http://www.youtube.com/watch?v=bkQxrdOk8Usquote:Op woensdag 1 november 2006 17:13 schreef tvlxd het volgende:
Bijna zeventien.
Pardon?quote:Op woensdag 1 november 2006 17:25 schreef tvlxd het volgende:
maar gezien de afterparty van Katrina
Idemdito hier.quote:Op woensdag 1 november 2006 17:26 schreef tvlxd het volgende:
Ik ben ook al niet zo'n meester in de Nederlandse taal, maar sommige dingen storen mij wel, bijvoorbeeld de waarschijnlijk uit het Engels overgekomen neiging woorden niet aan elkaar te schrijven, zoals 'holocaust ontkenners' of 'broeikas effect'.
quote:VVD ontevreden over Mark Rutte
Binnen de VVD heerst onvrede over lijsttrekker Mark Rutte. Hij zou onzichtbaar zijn in de verkiezingsstrijd, die vooral een strijd tussen Balkenende en Bos lijkt te zijn. In de peilingen heeft de VVD de afgelopen maanden tien zetels verloren. Lijsttrekker Mark Rutte reageert in de studio.
goh, en wij moeten zeker denken dat het geen strategie is dat de vvd beter even 4 jaar oppositie voert, ze hebben in de afgelopen 4 jaar meer dan 8 jaar vvd beleid goed gemaaktquote:Op woensdag 1 november 2006 17:42 schreef pberends het volgende:
Pipo Rutte de genomen hond van achter in EénVandaag:
[..]
Hoe komt 'ie erop hè...quote:Op woensdag 1 november 2006 17:22 schreef Aoristus het volgende:
ROCmentaliteit..
Het kan de beste overkomen. Je hoeft het je niet aan te trekken.quote:Op woensdag 1 november 2006 17:59 schreef Apropos het volgende:
Ik heb samen met een hedendaags hockeyinternational op het ROC gezeten, RQ. Vandaar.
Vraag PB, maar s naar de Internetpartij.quote:Op woensdag 1 november 2006 18:07 schreef WeirdMicky het volgende:
Hoe zouden jullie je eigen politieke partij noemen als je er 1 moest oprichten?
Groot succes was datquote:Op woensdag 1 november 2006 18:09 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Vraag PB, maar s naar de Internetpartij.
Is opgegaan in de Ad Bos Collectief.quote:
Ja is dat die? Want ik kwam ook nog ergens de groen, vrij internetpartij tegen die is opgegaan in lijst 14.quote:Op woensdag 1 november 2006 18:10 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Is opgegaan in de Ad Bos Collectief.
Hangt ervan af. Is sizzler naar zijn concert?quote:Op woensdag 1 november 2006 18:10 schreef tvlxd het volgende:
Ik heb met het nichtje van een bekende Nederlandse zanger op een ROC gezeten. Stoer, hè?
Ik nooit op het ROC gezeten ben ik nu zielig?quote:Op woensdag 1 november 2006 18:10 schreef tvlxd het volgende:
Ik heb met het nichtje van een bekende Nederlandse zanger op een ROC gezeten. Stoer, hè?
Nee, hooguit sterk je pb's vooroordeel dat je bent opgegroeid in een oerblanke omgeving.quote:Op woensdag 1 november 2006 18:12 schreef du_ke het volgende:
[..]
Ik nooit op het ROC gezeten ben ik nu zielig?
Schagen, is dat nou wat?quote:Op woensdag 1 november 2006 18:12 schreef tvlxd het volgende:
Herman heeft z'n eigen wikipediapagina.
Natuurlijk. Er is in de Noordkop geen leukere plek om uit te gaan, mensen drinken zich tenminste een beetje te pletter en jaarlijks is er Paasvee en Popweekend, waar je gezellig vanaf 's ochtends bier kan drinken en in het geval van Popweekend vrijdagavond en de hele rest van het weekend. Klinkt goed, toch?quote:
Bij mij thuis ook.quote:Op woensdag 1 november 2006 18:17 schreef tvlxd het volgende:
[..]
Natuurlijk. Er is in de Noordkop geen leukere plek om uit te gaan, mensen drinken zich tenminste een beetje te pletter en jaarlijks is er Paasvee en Popweekend, waar je gezellig vanaf 's ochtends bier kan drinken en in het geval van Popweekend vrijdagavond en de hele rest van het weekend. Klinkt goed, toch?
MBO? Is MBO ROC geworden? Streekschool was volgens mij LBO. Hebben ze die samengevoegd?quote:Op woensdag 1 november 2006 18:17 schreef du_ke het volgende:
Toen ik er niet op zat heette het nog MBO.
Nope, MBO is geen ROC geworden.quote:Op woensdag 1 november 2006 18:23 schreef sigme het volgende:
[..]
MBO? Is MBO ROC geworden? Streekschool was volgens mij LBO. Hebben ze die samengevoegd?
Bijna zeventien wat?quote:Op woensdag 1 november 2006 17:13 schreef tvlxd het volgende:
Bijna zeventien.
Heel veel zestien dus.quote:
In Meppel zijn ze nog trots op het in de jaren 80 van het station meppen van groepen Molukkers uit Hoogeveenquote:Op woensdag 1 november 2006 18:18 schreef tvlxd het volgende:
En we noemen negers nog gewoon negers, natuurlijk.
Oeps dacht ikquote:Op woensdag 1 november 2006 18:24 schreef WeirdMicky het volgende:
[..]
Nope, MBO is geen ROC geworden.
[ bron ]quote:Despite an international uproar over Abu Ghraib, Congress spent only twelve hours on hearings on the issue. During the Clinton administration, by contrast, the Republican Congress spent 140 hours investigating the president's alleged misuse of his Christmas-card greeting list.
Nieuwe Kieswijzer punt nl.quote:PvdA 72%
LPF 68%
SP 64%
SGP 64%
ChristenUnie 64%
GroenLinks 56%
Nawijn(PVN) 54%
Wilders(PVV) 54%
D66 52%
CDA 40%
VVD 40%
Ik kom nergens boven de 65% uit met die nieuwekieswijzer.quote:
Het is wel een groot probleem daar. Heel hard neerslaan helpt niet, maar ze proberen te sturen en te helpen werkt ook niet. Een onoplosbaar probleem, als je iedereen afschieten niet meerekent.quote:Op woensdag 1 november 2006 19:19 schreef Godslasteraar het volgende:
De Franse intifada
door Sylvain Ephimenco
http://www.trouw.nl/dever(...)tifada?backlink=true
Er zijn vergelijkingen die Franse politici en journalisten deze dagen angstvallig vermijden. Parallellen die de huidige explosie van geweld in de banlieues in een perspectief plaatsen dat niemand wil ontwaren.
Zolang het vandalisme van jonge allochtonen voornamelijk auto’s en gebouwen als doelwit had, kon men nog spreken van een mix van woede en baldadigheid die op goederen en materiaal was gericht. Toen duidelijk werd dat politieagenten, brandweermannen of ambulancepersoneel stelselmatig slachtoffers werden van die stedelijke guerrillero’s, werden er sociologische oorzaken gevonden die met een revolutionaire terminologie werden overgoten. De opstandelingen gaven blijk van hun frustratie omtrent hun menselijk lot, zei men, door alles te verwerpen wat de autoriteit van de overheid symboliseerde. Met de aanvallen op acht bussen vol passagiers in minder dan een week wordt de lezing ingewikkelder. De gemaskerde commando’s opereren koelbloedig en vastberaden, zijn duidelijk georganiseerd en maken geen onderscheid meer tussen vreedzame burgers en de geüniformeerde overheid. Hun vernietigingsdrang en verwoestende haat zijn allesomvattend: de bus die in Marseille door drie of vier aanvallers in lichterlaaie werd gezet, vervoerde meer allochtonen dan autochtonen. Mama Galledou, de 26-jarige studente die ernstige brandwonden opliep en voor wiens leven wordt gevreesd, is een Afro-Française uit Senegal. ’Naarmate haar verbrande zwarte huid afbladderde, werd ze witter’ rapporteerde een geschokte getuige. De enige vergelijking, hoe onvolmaakt ook, die voor de hand ligt en die niemand wil treffen, komt uit het Midden-Oosten. Tot voor kort was het voornamelijk in Israël dat bussen doelwit werden van aanslagen. Zeker, niemand heeft zich nog in het Franse Grigny, Nanterre of Marseille met behulp van een bommengordel in een bus laten ontploffen. Het gaat nog steeds om al dan niet met revolvers of messen gewapende ’jongeren’ die hun jerrycans te midden van buspassagiers legen. Soms laten ze ook die reizigers uitstappen. Maar uit diverse onderzoeken is eerder gebleken dat heel wat ’opstandelingen’ zich nauw verbonden voelen met de strijd van hun Palestijnse ’broeders’. Ze associëren iedere poging van de Franse politie om hun territorium te betreden als een bezettingsoperatie. Toen de onlusten een jaar geleden in de Parijse voorsteden begonnen, sprongen sommige jongeren voor de tv-lenzen en schreeuwden dat ze aan hun ’intifada’ waren begonnen. Door te aanvaarden dat iets van een kopieergedrag in die busaanvallen zou kunnen bestaan, plaats je dus de banlieue-revolte in een ander daglicht. Het geweld is niet meer bedoeld om te protesteren tegen je sociaal-economische achterstand of de discriminatie op de arbeidsmarkt, maar om de instituties te destabiliseren en de burgers te terroriseren. En wie koelbloedig terroriseert, is geen achtergestelde boze jongeman meer maar een terrorist. Voor een dergelijke lezing van de barbaarse acties die hun land in angst en woede dompelen, zijn Franse politici en journalisten nog niet rijp.
De heilige graal in het oplossen van dit probleem is helaas (nog) niet gevonden.quote:Op woensdag 1 november 2006 19:30 schreef tvlxd het volgende:
Gewoon accepteren dat er een probleem is en zoveel mogelijk proberen, maar er niet vanuit gaan dat het helemaal opgelost kan worden.
Ook daar chaos.quote:Op woensdag 1 november 2006 19:35 schreef tvlxd het volgende:
[..]
http://www.crooksandliars(...)george-allens-goons/
Die jongen heeft het over criminaliteit en al die ellende en geeft als voorbeeld hoe het wel moet Italië. Italië!quote:Op woensdag 1 november 2006 19:44 schreef Grimm het volgende:
En ze worden allemaal onder de noemer allochtoon geschoven.
Maar het erge is dat NL het zelf heeft gedaan, en dan word die Verdonk uitgekafferd dat ze mensen d'r uitschopt.
Feit blijft dat met de komst van de asielzoekers de criminaliteit enorm is gestegen.
Gelijker tijd kwamen de turkse en marokkaanse jeugd uit hun schulp en mede daardoor is de criminaliteit zo ontploft in nederland.
Voeg daar nog n's bij het drugsbeleid in nederland en je hebt een leuke samenleving.
Ze hebben 't over zichzelf afgeroepen, kom n's in italie zie je die hele tering zooi niet.
Maar ik verwacht ook niet anders dan een rendier uit wales wat warme chocomelk drinkt
quote:Op woensdag 1 november 2006 19:46 schreef tvlxd het volgende:
[..]
Die jongen heeft het over criminaliteit en al die ellende en geeft als voorbeeld hoe het wel moet Italië. Italië!
Is dit nu een beschaafde discussie of kraakpandfascisme, ik weet het niet zo goed.quote:Op woensdag 1 november 2006 19:50 schreef PJORourke het volgende:
[Op woensdag 1 november 2006 19:41 schreef SCH het volgende:
Nu moet Wouter nog toegeven dat Cohen een betere premier is en het stokje overdragen en het gaat helemaal goedkomen]
Met de nieuwe holocaust wel ja.
we kunnen ons in ieder geval verheugen op een zegetocht van de FN van Le Pen, volgend jaar bij de verkiezingen. Ben benieuwd of die partij de grootste gaat worden. Niet alleen vanwege deze rellen, maar ook omdat zoveel Fransen de gevestigde orde zo geweldig beu schijnen te zijn.quote:Op woensdag 1 november 2006 19:24 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Het is wel een groot probleem daar. Heel hard neerslaan helpt niet, maar ze proberen te sturen en te helpen werkt ook niet. Een onoplosbaar probleem, als je iedereen afschieten niet meerekent.
Mja, vorig jaar ofzo hebben ze ook massaal niet op Le Pen gestemd toen ze erachter kwamen dat ze hem wel steunden door tegen de gevestigde orde te zijn. Ofzo, zoiets, het klinkt wat vaag, maar ik weet de details niet. Misschien zijn ze de gevestigde orde beu, maar Le Pen hoeven ze ook niet.quote:Op woensdag 1 november 2006 19:54 schreef Godslasteraar het volgende:
[..]
we kunnen ons in ieder geval verheugen op een zegetocht van de FN van Le Pen, volgend jaar bij de verkiezingen. Ben benieuwd of die partij de grootste gaat worden. Niet alleen vanwege deze rellen, maar ook omdat zoveel Fransen de gevestigde orde zo geweldig beu schijnen te zijn.
interesting times![]()
Wat een idioot is het ook, die Kerry. Hij had gewoon moeten zeggen: 'STFU, stelletje hoeren. Het was een geintje en jullie weten dat ook wel. Laten we het daarentegen eens hebben over excuses voor het de dood in sturen van duizenden jonge Amerikanen, excuses voor het vernietigen van de Grondwet, laten we het daar over hebben, over dingen die ergens toe doen.'quote:Sen. John Kerry canceled plans to campaign for fellow Democrats after the GOP hammered him over his comments to college students about getting "stuck in Iraq." Kerry told radio host Don Imus he meant no offense to troops and apologized for what he called "a botched joke" about President Bush's Iraq policies. Bush said Kerry's statement was "insulting and it is shameful."
quote:Spokesman Tony Snow said any attempt to destabilise the Lebanese government would violate UN resolutions.
Uhhhh.... juist. Juist.quote:De Eurocommissaris voor mededingingszaken Nelie Kroes laat weten dat concurrentie op de kabelnetwerken alleen mag plaatsvinden als aantoonbaar kan worden gemaakt dat een of meer partijen een dominante marktpositie hebben.
Ik vond z'n opmerking wel goed, alleen dan moet je daarna niet terugkrabbelen.quote:Op woensdag 1 november 2006 20:07 schreef Godslasteraar het volgende:
John Kerry "heb het gewoon niet". Alleen moet iemand hem dat een keer duidelijk maken.
Waarom stap je dan niet over op ADSL / KPN InternetPlusBellenPlusTV of zo?quote:Op woensdag 1 november 2006 20:08 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
Ik heb gister 1,5 uur met @home aan de lijn gehangen en als er een ander kabelbedrijf mogelijk zou zijn, was ik gister al overgestapt.
Dat deed hij toch ook niet?quote:Op woensdag 1 november 2006 20:08 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Ik vond z'n opmerking wel goed, alleen dan moet je daarna niet terugkrabbelen.
D-day op Amerikaans grondgebied.quote:Heineken - Global expansion
After World War I, the company aimed more and more on export. Three days after Prohibition ended in the United States, the first Heineken shipment landed as the first legal shipment of beer. From that day on, Heineken has remained one of the most successful imported beer brands in the United States.
Dat zou misschien nog een optie zijn. Wel een goed idee.quote:Op woensdag 1 november 2006 20:12 schreef sigme het volgende:
[..]
Waarom stap je dan niet over op ADSL / KPN InternetPlusBellenPlusTV of zo?
De KPN kan het niet in Groningen...quote:Op woensdag 1 november 2006 20:20 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Dat zou misschien nog een optie zijn. Wel een goed idee.![]()
Dat is al gebeurd, hij mag geen campagne meer voeren.quote:Op woensdag 1 november 2006 20:07 schreef Godslasteraar het volgende:
John Kerry "heb het gewoon niet". Alleen moet iemand hem dat een keer duidelijk maken.
Democraten? En Irakezen dan?quote:Op woensdag 1 november 2006 20:15 schreef tvlxd het volgende:
Ik ben blij dat Bush president is geworden en niet Kerry, dat is uiteindelijk beter voor de Democraten.
Dat had niet uitgemaakt, Irak was al verloren toen.quote:
H-Day.quote:Op woensdag 1 november 2006 20:15 schreef pberends het volgende:
[..]
D-day op Amerikaans grondgebied.
Misschien...de ontrumsfeldicatie had denk ik best effect gehad (zie Woodwards boek over Rummy sinds 2004)quote:Op woensdag 1 november 2006 20:25 schreef tvlxd het volgende:
[..]
Dat had niet uitgemaakt, Irak was al verloren toen.
Misschien wel, maar dan had je te maken met een vijandig congres en een McCain als president vier jaar later, ook dat is op lange termijn niet goed voor de Irakezen. Nee, hoor, de vernietiging van deze Republikeinse partij is voor de hele wereld van belang.quote:Op woensdag 1 november 2006 20:28 schreef Autodidact het volgende:
[..]
Misschien...de ontrumsfeldicatie had denk ik best effect gehad.
quote:Op woensdag 1 november 2006 20:23 schreef Finder_elf_towns het volgende:
[..]
Dat is al gebeurd, hij mag geen campagne meer voeren.
Oh sorry. Neem maar van mij aan dat daar keihard aan gewerkt wordt dan.quote:Op woensdag 1 november 2006 20:22 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
De KPN kan het niet in Groningen...![]()
McCain is van een heel andere slag dan bijvoorbeeld Bush.quote:Op woensdag 1 november 2006 20:30 schreef tvlxd het volgende:
[..]
Misschien wel, maar dan had je te maken met een vijandig congres en een McCain als president vier jaar later, ook dat is op lange termijn niet goed voor de Irakezen. Nee, hoor, de vernietiging van deze Republikeinse partij is voor de hele wereld van belang.
Tele2 kan het misschien wel, maar die postcode check is zo sneaky dat ik niet verder durf te gaan, omdat ik dan bang ben dat ik het pakket al besteld heb.quote:Op woensdag 1 november 2006 20:30 schreef sigme het volgende:
[..]
Oh sorry. Neem maar van mij aan dat daar keihard aan gewerkt wordt dan.
Nog even geduld (en dan zijn de ergste kinderziekten via anderen eruit gewerkt).
Och, het is uiteindelijk ook een idioot. Hij doet zich wel heel echt-conservatief enzo voor, maar uiteindelijk is het dezelfde idioot die er ook een zooitje van zal maken. Je weet wel, een soort Lieberman.quote:Op woensdag 1 november 2006 20:31 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
McCain is van een heel andere slag dan bijvoorbeeld Bush.
Ik geloof dat hier een liberal bias in verwerkt is, maar ach, wat denk je van Obama?quote:Op woensdag 1 november 2006 20:30 schreef tvlxd het volgende:
[..]
Misschien wel, maar dan had je te maken met een vijandig congres en een McCain als president vier jaar later, ook dat is op lange termijn niet goed voor de Irakezen. Nee, hoor, de vernietiging van deze Republikeinse partij is voor de hele wereld van belang.
Waar blijkt dat uit, als ik je vragen mag?quote:Op woensdag 1 november 2006 20:32 schreef tvlxd het volgende:
[..]
Och, het is uiteindelijk ook een idioot. Hij doet zich wel heel echt-conservatief enzo voor, maar uiteindelijk is het dezelfde idioot die er ook een zooitje van zal maken. Je weet wel, een soort Lieberman.
Ik ken hem nauwelijks. Hij was laatst wel bij Larry King. Men schijnt in hem nog wel een president te zien.quote:Op woensdag 1 november 2006 20:33 schreef Autodidact het volgende:
[..]
Ik geloof dat hier een liberal bias in verwerkt is, maar ach, wat denk je van Obama?
Mja, maar hij is wel een rasmachiavellist als Rummy.quote:Op woensdag 1 november 2006 20:31 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
McCain is van een heel andere slag dan bijvoorbeeld Bush.
Het hele gedoe met dat martelen. McCain deed zich voor als de echte Amerikaan die de president zou dwingen echte Amerikaanse waarden als niet martelen te respecteren. Uiteindelijk ging-ie gewoon akkoord met het uitbreiden van de presidents macht. Een hoop praatjes. Zoals nu ook, over Kerry. Nee, hoor, in McCain heb ik geen vertrouwen.quote:Op woensdag 1 november 2006 20:33 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Waar blijkt dat uit, als ik je vragen mag?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |