quote:Op maandag 30 oktober 2006 17:44 schreef Ranja_Ranja het volgende:
[..]
[[url=http://xs108.xs.to/xs108/06441/tbag.gif.xs.jpg]afbeelding][/url]
En een directe link: http://xs108.xs.to/xs108/06441/tbag.gif
Verkeerde topic, gozertquote:Op maandag 30 oktober 2006 17:58 schreef Richard_dubbelB het volgende:
Die T-Back zijn klauw ligt eraf en blijft gewoon vrolijk doorvluchten ben benieuwd als die klauw er weer goed aangezet in door die dierenarts.
en Tweener die was wel slim om in die paardetrailer te stappen die heeft makkelijk tot nu toe dan
ksst, wegwezen hier. Zometeen sla je jezelf voor je kop omdat je hier enorme spoilers hebt gelezenquote:Op maandag 30 oktober 2006 17:58 schreef Richard_dubbelB het volgende:
Die T-Back zijn klauw ligt eraf en blijft gewoon vrolijk doorvluchten ben benieuwd als die klauw er weer goed aangezet in door die dierenarts.
en Tweener die was wel slim om in die paardetrailer te stappen die heeft makkelijk tot nu toe dan
Nou heb jij een coolere dan mijquote:Op maandag 30 oktober 2006 18:22 schreef Linc_The_Sink het volgende:
[..]
Thanx...heeft Ranja_Ranja ff voor me gefixed
![]()
![]()
Daar kan je inderdaad gelijk in hebben bedankt voor de waarschuwingquote:Op maandag 30 oktober 2006 18:13 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
ksst, wegwezen hier. Zometeen sla je jezelf voor je kop omdat je hier enorme spoilers hebt gelezen
Die is allang al uit de serie..wat heeft hij nou voor een toegevoegde waarde in de seriequote:Op maandag 30 oktober 2006 18:40 schreef mrSPLIFFY het volgende:
waneer zal de gevangenis directeur weer in beeld komen?
das typisch zo'n figuur wat op het moment supreme weer ineens op de proppen komtquote:Op maandag 30 oktober 2006 18:43 schreef Linc_The_Sink het volgende:
[..]
Die is allang al uit de serie..wat heeft hij nou voor een toegevoegde waarde in de serie..zelfde verhaal met Haywire
![]()
kom op, Haywire is grappig, hij wil naar Nederland!!quote:Op maandag 30 oktober 2006 18:43 schreef Linc_The_Sink het volgende:
[..]
..zelfde verhaal met Haywire![]()
Jaaaaquote:Op maandag 30 oktober 2006 19:20 schreef biggetje het volgende:
[slijm] Lieve Ranja_Ranja, wilt u misschien voor mij een icoon maken van de scene waarin T-Bag wegrijdt met Jerry's auto en zijn dochter geschokt achterlaat en onze theezak ge-wel-dig kijkt met het petje schuin op zijn hoofd, terwijl hij o zo subtiel op zijn lip bijt? Mijn dank is groot. [/slijm]
tevens TVP
quote:Op maandag 30 oktober 2006 19:20 schreef biggetje het volgende:
[slijm] Lieve Ranja_Ranja, wilt u misschien voor mij een icoon maken van de scene waarin T-Bag wegrijdt met Jerry's auto en zijn dochter geschokt achterlaat en onze theezak ge-wel-dig kijkt met het petje schuin op zijn hoofd, terwijl hij o zo subtiel op zijn lip bijt? Mijn dank is groot. [/slijm]
tevens TVP
Die bestandsnaam!!quote:Op maandag 30 oktober 2006 19:59 schreef Ranja_Ranja het volgende:
Of deze:
[afbeelding]
http://xs108.xs.to/xs108/06441/tbagvies3.gif
Thanks, sla dat plaatje ook op je PC op, anders ben je hm nog een keer kwijtquote:Op maandag 30 oktober 2006 20:03 schreef biggetje het volgende:
[..]
Die bestandsnaam!!![]()
![]()
Serieus, ik houd van jeBedankt!
![]()
Kan, maar er staat ook Deceased op de Fox site.quote:Op maandag 30 oktober 2006 20:29 schreef One_conundrum het volgende:
Rip Tweener
En moeten er in de OP eigenlijk niet rode strepen door de foto's van Abruzzi en Tweener net als Agent Mahone dat doet?
Vuile idee jattersquote:Op maandag 30 oktober 2006 20:41 schreef droks het volgende:
[..]
Kan, maar er staat ook Deceased op de Fox site.
[afbeelding]
2.00 's nachts. Over 5 uur dus.quote:Op maandag 30 oktober 2006 21:05 schreef One_conundrum het volgende:
hoelaat Nederlandse tijd is het daar op TV?
Ik heb heel lang principieel geweigerd om dat op te nemen in de OP, maar zelfs halverwege het tweede seizoen vragen er nog steeds mensen om, terwijl PB volgens mij al die tijd hetzelfde timeslot heeft gehadquote:
ik ben net bij met het 2e seizoen.quote:Op maandag 30 oktober 2006 21:17 schreef Miguel het volgende:
[..]
Ik heb heel lang principieel geweigerd om dat op te nemen in de OP, maar zelfs halverwege het tweede seizoen vragen er nog steeds mensen om, terwijl PB volgens mij al die tijd hetzelfde timeslot heeft gehad![]()
gedouched ?quote:Op maandag 30 oktober 2006 21:25 schreef One_conundrum het volgende:
[..]
ik ben net bij met het 2e seizoen.
Het eerste seizoen heb ik pas ged*%d nadat alles al beschikbaar was
Maar waar ben je tegenwoordig zonder goeie principes![]()
Gedelegeerd?quote:Op maandag 30 oktober 2006 21:25 schreef One_conundrum het volgende:
[..]
ik ben net bij met het 2e seizoen.
Het eerste seizoen heb ik pas ged*%d nadat alles al beschikbaar was
Maar waar ben je tegenwoordig zonder goeie principes![]()
Erg goed!! Echt precies hoe hij is!!quote:Op maandag 30 oktober 2006 19:59 schreef Ranja_Ranja het volgende:
Of deze:
[afbeelding]
http://xs108.xs.to/xs108/06441/tbagvies3.gif
Als hij in sickbay zit, de gek uithangen, en ineens z'n blik weer normaal schiet. Da's wel een toffe denk ik.quote:Op maandag 30 oktober 2006 22:50 schreef miss-scofield het volgende:
[..]
Erg goed!! Echt precies hoe hij is!!![]()
Wel leuk al die bestellingenIk wil er wel één van Michael!! Maar welke.... eeuhhh Iemand een idee?!
![]()
Jaaaa!! Die wil ik!quote:Op maandag 30 oktober 2006 22:56 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Als hij in sickbay zit, de gek uithangen, en ineens z'n blik weer normaal schiet. Da's wel een toffe denk ik.
Welke ep is dat? Dat stukje wil ik nog wel es zien.quote:Op maandag 30 oktober 2006 22:56 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Als hij in sickbay zit, de gek uithangen, en ineens z'n blik weer normaal schiet. Da's wel een toffe denk ik.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |