Is goed, je hebt de toestemming van Day dus zou die even opslaan en dan kun je volgens mij alles zeggenquote:Op zondag 29 oktober 2006 23:00 schreef chas het volgende:
[..]
Hihihihi... dank je, maar je opmerking vergeet ik nooit meer!
Onthoud dat goed, kleuter!!
quote:Op zondag 29 oktober 2006 23:02 schreef Day het volgende:
[..]
Betekent dit dat ik geen ban aan hoeft te vragen?
quote:Op zondag 29 oktober 2006 23:02 schreef Jappie het volgende:
[..]
...ik heb de fiets al uit de schuur...![]()
![]()
BANuquote:Op zondag 29 oktober 2006 23:03 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Wil je dat die andere malloten hier een poll gaan opzetten ofzo
![]()
Nee meis, dat hoeft echt niet!quote:Op zondag 29 oktober 2006 23:02 schreef Day het volgende:
[..]
wat ben jij een softiequote:
ik heb je toch wel eens anders gehoordquote:
Sowwie kleuter, maar jij komt nog wel een andere keer aan de beurt!quote:Op zondag 29 oktober 2006 23:02 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Is goed, je hebt de toestemming van Day dus zou die even opslaan en dan kun je volgens mij alles zeggen
Heb je die NS-Dayer weerquote:Op zondag 29 oktober 2006 23:02 schreef Day het volgende:
[..]
Chas is bloedjelink en bovendien heb ik zo het vermoeden dat het hier vanaaf ladies night is....quote:
Lach me dood om je, WC Eend.quote:
ik weet het nietquote:
Dat was de grap van roel die niet mocht toenquote:
nog niet onderweg ?quote:
nee, ze is lievvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvquote:
*gooit armen ter hemel*quote:Op zondag 29 oktober 2006 23:14 schreef PC eend het volgende:
[..]
Dat was de grap van roel die niet mocht toen
Zelfs als je meelachte had je een ban aan je reet
Maar als andere elkaar zo noemen heeft ze er een stuk minder problemen mee![]()
Ik ookquote:
Jappie is nog niet hierquote:Op zondag 29 oktober 2006 23:15 schreef Manu82 het volgende:
[..]
nee, ze is lievvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvv
Ga jij eens snel Jappie verwennen
laat m maar kom maar vlug weer onder mn buroquote:Op zondag 29 oktober 2006 22:49 schreef chas het volgende:
[..]
Zo ben ik niet! Ik hou het altijd netjes!![]()
Goffer!!quote:Op zondag 29 oktober 2006 23:16 schreef Gladys het volgende:
* Gladys heeft net foto van Chas gekregen![]()
![]()
[afbeelding]
Bans mogen niet besproken worden op het forumquote:Op zondag 29 oktober 2006 23:16 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Ik ook![]()
Begrijp ook niet waarom je hem een ban hebt aangesmeerd![]()
Zou wel willen, maar moet morgen werken, maar als ik in de buurt van Roermond kom bel ik jequote:Op zondag 29 oktober 2006 23:17 schreef Gladys het volgende:
[..]
Jappie is nog niet hierKom jij nog ff langs dan ?
Duh...denk je dat wij blonT zijn of zo....dat is Ice.quote:Op zondag 29 oktober 2006 23:16 schreef Gladys het volgende:
* Gladys heeft net foto van Chas gekregen![]()
![]()
[afbeelding]
oke danquote:Op zondag 29 oktober 2006 23:17 schreef Jappie het volgende:
[..]
Uh jawel...ik uh...ik was even checken of ik alles goed had afgesloten...![]()
Ongeduldig typjequote:Op zondag 29 oktober 2006 23:17 schreef Gladys het volgende:
[..]
Jappie is nog niet hierKom jij nog ff langs dan ?
oww dacht dat dat wel mocht van jequote:Op zondag 29 oktober 2006 23:18 schreef chas het volgende:
[..]
Goffer!!
Je zou mijn foto niet op het internet zetten!
Kolere, zeg!!!
Whahhaaaaaaaaa... dat mocht ie willen zo'n mooie rode haardos!quote:Op zondag 29 oktober 2006 23:18 schreef Jappie het volgende:
[..]
Duh...denk je dat wij blonT zijn of zo....dat is Ice.![]()
dus nooitquote:Op zondag 29 oktober 2006 23:18 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Zou wel willen, maar moet morgen werken, maar als ik in de buurt van Roermond kom bel ik je
Trut, nou sta ik hier te kakken!quote:Op zondag 29 oktober 2006 23:19 schreef Gladys het volgende:
[..]
oww dacht dat dat wel mocht van jehet spijt me
![]()
Weet ik niet, ben al een aantal keer in Roermond geweestquote:
Nah ga je maar vast mooi maken dan...met hard opgepompte banden ben ik er binnen 2 uurtjes...quote:
wheheheheheheeeeeeeeeeeeeeeee ik doe het ook altijd foutquote:Op zondag 29 oktober 2006 23:20 schreef chas het volgende:
[..]
Trut, nou sta ik hier te kakken!
EN BEDANKT, HE!!
![]()
ja maar toen kende je mij nog nietquote:Op zondag 29 oktober 2006 23:22 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Weet ik niet, ben al een aantal keer in Roermond geweest
Bij Day slijmenquote:Op zondag 29 oktober 2006 23:22 schreef Gladys het volgende:
[..]
wheheheheheheeeeeeeeeeeeeeeee ik doe het ook altijd fouthoe kan het goedmaken lieve Chas ?
![]()
ik wacht in bed op jequote:Op zondag 29 oktober 2006 23:22 schreef Jappie het volgende:
[..]
Nah ga je maar vast mooi maken dan...met hard opgepompte banden ben ik er binnen 2 uurtjes...![]()
![]()
![]()
![]()
ga jij maar bij day slijmenquote:
daar woon ik 2 minuten lopen vandaanquote:Op zondag 29 oktober 2006 23:24 schreef Manu82 het volgende:
[..]en toen zat ik eenzaam op dat kutstation te wachten
Zal ik een ban voor je aanvragen?quote:Op zondag 29 oktober 2006 23:22 schreef Gladys het volgende:
[..]
wheheheheheheeeeeeeeeeeeeeeee ik doe het ook altijd fouthoe kan het goedmaken lieve Chas ?
![]()
Zeg dat eens eerderquote:Op zondag 29 oktober 2006 23:24 schreef Gladys het volgende:
[..]
daar woon ik 2 minuten lopen vandaan![]()
uhhhhquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |