Ik ook...quote:
Ik ben zelf al bijna 6 jaar af en aan bezig met verbouwen. Hiervoor heb ik een huis gehad in Alkmaar waar ik in 6 maanden een nieuwe verdieping op gezet heb. Maar rachels van 100 mm breed heb ik nog nooit verwerkt hoor. Vroeger gebruikten ze die misschien. (toen waren er nog geen gipsplaten)quote:Op woensdag 1 november 2006 21:11 schreef Mark_V het volgende:
[..]
![]()
Roofingburner +1
Ik heb het uit wikipedia gehaald.....inderdaad zijn ze volgens mij vaak wat dunner....
De hints zijn nu ook duidelijk?
bijn Tong vast welquote:Op woensdag 1 november 2006 21:20 schreef Nembrionic het volgende:
Overigens Tong...de penis is geen spier
Daar zijn ze te kort voor, deze dingen zijn ca. 20 cm lang.quote:Op woensdag 1 november 2006 21:20 schreef Nembrionic het volgende:
stempels?
Nee, het lijkt er een beetje op.quote:
quote:Op woensdag 1 november 2006 21:24 schreef Lienekien het volgende:
Ik heb ze nog nooit gezien bij Het Blok.
Kijk, stiekum weet je er meer vanaf dan je denkt. Het laatste deel van je antwoord is goed.quote:Op woensdag 1 november 2006 21:24 schreef Lienekien het volgende:
Een stelhout.
Dat zocht ik.quote:Op woensdag 1 november 2006 21:27 schreef Nembrionic het volgende:
kruishout?
quote:Op woensdag 1 november 2006 21:39 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
De dijk?
Altijd al gedacht dat die mietjes een vrouwelijke manager zouden hebben.quote:Op woensdag 1 november 2006 21:40 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Mijn enige en ware helden![]()
Its-Jojo-4you +1
Whehehe een vrouw met ballen hoorquote:Op woensdag 1 november 2006 21:44 schreef RoofingBurner het volgende:
[..]
Altijd al gedacht dat die mietjes een vrouwelijke manager zouden hebben.![]()
![]()
![]()
Binnen een paar min./sec kan ik hem binnen hebbenquote:Op woensdag 1 november 2006 21:44 schreef Nembrionic het volgende:
Is iemand trouwens in het bezit van Postman ft. Anouk - Downhill?![]()
Kun je hem anders mailen naar nembrionic APESTAART gmail.com ?quote:Op woensdag 1 november 2006 21:47 schreef Grim. het volgende:
[..]
Binnen een paar min./sec kan ik hem binnen hebben. Alleen heb ik dan wel een site nodig om hem up te loaden.
Weltrusten Etcetera![]()
Jawel, dat is goed, Yurithemaster +1quote:Op woensdag 1 november 2006 21:47 schreef Yurithemaster het volgende:
ijsland?
Dacht ik eerst ook, maar het behoort sinds 1985 niet meer tot de Europese unie, maar is nog wel van Denemarkenquote:Op woensdag 1 november 2006 21:50 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Groenland (als dat als Europa wordt geteld)
Als het goed is, moet hij zo binnenkomenquote:Op woensdag 1 november 2006 21:49 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Kun je hem anders mailen naar nembrionic APESTAART gmail.com ?
Jeejquote:Op woensdag 1 november 2006 21:49 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
Jawel, dat is goed, Yurithemaster +1
Ik durfde niet te vragen wat de naam was, als ik daar hints voor had moeten gevende Vatnajökull
Als IJsland niet al gezegd was, was ik daarvoor gegaan. Want bij IJsland weet ik wel zeker dat het bij Europa hoortquote:Op woensdag 1 november 2006 21:53 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
Dacht ik eerst ook, maar het behoort sinds 1985 niet meer tot de Europese unie, maar is nog wel van Denemarken
Dat was een slaapmiddel (volgens wiki) maar de resultaten waren hetzelfdequote:Op woensdag 1 november 2006 21:58 schreef RoofingBurner het volgende:
Softenon
Correctquote:Op woensdag 1 november 2006 21:59 schreef Lienekien het volgende:
DES
quote:Op woensdag 1 november 2006 22:01 schreef Lienekien het volgende:
Als jij nooit meer een techniek of scheikundevraag stelt.
ik wacht (on)geduldig afquote:Op woensdag 1 november 2006 21:54 schreef Grim. het volgende:
[..]
Als het goed is, moet hij zo binnenkomen.
Australie was Aristoteles niet geweest.quote:Op woensdag 1 november 2006 22:32 schreef Grim. het volgende:
Een tasmaanse duivel?
Toen ik het typte, vond ik het al wazig en ik had ook niet gelezen dat je om een hondenras vroegquote:Op woensdag 1 november 2006 22:32 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Australie was Aristoteles niet geweest.
Tevens is een tasmaanse duivel geen hondenras
Welke?quote:Op woensdag 1 november 2006 22:37 schreef Tha_Erik het volgende:
Mastiff?
Zijn er meerdere soorten?quote:
Dat is die hierbovenquote:Op woensdag 1 november 2006 22:39 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Napoletano
Nee..het is nog steeds een Mastiffquote:Op woensdag 1 november 2006 22:44 schreef BrandX het volgende:
Een Russische schapenhond?
(russisch/siberisch)
Te laatquote:Op woensdag 1 november 2006 22:46 schreef Berkery het volgende:
Tibetaanse?
Niet slecht. Maar een husky vind ik tig keer mooierquote:Op woensdag 1 november 2006 22:49 schreef BwennieBren het volgende:
prachtige honden zeg!
Een husky is inderdaad veel mooien dan die dingquote:Op woensdag 1 november 2006 22:49 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Niet slecht. Maar een husky vind ik tig keer mooier![]()
Ook hoor, maar deze zie ik bijna nooit.quote:Op woensdag 1 november 2006 22:49 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Niet slecht. Maar een husky vind ik tig keer mooier![]()
Wellus en ik vind m liefquote:
Ik zweer, tfu!quote:Op woensdag 1 november 2006 22:51 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Een husky is inderdaad veel mooien dan die ding![]()
Ja!quote:Op woensdag 1 november 2006 22:56 schreef Soempie het volgende:
universiteit van cambridge?
quote:Op woensdag 1 november 2006 22:56 schreef Soempie het volgende:
universiteit van cambridge?
quote:Op woensdag 1 november 2006 22:59 schreef Mark_V het volgende:
[..]
[afbeelding]
En dan studeer ik in zo'n blokkendoos....
Het T-gebouw van de Erasmus Universiteit van Rotterdam (faculteit bedrijfskunde). Vorig jaar gebouwd, 25 verdiepingen, geinspireerd op een blokkendoos. Vreselijke last van sick building syndrome (werk er als student-assistent)quote:Op woensdag 1 november 2006 23:00 schreef Soempie het volgende:
[..]
waar is dat? (niet voor een punt hoor
)
Hoi!quote:Op woensdag 1 november 2006 23:01 schreef whosvegas het volgende:
Oke, een leuke vraag:
Noem de 4 grote manen van Jupiter
ja, leuk voor je. Ga de OP lezenquote:Op woensdag 1 november 2006 23:01 schreef whosvegas het volgende:
Oke, een leuke vraag:
quote:Op woensdag 1 november 2006 23:01 schreef whosvegas het volgende:
Oke, een leuke vraag:
Dan moet je dat even per vraag aangeven vind ik. Anders wordt het een zooitjequote:Op woensdag 1 november 2006 23:04 schreef Mark_V het volgende:
Iedereen mag altijd in plaats van mij een vraag stellen
Tja, na honderd-en-zoveel vragen te hebben verzonnen zou ik ook blij zijn als een ander het af en toe over namquote:Op woensdag 1 november 2006 23:04 schreef Mark_V het volgende:
Iedereen mag altijd in plaats van mij een vraag stellen
Halloquote:Op woensdag 1 november 2006 23:01 schreef whosvegas het volgende:
Oke, een leuke vraag:
minischopje, men is zo snel hier!quote:Op woensdag 1 november 2006 23:06 schreef BrandX het volgende:
Edit: been there done that![]()
Antwoord: synovia?
Synapsquote:Op woensdag 1 november 2006 23:06 schreef macondo het volgende:
Intercepsis of zo nee Synapsis
Je hebt het zwaar... Nog even en je mag je eigen AKQ beginnen, volledig met je eigen regels...quote:Op woensdag 1 november 2006 23:08 schreef Mark_V het volgende:
Grrr, ik pas nog een keer mijn signature aan
Is die ene gast al dood?quote:Op woensdag 1 november 2006 23:09 schreef Yurithemaster het volgende:
Net Lost gekeken wat een tijdverspilling was het![]()
en gelijk al gerespecteerde akq-spelers uitlachen ookquote:
hmm, ja. Staat érg gezellig die sig. En we hebben niet voor niets regels in de opquote:Op woensdag 1 november 2006 23:10 schreef macondo het volgende:
[..]
Je hebt het zwaar... Nog even en je mag je eigen AKQ beginnen, volledig met je eigen regels...![]()
Wat dan?quote:Op woensdag 1 november 2006 23:09 schreef Yurithemaster het volgende:
Als je je verveelt kan je ook Heroes gaan kijken. Een van de eerste serie's waar echt wat vaart in het verhaal zit en het gaat over mutanten en dat is (bijna) altijd leukquote:Op woensdag 1 november 2006 23:09 schreef Yurithemaster het volgende:
quote:Op woensdag 1 november 2006 23:10 schreef BwennieBren het volgende:
Bronx Zoo
quote:Op woensdag 1 november 2006 23:13 schreef Grim. het volgende:
[..]
Als je je verveelt kan je ook Heroes gaan kijken. Een van de eerste serie's waar echt wat vaart in het verhaal zit en het gaat over mutanten en dat is (bijna) altijd leuk.
Nou, als jij gewoon even persoonlijk bij iedereen langsgaat om het te controleren?quote:Op woensdag 1 november 2006 23:13 schreef whosvegas het volgende:
Hoe wordt er gecheckt of iemand het heeft opgezocht?
Ik kan toch net zo goed een tab geopend hebben met Wikipedia?
Niet dat ik dat ga doen ofzo, zo'n eerlijk persoon ben ik wel
Zo beter?quote:Op woensdag 1 november 2006 23:12 schreef lienelien het volgende:
[..]
hmm, ja. Staat érg gezellig die sig. En we hebben niet voor niets regels in de op![]()
We hebben een speciale hacker in dienst die iedereen checkt..quote:Op woensdag 1 november 2006 23:13 schreef whosvegas het volgende:
Daar komt men altijd achter... In MUZ-trivia is dat ook altijd zo...quote:Op woensdag 1 november 2006 23:13 schreef whosvegas het volgende:
Als je je adres even mailt, kom ik je controllerenquote:Op woensdag 1 november 2006 23:14 schreef lienelien het volgende:
[..]
Nou, als jij gewoon even persoonlijk bij iedereen langsgaat om het te controleren?![]()
![]()
Lost begint saai te worden het verhaal loopt sloom er zit geen actie want kortom er zit meer nutteloze troep in dan een echt verhaal.quote:
Dan haal ik het weer wegquote:Op woensdag 1 november 2006 23:16 schreef lienelien het volgende:
[..]
ehm
Nee?
maar ga je gang, hoor, als je het nodig vindt![]()
Ik ben geen Yomandaquote:Op woensdag 1 november 2006 23:13 schreef BwennieBren het volgende:
[..]
sorry Grim maar die kijkt YTM al geloof ik. En hij heeft deel 6 en ik NIET
Ik vind de 4de aflevering juist spannend en ik ben weer in de war maar ja, da's niks nieuwsquote:Op woensdag 1 november 2006 23:16 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Lost begint saai te worden het verhaal loopt sloom er zit geen actie want kortom er zit meer nutteloze troep in dan een echt verhaal.
plse??????????????????quote:Op woensdag 1 november 2006 23:17 schreef Grim. het volgende:
[..]
Ik ben geen Yomanda. Maar als je het lief vraagt, kan je wel een prive-torrentje geven
(Is wel maar maximaal 120 kb/s)
Heroes kijk ik inderdaad al en hier zit dus wel vaart in het verhaal en kan ik niet wachten op de volgende Afleveringquote:Op woensdag 1 november 2006 23:13 schreef Grim. het volgende:
[..]
Als je je verveelt kan je ook Heroes gaan kijken. Een van de eerste serie's waar echt wat vaart in het verhaal zit en het gaat over mutanten en dat is (bijna) altijd leuk.
Et tu Nahasapeemapetilonquote:Op woensdag 1 november 2006 23:16 schreef BwennieBren het volgende:
Wat waren de laatste woorden van Mahatma Ghandi toen hij werd doodgeschoten?
Ohw, nee niet goedquote:Op woensdag 1 november 2006 23:20 schreef BrandX het volgende:
hé ik zei al "auw"!
Ook niet goedquote:
quote:Op woensdag 1 november 2006 23:28 schreef whosvegas het volgende:
Ik heb het opgezocht
Maar ik zeg het lekker niet
Mark_V +1quote:Op woensdag 1 november 2006 23:30 schreef Mark_V het volgende:
oh god
Wat?!!quote:
Maar je kan toch naar heutmail adres sturen. Ik dacht dat je dat bedoeldequote:Op woensdag 1 november 2006 23:35 schreef Grim. het volgende:
[..]
Private message's. Bovenin de zwarte balk, helemaal rechts heb je een brief icoontje.
Heetboven is 100% correct!quote:Op woensdag 1 november 2006 23:36 schreef BrandX het volgende:
beethoven!
Verstuurd =D. Volgende keer kan je beter bwenniebren[apenstaartje]hotmail[punt]com typen, want nu heb je een risco dat iemand(of de bot van hem) jouw mail vindt en allemaal spam naar jouw gaat sturenquote:Op woensdag 1 november 2006 23:36 schreef BwennieBren het volgende:
[..]
Maar je kan toch naar bwenniebren@hotmail.com sturen. Ik dacht dat je dat bedoelde
Ja maar maar maar het staat gewoon in mijn profiel hoor. Ik haal m wel even weg hier. Thanx iigquote:Op woensdag 1 november 2006 23:40 schreef Grim. het volgende:
[..]
Verstuurd =D. Volgende keer kan je beter bwenniebren[apenstaartje]hotmail[punt]com typen, want nu heb je een risco dat iemand(of de bot van hem) jouw mail vindt en allemaal spam naar jouw gaat sturen.
Die staat er net een maand hoorquote:Op woensdag 1 november 2006 23:36 schreef BwennieBren het volgende:
[..]
Wat erg trouwens ben ik, ik ben al fokker sinds 1999 en ik zie dat ding voor het eerst staan
In Paint kun je ook typen.quote:Op woensdag 1 november 2006 23:47 schreef Mark_V het volgende:
Ik vind mijn paitskills eigenlijk al voldoende voor een punt
En jij bent dus gewoon ook al een vrouwquote:Op woensdag 1 november 2006 23:54 schreef BrandX het volgende:
Oh, en je kan het trainen, waardoor het groter en sterker wordt.
Ik had zo'n beetje iedere pixel op het plaatje al aangegeven, het had eens fout moeten zijnquote:Op donderdag 2 november 2006 00:04 schreef BrandX het volgende:
je hebt het punt al
maar idd applaus voor je paintskills en creativiteit!![]()
quote:Op donderdag 2 november 2006 00:02 schreef Mark_V het volgende:
[[url=http://xs208.xs.to/xs208/06443/hakkenenzagen5.JPG]afbeelding][/url]
Zoiets, het gaat nu om broek 3.0
Toevallig niet afgelopen maandag een kind gekregen?quote:Op donderdag 2 november 2006 00:06 schreef BrandX het volgende:
nee, het is eigenlijk de dijspier. Maar die ontwikkel je bij goede training. waarom ze het broek noemen? geen fucking clue. Daar op die plek zit ook het tuig van het paard als hij voor de wagen loopt. De riem die langs die plek heet, heet ook de broekriem. naja, lekker belangrijk
BrandX geeft toe dat ze jaren in de paarden heeft gewerkt en aangehobbiet, maar nu een fervent bokser is, effetjes wat anders![]()
quote:Op donderdag 2 november 2006 00:07 schreef BrandX het volgende:
Bottom line: had gewoon zin om weer eens een ander soort vraag te doen.
nope, kinderloosquote:Op donderdag 2 november 2006 00:07 schreef Mark_V het volgende:
[..]
Toevallig niet afgelopen maandag een kind gekregen?
Nee, maar ik gok zo dat het een eerdere vraag is? Loop maar net een paar rondes meequote:[..]
![]()
de hoofdstad van mali etc heb je ook wel een keer gezien
Mietjesquote:Op donderdag 2 november 2006 00:08 schreef Hawaii_Tim het volgende:
De Germanen vonden de broek uit. Romeinen vonden dat niet kunnen en hielden het bij rokjes
quote:Op donderdag 2 november 2006 00:15 schreef BwennieBren het volgende:
Galliers!
Ik ben absoluut geen feministe of zo, hoor. Maar jij bent vrijgezel of niet?quote:Op donderdag 2 november 2006 00:18 schreef Mark_V het volgende:
En sinds een aantal jaren moeten vrouwen opeens ook een broek aan.... de nieuwe tijd net wat u zegt....
Hoe raad je het zoquote:Op donderdag 2 november 2006 00:20 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ik ben absoluut geen feministe of zo, hoor. Maar jij bent vrijgezel of niet?
Voor mij was mijn gedumptheid door mijn (ex)vriendin een van de redenen om hier te spelenquote:Op donderdag 2 november 2006 00:23 schreef Soempie het volgende:
volgens mij is vrijwel iedereen hier vrijgezel, of niet![]()
Snelle Mark_V +1quote:Op donderdag 2 november 2006 00:24 schreef Mark_V het volgende:
rare jongens die romeinen
everzwijn
idefix
helpt het?quote:Op donderdag 2 november 2006 00:23 schreef Mark_V het volgende:
[..]
Voor mij was mijn gedumptheid door mijn (ex)vriendin een van de redenen om hier te spelen![]()
Ja prima! Maar nou word ik weer gestalkt door een vorige exquote:Op donderdag 2 november 2006 00:25 schreef Soempie het volgende:
[..]
helpt het?
Vlak nadat ik hier begon te posten ben ik bij m'n vriend weggegaan. Lag overigens niet aan fok!![]()
mannen zijn gewoon niet zo daadkrachtigquote:Op donderdag 2 november 2006 00:26 schreef Mark_V het volgende:
[..]
Even een losse vraag, quizvraag komt zo:
Waarom is het in godsnaam zo dat de vrouw altijd kapt met de relatie? En dat ook het initiatief om met een relatie te beginnen altijd bij de vrouw ligt?
Ik word altijd met mijn haren in een relatie gerukt, en net als ik dan echt om iemand ga geven, dumpen ze je weer.....krengen!!!!!
Ik kom dus altijd jouw omgekeerdewereld tweelingzus tegenquote:Op donderdag 2 november 2006 00:28 schreef BrandX het volgende:
Deze vrouw moet door de man een relatie ingesleurt worden, en zal het niet snel uitmaken.... Trouwe hond enzo... ikke....
![]()
JA BAH! Vrouwen!quote:Op donderdag 2 november 2006 00:26 schreef Mark_V het volgende:
[..]
Ik word altijd met mijn haren in een relatie gerukt, en net als ik dan echt om iemand ga geven, dumpen ze je weer.....krengen!!!!!
Ik heb het hier over de subgroep van de vrouw, namelijk: "mijn exen", dus voel je niet aangesprokenquote:
twilightzonequote:Op donderdag 2 november 2006 00:29 schreef Mark_V het volgende:
[..]
Ik kom dus altijd jouw omgekeerdewereld tweelingzus tegen![]()
@ Soempie, daar heb je wel gelijk in
quote:Op donderdag 2 november 2006 00:30 schreef BrandX het volgende:
over daadkracht gesproken, BrandX zoekt haar (lege) mandje maar eens op, om zes uur gaat het wekkertje weer af. Trusten en tot morgen!
![]()
Ik voel me helemaal niet aangesproken hoorquote:Op donderdag 2 november 2006 00:30 schreef Mark_V het volgende:
[..]
Ik heb het hier over de subgroep van de vrouw, namelijk: "mijn exen", dus voel je niet aangesproken![]()
Ha, dus vrouwen maken de dienst uit. Ze hebben inderdaad de broek aan.quote:Op donderdag 2 november 2006 00:26 schreef Mark_V het volgende:
Waarom is het in godsnaam zo dat de vrouw altijd kapt met de relatie? En dat ook het initiatief om met een relatie te beginnen altijd bij de vrouw ligt?
Daarom zeg ik ook: "de nieuwe tijd net wat u zegt", ik wil niet gedumpt worden, dat is slecht voor mijn egoquote:Op donderdag 2 november 2006 00:34 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ha, dus vrouwen maken de dienst uit. Ze hebben inderdaad de broek aan.
Wat je zegt is niet waar hoor. Ik ben keihard en ontzettend lomp gedumpt. Maar ik speelde hier al mee toen ik nog niet gedumpt was
Jeejquote:Op donderdag 2 november 2006 00:35 schreef Mark_V het volgende:
Yurithemasterinhetbeantwoordenvanvragenoverdeklassiekeoudheid +1 trouwens![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |