Kan dat niet meer?quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 15:37 schreef TrenTs het volgende:
Met minderjarige meisjes buiten spelen.
Oehhh dat cool!!! Dat speelde ik vroeger ook altijd...quote:
gister nog touwtjespringen gedaan met mijn kleine buurmeisjequote:Op dinsdag 31 oktober 2006 15:37 schreef TrenTs het volgende:
Met minderjarige meisjes buiten spelen.
soulmatesquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 15:37 schreef ioko het volgende:
Tekenfilms kijken, de film van ome willem
quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 15:46 schreef Dhr.Jambers het volgende:
[..]
gister nog touwtjespringen gedaan met mijn kleine buurmeisjedaarna zei ik dat ze elke keer iets uit moest trekken en dat het zo hoorde .. nu heeft ze het ook aan haar vriendinnetjes geleerd
![]()
P4 2 GHZ 1 GB geheugenquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 15:38 schreef TR08 het volgende:
[..]
Dat kan ECHT niet meer
Mijn heldOp wat voor computer speel je dat?
Ýou wishquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 15:46 schreef Dhr.Jambers het volgende:
[..]
gister nog touwtjespringen gedaan met mijn kleine buurmeisjedaarna zei ik dat ze elke keer iets uit moest trekken en dat het zo hoorde .. nu heeft ze het ook aan haar vriendinnetjes geleerd
![]()
dus dan ga je straks met meisjes van 4 jaar jonger spelen ?quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 15:52 schreef DropjesLover het volgende:
k voel me nogsteeds 16 eigenlijk, maar k ben 20, k kan mezelf niet voorstellen dat ik nu 20 ben zegmaar...
k kijk nog tekenfilms, ben momenteel nogal into (echt erg puberale) ecchi anime (ichigo 100%)
lego op mn kamer staan, laat naar bed enz![]()
of je maakt er eentje van legoquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 15:57 schreef DropjesLover het volgende:
hallow hey, k pak echt geen kleine meisjes hoor, geef mij maar een mooi volgroeid lichaam![]()
quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 15:36 schreef Rewimo het volgende:Lego
Handig om een kind te hebben zodat je hem kunt "helpen"
uuhhh....ik ook!quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 15:38 schreef komkommertje het volgende:
[..]
Tsja ik eet mijn eten altijd nog met appelmoes..
hehe wat lief..ikke ookquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 16:12 schreef Tommzzz het volgende:
met een knuffel slapen
quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 15:28 schreef FUFR het volgende:
lid zijn van fok....
Ja, totdat je vanachter een container vandaan wordt geplukt door een boze buurman. "Mevrouw, wat doet u in mijn tuin!?"quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 16:23 schreef starry-night het volgende:
trapbal is gaaf!!
hahahahaha lol..ach gewoon de volgende keer bij een andere buurman in de tuin staanquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 16:25 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Ja, totdat je vanachter een container vandaan wordt geplukt door een boze buurman. "Mevrouw, wat doet u in mijn tuin!?"
whaaa, die film was echt zo goed! Die wil ik ook weer een keer kijken!quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 16:30 schreef Pendri het volgende:
Stoepranden![]()
Ik heb ook nog een knuffel (alhoewel hij vandaag ziek is)![]()
En ik kijk met regelmaat naar deze prachtige film:
[afbeelding]
Helemaal eensch is.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 15:36 schreef Rewimo het volgende:Lego
Ik kijk nu al uit naar sinterklaasquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 16:35 schreef Jegorex het volgende:
- Heb een abonnement op de Donald Duck
- Speel met lego
- Drink limonade
- Vol verwachting op Sinterklaas wachten
Ik ook!!!!!!!!!!! vind het zo spannend altijd ga ook altijd naar de intocht kijken!!!!!!!quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 16:37 schreef starry-night het volgende:
[..]
Ik kijk nu al uit naar sinterklaas
Mijn broertje (17) is er kort geleden nog bijna doorheen gezaktquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 16:36 schreef Tatutatu het volgende:
Glijen in de glijbaan van mcdonalds.
True....so true...quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 15:28 schreef FUFR het volgende:
lid zijn van fok....
Nee. Leg eens uitquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 16:34 schreef starry-night het volgende:
ken je trapbal niet?? owowowow
Met 2 of meerdere personen omstebeurt een bal (1x) aanraken tegen een muur aantrappen? Wie de muur niet weet te raken is de sjaak en dan mag d'r op z'n kont gekegeld worden? Zoiets?quote:
Heb ik zondag nog gedaanquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 17:05 schreef Jaytonism het volgende:
[..]
Met 2 of meerdere personen omstebeurt een bal (1x) aanraken tegen een muur aantrappen? Wie de muur niet weet te raken is de sjaak en dan mag d'r op z'n kont gekegeld worden? Zoiets?
Ik hoor ze niet klagen.quote:
Ik heb dat ding uit jouw avatar op mijn monitor.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 15:27 schreef Flyga het volgende:
Ts trapt af met;
het maken van danone-ijsjes![]()
quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 16:33 schreef Pulsy het volgende:
In speelgoed winkels binnengaan en naar het speelgoed kijken en alles willen kopenLego, knuffels, autootjes, alles eigenlijk
Volgens mij staan hier genoeg serieuze dingen.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 18:36 schreef SjonLok het volgende:
-------- hmmm, moet geen serieuze dingen plaatsen hier ------
Forget die uitleg hierboven, trapbal heet ook wel buskruit en is verstoppertje waarbij de zoeker niet telt, maar waarbij de bal weggeschopt wordt van de buutplek, de zoeker die ophaalt en achterwaarts terugloopt met bal, de bal op de buut legt en dan gaat zoeken. Je hebt dus tot de bal op de buut ligt om je te verstoppen.quote:
Jup, is bekendquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 19:40 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Forget die uitleg hierboven, trapbal heet ook wel buskruit
quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 15:36 schreef Rewimo het volgende:Lego
SB is leuk!quote:Op woensdag 1 november 2006 10:56 schreef Jaytonism het volgende:
Wat heeft iedereen toch met Sponge Bob
Dit heeft nooit gekundquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 16:37 schreef Pikkebaas het volgende:
Neuspeuteren (en opeten)
herkent het 2e...quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 19:47 schreef SterkStaaltje het volgende:
Donald Duck lezen!![]()
Vriendinnetje pesten, tot ze zegt: "en nou ophouden, nu is het niet leuk meer" en dan toch nog even doorgaan
dat heb ik laatst ook gedaan, maar toen was ik dronken dan doe ik wel vaker rare dingenquote:Op woensdag 1 november 2006 16:32 schreef moelan0e het volgende:
met blote voeten in de plassen stampen
IK heb echt dubbel gelegen om die film..quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 16:41 schreef wijsneus het volgende:
spongebob squarepants kijken....
...op mijn 1endertigste. Mijn jeugd! wat doe je![]()
![]()
of lettervermicelli en dan vieze woorden makenquote:Op woensdag 1 november 2006 17:02 schreef _Arual_ het volgende:
En soep met vormpjesvermicelli ís gewoon echt lekkerder!
dat is niet kinderachtig dat is gewoon raarquote:Op woensdag 1 november 2006 19:01 schreef ki_ki het volgende:
olvarit kinder-potjes eten!!![]()
![]()
liefst macaroni ham-kaas
quote:Op woensdag 1 november 2006 22:12 schreef Goddesz het volgende:
De aller eerste Sonic spelen op een sega mega drive.
geeft niks, ik vind 't gewoon lekkerquote:Op woensdag 1 november 2006 22:10 schreef jors het volgende:
[..]
dat is niet kinderachtig dat is gewoon raar![]()
quote:Op woensdag 1 november 2006 22:10 schreef jors het volgende:
[..]
dat is niet kinderachtig dat is gewoon raar![]()
quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 23:56 schreef Peekaboo het volgende:
Olvarit potjes kopen, en met een plastic lepel knoeierig op eten![]()
[afbeelding]
Tekeningen maken in een pannenkoekenhuisquote:Op donderdag 2 november 2006 11:48 schreef Patrijz het volgende:
lol voor zijn verjaardag partijtje klik hier --> http://www.youtube.com/watch?v=UKmGHqEFqlQ
21 en ook lidquote:Op donderdag 2 november 2006 15:10 schreef SilentChaos het volgende:
Ik ben 22 en lid van de Donald Duck
Ideaal na het stappen...en trouwens, Henk Westbroek is ook nog lid
Ja, ik ook. Heb hem al 26 jaar, gekregen op mijn 1ste verjaardag.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 16:12 schreef Tommzzz het volgende:
met een knuffel slapen
scheidings angstquote:Op donderdag 2 november 2006 20:41 schreef Rewimo het volgende:
Ik heb mijn knuffel al bijna 44 jaarZe zit nog steeds naast mijn bed
whehe een vriendin van mij doet dat ook gewoon als ontbijt in de klas af en toe (ze is bijna 17quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 23:56 schreef Peekaboo het volgende:
Olvarit potjes kopen, en met een plastic lepel knoeierig op eten![]()
[afbeelding]
quote:Op donderdag 2 november 2006 21:07 schreef Shirley het volgende:
Ik lees nog steeds bijna iedere week de Hitkrant.![]()
gezellig!quote:Op donderdag 2 november 2006 22:09 schreef xericax het volgende:
ik heb vandaag in de plassen gesprongen, op k3 gedanst en spookje gespeeld
Dat doe ik ook..quote:Op donderdag 2 november 2006 20:49 schreef ryangozer het volgende:
oja nogiets: als ik iets koop zeggen dat het een cadeautje is omdat ik het leuk vind om uit te pakken![]()
Is dat kinderachtig dan?quote:Op donderdag 2 november 2006 20:43 schreef dwerg het volgende:
Meezingen met I Don't Feel Like Dancing van Scissor Sisters.
gebakken aardappels met bruine bonen en appelmoesquote:Op vrijdag 3 november 2006 04:23 schreef MaJo het volgende:
Bepaalde groentes door de aardappelen heen prakken
Een vrouw naar mijn hart...trouwen?quote:
Ik vind indoor speeltuinen helemaal geweldig, ik doe ook altijd fanatiek mee met mijn dochtertjequote:Op dinsdag 31 oktober 2006 16:44 schreef RecomServ het volgende:
Als wij met onze kids naar de binnenspeeltuin gaan hier bij ballorig, dan speel ik zelf net zo hard mee, ben dat drijfnat van het zweten (net als de kids) en vaak doen we dan apekooitje, tikkertje, verstoppertje, en nog vaker spelen dan bijna alle kinderen mee daar...
quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 16:30 schreef Pendri het volgende:
Ik heb ook nog een knuffel (alhoewel hij vandaag ziek is)![]()
Lego is echt leuk!quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 23:21 schreef LoggedIn het volgende:Dat is volgens mij reden nr 1 voor mannen om kinderen te nemen
Kunnen ze weer met lego spelen...
Is inderdaad echt wel leuk, zit zeker een groot wedstrijd-element inquote:Op woensdag 1 november 2006 00:19 schreef ondeugend het volgende:
Ik heb vorige maand met een paar buurtkinderen geknikkerd... en ik was zielsgelukkig.
Door plassen rijden is vooral met de auto erg leuk ja!quote:Op woensdag 1 november 2006 17:34 schreef Jegorex het volgende:
Door plassen rijden.
En met de auto krijg je altijd zo'n mooie fontein
Speelgoedwinkels moet ik ook altijd even bezoeken, kijken wat er nu weer voor mooi lego is
Das idd erg lame.quote:Op vrijdag 3 november 2006 04:14 schreef PPAUL het volgende:
bier in gezicht gooien van je ex vriendin nadat ze je negeerd! in overvolle discotheek!
quote:Op vrijdag 3 november 2006 02:01 schreef Andromache het volgende:
Huppelend en juichend op een schommel afrennen en dan .... (jawel).... schommelen!![]()
Ik heb hier een intertoys en een lego folder op mijn bureau liggenquote:Op vrijdag 3 november 2006 18:25 schreef RealZeus het volgende:
- Nog steeds met een hebberige blik in het grote Intertoys-speelboek kijken en daar ook cool speelgoed zien.
Doe ik alleen als er iemand naast fietst.quote:Op vrijdag 3 november 2006 11:48 schreef Impry het volgende:
Door plassen rijden is vooral met de auto erg leuk ja!
Ja idd! Ik kreeg van de week een Bart Smit boekje binnen, en als ik zie wat voor geweldige poppen en barbies ze allemaal hebben, wou ik dat ik nog een jaar of 7 was.quote:Op vrijdag 3 november 2006 18:25 schreef RealZeus het volgende:
- Nog steeds met een hebberige blik in het grote Intertoys-speelboek kijken en daar ook cool speelgoed zien.
dat kan nog wel.. ik heb ook nog een knuffel thuisquote:
Je hebt dat doekje altijd bij je En als je het kwijt bent ga jequote:Op dinsdag 31 oktober 2006 16:28 schreef Duderinnetje het volgende:
Ik heb nog altijd een tutteldoekje dat niet in de was mag
Ben 34, dus dat komt nooit meer goed
quote:Op vrijdag 3 november 2006 22:42 schreef Paladina het volgende:
Gaan zwemmen en dan uit verveling maar van de glijbaan i.p.v. baantjes trekken zoals andere 'dames'.
quote:Op vrijdag 3 november 2006 22:45 schreef gekkehoedenmaker het volgende:
Ik heb een Goochem het gordeldier aan mijn tas hangen.
Ik heb hem van een politieman gekregen.quote:
Oh ja,dat ken ik.Paar jaar geleden kreeg mijn broertje een Lego-trein.(Hij werd toen 8.)quote:Op vrijdag 3 november 2006 19:55 schreef Almere-Dude het volgende:
-Duplo bouwwerken maken samen met mijn kleine neefje.(stiekem vind ik het ook leuk)
ohh die wil ik ook!quote:Op vrijdag 3 november 2006 19:40 schreef Jegorex het volgende:
[..]
Ik heb hier een intertoys en een lego folder op mijn bureau liggen![]()
Je kan alleen maar de Nederlandse versie kijken op Nickelodeon, maar die vind ik net zo grappig als de Engelse (en dat komt ook weinig voor eigenlijk)quote:Op zondag 5 november 2006 19:21 schreef ryangozer het volgende:
[..]
ohh die wil ik ook!en oja voor degene die spongbob kijken, kijken julie de nederlandse of de engelse versie?
nietwaar de engelse komt ook op nick (later ofz)quote:Op zondag 5 november 2006 20:10 schreef Agiath het volgende:
[..]
Je kan alleen maar de Nederlandse versie kijken op Nickelodeon, maar die vind ik net zo grappig als de Engelse (en dat komt ook weinig voor eigenlijk)
* Jegorex ook.quote:Op zondag 5 november 2006 13:22 schreef Mr_Ban het volgende:
Ben 21, woon op mezelf, maar het enige wat ik eigenlijk drink is aanmaaklimonade...
dat doe ik ook wel eens, wel hazelnootpasta, en dan wegspoelen met een groot glas melk in 1 keer opdrinken, dan blijft de chocosmaak nog een beetje hangenquote:Op zondag 5 november 2006 20:46 schreef the_idiot het volgende:
- chocopasta met lepel opeten ipv op brood
oudste fokker!!!quote:Op zondag 5 november 2006 23:34 schreef Berkery het volgende:Duimen Kwijlen Op de grond stampen als ik mijn zin niet krijg Spontaan overgeven en dan gewoon doorgaan waar ik mee bezig was.
Ik ben 94
quote:Op maandag 6 november 2006 13:20 schreef Koningin het volgende:
Hakkuh
Dan heb ik wel al de nodige alcohol tot me gehad.
Eens! Heb ik dit weekend weer eens gezien in bezopen toestand, maar blijft leukquote:Op maandag 6 november 2006 16:52 schreef kevin85 het volgende:
Spongebob vind ik trouwens helemaal niet kinderachtig, die humor is gewoon briljant..
Vind het eerder een tekenfilm voor volwassenen eigenlijk
Oh ja, Sinterklaas snoep! Speculaas & marsepein vind ik 't lekkerste maar ik koop elk jaar toch ook een zakje kikkers/muizen, schuimpjes & chocolade munten.quote:Op maandag 6 november 2006 11:51 schreef Murphy22x het volgende:
- Muizen/Kikkers gekocht (die in folie voor het sint feest)
Dan word het toch talpa...Hier wel teminste...quote:Op zondag 5 november 2006 20:14 schreef ryangozer het volgende:
[..]
nietwaar de engelse komt ook op nick (later ofz)
Vroeger, toen Talpa nog niet bestond, was er 's nachts de Engelse versie te zien.quote:Op maandag 6 november 2006 21:03 schreef Agiath het volgende:
[..]
Dan word het toch talpa...Hier wel teminste...
quote:Op zondag 5 november 2006 20:46 schreef the_idiot het volgende:
- xfire uitzetten als ik the sims 2 pets speel
vast nog wel meer
Dat noemen wij hier "1 keer aan raakertje"quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 17:05 schreef Jaytonism het volgende:
[..]
Met 2 of meerdere personen omstebeurt een bal (1x) aanraken tegen een muur aantrappen? Wie de muur niet weet te raken is de sjaak en dan mag d'r op z'n kont gekegeld worden? Zoiets?
quote:Op dinsdag 7 november 2006 10:13 schreef Maeksy het volgende:
4. Als ik alleen thuis ben doe ik soms net alsof er allemaal ninjas en ridders zijn die ik in elkaar moet slaan/steken.
quote:Op dinsdag 7 november 2006 10:13 schreef Maeksy het volgende:
1. Geen sex hebben
2. Ik kruip af en toe nog tegen mn pluche Garfield aan, als ik me eenzaam voel in bed (best vaak dus, zie 1).
3. Als ik alleen thuis ben roep ik de meest rare en kinderachtige dingen hardop en lach vervolgens hard om mezelf.
4. Als ik alleen thuis ben doe ik soms net alsof er allemaal ninjas en ridders zijn die ik in elkaar moet slaan/steken.
5. Heel erg boos en agressief worden als ik een computerspelletje verlies.
Oh ja, ik ben 24. [afbeelding]
quote:Op zondag 5 november 2006 20:46 schreef the_idiot het volgende:
- chocopasta met lepel opeten ipv op brood
- xfire uitzetten als ik the sims 2 pets speel
- tekenfilms
- cola verslaving terwijl bier/strohrum/anders met alcohol stoerder is
vast nog wel meer
quote:Op zaterdag 4 november 2006 01:18 schreef Soempie het volgende:
[..]
Als ik zeg dat ik ga zwemmen bedoel ik daar ook altijd mee: van de glijbaan.
Oke, jij wintquote:Op dinsdag 7 november 2006 10:13 schreef Maeksy het volgende:
1. Geen sex hebben
2. Ik kruip af en toe nog tegen mn pluche Garfield aan, als ik me eenzaam voel in bed (best vaak dus, zie 1).
3. Als ik alleen thuis ben roep ik de meest rare en kinderachtige dingen hardop en lach vervolgens hard om mezelf.
5. Heel erg boos en agressief worden als ik een computerspelletje verlies.
Oh ja, ik ben 24. [afbeelding]
Twijfelachtige eerquote:
Jeetje, dat voor een eendquote:Op woensdag 8 november 2006 00:25 schreef Mr_Eend het volgende:
Ik ga nog wel eens naakt voor de spiegel staan, trek mn pik achterlangs tussen mn reet, kruis mn benen zodat het geheel op zijn plek blijft en doe alsof ik een meisje ben...![]()
![]()
Wat een knappe conclusie!quote:Op woensdag 8 november 2006 00:40 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Jeetje, dat voor een eendje bent gewoon een woerd
![]()
Hier ook.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 15:30 schreef Flyga het volgende:
+ club van sinterklaas maar daar ben ik trots op
Van die beesten of poppen waar op de verpakking staat "Press here". Elke keer trap ik er weer in met als resultaat dat er een enorm irritant muziekje uit komt.quote:Op donderdag 9 november 2006 02:22 schreef tulpje6 het volgende:
Graag in grappige speelgoedzaken komen en daar dan ook alles aan moeten raken en uitproberen ipv 'kijken met mn ogen'.
* RealZeus heeft nu jeugdherinneringquote:Op zondag 12 november 2006 20:20 schreef GrupoBalanca het volgende:
heletijd naar mn wasmaschine staren, hoe leuk t wel niet is om je kleren te zien rond draaien
WTFquote:Op zondag 12 november 2006 20:35 schreef SHE het volgende:
snoepjes jatten uit snoepbakken bij een warenhuis of snoepwinkel
Dat doe ik ook! Maar dat mag, want het zijn dure 'designer' toys.quote:Op zondag 12 november 2006 20:35 schreef SHE het volgende:
stomme poppetjes kopen
quote:
Dit doen toch alle vrouwen?quote:Op zondag 12 november 2006 20:35 schreef SHE het volgende:
manipuleren om mijn zin te krijgen
Ik heb nog ong. 150 Suske & Wiske albums, mijn vriendin moet er niks van wetenquote:Op maandag 13 november 2006 11:51 schreef DropjesLover het volgende:
[..]
guustk lees ze nog wel eens, net zoals asterix en suske & wiske, en dan ook af en toe grinnikken/hardop lachen bij die grappen
mn (nu ex-) vriendin zat de hele tijd dan te zeuren dat k daar mee op moest houden, dat k nog zo kinderachtig was enz enz
![]()
nooit naar geluisterd overigens, en nu ook geen last meer van![]()
![]()
quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 15:49 schreef Jumparound het volgende:
ik zelf? meisjes plagen, zoentjes vragen
Doe ik nog steeds met winkelwagens.quote:Op maandag 13 november 2006 19:52 schreef RealZeus het volgende:
Als ik bij een adres gelost heb en ik moet met de lege palletkar naar de vrachtwagen terug,dan ga ik steppen met dat ding.![]()
Dat deed ik zelf ook altijd toen ik bij een metaalfabriek als vakantiebaantje werkte. Was altijd rondracen met die dingenquote:Op maandag 13 november 2006 19:52 schreef RealZeus het volgende:
Als ik bij een adres gelost heb en ik moet met de lege palletkar naar de vrachtwagen terug,dan ga ik steppen met dat ding.![]()
Nou moe!quote:Op maandag 13 november 2006 14:09 schreef Modjopower het volgende:
[..]
Ik heb nog ong. 150 Suske & Wiske albums, mijn vriendin moet er niks van weten![]()
Als ik weer eens een Guust strip erbij pak gaat ze mokkend achter de computer zitten![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |