Dat is die hierbovenquote:Op woensdag 1 november 2006 22:39 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Napoletano
Nee..het is nog steeds een Mastiffquote:Op woensdag 1 november 2006 22:44 schreef BrandX het volgende:
Een Russische schapenhond?
(russisch/siberisch)
Te laatquote:Op woensdag 1 november 2006 22:46 schreef Berkery het volgende:
Tibetaanse?
Niet slecht. Maar een husky vind ik tig keer mooierquote:Op woensdag 1 november 2006 22:49 schreef BwennieBren het volgende:
prachtige honden zeg!
Een husky is inderdaad veel mooien dan die dingquote:Op woensdag 1 november 2006 22:49 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Niet slecht. Maar een husky vind ik tig keer mooier![]()
Ook hoor, maar deze zie ik bijna nooit.quote:Op woensdag 1 november 2006 22:49 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Niet slecht. Maar een husky vind ik tig keer mooier![]()
Wellus en ik vind m liefquote:
Ik zweer, tfu!quote:Op woensdag 1 november 2006 22:51 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Een husky is inderdaad veel mooien dan die ding![]()
Ja!quote:Op woensdag 1 november 2006 22:56 schreef Soempie het volgende:
universiteit van cambridge?
quote:Op woensdag 1 november 2006 22:56 schreef Soempie het volgende:
universiteit van cambridge?
quote:Op woensdag 1 november 2006 22:59 schreef Mark_V het volgende:
[..]
[afbeelding]
En dan studeer ik in zo'n blokkendoos....
Het T-gebouw van de Erasmus Universiteit van Rotterdam (faculteit bedrijfskunde). Vorig jaar gebouwd, 25 verdiepingen, geinspireerd op een blokkendoos. Vreselijke last van sick building syndrome (werk er als student-assistent)quote:Op woensdag 1 november 2006 23:00 schreef Soempie het volgende:
[..]
waar is dat? (niet voor een punt hoor
)
Hoi!quote:Op woensdag 1 november 2006 23:01 schreef whosvegas het volgende:
Oke, een leuke vraag:
Noem de 4 grote manen van Jupiter
ja, leuk voor je. Ga de OP lezenquote:Op woensdag 1 november 2006 23:01 schreef whosvegas het volgende:
Oke, een leuke vraag:
quote:Op woensdag 1 november 2006 23:01 schreef whosvegas het volgende:
Oke, een leuke vraag:
Dan moet je dat even per vraag aangeven vind ik. Anders wordt het een zooitjequote:Op woensdag 1 november 2006 23:04 schreef Mark_V het volgende:
Iedereen mag altijd in plaats van mij een vraag stellen
Tja, na honderd-en-zoveel vragen te hebben verzonnen zou ik ook blij zijn als een ander het af en toe over namquote:Op woensdag 1 november 2006 23:04 schreef Mark_V het volgende:
Iedereen mag altijd in plaats van mij een vraag stellen
Halloquote:Op woensdag 1 november 2006 23:01 schreef whosvegas het volgende:
Oke, een leuke vraag:
minischopje, men is zo snel hier!quote:Op woensdag 1 november 2006 23:06 schreef BrandX het volgende:
Edit: been there done that![]()
Antwoord: synovia?
Synapsquote:Op woensdag 1 november 2006 23:06 schreef macondo het volgende:
Intercepsis of zo nee Synapsis
Je hebt het zwaar... Nog even en je mag je eigen AKQ beginnen, volledig met je eigen regels...quote:Op woensdag 1 november 2006 23:08 schreef Mark_V het volgende:
Grrr, ik pas nog een keer mijn signature aan
Is die ene gast al dood?quote:Op woensdag 1 november 2006 23:09 schreef Yurithemaster het volgende:
Net Lost gekeken wat een tijdverspilling was het![]()
en gelijk al gerespecteerde akq-spelers uitlachen ookquote:
hmm, ja. Staat érg gezellig die sig. En we hebben niet voor niets regels in de opquote:Op woensdag 1 november 2006 23:10 schreef macondo het volgende:
[..]
Je hebt het zwaar... Nog even en je mag je eigen AKQ beginnen, volledig met je eigen regels...![]()
Wat dan?quote:Op woensdag 1 november 2006 23:09 schreef Yurithemaster het volgende:
Als je je verveelt kan je ook Heroes gaan kijken. Een van de eerste serie's waar echt wat vaart in het verhaal zit en het gaat over mutanten en dat is (bijna) altijd leukquote:Op woensdag 1 november 2006 23:09 schreef Yurithemaster het volgende:
quote:Op woensdag 1 november 2006 23:10 schreef BwennieBren het volgende:
Bronx Zoo
quote:Op woensdag 1 november 2006 23:13 schreef Grim. het volgende:
[..]
Als je je verveelt kan je ook Heroes gaan kijken. Een van de eerste serie's waar echt wat vaart in het verhaal zit en het gaat over mutanten en dat is (bijna) altijd leuk.
Nou, als jij gewoon even persoonlijk bij iedereen langsgaat om het te controleren?quote:Op woensdag 1 november 2006 23:13 schreef whosvegas het volgende:
Hoe wordt er gecheckt of iemand het heeft opgezocht?
Ik kan toch net zo goed een tab geopend hebben met Wikipedia?
Niet dat ik dat ga doen ofzo, zo'n eerlijk persoon ben ik wel
Zo beter?quote:Op woensdag 1 november 2006 23:12 schreef lienelien het volgende:
[..]
hmm, ja. Staat érg gezellig die sig. En we hebben niet voor niets regels in de op![]()
We hebben een speciale hacker in dienst die iedereen checkt..quote:Op woensdag 1 november 2006 23:13 schreef whosvegas het volgende:
Daar komt men altijd achter... In MUZ-trivia is dat ook altijd zo...quote:Op woensdag 1 november 2006 23:13 schreef whosvegas het volgende:
Als je je adres even mailt, kom ik je controllerenquote:Op woensdag 1 november 2006 23:14 schreef lienelien het volgende:
[..]
Nou, als jij gewoon even persoonlijk bij iedereen langsgaat om het te controleren?![]()
![]()
Lost begint saai te worden het verhaal loopt sloom er zit geen actie want kortom er zit meer nutteloze troep in dan een echt verhaal.quote:
Dan haal ik het weer wegquote:Op woensdag 1 november 2006 23:16 schreef lienelien het volgende:
[..]
ehm
Nee?
maar ga je gang, hoor, als je het nodig vindt![]()
Ik ben geen Yomandaquote:Op woensdag 1 november 2006 23:13 schreef BwennieBren het volgende:
[..]
sorry Grim maar die kijkt YTM al geloof ik. En hij heeft deel 6 en ik NIET
Ik vind de 4de aflevering juist spannend en ik ben weer in de war maar ja, da's niks nieuwsquote:Op woensdag 1 november 2006 23:16 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Lost begint saai te worden het verhaal loopt sloom er zit geen actie want kortom er zit meer nutteloze troep in dan een echt verhaal.
plse??????????????????quote:Op woensdag 1 november 2006 23:17 schreef Grim. het volgende:
[..]
Ik ben geen Yomanda. Maar als je het lief vraagt, kan je wel een prive-torrentje geven
(Is wel maar maximaal 120 kb/s)
Heroes kijk ik inderdaad al en hier zit dus wel vaart in het verhaal en kan ik niet wachten op de volgende Afleveringquote:Op woensdag 1 november 2006 23:13 schreef Grim. het volgende:
[..]
Als je je verveelt kan je ook Heroes gaan kijken. Een van de eerste serie's waar echt wat vaart in het verhaal zit en het gaat over mutanten en dat is (bijna) altijd leuk.
Et tu Nahasapeemapetilonquote:Op woensdag 1 november 2006 23:16 schreef BwennieBren het volgende:
Wat waren de laatste woorden van Mahatma Ghandi toen hij werd doodgeschoten?
Ohw, nee niet goedquote:Op woensdag 1 november 2006 23:20 schreef BrandX het volgende:
hé ik zei al "auw"!
Ook niet goedquote:
quote:Op woensdag 1 november 2006 23:28 schreef whosvegas het volgende:
Ik heb het opgezocht
Maar ik zeg het lekker niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |