hebt concrete plannen en zo trek je ook meer mensen.
Alleen een PM met daar in hoelaat. Maar niet welke dag. Maar ik probeer wel te komenquote:Op dinsdag 7 november 2006 21:05 schreef Djep het volgende:
[..]
als jij me ff vertelt hoe dat moet?
@ super muffin. Heb je geen mail gehad??
Hoog Catharijne?quote:Op dinsdag 7 november 2006 21:50 schreef Isabeau het volgende:
Waar willen jullie gaan staan?
o sorry de datum stond er niet in.quote:Op dinsdag 7 november 2006 21:54 schreef super-muffin het volgende:
[..]
Alleen een PM met daar in hoelaat. Maar niet welke dag. Maar ik probeer wel te komen
Kan je volgens mij alleen wijzigen na 48 uur, moet je ff vragen of een modje dat unlocked ofzoquote:Op dinsdag 7 november 2006 21:48 schreef Djep het volgende:
[..]
Ok dan, bedankt iig voor je aanmeldingen. en spam idd nog maara even door.
Ik ben hard aan het werk voor de OP. Moet ik die dan gewoon wisselen met mijn huidige OP?
zie mijn onderschrift. Ik heb alleen geen tijd om overal te gaan posten.quote:Op dinsdag 7 november 2006 22:15 schreef moemoe het volgende:
Misschien kan ik wel een verkapte spam dingensen in ONZ.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |