quote:Op maandag 30 oktober 2006 17:44 schreef Ranja_Ranja het volgende:
[..]
[[url=http://xs108.xs.to/xs108/06441/tbag.gif.xs.jpg]afbeelding][/url]
En een directe link: http://xs108.xs.to/xs108/06441/tbag.gif
Verkeerde topic, gozertquote:Op maandag 30 oktober 2006 17:58 schreef Richard_dubbelB het volgende:
Die T-Back zijn klauw ligt eraf en blijft gewoon vrolijk doorvluchten ben benieuwd als die klauw er weer goed aangezet in door die dierenarts.
en Tweener die was wel slim om in die paardetrailer te stappen die heeft makkelijk tot nu toe dan
ksst, wegwezen hier. Zometeen sla je jezelf voor je kop omdat je hier enorme spoilers hebt gelezenquote:Op maandag 30 oktober 2006 17:58 schreef Richard_dubbelB het volgende:
Die T-Back zijn klauw ligt eraf en blijft gewoon vrolijk doorvluchten ben benieuwd als die klauw er weer goed aangezet in door die dierenarts.
en Tweener die was wel slim om in die paardetrailer te stappen die heeft makkelijk tot nu toe dan
Nou heb jij een coolere dan mijquote:Op maandag 30 oktober 2006 18:22 schreef Linc_The_Sink het volgende:
[..]
Thanx...heeft Ranja_Ranja ff voor me gefixed
![]()
![]()
Daar kan je inderdaad gelijk in hebben bedankt voor de waarschuwingquote:Op maandag 30 oktober 2006 18:13 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
ksst, wegwezen hier. Zometeen sla je jezelf voor je kop omdat je hier enorme spoilers hebt gelezen
Die is allang al uit de serie..wat heeft hij nou voor een toegevoegde waarde in de seriequote:Op maandag 30 oktober 2006 18:40 schreef mrSPLIFFY het volgende:
waneer zal de gevangenis directeur weer in beeld komen?
das typisch zo'n figuur wat op het moment supreme weer ineens op de proppen komtquote:Op maandag 30 oktober 2006 18:43 schreef Linc_The_Sink het volgende:
[..]
Die is allang al uit de serie..wat heeft hij nou voor een toegevoegde waarde in de serie..zelfde verhaal met Haywire
![]()
kom op, Haywire is grappig, hij wil naar Nederland!!quote:Op maandag 30 oktober 2006 18:43 schreef Linc_The_Sink het volgende:
[..]
..zelfde verhaal met Haywire![]()
Jaaaaquote:Op maandag 30 oktober 2006 19:20 schreef biggetje het volgende:
[slijm] Lieve Ranja_Ranja, wilt u misschien voor mij een icoon maken van de scene waarin T-Bag wegrijdt met Jerry's auto en zijn dochter geschokt achterlaat en onze theezak ge-wel-dig kijkt met het petje schuin op zijn hoofd, terwijl hij o zo subtiel op zijn lip bijt? Mijn dank is groot. [/slijm]
tevens TVP
quote:Op maandag 30 oktober 2006 19:20 schreef biggetje het volgende:
[slijm] Lieve Ranja_Ranja, wilt u misschien voor mij een icoon maken van de scene waarin T-Bag wegrijdt met Jerry's auto en zijn dochter geschokt achterlaat en onze theezak ge-wel-dig kijkt met het petje schuin op zijn hoofd, terwijl hij o zo subtiel op zijn lip bijt? Mijn dank is groot. [/slijm]
tevens TVP
Die bestandsnaam!!quote:Op maandag 30 oktober 2006 19:59 schreef Ranja_Ranja het volgende:
Of deze:
[afbeelding]
http://xs108.xs.to/xs108/06441/tbagvies3.gif
Thanks, sla dat plaatje ook op je PC op, anders ben je hm nog een keer kwijtquote:Op maandag 30 oktober 2006 20:03 schreef biggetje het volgende:
[..]
Die bestandsnaam!!![]()
![]()
Serieus, ik houd van jeBedankt!
![]()
Kan, maar er staat ook Deceased op de Fox site.quote:Op maandag 30 oktober 2006 20:29 schreef One_conundrum het volgende:
Rip Tweener
En moeten er in de OP eigenlijk niet rode strepen door de foto's van Abruzzi en Tweener net als Agent Mahone dat doet?
Vuile idee jattersquote:Op maandag 30 oktober 2006 20:41 schreef droks het volgende:
[..]
Kan, maar er staat ook Deceased op de Fox site.
[afbeelding]
2.00 's nachts. Over 5 uur dus.quote:Op maandag 30 oktober 2006 21:05 schreef One_conundrum het volgende:
hoelaat Nederlandse tijd is het daar op TV?
Ik heb heel lang principieel geweigerd om dat op te nemen in de OP, maar zelfs halverwege het tweede seizoen vragen er nog steeds mensen om, terwijl PB volgens mij al die tijd hetzelfde timeslot heeft gehadquote:
ik ben net bij met het 2e seizoen.quote:Op maandag 30 oktober 2006 21:17 schreef Miguel het volgende:
[..]
Ik heb heel lang principieel geweigerd om dat op te nemen in de OP, maar zelfs halverwege het tweede seizoen vragen er nog steeds mensen om, terwijl PB volgens mij al die tijd hetzelfde timeslot heeft gehad![]()
gedouched ?quote:Op maandag 30 oktober 2006 21:25 schreef One_conundrum het volgende:
[..]
ik ben net bij met het 2e seizoen.
Het eerste seizoen heb ik pas ged*%d nadat alles al beschikbaar was
Maar waar ben je tegenwoordig zonder goeie principes![]()
Gedelegeerd?quote:Op maandag 30 oktober 2006 21:25 schreef One_conundrum het volgende:
[..]
ik ben net bij met het 2e seizoen.
Het eerste seizoen heb ik pas ged*%d nadat alles al beschikbaar was
Maar waar ben je tegenwoordig zonder goeie principes![]()
Erg goed!! Echt precies hoe hij is!!quote:Op maandag 30 oktober 2006 19:59 schreef Ranja_Ranja het volgende:
Of deze:
[afbeelding]
http://xs108.xs.to/xs108/06441/tbagvies3.gif
Als hij in sickbay zit, de gek uithangen, en ineens z'n blik weer normaal schiet. Da's wel een toffe denk ik.quote:Op maandag 30 oktober 2006 22:50 schreef miss-scofield het volgende:
[..]
Erg goed!! Echt precies hoe hij is!!![]()
Wel leuk al die bestellingenIk wil er wel één van Michael!! Maar welke.... eeuhhh Iemand een idee?!
![]()
Jaaaa!! Die wil ik!quote:Op maandag 30 oktober 2006 22:56 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Als hij in sickbay zit, de gek uithangen, en ineens z'n blik weer normaal schiet. Da's wel een toffe denk ik.
Welke ep is dat? Dat stukje wil ik nog wel es zien.quote:Op maandag 30 oktober 2006 22:56 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Als hij in sickbay zit, de gek uithangen, en ineens z'n blik weer normaal schiet. Da's wel een toffe denk ik.
ep 17: J-Catquote:Op maandag 30 oktober 2006 23:01 schreef crossover het volgende:
[..]
Welke ep is dat? Dat stukje wil ik nog wel es zien.
Heeel misschien heb ik morgen tijd, anders overmorgen. Je mag zelf opzoeken welke aflevering het isquote:Op maandag 30 oktober 2006 22:57 schreef miss-scofield het volgende:
[..]
Jaaaa!! Die wil ik!
Lieve Ranja_Ranja, wil jij dat voor me maken?!![]()
![]()
(of iemand anders mag ook natuurlijk)
Ik blij!!quote:Op maandag 30 oktober 2006 23:07 schreef Ranja_Ranja het volgende:
[..]
![]()
Weet je wat, ik doe het nu nog ff
De heldquote:Op maandag 30 oktober 2006 23:07 schreef Ranja_Ranja het volgende:
[..]
![]()
Weet je wat, ik doe het nu nog ff
quote:Op maandag 30 oktober 2006 19:55 schreef J0sT het volgende:
Kan iemand mij misschien uitleggen wat de constructie is van Linc the Sinc, The Company, Ms (vice)Pesident en Terence Stapman (oid..)???
The Company: geheim verbond van grote bedrijven met enorme macht. ze zijn betrokken bij alle grote beslissingen en hebben veel invloed op staatsbeslissingen.quote:Op maandag 30 oktober 2006 23:08 schreef Snok het volgende:
ja, het zit tegen het einde. daarna loopt ie naar haywire die reageert met 'who are you'?quote:Op maandag 30 oktober 2006 23:17 schreef Ranja_Ranja het volgende:
Ik denk dat je de ogen niet echt gaat zien, maar we gaan het proberen. Klopt het dat het over het stukje gaat van rond de 40min?
Ik weet niet wanneer.. heb ze van de cpu afgehaald, heb ze op DVD maar die liggen boven!quote:Op maandag 30 oktober 2006 23:17 schreef Ranja_Ranja het volgende:
Ik denk dat je de ogen niet echt gaat zien, maar we gaan het proberen. Klopt het dat het over het stukje gaat van rond de 40min?
Testje hier, die ogen ga je niet goed zien:quote:Op maandag 30 oktober 2006 23:33 schreef miss-scofield het volgende:
[..]
Ik wacht vol spanning!!![]()
(Ja, ik weet het, ik ben een ongeduld)
Nee idd, jammer... je ziet m ook niet echt bewegen dat plaatje, dat is cool!quote:Op maandag 30 oktober 2006 23:35 schreef Ranja_Ranja het volgende:
[..]
Testje hier, die ogen ga je niet goed zien:
[afbeelding]
en als je het stukje meer uitsnijdt, dat z'n hoofd groter in beeld komt? ook lijkt het beeld samengeperstquote:Op maandag 30 oktober 2006 23:35 schreef Ranja_Ranja het volgende:
[..]
Testje hier, die ogen ga je niet goed zien:
[afbeelding]
Geef maar!quote:Op maandag 30 oktober 2006 23:39 schreef Ranja_Ranja het volgende:
[..]
Deze scene is te doodJe mag gaan slapen en een nieuwe verzinnen. Of me op msn toevoegen
![]()
Ja ik zat al te kijken. Probleem is ook dat dat volgende stuk met Haywire een ander shot is, en dat apart moet worden uitgeknipt en erachter geknalt moet wordenquote:Op maandag 30 oktober 2006 23:39 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
en als je het stukje meer uitsnijdt, dat z'n hoofd groter in beeld komt? ook lijkt het beeld samengeperst
Lastig allemaal, ben blij dat jij het doetquote:Op maandag 30 oktober 2006 23:43 schreef Ranja_Ranja het volgende:
[..]
Ja ik zat al te kijken. Probleem is ook dat dat volgende stuk met Haywire een ander shot is, en dat apart moet worden uitgeknipt en erachter geknalt moet worden![]()
Zet je pm aan danquote:Op maandag 30 oktober 2006 23:42 schreef miss-scofield het volgende:
[..]
Geef maar!
Ik krijg dat plaatje trouwens ook niet geüploaded..
"De upload van dit bestand kon niet worden voltooid. Het bestand is te groot.
Je bestand is ~ bytes groot. De maximaal toegestane grootte is 10240 bytes.
Ga terug, controleer de bestandsgrootte en probeer het opnieuw."
edit- volgens mij weet ik het al
Morgen weer een dagquote:Op maandag 30 oktober 2006 23:47 schreef __Saviour__ het volgende:
Je kunt de animatie dupliceren, en in beide het juiste stuk uitsnijden, en dan de 2 animates achter elkaar plakken. het zou moeten werken. een 60x60 plaatje is genoeg om een gezichtsuitdrukking scherp weer te geven. Dat heb ik wel gemerkt bij het maken van mij icoontjes (50 stuks alweer and counting)
overigens is dit enorm offtopic. misschien maar voortzetten in een maak-mij-een-icoontje topic.
quote:Op maandag 30 oktober 2006 23:48 schreef Ranja_Ranja het volgende:
[..]
Zet je pm aan danEn het zou gewoon moet lukken
Als je zo 123 een andere scene weet moet je het schreeuwen. Dan doe ik het nog, anders check ik morgen die dwaze blik nogmaals.quote:Op maandag 30 oktober 2006 23:51 schreef miss-scofield het volgende:
[..]
pm? Sorry, ik spreek niet echt de afkorting-taal
![]()
![]()
Bedankt voor het proberen iig![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:
Gedaan!quote:Op maandag 30 oktober 2006 23:59 schreef Ranja_Ranja het volgende:
[..]
Als je zo 123 een andere scene weet moet je het schreeuwen. Dan doe ik het nog, anders check ik morgen die dwaze blik nogmaals.
PM = dat envelopje bovenin, weer wat geleerd
[..]
Heb je al gezien of heb je een recap gelezen?quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 03:06 schreef Suerte het volgende:
Leuke aflevering![]()
T-bagGoldie locks
![]()
Michael met stoppelbaardje![]()
Linc![]()
Is nu met deze aflevering erbij 2 a 3 keer héél duidelijk uitgelegd? de samenvatting werd in deze aflevering door scofield en mahone's ex-vrouw gegeven?quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 05:22 schreef magnifor het volgende:
Leuke aflevering. Alleen ik snap dat gedoe met Shales niet. Kan iemand dat mij uitleggen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |