Hoi Gladde!quote:
Nu is zeker spontaan je koppijn weg?quote:Op zondag 29 oktober 2006 21:41 schreef versabommie het volgende:
Iemand moet het doen!
hoi bommiequote:
k zeg toch niet dat ik m ook ga gebruikenquote:
quote:
Hehehehe... zal ik um dan maar opstarten?quote:Op zondag 29 oktober 2006 21:42 schreef Inodder het volgende:
k zeg toch niet dat ik m ook ga gebruiken![]()
![]()
quote:
welke imbiciel heeft me dit ...... aangedaan???quote:
dat klinkt al beterquote:Op zondag 29 oktober 2006 21:42 schreef Inodder het volgende:
[..]
k zeg toch niet dat ik m ook ga gebruiken![]()
![]()
prcs...quote:Op zondag 29 oktober 2006 21:43 schreef Inodder het volgende:
[..]
welke imbiciel heeft me dit ...... aangedaan???
IKKE!quote:Op zondag 29 oktober 2006 21:43 schreef Inodder het volgende:
welke imbiciel heeft me dit ...... aangedaan???
zet skype ff aan , serieus!quote:
zonder pak was het ook al niets pik!quote:Op zondag 29 oktober 2006 21:45 schreef Jappie het volgende:
[..]
k kn gdvrdmm nt fsnlk tpn mt dt klrpk![]()
kijk niet zo zuurquote:
ik kan godveromme niet fatsoenlijk typen met dit kolere........quote:Op zondag 29 oktober 2006 21:45 schreef Jappie het volgende:
[..]
k kn gdvrdmm nt fsnlk tpn mt dt klrpk![]()
Zitten je vingers soms in de knoop? Hihihihiquote:Op zondag 29 oktober 2006 21:47 schreef Inodder het volgende:
ik kan godveromme niet fatsoenlijk typen met dit kolere........
k mis weer wat en in fatsoenlijk mis ik n t
mk m ls kltzkquote:Op zondag 29 oktober 2006 21:46 schreef versabommie het volgende:
[..]
zonder pak was het ook al niets pik!
Met zo'n toontje komen we nooit los he meneertje?quote:Op zondag 29 oktober 2006 21:48 schreef Jappie het volgende:
[..]
mk m ls kltzkvz t d brmdr gtrkkn dbblvrgbkkn strntlr [afbeelding]
k g hln hrquote:Op zondag 29 oktober 2006 21:49 schreef versabommie het volgende:
[..]
Met zo'n toontje komen we nooit los he meneertje?
doe maar een bacootjequote:Op zondag 29 oktober 2006 21:50 schreef chas het volgende:
Hela, iedereen een biertjuh????!
doe maarquote:
strak plan chas laat maar komenquote:Op zondag 29 oktober 2006 21:50 schreef chas het volgende:
stk dt brtj lkkr n d nsmklk tznd vtt hl vn jquote:Op zondag 29 oktober 2006 21:50 schreef chas het volgende:
lekkerrrrrquote:Op zondag 29 oktober 2006 21:52 schreef chas het volgende:
[..]
Jij krijgt (zoals gewoonlijk) een ranja!![]()
nah bel danquote:
U bent ook een trut ja!quote:
chas is liefquote:
quote:
d plrs n d smrg ngwssn tfskp vn j .....k hp dt d pl nts dt n j hrsnschrs mr mg wgkwnn vn d ndrglk kppnquote:
GVD ga is gewoon typen ik doe geen moeite meer om de boel te ontcijferenquote:Op zondag 29 oktober 2006 21:57 schreef Jappie het volgende:
[..]
d plrs n d smrg ngwssn tfskp vn j .....k hp dt d pl nts dt n j hrsnschrs mr mg wgkwnn vn d ndrglk kppn![]()
drpsgkquote:Op zondag 29 oktober 2006 21:57 schreef Jappie het volgende:
[..]
d plrs n d smrg ngwssn tfskp vn j .....k hp dt d pl nts dt n j hrsnschrs mr mg wgkwnn vn d ndrglk kppn![]()
stk r dn lkkr n....kk ns nr d TT klbtr!quote:Op zondag 29 oktober 2006 21:58 schreef Inodder het volgende:
[..]
GVD ga is gewoon typen ik doe geen moeite meer om de boel te ontcijferen
doe es niet zo irriquote:
tis toch ook een wijfquote:Op zondag 29 oktober 2006 22:01 schreef chas het volgende:
[..]
Tis je echt in je kop geschoten, geloof ik!
Je zwaait als een wijf, zeg!![]()
Je zit in een isoleertopic niet in een dwangbuis, corky!quote:
Hallo Ch@s!quote:Op zondag 29 oktober 2006 22:01 schreef chas het volgende:
[..]
Tis je echt in je kop geschoten, geloof ik!
Je zwaait als een wijf, zeg!![]()
ik doe met je meequote:Op zondag 29 oktober 2006 22:03 schreef chas het volgende:
[..]
Ik reageer er gewoon niet meer op!
KLAAR!
![]()
en vanmiddag wilde je nog plompzakken en friemelen op de bank ?quote:
FUCK JIJ OOK MAAR OP!quote:Op zondag 29 oktober 2006 22:03 schreef Joohanna het volgende:
Hallo Ch@s!
Wat heeft de FC gedaan vandaag?![]()
Ah...dat scheelt...thnks matequote:Op zondag 29 oktober 2006 22:03 schreef versabommie het volgende:
[..]
Je zit in een isoleertopic niet in een dwangbuis, corky!
quote:Op zondag 29 oktober 2006 22:04 schreef versabommie het volgende:
[..]
en vanmiddag wilde je nog plompzakken en friemelen op de bank ?
Lkkr blngrkquote:Op zondag 29 oktober 2006 22:03 schreef chas het volgende:
[..]
Ik reageer er gewoon niet meer op!
KLAAR!
![]()
tuurlijk nietquote:
Geen kans. Ik zit op de laptop omdat de familie perse SIMS wil spelenquote:Op zondag 29 oktober 2006 22:05 schreef chas het volgende:
[quote]Op zondag 29 oktober 2006 22:03 schreef Joohanna het volgende:
Trouwens, zet je Skype eens aan, doos!![]()
Truttebell!quote:Op zondag 29 oktober 2006 22:05 schreef Joohanna het volgende:
[..]
hihihihihi. ....waarom? Ik ben nu net in zo'n beste bui!![]()
op je laptop kan ook skype, enge heks!quote:Op zondag 29 oktober 2006 22:05 schreef Joohanna het volgende:
[..]
Geen kans. Ik zit op de laptop omdat de familie perse SIMS wil spelen![]()
Whahhaaaaaaaaaaaa...quote:Op zondag 29 oktober 2006 22:05 schreef Joohanna het volgende:
Geen kans. Ik zit op de laptop omdat de familie perse SIMS wil spelen![]()
nah kom danquote:
agossie.......... zullen we samen een opvrolijkend liedje zingen over een roodwitte schare oid?quote:
quote:
HALLO!quote:Op zondag 29 oktober 2006 22:07 schreef chas het volgende:
[..]
Whahhaaaaaaaaaaaa...
en jij zegt altijd dat jij de baas in huis bent....
LOLLLLLLLLLL
kom jij maar, ik heb medicijnen inquote:
is zo ver fietsenquote:Op zondag 29 oktober 2006 22:08 schreef versabommie het volgende:
[..]
kom jij maar, ik heb medicijnen in
Dan zal ik het toch eerst moeten DOWNEN, he, computernerdje? En dat kost tijd. En tijd kost geld en minder chatgenot!quote:Op zondag 29 oktober 2006 22:07 schreef versabommie het volgende:
[..]
op je laptop kan ook skype, enge heks!
ik mag straks om kwart over 4 al 8 km fietsenquote:
30 seconen max met jouw versatel abbo!quote:Op zondag 29 oktober 2006 22:09 schreef Joohanna het volgende:
[..]
Dan zal ik het toch eerst moeten DOWNEN, he, computernerdje? En dat kost tijd. En tijd kost geld en minder chatgenot!
Je moet soms keuzes maken! Heheheheequote:Op zondag 29 oktober 2006 22:09 schreef Joohanna het volgende:
Dan zal ik het toch eerst moeten DOWNEN, he, computernerdje? En dat kost tijd. En tijd kost geld en minder chatgenot!
Bedtijd!quote:Op zondag 29 oktober 2006 22:11 schreef Gladys het volgende:
[..]
ik mag straks om kwart over 4 al 8 km fietsen![]()
![]()
Inderdaad, wat een jankbekkie, he?!quote:Op zondag 29 oktober 2006 22:11 schreef versabommie het volgende:
[..]
30 seconen max met jouw versatel abbo!
Niet op de CAT en een oud beesie!quote:Op zondag 29 oktober 2006 22:11 schreef versabommie het volgende:
[..]
30 seconen max met jouw versatel abbo!
dat maak ik zelluf wel uitquote:
Sjesus, ik moet er niet aan denken!quote:Op zondag 29 oktober 2006 22:11 schreef Gladys het volgende:
ik mag straks om kwart over 4 al 8 km fietsen![]()
![]()
Als goede moeder help ik mijn dochter haar sims levend te houden!quote:
Op de cat ben je altijd sneller dom wicht!quote:
Nou ja zeg, geef ik een keer een lief advies, krijg ik dit aan mijn fiets hangen!quote:
zou ik een winterjas aan moetenquote:Op zondag 29 oktober 2006 22:13 schreef chas het volgende:
[..]
Sjesus, ik moet er niet aan denken!
Brrrrrrrrrrr....
Is je dochter daarbij gebaat?quote:Op zondag 29 oktober 2006 22:13 schreef Joohanna het volgende:
Als goede moeder help ik mijn dochter haar sims levend te houden!
Commentaar?![]()
nee joh, je tshort is afdoendequote:
niet op de CAT zei ik, blinde!quote:Op zondag 29 oktober 2006 22:13 schreef versabommie het volgende:
[..]
Op de cat ben je altijd sneller dom wicht!![]()
ik hoop het ookquote:Op zondag 29 oktober 2006 22:14 schreef Joohanna het volgende:
[..]
Nou ja zeg, geef ik een keer een lief advies, krijg ik dit aan mijn fiets hangen!
Ik hoop dat het vriest vannacht!![]()
tshortquote:
Ga jij eens lekker naar VOL, zeg!quote:Op zondag 29 oktober 2006 22:15 schreef Manu82 het volgende:
Hadden ze JvGniet permanent onder de zonnebank kunnen laten liggen
dan nog haal je 10 mbit...ergo 30 seconden downloadquote:
Dankzij mijn hulp heeft haar alleenstaande vader Remy nu een vrouw gevonden die haar helpt bij haar huiswerk dus BEKKIE!quote:Op zondag 29 oktober 2006 22:15 schreef chas het volgende:
[..]
Is je dochter daarbij gebaat?
Laat dat meissie zelf maar proberen Sims levend te houden, daar leert ze meer van!![]()
Nou ja laat ik dan maar eerlijk zijn..... ik heb niet zo´n zin in dat Utrechts gekwaak op de zondagavond.quote:Op zondag 29 oktober 2006 22:16 schreef versabommie het volgende:
[..]
dan nog haal je 10 mbit...ergo 30 seconden download
ik had hier de boel ook binnen notime binnen hoor en geen versatel gewoon chelloquote:Op zondag 29 oktober 2006 22:16 schreef versabommie het volgende:
[..]
dan nog haal je 10 mbit...ergo 30 seconden download
Zal ik voor je bellen als zijnde je moeder?quote:Op zondag 29 oktober 2006 22:15 schreef Gladys het volgende:
[..]
ik hoop het ookDat het zo glad is dat ik hier voor de deur op mijn bek pleur en me dan ziek kan melden
ook niet in limburgs gebral ?quote:Op zondag 29 oktober 2006 22:17 schreef Joohanna het volgende:
[..]
Nou ja laat ik dan maar eerlijk zijn..... ik heb niet zo´n zin in dat Utrechts gekwaak op de zondagavond.![]()
Je bent echt erg!quote:Op zondag 29 oktober 2006 22:16 schreef Joohanna het volgende:
Dankzij mijn hulp heeft haar alleenstaande vader Remy nu een vrouw gevonden die haar helpt bij haar huiswerk dus BEKKIE!
quote:Op zondag 29 oktober 2006 22:18 schreef Joohanna het volgende:
[..]
Zal ik voor je bellen als zijnde je moeder?![]()
LOLquote:Op zondag 29 oktober 2006 22:18 schreef Joohanna het volgende:
Zal ik voor je bellen als zijnde je moeder?![]()
moet jij nog niet naar bed ofzoquote:
Maar ze vraagt me steeds om hulpquote:Op zondag 29 oktober 2006 22:19 schreef chas het volgende:
[..]
Je bent echt erg!
Laat dat meid haar eigen haggie doen en bemoei je er niet mee!
Zo leert ze het nooit als jij haar constant helpt, trut!
ja is leuk johquote:Op zondag 29 oktober 2006 22:20 schreef Joohanna het volgende:
[..]
WAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH!![]()
Hehehehee....quote:Op zondag 29 oktober 2006 22:17 schreef Joohanna het volgende:
Nou ja laat ik dan maar eerlijk zijn..... ik heb niet zo´n zin in dat Utrechts gekwaak op de zondagavond.![]()
... diee staat om de hoekquote:Op zondag 29 oktober 2006 22:21 schreef Jappie het volgende:
[..]
ik heb het juiste bed nog niet gevonden..![]()
pirre-wattesquote:
Maar ik kan Limburgers noot verstaan!quote:
Eeen betere dan geen zin hebben in Utrechters bestaat er niet, dom wiefke!quote:Op zondag 29 oktober 2006 22:22 schreef chas het volgende:
[..]
Hehehehee....
Kom eens met een betere smoes aan!![]()
Neem straks maar het 33-ste bed! Die bevalt altijd!quote:Op zondag 29 oktober 2006 22:21 schreef Jappie het volgende:
ik heb het juiste bed nog niet gevonden..![]()
ik denk dat ik vanavond even pas..quote:Op zondag 29 oktober 2006 22:24 schreef chas het volgende:
[..]
Neem straks maar het 33-ste bed! Die bevalt altijd!![]()
mij versta je wel hoorquote:Op zondag 29 oktober 2006 22:23 schreef Joohanna het volgende:
[..]
Maar ik kan Limburgers noot verstaan!
Ik werd ooit eens achtervolgd in Schinnen door een man op een fiets. Eerst heb ik nog vriendelijk gelachen en geknikt maar na 3 minuten heb ik het echt opgegeven en ben ik een Alpha gaan drinken.
Je praat weer als een echte Ammerdamse!quote:Op zondag 29 oktober 2006 22:24 schreef Joohanna het volgende:
[..]
Eeen betere dan geen zin hebben in Utrechters bestaat er niet, dom wiefke!![]()
quote:Op zondag 29 oktober 2006 22:26 schreef Gladys het volgende:
[..]
mij versta je wel hooren het is alfa
![]()
Kheb net toch even stiekum gekeken tijdens het vullis buiten zetten...maar het enige wat zag was die lul van de daklozenkrant die in zijn mercedes stapte...quote:
had je toch nog ff wat verder moeten kijkenquote:Op zondag 29 oktober 2006 22:29 schreef Jappie het volgende:
[..]
Kheb net toch even stiekum gekeken tijdens het vullis buiten zetten...maar het enige wat zag was die lul van de daklozenkrant die in zijn mercedes stapte...![]()
niet dan ?quote:
Hihihi, dat was Versabommie!quote:Op zondag 29 oktober 2006 22:29 schreef Jappie het volgende:
[..]
Kheb net toch even stiekum gekeken tijdens het vullis buiten zetten...maar het enige wat zag was die lul van de daklozenkrant die in zijn mercedes stapte...![]()
jawel maar die alfaopmerkingwasleukquote:
inderdaad!quote:Op zondag 29 oktober 2006 22:30 schreef puntoortje het volgende:
[..]
had je toch nog ff wat verder moeten kijken![]()
WHAHAHAHAHAquote:
waarom geloof ik je nu niet ?quote:Op zondag 29 oktober 2006 22:30 schreef versabommie het volgende:
[..]
jawel maar die alfaopmerkingwasleuk
..neh ut is alweer over...ik zag een sprankje van verzet bij de voormalig biatch van pinbaal...quote:
Chas is een HOER die nog niet eens voor bier kan zorgen, ranja krijg je waarschijnlijk................................quote:Op zondag 29 oktober 2006 22:34 schreef Inodder het volgende:
$#$$@%$#% Chas ik wacht nog steeds op mn bier![]()
Best. Als er maar alcohol in zit!quote:Op zondag 29 oktober 2006 22:26 schreef Gladys het volgende:
[..]
mij versta je wel hooren het is alfa
![]()
zuiplapquote:
quote:Op zondag 29 oktober 2006 22:36 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Chas is een HOER die nog niet eens voor bier kan zorgen, ranja krijg je waarschijnlijk................................
Ik zat al angstvallig te f5en in med...maar dit is natuurlijk ook een uitstekende optiequote:Op zondag 29 oktober 2006 22:39 schreef Day het volgende:
[..]
![]()
Chas, je hebt hierbij mijn toestemming om 'm verbaal KAPOT te maken!!!!
alweer chips.... geef mij ook is ffquote:Op zondag 29 oktober 2006 22:41 schreef Jappie het volgende:
[..]
Ik zat al angstvallig te f5en in med...maar dit is natuurlijk ook een uitstekende optie![]()
![]()
*chippies weer pakt* ....jij nog wat duckstad ?![]()
MANU zoiets zeg je nietquote:Op zondag 29 oktober 2006 22:36 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Chas is een HOER die nog niet eens voor bier kan zorgen, ranja krijg je waarschijnlijk................................
t i e t e n ...quote:
Ik vertrouw die Day ook voor geen meter meerquote:Op zondag 29 oktober 2006 22:41 schreef Jappie het volgende:
[..]
Ik zat al angstvallig te f5en in med...maar dit is natuurlijk ook een uitstekende optie![]()
![]()
*chippies weer pakt* ....jij nog wat duckstad ?![]()
quote:Op zondag 29 oktober 2006 22:39 schreef Day het volgende:
[..]
![]()
heej PC eendjequote:Op zondag 29 oktober 2006 22:43 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ik vertrouw die Day ook voor geen meter meer![]()
.....chippies met koffie is geen goede combiquote:Op zondag 29 oktober 2006 22:42 schreef puntoortje het volgende:
[..]
alweer chips.... geef mij ook is ff
mmm dank je wel lieverdquote:Op zondag 29 oktober 2006 22:45 schreef Jappie het volgende:
[..]
.....chippies met koffie is geen goede combi
Hier heb je een [afbeelding]![]()
dan is t nog respectloosquote:Op zondag 29 oktober 2006 22:44 schreef Manu82 het volgende:
[..]
sorry, maar vond haar niet aardig meer
Een hoer????????quote:Op zondag 29 oktober 2006 22:36 schreef Manu82 het volgende:
wie is olgaquote:Op zondag 29 oktober 2006 22:45 schreef Jappie het volgende:
[..]
De enigste onvervalste Jopen........run Olga
run....
![]()
Je moet niet teveel van mij verwachten, ben nog niet uit de opleidingsfasequote:
Doe het dan op z'n minst in HOOFDLETTERSquote:
kom maar eens een weekend naar Roermond dan zal ik je wel opleidenquote:Op zondag 29 oktober 2006 22:46 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Je moet niet teveel van mij verwachten, ben nog niet uit de opleidingsfase
quote:Op zondag 29 oktober 2006 22:39 schreef Day het volgende:
[..]
![]()
Ik had toch wel wat meer verwachtquote:Op zondag 29 oktober 2006 22:46 schreef chas het volgende:
[..]
Een hoer????????
Hoe durf jij mij zo te bestempelen, snotneus!
Ben je nou helemaal besodermieterd!!![]()
Hmm ja...ik was het je nog vergeten te vertellen maar eh...ik zie tegenwoordig ook andere vrouwen...quote:
Zo ben ik niet! Ik hou het altijd netjes!quote:Op zondag 29 oktober 2006 22:47 schreef Manu82 het volgende:
[..]
[..]
Ik had toch wel wat meer verwacht![]()
quote:Op zondag 29 oktober 2006 22:49 schreef chas het volgende:
[..]
Zo ben ik niet! Ik hou het altijd netjes!![]()
quote:Op zondag 29 oktober 2006 22:48 schreef Jappie het volgende:
[..]
Hmm ja...ik was het je nog vergeten te vertellen maar eh...ik zie tegenwoordig ook andere vrouwen...![]()
![]()
Jij bedoelt dat filmpje waarin Olga heel zwoel met haar blote tieten door de wei loopt?quote:Op zondag 29 oktober 2006 22:48 schreef Jappie het volgende:
[..]
Hmm ja...ik was het je nog vergeten te vertellen maar eh...ik zie tegenwoordig ook andere vrouwen...![]()
![]()
Uhrmmm defineer weiquote:Op zondag 29 oktober 2006 22:51 schreef chas het volgende:
[..]
Jij bedoelt dat filmpje waarin Olga heel zwoel met haar blote tieten door de wei loopt?
ik wil niet een van de velen zijnquote:Op zondag 29 oktober 2006 22:52 schreef Jappie het volgende:
[..]
...gedumpt...wie heeft het hier over gedumpt ? ....ik heb het over honger krijgen...
![]()
![]()
![]()
..groot gelijk meid... je kunt veeeel beter krijgen... zijn verlies niet de jouwequote:
ohwquote:Op zondag 29 oktober 2006 22:55 schreef puntoortje het volgende:
[..]
..groot gelijk meid... je kunt veeeel beter krijgen... zijn verlies niet de jouwe![]()
quote:
eigen schuld.... dikke bultquote:
je hebt gelijkquote:Op zondag 29 oktober 2006 22:55 schreef puntoortje het volgende:
[..]
..groot gelijk meid... je kunt veeeel beter krijgen... zijn verlies niet de jouwe![]()
dan kom het maar snel goedmakenquote:Op zondag 29 oktober 2006 22:59 schreef Jappie het volgende:
[..]
awww.....![]()
solly Gladys
...was japans glapje...ik wilde alleen maar stoer doen ..
![]()
Betekent dit dat ik geen ban aan hoeft te vragen?quote:Op zondag 29 oktober 2006 23:00 schreef chas het volgende:
[..]
Hihihihi... dank je, maar je opmerking vergeet ik nooit meer!
Onthoud dat goed, kleuter!!
Is goed, je hebt de toestemming van Day dus zou die even opslaan en dan kun je volgens mij alles zeggenquote:Op zondag 29 oktober 2006 23:00 schreef chas het volgende:
[..]
Hihihihi... dank je, maar je opmerking vergeet ik nooit meer!
Onthoud dat goed, kleuter!!
quote:Op zondag 29 oktober 2006 23:02 schreef Day het volgende:
[..]
Betekent dit dat ik geen ban aan hoeft te vragen?
quote:Op zondag 29 oktober 2006 23:02 schreef Jappie het volgende:
[..]
...ik heb de fiets al uit de schuur...![]()
![]()
BANuquote:Op zondag 29 oktober 2006 23:03 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Wil je dat die andere malloten hier een poll gaan opzetten ofzo
![]()
Nee meis, dat hoeft echt niet!quote:Op zondag 29 oktober 2006 23:02 schreef Day het volgende:
[..]
wat ben jij een softiequote:
ik heb je toch wel eens anders gehoordquote:
Sowwie kleuter, maar jij komt nog wel een andere keer aan de beurt!quote:Op zondag 29 oktober 2006 23:02 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Is goed, je hebt de toestemming van Day dus zou die even opslaan en dan kun je volgens mij alles zeggen
Heb je die NS-Dayer weerquote:Op zondag 29 oktober 2006 23:02 schreef Day het volgende:
[..]
Chas is bloedjelink en bovendien heb ik zo het vermoeden dat het hier vanaaf ladies night is....quote:
Lach me dood om je, WC Eend.quote:
ik weet het nietquote:
Dat was de grap van roel die niet mocht toenquote:
nog niet onderweg ?quote:
nee, ze is lievvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvquote:
*gooit armen ter hemel*quote:Op zondag 29 oktober 2006 23:14 schreef PC eend het volgende:
[..]
Dat was de grap van roel die niet mocht toen
Zelfs als je meelachte had je een ban aan je reet
Maar als andere elkaar zo noemen heeft ze er een stuk minder problemen mee![]()
Ik ookquote:
Jappie is nog niet hierquote:Op zondag 29 oktober 2006 23:15 schreef Manu82 het volgende:
[..]
nee, ze is lievvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvv
Ga jij eens snel Jappie verwennen
laat m maar kom maar vlug weer onder mn buroquote:Op zondag 29 oktober 2006 22:49 schreef chas het volgende:
[..]
Zo ben ik niet! Ik hou het altijd netjes!![]()
Goffer!!quote:Op zondag 29 oktober 2006 23:16 schreef Gladys het volgende:
* Gladys heeft net foto van Chas gekregen![]()
![]()
[afbeelding]
Bans mogen niet besproken worden op het forumquote:Op zondag 29 oktober 2006 23:16 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Ik ook![]()
Begrijp ook niet waarom je hem een ban hebt aangesmeerd![]()
Zou wel willen, maar moet morgen werken, maar als ik in de buurt van Roermond kom bel ik jequote:Op zondag 29 oktober 2006 23:17 schreef Gladys het volgende:
[..]
Jappie is nog niet hierKom jij nog ff langs dan ?
Duh...denk je dat wij blonT zijn of zo....dat is Ice.quote:Op zondag 29 oktober 2006 23:16 schreef Gladys het volgende:
* Gladys heeft net foto van Chas gekregen![]()
![]()
[afbeelding]
oke danquote:Op zondag 29 oktober 2006 23:17 schreef Jappie het volgende:
[..]
Uh jawel...ik uh...ik was even checken of ik alles goed had afgesloten...![]()
Ongeduldig typjequote:Op zondag 29 oktober 2006 23:17 schreef Gladys het volgende:
[..]
Jappie is nog niet hierKom jij nog ff langs dan ?
oww dacht dat dat wel mocht van jequote:Op zondag 29 oktober 2006 23:18 schreef chas het volgende:
[..]
Goffer!!
Je zou mijn foto niet op het internet zetten!
Kolere, zeg!!!
Whahhaaaaaaaaa... dat mocht ie willen zo'n mooie rode haardos!quote:Op zondag 29 oktober 2006 23:18 schreef Jappie het volgende:
[..]
Duh...denk je dat wij blonT zijn of zo....dat is Ice.![]()
dus nooitquote:Op zondag 29 oktober 2006 23:18 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Zou wel willen, maar moet morgen werken, maar als ik in de buurt van Roermond kom bel ik je
Trut, nou sta ik hier te kakken!quote:Op zondag 29 oktober 2006 23:19 schreef Gladys het volgende:
[..]
oww dacht dat dat wel mocht van jehet spijt me
![]()
Weet ik niet, ben al een aantal keer in Roermond geweestquote:
Nah ga je maar vast mooi maken dan...met hard opgepompte banden ben ik er binnen 2 uurtjes...quote:
wheheheheheheeeeeeeeeeeeeeeee ik doe het ook altijd foutquote:Op zondag 29 oktober 2006 23:20 schreef chas het volgende:
[..]
Trut, nou sta ik hier te kakken!
EN BEDANKT, HE!!
![]()
ja maar toen kende je mij nog nietquote:Op zondag 29 oktober 2006 23:22 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Weet ik niet, ben al een aantal keer in Roermond geweest
Bij Day slijmenquote:Op zondag 29 oktober 2006 23:22 schreef Gladys het volgende:
[..]
wheheheheheheeeeeeeeeeeeeeeee ik doe het ook altijd fouthoe kan het goedmaken lieve Chas ?
![]()
ik wacht in bed op jequote:Op zondag 29 oktober 2006 23:22 schreef Jappie het volgende:
[..]
Nah ga je maar vast mooi maken dan...met hard opgepompte banden ben ik er binnen 2 uurtjes...![]()
![]()
![]()
![]()
ga jij maar bij day slijmenquote:
daar woon ik 2 minuten lopen vandaanquote:Op zondag 29 oktober 2006 23:24 schreef Manu82 het volgende:
[..]en toen zat ik eenzaam op dat kutstation te wachten
Zal ik een ban voor je aanvragen?quote:Op zondag 29 oktober 2006 23:22 schreef Gladys het volgende:
[..]
wheheheheheheeeeeeeeeeeeeeeee ik doe het ook altijd fouthoe kan het goedmaken lieve Chas ?
![]()
Zeg dat eens eerderquote:Op zondag 29 oktober 2006 23:24 schreef Gladys het volgende:
[..]
daar woon ik 2 minuten lopen vandaan![]()
uhhhhquote:
je hebt mijn adres tochquote:
JIj zit nog steeds in je proeftijd, dus ik zou m'n mond maar houden.quote:Op zondag 29 oktober 2006 23:26 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Je begint wel grootheidswaanzin te krijgen
Have fun Jap!quote:Op zondag 29 oktober 2006 23:27 schreef Jappie het volgende:
[..]
How can one resist..![]()
![]()
![]()
![]()
Lijertjes....zij die de kleine dood gaan sterven groeten u....![]()
tot zo jappiequote:Op zondag 29 oktober 2006 23:27 schreef Jappie het volgende:
[..]
How can one resist..![]()
![]()
![]()
![]()
Lijertjes....zij die de kleine dood gaan sterven groeten u....![]()
dus....................alles komt goedquote:
Ik heb al 20 x gezegd dat ik jou en Chas lievvvvvvvvvvvvvvvvvvvvv vind dus dat vind ik wel weer genoegquote:Op zondag 29 oktober 2006 23:28 schreef Day het volgende:
[..]
JIj zit nog steeds in je proeftijd, dus ik zou m'n mond maar houden.![]()
Ik hoef Chas alleen maar te overtuigen om je alsnog aan te pakken.![]()
truste klodderquote:
slaap lekker knulliequote:
Je had gelijk dusquote:Op zondag 29 oktober 2006 23:30 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Ik heb al 20 x gezegd dat ik jou en Chas lievvvvvvvvvvvvvvvvvvvvv vind dus dat vind ik wel weer genoeg
Ohja en dat is niet op de manier waarop ik Nikky lievvvvvvvvvvvvv vind
slaap lekker meisquote:
.. ga jij er ook al heen???quote:
quote:
.. die zit toch nog ruim een uur op zijn fietsie ... misschien valt ie er onderweg wel ff afquote:Op zondag 29 oktober 2006 23:48 schreef Manu82 het volgende:
[..]
![]()
mag ik niet zeggen anders krijg ik Jaappie achter me aan
Wat ben jij soft? Wil jij soms in die peuter z'n broekie???quote:
alstu een emmertje koffie..hihiquote:Op maandag 30 oktober 2006 10:08 schreef demins het volgende:
Doe mij ook maar een emmertje koffie dan![]()
![]()
De UHD van dit afgezaagde mopje is ruimschoots verstreken!quote:Op maandag 30 oktober 2006 07:51 schreef versabommie het volgende:
[..]
Wat ben jij soft? Wil jij soms in die peuter z'n broekie???
quote:Op maandag 30 oktober 2006 11:12 schreef puntoortje het volgende:
gelukkig mag ik zo weer wat gaan doen...
Dat zou best wel eens een heel foute opmerking kunnen zijnquote:Op maandag 30 oktober 2006 11:15 schreef demins het volgende:
[..]
Kijken of je de kinderen weer terug krijgt van school?
Denk je? Puntje is best in staat om de ironie goed in te schatten!quote:Op maandag 30 oktober 2006 11:17 schreef PH52 het volgende:
[..]
Dat zou best wel eens een heel foute opmerking kunnen zijn![]()
![]()
Ja, bagatellisequote:Op maandag 30 oktober 2006 11:23 schreef demins het volgende:
[..]
Denk je? Puntje is best in staat om de ironie goed in te schatten!
Of denk jij soms dat er enige realiteitswaarde in die opmerking kan zitten? Foei dan, PH! Driewerf foei!
Ik wacht trillend de loop der gebeurtenissen af! Er zit geen kwaad in mij!quote:Op maandag 30 oktober 2006 11:37 schreef PH52 het volgende:
[..]
Ja, bagatelliseer de zaak maar weer, maar het zou best kunnen dat oortje nu huilend achter de PC zit, en dat allemaal door zo'n UHD allang verlopen quasi leuke opmerking.
Als ik jou was zou ik maar mijn excuses aanbieden![]()
quote:Op maandag 30 oktober 2006 11:15 schreef demins het volgende:
[..]
Kijken of je de kinderen weer terug krijgt van school?
Yeahh: van Harte oortjes, had je bijna dankzij Demins je kind niet teruggekregenquote:
Het raaskallen zit jou in het bloed, he?quote:Op maandag 30 oktober 2006 11:55 schreef PH52 het volgende:
[..]
Yeahh: van Harte oortjes, had je bijna dankzij Demins je kind niet teruggekregen![]()
Kan me voorstellen dat je dat soms jammer vindt! Maar Tim lijkt me er ook wel eentje waar je nog veel plezier aan kan beleven! Die heeft ONDEUGD met koeieletters op z'n voorhoofd staan!quote:Op maandag 30 oktober 2006 12:07 schreef puntoortje het volgende:
zolang hij op school net zo lief kan zijn als thuis zullen ze hem vast niet houden daar
daan is heerlijk rustig.. die zet je voor de tv of aan het knutselen maar tim daar kan ik behoorlijk mijn handen aan vol hebben... 2 hele verschillende mannetjes zijn het ... maar wel lekker MIJN mannetjesquote:Op maandag 30 oktober 2006 12:13 schreef demins het volgende:
[..]
Kan me voorstellen dat je dat soms jammer vindt! Maar Tim lijkt me er ook wel eentje waar je nog veel plezier aan kan beleven! Die heeft ONDEUGD met koeieletters op z'n voorhoofd staan!![]()
Ik ga, denk ik, maar eens een bak koffie pakken!quote:Op maandag 30 oktober 2006 12:54 schreef puntoortje het volgende:
ik ga daan maar weer even naar school brengen en dan lekker rustig de boodschappies doen
dat ga ik ook maar weer eens doen.. ik zat te denken zal ik ff zal gaan dwijlen ... neeh komt morgen welquote:Op maandag 30 oktober 2006 13:04 schreef chas het volgende:
[..]
Ik ga, denk ik, maar eens een bak koffie pakken!![]()
Luiwammes!quote:Op maandag 30 oktober 2006 13:35 schreef puntoortje het volgende:
[..]
dat ga ik ook maar weer eens doen.. ik zat te denken zal ik ff zal gaan dwijlen ... neeh komt morgen wel![]()
![]()
.. nou ik heb al weer behoorlijk wat gedaan hoor... dwijlen vind de jongste ook erg leuk en die is morgen toch thuis... mag ie helpen..hihquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |