Die komenquote:Op woensdag 8 november 2006 03:43 schreef Filay het volgende:
Verdammt ik wil echt graag meedoen. Ik hoop dat er meerdere gelegenheden komen!
Makkelijk, zeker als het om grote getalen mensen gaat die in de loop der weken de knuffeleenheid gaan vormenquote:Op woensdag 8 november 2006 11:04 schreef crossover het volgende:
Zou het mogelijk zijn om de media te halen..?
O perfect! Dan laat ik het verder qua route aan jou over. Station bij het Trefpunt is goed, daar ben ik bekend en kan ik ook parkeren!quote:Op woensdag 8 november 2006 10:52 schreef moelan0e het volgende:
Ik ken de Utrechtse binnenstad beter dan mijn broekzak en ik weet wel wat mooie plaatsjes om te gaan staan.
Een centrale plek om af te spreken lijkt mij het Centraal Station bij het so called Trefpunt. Dat is onder het bord met vertrektijden van de treinen.
Hoe maak jij de borden? Verf?
Dat vind ik een goed idee. Het moeten wel een beetje dezelfde kaartjes zijn, in dezelfde stijl etc. Ga jij die kaartjes maken? Of iemand anders?quote:Hoe denken jullie over een soort vistiekaartjes maken? Met pakkende teksten zoals: "FREE HUGS! Je kan niet zonder!"..."Gratis knuffels....", "geef om vreemden" en "weiger apatisch te zijn". bla bla.. Gewoon om als visitekaartje om uit te delen??
Wat heeft toch iedereen met de domtoren?quote:Op woensdag 8 november 2006 12:44 schreef SnowDoggg het volgende:
Hoog Catharijne is misschien een beetje te druk, je hebt kans dat de beveiliging je eruit zet en het staat minder leuk op de camera!
De binnenstad is veel leuker! Je kunt dan ook de domtoren even filmen
Dat is onze heilige totempaal, jeweetoch?quote:Op woensdag 8 november 2006 14:19 schreef Frumzel het volgende:
[..]
Wat heeft toch iedereen met de domtoren?![]()
Natuurlijk is dat niet verplicht!quote:Op woensdag 8 november 2006 21:06 schreef Filay het volgende:
Is het verplicht om van FOK! te zijn om hier aan mee te doen trouwens? Als dit ook in de Kerstvakantie gebeurt dan wil een vriendin van me misschien wel mee
Dat klopt: ik stuur net de bevestiging weg!quote:Op woensdag 8 november 2006 22:17 schreef moemoe het volgende:
Maandag zijn Djep en ik te gast bij Fok! radio om uitgebreid verslag uit te brengen.
Dan slaap ik nogquote:Op woensdag 8 november 2006 22:26 schreef -skippybal- het volgende:
Denken jullie nu echt dat er veel mensen op zaterdag om 11 uur (!) naar Utrecht komen om eventjes te gaan knuffelen?
Goh, dat uitroepteken lijkt wel verkapte kritiek.quote:Op woensdag 8 november 2006 22:26 schreef -skippybal- het volgende:
Denken jullie nu echt dat er veel mensen op zaterdag om 11 uur (!) naar Utrecht komen om eventjes te gaan knuffelen?
Nou 11 uur daar betekend voor veel mensen dus gewoon om 9 uur of vroeger opstaan. En dat na een lange week en een dikke kans dat op vrijdag de bloemen gigantisch naar buiten zijn geflikkerd maakt het nou niet echt een denderend tijdstip.quote:Op woensdag 8 november 2006 22:29 schreef Djep het volgende:
[..]
Goh, dat uitroepteken lijkt wel verkapte kritiek.
Mensen hoeven niet naar Utrecht te komen, ik neem aan dat er wel mensen zijn in Utrecht.
Ja, ik heb gehoord dat de binnenstad elke zaterdagmiddag compleet uitgestorven isquote:Op woensdag 8 november 2006 22:26 schreef -skippybal- het volgende:
Daarom vroeg ik ook of het een goede tijd is. Graag wil ik jullie hulp om handige en goede afspraken te maken.quote:Op woensdag 8 november 2006 22:33 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Nou 11 uur daar betekend voor veel mensen dus gewoon om 9 uur of vroeger opstaan. En dat na een lange week en een dikke kans dat op vrijdag de bloemen gigantisch naar buiten zijn geflikkerd maakt het nou niet echt een denderend tijdstip.
Plus dat er geen OV geldig is waardoor allle arme studentjes hier ook niet echt warm lopen. *kuch* zoals ik *kuch*
Vette actie is het wel jaquote:Op woensdag 8 november 2006 22:38 schreef Djep het volgende:
[..]
Daarom vroeg ik ook of het een goede tijd is. Graag wil ik jullie hulp om handige en goede afspraken te maken.
Misschien is het een idee om een volgende actie inderdaad op een doordeweekse dag te organiseren. Nadeel is wel dat mensen meestal dan werken. Het heeft allebei zijn voor en tegens.
Gewoon een vraagje: Vind je het een leuke actie?
Goed plan! Maar ik werk danquote:Op woensdag 8 november 2006 22:41 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Vette actie is het wel ja![]()
Maar ik zou het niet op een zaterdag doen als je het in Utrech wil doen. 16:30 doordeweeks op Centraal![]()
Dat kan wel kloppen ja... maar is iedereen dan niet wat haastiger?quote:Op woensdag 8 november 2006 22:59 schreef -skippybal- het volgende:
In het weekend is het zeker weten niet drukker dan in de spits doordeweeks![]()
Top, heb je adressen?quote:Op woensdag 8 november 2006 23:15 schreef Schlumberger het volgende:
[..]
Dat kan wel kloppen ja... maar is iedereen dan niet wat haastiger?
Wat de media betreft: Ik denk dat het Ublad (Blaadje van de UU) en de Utrechtse editie van het AD misschien ook interesse hebben in een stukje over onze actie
Ja hoor, reserveborden zijn wel de bedoeling.quote:Op donderdag 9 november 2006 13:22 schreef Pingwingei het volgende:
Zijn er ook reserve borden dan voor het geval meer mensen erbij willen staan. Tof innitiatief, wellicht kom ik ook om rond te zwaaien met zo'n bordToen ik het filmpje voor het eerst zag kreeg ik al de neiging om mee te doen, dus waarom van een woord geen daad maken?
Datum en tijd maken voor mij overigens niet uit, als ik kom ga ik hier toch weg met de fiets, moet dan wel voor donker thuis zijn [geen licht...]
Ik ben wel te herkennen aan een A3 vel papier met erop FREE HUGS, met zwarte marker gedaanquote:Op donderdag 9 november 2006 13:53 schreef Djep het volgende:
[..]
Ja hoor, reserveborden zijn wel de bedoeling.
Het zou hartstikke tof zijn als je gewoon even langs komt om mee te doen! Moet je me dan wel even zeggen wie je bent!
Oh en thnx voor je onderschrift![]()
genoteerd en thnxquote:Op donderdag 9 november 2006 19:03 schreef Pingwingei het volgende:
Overigens excuses voor de dubbelpost, maar is RTL5 in het land [of RTL 7] niet handig? Die hebben wel vaker van die "maffe" nieuwsberichten.
Oke, geen punt, dan maak ik er voor jou een extra morgen! Vind het al fijn dat je me het laat wetenquote:Op donderdag 9 november 2006 20:02 schreef purplerose het volgende:
Sorrie, maar ik heb op het moment de benodigde spulletjes niet inhuis en heb ook ff de financiele middelen niet om ze aan te schaffen, naar Utrecht komen is hap uit me budget zeg maar
@Moemoe!!! heb je me pm gehad!?
Prima!quote:Op donderdag 9 november 2006 21:16 schreef Djep het volgende:
[..]
Oke, geen punt, dan maak ik er voor jou een extra morgen! Vind het al fijn dat je me het laat weten
Gezien de reakties wil ik dan inderdaad afspreken om 12 uur. Komt mij ook beter uit. Ik moet mijn andere twee honden naar de oppas brengen en eerst goed uitlaten en dan ook nog naar Utrecht! Plus dat ik ook graag mag uitslapen.
Als het een beetje tegen zit moet ik uiterlijk om acht uur weer hier in Meppel zijn. Dit ook ivm de oppas. Hadden jullie al een idee over de eindtijd?
Ik dacht dat ik nog wat moest posten, maar ik kan er niet opkomen![]()
Hèhè, ik weet het weer. Die persoon uit mijn vriendenkring die goed kan monteren heeft echt meer dan genoeg mogelijkheden om er een geweldig stukje van te maken. Dus ik ben erg blij dat hij dit wil doen!
Thx!quote:Op donderdag 9 november 2006 21:16 schreef Djep het volgende:
[..]
Oke, geen punt, dan maak ik er voor jou een extra morgen! Vind het al fijn dat je me het laat weten
Oooooquote:Op donderdag 9 november 2006 23:31 schreef Frumzel het volgende:
[..]
Prima!
Vanavond de accu's van mn camera opgeladen. Als het goed is, kan ik hier dan circa 3 á 4 uur mee filmen...
Ik heb de letters uitgeprint, uitgeknipt. En nu ga ik ze overtrekken op het bord.quote:Op vrijdag 10 november 2006 04:20 schreef Schlumberger het volgende:
Wat zou de beste manier zijn voor de borden? Zwarte stift of toch printen? Ik ben geenszins handig met papier en lijm (heb niet opgelet op de kleuterschool).
zo meneer pakt het groots aanquote:Op vrijdag 10 november 2006 15:29 schreef Djep het volgende:
Goed, weer een update:Er zijn persberichten verstuurd( Fok!frontpage, hart van NL, 4 in het land, EditieNL, Telegraaf, Ublad, Utrechtse editie AD, Peperclip, rtv utrecht) Extra borden zijn in de maak. Een nieuwe OP is ook klaar, kan ik die alvast ergens neerpleuren??
mevrouw, doe maarquote:Op vrijdag 10 november 2006 16:01 schreef Godshand het volgende:
[..]
zo meneer pakt het groots aan
gewoon een nieuwe openen, einde van dit deel is al in zicht
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |