Ja ik las op de FP dat het daar ook een oorsprong heeft ofzo...quote:Op woensdag 1 november 2006 22:32 schreef SuperRogier het volgende:
Wel gaaf opzich, maar toen ik de TT las moest ik aan Jackass denken![]()
Nee ik zoek nog mensen om mee te gaan. Dus....quote:Op donderdag 2 november 2006 20:48 schreef Ulreazj het volgende:
Gewoon in je eentje ?
Doe het dan in Nederland aub.quote:Op donderdag 2 november 2006 20:55 schreef Djep het volgende:
[..]
Nee ik zoek nog mensen om mee te gaan. Dus....
Goed je wil centraler? Kan je toch vragen. Schuiven we op naar Utrecht!quote:Op donderdag 2 november 2006 21:44 schreef Dark_Killah het volgende:
[..]
Doe het dan in Nederland aub.
Zwolle!!
Daarom wil ik dus op pad. Jij woont zuidelijk toch Tonks? Kom je naar Utrecht??quote:Op donderdag 2 november 2006 21:57 schreef tonks het volgende:
Denk dat 80% van het nederlands winkelend publiek niet weet wat free hugs zijn
Utrecht rules all!quote:Op donderdag 2 november 2006 22:23 schreef Djep het volgende:
[..]
Goed je wil centraler? Kan je toch vragen. Schuiven we op naar Utrecht!
Wie wil er naar Utrecht?
En kom anders met ideeën!!!
[..]
Daarom wil ik dus op pad. Jij woont zuidelijk toch Tonks? Kom je naar Utrecht??
Nou kom op doe mee! Wie weet wat voor dames op je af komen!quote:Op donderdag 2 november 2006 22:35 schreef LoggedIn het volgende:
[..]
Utrecht rules all!Gratis knuffels geven aan meisjes, dat is wel wat voor mij
Eindelijk een baan waar ik mezelf in kan vinden
Ok dan! Hartstikke tof.quote:Op vrijdag 3 november 2006 11:55 schreef moelan0e het volgende:
Als je in Utrecht knuffels wilt uitdelen dan wil ik heel graag met je meedoen!
Nee, dat is niet de bedoeling. Hugs, niet wrijven.quote:Op vrijdag 3 november 2006 12:45 schreef moelan0e het volgende:
ik ben bang dat er stinkende mannen tegen mij aan gaan wrijven
Welkom in nederland!quote:Op vrijdag 3 november 2006 12:56 schreef Djep het volgende:
[..]
Nee, dat is niet de bedoeling. Hugs, niet wrijven.
mail is verstuurd!quote:Op vrijdag 3 november 2006 12:18 schreef moelan0e het volgende:
utrecht heeft liefde nodig
How about...Utrecht?quote:Op vrijdag 3 november 2006 14:37 schreef Sabryas het volgende:
Zwolle is helaas wat ver, geen vrijwilligers in Leiden?
Dat wil ik ook best graag wetenquote:Op vrijdag 3 november 2006 15:17 schreef Litso het volgende:
Wie kan mij vertellen hoe het nummer op de achtergrond heet?
Misschien is morgen wat te veel op de korte termijn? Een andere datum? Volgens mij komen er dan meer mensenquote:Op vrijdag 3 november 2006 15:40 schreef Djep het volgende:
Ja, wie sluit zich aan voor morgen??
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |