http://www.youtube.com/watch?v=bkQxrdOk8Usquote:Op woensdag 1 november 2006 17:13 schreef tvlxd het volgende:
Bijna zeventien.
Pardon?quote:Op woensdag 1 november 2006 17:25 schreef tvlxd het volgende:
maar gezien de afterparty van Katrina
Idemdito hier.quote:Op woensdag 1 november 2006 17:26 schreef tvlxd het volgende:
Ik ben ook al niet zo'n meester in de Nederlandse taal, maar sommige dingen storen mij wel, bijvoorbeeld de waarschijnlijk uit het Engels overgekomen neiging woorden niet aan elkaar te schrijven, zoals 'holocaust ontkenners' of 'broeikas effect'.
quote:VVD ontevreden over Mark Rutte
Binnen de VVD heerst onvrede over lijsttrekker Mark Rutte. Hij zou onzichtbaar zijn in de verkiezingsstrijd, die vooral een strijd tussen Balkenende en Bos lijkt te zijn. In de peilingen heeft de VVD de afgelopen maanden tien zetels verloren. Lijsttrekker Mark Rutte reageert in de studio.
goh, en wij moeten zeker denken dat het geen strategie is dat de vvd beter even 4 jaar oppositie voert, ze hebben in de afgelopen 4 jaar meer dan 8 jaar vvd beleid goed gemaaktquote:Op woensdag 1 november 2006 17:42 schreef pberends het volgende:
Pipo Rutte de genomen hond van achter in EénVandaag:
[..]
Hoe komt 'ie erop hè...quote:Op woensdag 1 november 2006 17:22 schreef Aoristus het volgende:
ROCmentaliteit..
Het kan de beste overkomen. Je hoeft het je niet aan te trekken.quote:Op woensdag 1 november 2006 17:59 schreef Apropos het volgende:
Ik heb samen met een hedendaags hockeyinternational op het ROC gezeten, RQ. Vandaar.
Vraag PB, maar s naar de Internetpartij.quote:Op woensdag 1 november 2006 18:07 schreef WeirdMicky het volgende:
Hoe zouden jullie je eigen politieke partij noemen als je er 1 moest oprichten?
Groot succes was datquote:Op woensdag 1 november 2006 18:09 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Vraag PB, maar s naar de Internetpartij.
Is opgegaan in de Ad Bos Collectief.quote:
Ja is dat die? Want ik kwam ook nog ergens de groen, vrij internetpartij tegen die is opgegaan in lijst 14.quote:Op woensdag 1 november 2006 18:10 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Is opgegaan in de Ad Bos Collectief.
Hangt ervan af. Is sizzler naar zijn concert?quote:Op woensdag 1 november 2006 18:10 schreef tvlxd het volgende:
Ik heb met het nichtje van een bekende Nederlandse zanger op een ROC gezeten. Stoer, hè?
Ik nooit op het ROC gezeten ben ik nu zielig?quote:Op woensdag 1 november 2006 18:10 schreef tvlxd het volgende:
Ik heb met het nichtje van een bekende Nederlandse zanger op een ROC gezeten. Stoer, hè?
Nee, hooguit sterk je pb's vooroordeel dat je bent opgegroeid in een oerblanke omgeving.quote:Op woensdag 1 november 2006 18:12 schreef du_ke het volgende:
[..]
Ik nooit op het ROC gezeten ben ik nu zielig?
Schagen, is dat nou wat?quote:Op woensdag 1 november 2006 18:12 schreef tvlxd het volgende:
Herman heeft z'n eigen wikipediapagina.
Natuurlijk. Er is in de Noordkop geen leukere plek om uit te gaan, mensen drinken zich tenminste een beetje te pletter en jaarlijks is er Paasvee en Popweekend, waar je gezellig vanaf 's ochtends bier kan drinken en in het geval van Popweekend vrijdagavond en de hele rest van het weekend. Klinkt goed, toch?quote:
Bij mij thuis ook.quote:Op woensdag 1 november 2006 18:17 schreef tvlxd het volgende:
[..]
Natuurlijk. Er is in de Noordkop geen leukere plek om uit te gaan, mensen drinken zich tenminste een beetje te pletter en jaarlijks is er Paasvee en Popweekend, waar je gezellig vanaf 's ochtends bier kan drinken en in het geval van Popweekend vrijdagavond en de hele rest van het weekend. Klinkt goed, toch?
MBO? Is MBO ROC geworden? Streekschool was volgens mij LBO. Hebben ze die samengevoegd?quote:Op woensdag 1 november 2006 18:17 schreef du_ke het volgende:
Toen ik er niet op zat heette het nog MBO.
Nope, MBO is geen ROC geworden.quote:Op woensdag 1 november 2006 18:23 schreef sigme het volgende:
[..]
MBO? Is MBO ROC geworden? Streekschool was volgens mij LBO. Hebben ze die samengevoegd?
Bijna zeventien wat?quote:Op woensdag 1 november 2006 17:13 schreef tvlxd het volgende:
Bijna zeventien.
Heel veel zestien dus.quote:
In Meppel zijn ze nog trots op het in de jaren 80 van het station meppen van groepen Molukkers uit Hoogeveenquote:Op woensdag 1 november 2006 18:18 schreef tvlxd het volgende:
En we noemen negers nog gewoon negers, natuurlijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |