quote:Op zaterdag 4 november 2006 01:18 schreef Soempie het volgende:
[..]
Als ik zeg dat ik ga zwemmen bedoel ik daar ook altijd mee: van de glijbaan.
Oke, jij wintquote:Op dinsdag 7 november 2006 10:13 schreef Maeksy het volgende:
1. Geen sex hebben
2. Ik kruip af en toe nog tegen mn pluche Garfield aan, als ik me eenzaam voel in bed (best vaak dus, zie 1).
3. Als ik alleen thuis ben roep ik de meest rare en kinderachtige dingen hardop en lach vervolgens hard om mezelf.
4. Als ik alleen thuis ben doe ik soms net alsof er allemaal ninjas en ridders zijn die ik in elkaar moet slaan/steken.
5. Heel erg boos en agressief worden als ik een computerspelletje verlies.
Oh ja, ik ben 24. [afbeelding]
Twijfelachtige eerquote:
Jeetje, dat voor een eendquote:Op woensdag 8 november 2006 00:25 schreef Mr_Eend het volgende:
Ik ga nog wel eens naakt voor de spiegel staan, trek mn pik achterlangs tussen mn reet, kruis mn benen zodat het geheel op zijn plek blijft en doe alsof ik een meisje ben...![]()
![]()
Wat een knappe conclusie!quote:Op woensdag 8 november 2006 00:40 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Jeetje, dat voor een eendje bent gewoon een woerd
![]()
Hier ook.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 15:30 schreef Flyga het volgende:
+ club van sinterklaas maar daar ben ik trots op
Van die beesten of poppen waar op de verpakking staat "Press here". Elke keer trap ik er weer in met als resultaat dat er een enorm irritant muziekje uit komt.quote:Op donderdag 9 november 2006 02:22 schreef tulpje6 het volgende:
Graag in grappige speelgoedzaken komen en daar dan ook alles aan moeten raken en uitproberen ipv 'kijken met mn ogen'.
* RealZeus heeft nu jeugdherinneringquote:Op zondag 12 november 2006 20:20 schreef GrupoBalanca het volgende:
heletijd naar mn wasmaschine staren, hoe leuk t wel niet is om je kleren te zien rond draaien
WTFquote:Op zondag 12 november 2006 20:35 schreef SHE het volgende:
snoepjes jatten uit snoepbakken bij een warenhuis of snoepwinkel
Dat doe ik ook! Maar dat mag, want het zijn dure 'designer' toys.quote:Op zondag 12 november 2006 20:35 schreef SHE het volgende:
stomme poppetjes kopen
quote:
Dit doen toch alle vrouwen?quote:Op zondag 12 november 2006 20:35 schreef SHE het volgende:
manipuleren om mijn zin te krijgen
Ik heb nog ong. 150 Suske & Wiske albums, mijn vriendin moet er niks van wetenquote:Op maandag 13 november 2006 11:51 schreef DropjesLover het volgende:
[..]
guustk lees ze nog wel eens, net zoals asterix en suske & wiske, en dan ook af en toe grinnikken/hardop lachen bij die grappen
mn (nu ex-) vriendin zat de hele tijd dan te zeuren dat k daar mee op moest houden, dat k nog zo kinderachtig was enz enz
![]()
nooit naar geluisterd overigens, en nu ook geen last meer van![]()
![]()
quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 15:49 schreef Jumparound het volgende:
ik zelf? meisjes plagen, zoentjes vragen
Doe ik nog steeds met winkelwagens.quote:Op maandag 13 november 2006 19:52 schreef RealZeus het volgende:
Als ik bij een adres gelost heb en ik moet met de lege palletkar naar de vrachtwagen terug,dan ga ik steppen met dat ding.![]()
Dat deed ik zelf ook altijd toen ik bij een metaalfabriek als vakantiebaantje werkte. Was altijd rondracen met die dingenquote:Op maandag 13 november 2006 19:52 schreef RealZeus het volgende:
Als ik bij een adres gelost heb en ik moet met de lege palletkar naar de vrachtwagen terug,dan ga ik steppen met dat ding.![]()
Nou moe!quote:Op maandag 13 november 2006 14:09 schreef Modjopower het volgende:
[..]
Ik heb nog ong. 150 Suske & Wiske albums, mijn vriendin moet er niks van weten![]()
Als ik weer eens een Guust strip erbij pak gaat ze mokkend achter de computer zitten![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |