Oke, geen punt, dan maak ik er voor jou een extra morgen! Vind het al fijn dat je me het laat wetenquote:Op donderdag 9 november 2006 20:02 schreef purplerose het volgende:
Sorrie, maar ik heb op het moment de benodigde spulletjes niet inhuis en heb ook ff de financiele middelen niet om ze aan te schaffen, naar Utrecht komen is hap uit me budget zeg maar
@Moemoe!!! heb je me pm gehad!?
Prima!quote:Op donderdag 9 november 2006 21:16 schreef Djep het volgende:
[..]
Oke, geen punt, dan maak ik er voor jou een extra morgen! Vind het al fijn dat je me het laat weten
Gezien de reakties wil ik dan inderdaad afspreken om 12 uur. Komt mij ook beter uit. Ik moet mijn andere twee honden naar de oppas brengen en eerst goed uitlaten en dan ook nog naar Utrecht! Plus dat ik ook graag mag uitslapen.
Als het een beetje tegen zit moet ik uiterlijk om acht uur weer hier in Meppel zijn. Dit ook ivm de oppas. Hadden jullie al een idee over de eindtijd?
Ik dacht dat ik nog wat moest posten, maar ik kan er niet opkomen![]()
Hèhè, ik weet het weer. Die persoon uit mijn vriendenkring die goed kan monteren heeft echt meer dan genoeg mogelijkheden om er een geweldig stukje van te maken. Dus ik ben erg blij dat hij dit wil doen!
Thx!quote:Op donderdag 9 november 2006 21:16 schreef Djep het volgende:
[..]
Oke, geen punt, dan maak ik er voor jou een extra morgen! Vind het al fijn dat je me het laat weten
Oooooquote:Op donderdag 9 november 2006 23:31 schreef Frumzel het volgende:
[..]
Prima!
Vanavond de accu's van mn camera opgeladen. Als het goed is, kan ik hier dan circa 3 á 4 uur mee filmen...
Ik heb de letters uitgeprint, uitgeknipt. En nu ga ik ze overtrekken op het bord.quote:Op vrijdag 10 november 2006 04:20 schreef Schlumberger het volgende:
Wat zou de beste manier zijn voor de borden? Zwarte stift of toch printen? Ik ben geenszins handig met papier en lijm (heb niet opgelet op de kleuterschool).
zo meneer pakt het groots aanquote:Op vrijdag 10 november 2006 15:29 schreef Djep het volgende:
Goed, weer een update:Er zijn persberichten verstuurd( Fok!frontpage, hart van NL, 4 in het land, EditieNL, Telegraaf, Ublad, Utrechtse editie AD, Peperclip, rtv utrecht) Extra borden zijn in de maak. Een nieuwe OP is ook klaar, kan ik die alvast ergens neerpleuren??
mevrouw, doe maarquote:Op vrijdag 10 november 2006 16:01 schreef Godshand het volgende:
[..]
zo meneer pakt het groots aan
gewoon een nieuwe openen, einde van dit deel is al in zicht
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |