quote:te koop: bruin mopshondje
ik zoek een goed tehuis voor mijn mophondje, het is een reu van 5 jaar oud en wegens omstandigheden kan ik niet meer voor hem zorgen.....
lief
aanhankelijk
waaks
kan goed alleen zijn
gecastereerd
vaccinatieboekje aanwezig
op tijd zijn vaccinaties gehad
bij serieuse belangstelling wil ik U de reden wel vertellen waarom hij weg moet
Ik denk inderdaad dat het makkelijker is een hondje dikker te maken dan af te laten vallen. Niet in de laatste plaats om die onweerstaanbare oogjes die smeken om een snoepje, merk ik ook thuis. Maar een extraatje is nooit erg, zolang het maar opgevangen wordt met een lekkere wandeling of een stoeipartij. Bij dit hondje zal ik in het begin echt hard moeten zijn en enkel de maaltijden geven. Hoe lang heeft het geduurd voor de labrador weer op gewicht was?quote:Op woensdag 27 september 2006 17:16 schreef hiena het volgende:
wij hebben op het asiel ook 2 honden weer dun gekregen, de een was een labrador die echt 3 of 4x in omvang was toegenomen dan een normale labrador. die labrador kon ten alle tijden lopen, en kreeg dacht ik gewoon 2x per dag eten en haar conditie werd steeds beter, maar ik denk niet dat het zo snel gaat als een hondje weer op gewicht krijgen..
Ik heb haar gezien! De advertentie doet idd overkomen alsof er niks mis is met het hondje. ( nog nooit kocht jij een kern gezonde mops teefje van drie jaar oud met stamboom ,voor zo weinig geld )quote:Op woensdag 27 september 2006 23:19 schreef Noli. het volgende:
Och het arme beestje..
Ik hoop ook dat ie bij jou komt. En dat je 'm weer op een gezond mopsjesgewicht kan brengen.
Heel veel succes en ik ben uiterard erg benieuwd naar beeldmateriaal.
(by the way, zou het ook een beetje in de aanleg van dit ras zitten? Er staat namelijk ook een teefje (in Friesland) van veel te groot formaat op MP zoek maar eens op "mops")
Odie. Nomen est omen.quote:Op donderdag 28 september 2006 09:27 schreef beestjuh het volgende:
...
Nu ga ik even uitzoeken hoe het komt dat zijn tong zo verlept buitenboord hangt. Volgens het vrouwtje is dat niet altijd zo geweest (ik was niet brutaal genoeg om te vragen of die tong samenhangt met zijn gewicht) en gebruikt hij die lap gewoon goed met drinken. Misschien is het een doorgefokt iets?
Rofl. Zo had ik het dus nog niet bekeken.quote:Op donderdag 28 september 2006 09:45 schreef _Arual_ het volgende:
[..]
Odie. Nomen est omen.
[afbeelding]
Dit vind ik wel erg dubieus, je wil graag een soort moeder Theresa spelen voor honden maar daarna moeten ze ook weer weg?quote:Op donderdag 28 september 2006 09:27 schreef beestjuh het volgende:
Het plan is wel om na een succesvol dieet op mijn gemak een nieuw baasje voor hem te zoeken denk ik.
Als nomen daadwerkelijk omen is, in ieder geval geen Garfield.quote:Op donderdag 28 september 2006 09:47 schreef beestjuh het volgende:
[..]
Rofl. Zo had ik het dus nog niet bekeken.
In dat licht, moet ik 'm dan wel Spekkie noemen? Of is Skinnie beter.
Honden, gevoel? Nee toch, bewegend speelgoed dacht ik?quote:Op donderdag 28 september 2006 09:48 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Dit vind ik wel erg dubieus, je wil graag een soort moeder Theresa spelen voor honden maar daarna moeten ze ook weer weg?
Je weet dat honden ook gevoel hebben?![]()
Dat andere zware teefje wordt ook nog 300 euro voor gevraagd. Belachelijk, maar voor een echt gezonde raszuivere Mops ben je volgens mij het driedubbele daarvan kwijt. Ik ben akkoord gegaan met 125 euroquote:Op donderdag 28 september 2006 09:49 schreef Brighteyes het volgende:
Aggos, dat arme beest...
Ik hoop dat je hem snel weer gezond kan krijgen!
En idd wel lef hebben om dan ook nog geld te vragen.
Je moet je maar even inlezen, wat voor heldendaden beestjuh verricht voor dieren. Zie de topics over ALF.quote:Op donderdag 28 september 2006 09:48 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Dit vind ik wel erg dubieus, je wil graag een soort moeder Theresa spelen voor honden maar daarna moeten ze ook weer weg?
Je weet dat honden ook gevoel hebben?![]()
Ik heb me idd niet ingelezen maar alsnog vind ik het vreemd, er is geen sprake van noodopvang oid toch?quote:Op donderdag 28 september 2006 10:43 schreef Ieneminie het volgende:
[..]
Je moet je maar even inlezen, wat voor heldendaden beestjuh verricht voor dieren. Zie de topics over ALF.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |