Mensen kunnen vanaf Meppel met mij meerijden!quote:Op dinsdag 7 november 2006 22:28 schreef Je-ko.nl het volgende:
Gaaf idee, leuk verzonnen, top! .
Jammer dat Utrecht een beetje verweg is voor mij![]()
Maybe als ze in Emmen komen kom ik ff kijken![]()
Zelfkennis!quote:Op dinsdag 7 november 2006 22:31 schreef vinnieboy het volgende:
Ik zou wel willen helpen, maar zie er niet uitValt weinig te knuffelen dan
awwwwwwquote:Op dinsdag 7 november 2006 22:34 schreef mandy7 het volgende:
jaaaaaaa ik houd van knuffelen en heb er grote behoefte aan!!
Hier een virtuele *knufffffffffffffffel*
Ik denk dat juist heel veel mensen je zouden willen knuffelen, is goed voor je zelfvertrouwen!quote:Op dinsdag 7 november 2006 22:31 schreef vinnieboy het volgende:
Ik zou wel willen helpen, maar zie er niet uitValt weinig te knuffelen dan
Zelfvertrouwen zatquote:Op dinsdag 7 november 2006 22:38 schreef moemoe het volgende:
[..]
Ik denk dat juist heel veel mensen je zouden willen knuffelen, is goed voor je zelfvertrouwen!
Sure, als je maar knuffelt!quote:Op dinsdag 7 november 2006 22:52 schreef Herald het volgende:
zeg moemoe mag ik ook gewoon de hele dag voorbij lopen en jou steeds knuffelen?
Goed goed, hoe is het daar? Jij bent er toch ook bij zaterdag Lila?quote:Op dinsdag 7 november 2006 22:54 schreef the_witch het volgende:
moemoe!? Hoe gaat het met de knuffel koe van fok?
Wat hij zegt.quote:Op dinsdag 7 november 2006 22:35 schreef The_Langolier het volgende:
En wat wil je nu verder met deze topic? Dat trouwens ook al in [LEF] te vinden is.
Anders Funny links en clips als het zo leuk is.
/gestapo
Dit is meer een wervingstopicquote:Op woensdag 8 november 2006 10:02 schreef buzzer het volgende:
een beetje erg dubbel dit..
Huur een bus!quote:Op woensdag 8 november 2006 10:09 schreef iamredleader het volgende:
Ik zou dolgraag langskomen, maar heb gasten van het weekend. Kan dus niet ff op en neer naar Utrecht. Damn!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |