Op die van Flamebringer na had ik dat idee ook een beetje bij de laatste contests, maar deze klinkt toch erg goed over alle gedeeltes heen. De nummers op zich voor mij verre van allemaal bekend, maar het klinkt erg divers.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 21:10 schreef timbob het volgende:
Ligt het aan mij of klinken alle ID contests de laatste tijd allemaal hetzelfde... Er zit weinig diepgang in de nummers die ik zo hoor..
Er word naar mijn mening een enorm deel van de dance overgeslagen.
Inderdaad ietwat diverser dan de vorige paar, maar het lijkt nog altijd vooral op de vorige contests met een of twee afwijkende nummers erin.quote:Op woensdag 1 november 2006 00:18 schreef Laevid het volgende:
Nu kan ik track 10 niet meer gebruiken in een volgende contest. 23 is trouwens ook een mooie classic
![]()
[..]
Op die van Flamebringer na had ik dat idee ook een beetje bij de laatste contests, maar deze klinkt toch erg goed over alle gedeeltes heen. De nummers op zich voor mij verre van allemaal bekend, maar het klinkt erg divers.
Leuk om die weer es te horen, ja!quote:23 is trouwens ook een mooie classic
ik heb m daarom ook 10 sec langer gemaakt dan de restquote:Op donderdag 2 november 2006 11:08 schreef Sequencial het volgende:
Argh! Nummer 1 achtervolgt me sinds gisteravond. Ik ken 'm, ik weet met aan zekerheid grenzend geloof dat ik 'm ook ergens heb maar ja... ben waarschijnlijk gedoemd om de rest van de week wakker te liggen met dat riedeltje in m'n kop.
Beh.![]()
Dat heb ik nu met nr. 2 uiteraard niet het riedeltje maar de drumsquote:Op donderdag 2 november 2006 11:08 schreef Sequencial het volgende:
Argh! Nummer 1 achtervolgt me sinds gisteravond. Ik ken 'm, ik weet met aan zekerheid grenzend geloof dat ik 'm ook ergens heb maar ja... ben waarschijnlijk gedoemd om de rest van de week wakker te liggen met dat riedeltje in m'n kop.
Beh.![]()
Maf is dat he, die wist ik juist al na 1 seconde. Sterkte, makkerquote:Dat heb ik nu met nr. 2
D'r zit in ieder geval wel een nummer in van iemand die veel met IDM bezig isquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 21:10 schreef timbob het volgende:
Nou
ik laat deze ook aan me voorbijgaan.
Ligt het aan mij of klinken alle ID contests de laatste tijd allemaal hetzelfde... Er zit weinig diepgang in de nummers die ik zo hoor..
Er word naar mijn mening een enorm deel van de dance overgeslagen.
Psst, de 11 punten die ik nu heb zijn een record voor mij...quote:Op vrijdag 3 november 2006 00:46 schreef kipknots het volgende:
[..]
D'r zit in ieder geval wel een nummer in van iemand die veel met IDM bezig is![]()
Maar goed, ik heb altijd hetzelfde probleem met deze contests. Nog nooit mee gedaan omdat er meestal maar een stuk of 3, 4 nummers bijzitten die me bekend voorkomen, de rest is totaal m'n richting niet.
Volgens mijn kalender is 12 november dit jaar een zondag...quote:De competitie loopt tot zaterdag 12 november 22:00 uur
Inderdaad, moest ff goed nadenken, omdat er nog een andere is met een break die bijna hetzelfde isquote:Op donderdag 2 november 2006 11:08 schreef Sequencial het volgende:
Beh.![]()
[..]
Er zitten twee DnB tracks in, en geen breakcore. Dit is dus een schoolvoorbeeld van twee opeenvolgende zinnen zonder causaal verband.quote:Op zaterdag 4 november 2006 19:43 schreef Qunix het volgende:
Ik weet alleen 4 en de laatste. Drum 'n Bass / breakcore is niet echt mijn style.
2equote:Op maandag 6 november 2006 23:24 schreef warezguy05 het volgende:
Laevid heeft ook een inzending gedaan en komt daarmee op de 2e plaats binnen met 16,5 punten
Wie weet begrijp ik je nu beter.quote:Op woensdag 8 november 2006 23:46 schreef warezguy05 het volgende:
Laevid, track 14 klopt niet. De bekende alias heeft een andere rol binnen de productie.
Het is een beginquote:Op donderdag 9 november 2006 13:38 schreef warezguy05 het volgende:
het is m wederom niet maar qua rol zit je nu goed. alias klopt niet btw
Ja ik krijg steeds meer het gevoel dat ik er voor zondag wel zal zijn.quote:Op donderdag 9 november 2006 15:35 schreef warezguy05 het volgende:
alias is goed dit keernu moet je er toch bijna zijn he haha
quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 21:10 schreef timbob het volgende:
quote:Op donderdag 9 november 2006 15:51 schreef Laevid het volgende:
En dan komt straks trancelocator langs en die verslaat je dan weer met gemak![]()
Wie nie waag, nie win nie. Maar ik zie daar die da_sandman ook nog eens met z'n grote kennis opduiken, het is haast een verloren strijd.quote:Op vrijdag 10 november 2006 13:54 schreef Sequencial het volgende:
[..]
![]()
Ik zit nog te twijfelen of ik uberhaupt nog een laatste stuiptrekking moet versturen met twee gokjes. Zal toch geen zoden aan de dijk zetten haha
Toch knap, als je meer dan de helft kentquote:Op vrijdag 10 november 2006 14:10 schreef Da_Sandman het volgende:
Gaat me echt niet lukken...
Bij mij is iets dat ik herken ook iets dat ik dan (min of meer) ken. Maar da_sandman heeft nog een tussenstadiumquote:
Di's wel erg snel hoor. Kun je die punten er niet de laatste dag bij tellenquote:Op vrijdag 10 november 2006 14:40 schreef warezguy05 het volgende:
hij is helemaal goed nu laevid. duurt ff maar dan heb je ook wat![]()
Heh.quote:Op vrijdag 10 november 2006 14:57 schreef Laevid het volgende:
Kun je die punten er niet de laatste dag bij tellen![]()
Frustie he...quote:Op vrijdag 10 november 2006 15:54 schreef Da_Sandman het volgende:
Ik herken de track, heb echter geen idee hoe die heet
Sommige mensen zijn gewoon te *****quote:Op vrijdag 10 november 2006 15:54 schreef Da_Sandman het volgende:
Ik herken de track, heb echter geen idee hoe die heet. Zo bijzonder is dat toch niet?
Ik heb er wel zin in (en tijd over; net afgestudeerdquote:Op vrijdag 10 november 2006 16:08 schreef Sequencial het volgende:
[..]
Nou, ik weet nu in ieder geval zeker dat ik niet 25 mp3'tjes hoef te fabriceren. Ha, tijd over!gnigni
Gefeliciteerd. En wat ben je nu?quote:Op vrijdag 10 november 2006 16:23 schreef Laevid het volgende:
[..]
Ik heb er wel zin in (en tijd over; net afgestudeerd)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Klinkt interessant...quote:, tis al 15 contests geleden (of 11 als je die halve meetelt). Steeds grotere groep gevarieerde deelnemers. Al zal niet iedereen op een contest van mij zitten te wachten denk ik, maar sommigen juist weer wel. Maar eerst maar eens zien te winnen.
"In my lifetime, we've gone from Eisenhower to George W. Bush. We've gone from John F. Kennedy to Al Gore. If this is evolution, I believe that in 12 years, we'll be voting for plants." - Lewis Black
Dank jequote:Op vrijdag 10 november 2006 16:25 schreef Curchulain het volgende:
[..]
Gefeliciteerd. En wat ben je nu?
ik vermoed ergens dat het voor jou idd in het voordeel werkt.quote:Klinkt interessant...
quote:Op vrijdag 10 november 2006 16:49 schreef Laevid het volgende:
Ik ben nu Master Of Science
Tja, stiekem ben ik al wel begonnen met wat mp3' tjes te knippen.quote:Op vrijdag 10 november 2006 16:23 schreef Laevid het volgende:
Ik heb er wel zin in. Maar eerst maar eens zien te winnen.![]()
Bedankt.quote:
Trancedinges stuurt vast zondag nog iets in...quote:Op vrijdag 10 november 2006 22:31 schreef Laevid het volgende:
[..]
Bedankt.Het lijkt hier nu meer op mijn feestje ipv op de dance-contest
![]()
Volgende rondje is (hopelijk) voor mijn rekening.![]()
Uiteraardquote:Op vrijdag 10 november 2006 22:55 schreef Curchulain het volgende:
[..]
Trancedinges stuurt vast zondag nog iets in...
Vreesde ik al...quote:Op zondag 12 november 2006 08:41 schreef warezguy05 het volgende:
Sequencial, je inzending hebben helaas geen puntjes opgebracht![]()
Simpathiek hoor zo'n schijnscore. Als je het straks maar weer goed terugzetquote:Op zondag 12 november 2006 08:41 schreef warezguy05 het volgende:
de ongewijzigde tussenstand:
01. Laevid - 19,5 punten
Flamebringer?quote:Op zondag 12 november 2006 15:57 schreef Sequencial het volgende:
[..]
En ik kukel vast ook nog wel uit de top 3 door je-weet-wel.
Inderdaad... en nu op met die uitslag en de oplossingenquote:Je maakt het wel spannend...
Die weet zelf niet eens dat 'ie wat heeft ingestuurd volgens mij.quote:Op maandag 13 november 2006 10:37 schreef Gitanki het volgende:
01 Trancelocator 44 punten
Whehe. Je zit er vast niet ver naast.quote:Op maandag 13 november 2006 10:37 schreef Gitanki het volgende:
Ik had niks anders verwachtquote:Op maandag 13 november 2006 10:37 schreef Gitanki het volgende:
quote:Op maandag 13 november 2006 13:36 schreef Laevid het volgende:
WAAAAH![]()
Maar dat betekent dan dat ik de volgende mag organizeren.Ik hoop dattie vanavond on-line staat.
Jij hebt bij mij nr. 10 helemaal goed gerekend, en nu staat daar doodleuk een andere titel dan ik hadquote:Op maandag 13 november 2006 13:39 schreef warezguy05 het volgende:
track 24 hadden jullie makkelijk kunnen gokken trouwens. de titel vd track wordt meteen aan t begin uitgesproken
Hm, da's lekker... en hoe zit dat bij Laevids inzendingen dan?quote:Op maandag 13 november 2006 14:11 schreef Curchulain het volgende:
[..]
Jij hebt bij mij nr. 10 helemaal goed gerekend, en nu staat daar doodleuk een andere titel dan ik had
Die had 'm wel goedquote:Op maandag 13 november 2006 14:17 schreef Sequencial het volgende:
[..]
Hm, da's lekker... en hoe zit dat bij Laevids inzendingen dan?![]()
Nou die had 2, 3, 4, 8, 10, 13, 14, 22, 23 en 25 goed. Enkel bij 8 had ik remix ipv unplugged mix, maar dat was goedgerekend.quote:Op maandag 13 november 2006 14:17 schreef Sequencial het volgende:
[..]
10: Erg jammer dattie er in zat, ik wilde die namelijk in mijn volgende contest gebruiken, dat is het aller eerste nummer dat ik van de radio heb opgenomenquote:Op maandag 13 november 2006 13:36 schreef warezguy05 het volgende:
10. Felix - It Will Make Me Crazy (1993)
13. Pendulum - Slam (2005)
22. Traumatic Stress - Who The Fuck Is James Brown (1991)
Vorige keer was je bij mijn contest best of the rest, dus wie weet.quote:
Ik heb 'm op cd, TUTB 17.quote:Op maandag 13 november 2006 14:52 schreef Laevid het volgende:
22. Traumatic Stress - Who The Fuck Is James Brown.
Erg benieuwd naar hoe ik daar aan ga geraken. Die is echt onvindbaar. Er bestaat een japanse cd met alle versies en remakes van james brown is dead uit die tijd (vandaar dat ik er ook mee afkwam
), lijkt me echt gaaf die ergens te vinden.
laevids score heb ik 10x nageteld omdat ik bij zijn laatste inzending opeens een puntje teveel had die niet te verklaren viel. na wat vergelijkingen met eerdere inzendingen zag ik dat hij bij zn laatste inzending 'fuk u in the ass' had toegevoegd...dus zijn score moet zeker wel goed zijnquote:Op maandag 13 november 2006 14:17 schreef Sequencial het volgende:
[..]
ik kon hem eerst ook niet vinden via de gebruikelijke mp3 p2p programma's maar ik heb altijd nog een eigen archiefje van rond de 1TB achter de hand waar hij gelukkig tussenstondquote:Op maandag 13 november 2006 15:23 schreef Sequencial het volgende:
[..]
Ik heb 'm op cd, TUTB 17.
MP3'tje daarvan maken en mailen schijnt mogelijk te zijn... niet dat ik weet hoe het moet hoor![]()
Tja, laat ie nou net twee hits gehad hebbenquote:Op maandag 13 november 2006 15:25 schreef warezguy05 het volgende:
bij het zien van Felix automatisch ervanuit gegaan dat de titel ook wel goed zou zijn![]()
Hoera voor eigen archieven!quote:Op maandag 13 november 2006 15:27 schreef warezguy05 het volgende:
ik heb altijd nog een eigen archiefje van rond de 1TB achter de hand
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |