Mark_V +1quote:Op woensdag 1 november 2006 23:30 schreef Mark_V het volgende:
oh god
Wat?!!quote:
Maar je kan toch naar heutmail adres sturen. Ik dacht dat je dat bedoeldequote:Op woensdag 1 november 2006 23:35 schreef Grim. het volgende:
[..]
Private message's. Bovenin de zwarte balk, helemaal rechts heb je een brief icoontje.
Heetboven is 100% correct!quote:Op woensdag 1 november 2006 23:36 schreef BrandX het volgende:
beethoven!
Verstuurd =D. Volgende keer kan je beter bwenniebren[apenstaartje]hotmail[punt]com typen, want nu heb je een risco dat iemand(of de bot van hem) jouw mail vindt en allemaal spam naar jouw gaat sturenquote:Op woensdag 1 november 2006 23:36 schreef BwennieBren het volgende:
[..]
Maar je kan toch naar bwenniebren@hotmail.com sturen. Ik dacht dat je dat bedoelde
Ja maar maar maar het staat gewoon in mijn profiel hoor. Ik haal m wel even weg hier. Thanx iigquote:Op woensdag 1 november 2006 23:40 schreef Grim. het volgende:
[..]
Verstuurd =D. Volgende keer kan je beter bwenniebren[apenstaartje]hotmail[punt]com typen, want nu heb je een risco dat iemand(of de bot van hem) jouw mail vindt en allemaal spam naar jouw gaat sturen.
Die staat er net een maand hoorquote:Op woensdag 1 november 2006 23:36 schreef BwennieBren het volgende:
[..]
Wat erg trouwens ben ik, ik ben al fokker sinds 1999 en ik zie dat ding voor het eerst staan
In Paint kun je ook typen.quote:Op woensdag 1 november 2006 23:47 schreef Mark_V het volgende:
Ik vind mijn paitskills eigenlijk al voldoende voor een punt
En jij bent dus gewoon ook al een vrouwquote:Op woensdag 1 november 2006 23:54 schreef BrandX het volgende:
Oh, en je kan het trainen, waardoor het groter en sterker wordt.
Ik had zo'n beetje iedere pixel op het plaatje al aangegeven, het had eens fout moeten zijnquote:Op donderdag 2 november 2006 00:04 schreef BrandX het volgende:
je hebt het punt al
maar idd applaus voor je paintskills en creativiteit!![]()
quote:Op donderdag 2 november 2006 00:02 schreef Mark_V het volgende:
[[url=http://xs208.xs.to/xs208/06443/hakkenenzagen5.JPG]afbeelding][/url]
Zoiets, het gaat nu om broek 3.0
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |