Ja idd! Ik kreeg van de week een Bart Smit boekje binnen, en als ik zie wat voor geweldige poppen en barbies ze allemaal hebben, wou ik dat ik nog een jaar of 7 was.quote:Op vrijdag 3 november 2006 18:25 schreef RealZeus het volgende:
- Nog steeds met een hebberige blik in het grote Intertoys-speelboek kijken en daar ook cool speelgoed zien.
dat kan nog wel.. ik heb ook nog een knuffel thuisquote:
Je hebt dat doekje altijd bij je En als je het kwijt bent ga jequote:Op dinsdag 31 oktober 2006 16:28 schreef Duderinnetje het volgende:
Ik heb nog altijd een tutteldoekje dat niet in de was mag
Ben 34, dus dat komt nooit meer goed
quote:Op vrijdag 3 november 2006 22:42 schreef Paladina het volgende:
Gaan zwemmen en dan uit verveling maar van de glijbaan i.p.v. baantjes trekken zoals andere 'dames'.
quote:Op vrijdag 3 november 2006 22:45 schreef gekkehoedenmaker het volgende:
Ik heb een Goochem het gordeldier aan mijn tas hangen.
Ik heb hem van een politieman gekregen.quote:
Oh ja,dat ken ik.Paar jaar geleden kreeg mijn broertje een Lego-trein.(Hij werd toen 8.)quote:Op vrijdag 3 november 2006 19:55 schreef Almere-Dude het volgende:
-Duplo bouwwerken maken samen met mijn kleine neefje.(stiekem vind ik het ook leuk)
ohh die wil ik ook!quote:Op vrijdag 3 november 2006 19:40 schreef Jegorex het volgende:
[..]
Ik heb hier een intertoys en een lego folder op mijn bureau liggen![]()
Je kan alleen maar de Nederlandse versie kijken op Nickelodeon, maar die vind ik net zo grappig als de Engelse (en dat komt ook weinig voor eigenlijk)quote:Op zondag 5 november 2006 19:21 schreef ryangozer het volgende:
[..]
ohh die wil ik ook!en oja voor degene die spongbob kijken, kijken julie de nederlandse of de engelse versie?
nietwaar de engelse komt ook op nick (later ofz)quote:Op zondag 5 november 2006 20:10 schreef Agiath het volgende:
[..]
Je kan alleen maar de Nederlandse versie kijken op Nickelodeon, maar die vind ik net zo grappig als de Engelse (en dat komt ook weinig voor eigenlijk)
* Jegorex ook.quote:Op zondag 5 november 2006 13:22 schreef Mr_Ban het volgende:
Ben 21, woon op mezelf, maar het enige wat ik eigenlijk drink is aanmaaklimonade...
dat doe ik ook wel eens, wel hazelnootpasta, en dan wegspoelen met een groot glas melk in 1 keer opdrinken, dan blijft de chocosmaak nog een beetje hangenquote:Op zondag 5 november 2006 20:46 schreef the_idiot het volgende:
- chocopasta met lepel opeten ipv op brood
oudste fokker!!!quote:Op zondag 5 november 2006 23:34 schreef Berkery het volgende:Duimen Kwijlen Op de grond stampen als ik mijn zin niet krijg Spontaan overgeven en dan gewoon doorgaan waar ik mee bezig was.
Ik ben 94
quote:Op maandag 6 november 2006 13:20 schreef Koningin het volgende:
Hakkuh
Dan heb ik wel al de nodige alcohol tot me gehad.
Eens! Heb ik dit weekend weer eens gezien in bezopen toestand, maar blijft leukquote:Op maandag 6 november 2006 16:52 schreef kevin85 het volgende:
Spongebob vind ik trouwens helemaal niet kinderachtig, die humor is gewoon briljant..
Vind het eerder een tekenfilm voor volwassenen eigenlijk
Oh ja, Sinterklaas snoep! Speculaas & marsepein vind ik 't lekkerste maar ik koop elk jaar toch ook een zakje kikkers/muizen, schuimpjes & chocolade munten.quote:Op maandag 6 november 2006 11:51 schreef Murphy22x het volgende:
- Muizen/Kikkers gekocht (die in folie voor het sint feest)
Dan word het toch talpa...Hier wel teminste...quote:Op zondag 5 november 2006 20:14 schreef ryangozer het volgende:
[..]
nietwaar de engelse komt ook op nick (later ofz)
Vroeger, toen Talpa nog niet bestond, was er 's nachts de Engelse versie te zien.quote:Op maandag 6 november 2006 21:03 schreef Agiath het volgende:
[..]
Dan word het toch talpa...Hier wel teminste...
quote:Op zondag 5 november 2006 20:46 schreef the_idiot het volgende:
- xfire uitzetten als ik the sims 2 pets speel
vast nog wel meer
Dat noemen wij hier "1 keer aan raakertje"quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 17:05 schreef Jaytonism het volgende:
[..]
Met 2 of meerdere personen omstebeurt een bal (1x) aanraken tegen een muur aantrappen? Wie de muur niet weet te raken is de sjaak en dan mag d'r op z'n kont gekegeld worden? Zoiets?
quote:Op dinsdag 7 november 2006 10:13 schreef Maeksy het volgende:
4. Als ik alleen thuis ben doe ik soms net alsof er allemaal ninjas en ridders zijn die ik in elkaar moet slaan/steken.
quote:Op dinsdag 7 november 2006 10:13 schreef Maeksy het volgende:
1. Geen sex hebben
2. Ik kruip af en toe nog tegen mn pluche Garfield aan, als ik me eenzaam voel in bed (best vaak dus, zie 1).
3. Als ik alleen thuis ben roep ik de meest rare en kinderachtige dingen hardop en lach vervolgens hard om mezelf.
4. Als ik alleen thuis ben doe ik soms net alsof er allemaal ninjas en ridders zijn die ik in elkaar moet slaan/steken.
5. Heel erg boos en agressief worden als ik een computerspelletje verlies.
Oh ja, ik ben 24. [afbeelding]
quote:Op zondag 5 november 2006 20:46 schreef the_idiot het volgende:
- chocopasta met lepel opeten ipv op brood
- xfire uitzetten als ik the sims 2 pets speel
- tekenfilms
- cola verslaving terwijl bier/strohrum/anders met alcohol stoerder is
vast nog wel meer
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |