waarom geloof ik je nu niet ?quote:Op zondag 29 oktober 2006 22:30 schreef versabommie het volgende:
[..]
jawel maar die alfaopmerkingwasleuk
..neh ut is alweer over...ik zag een sprankje van verzet bij de voormalig biatch van pinbaal...quote:
Chas is een HOER die nog niet eens voor bier kan zorgen, ranja krijg je waarschijnlijk................................quote:Op zondag 29 oktober 2006 22:34 schreef Inodder het volgende:
$#$$@%$#% Chas ik wacht nog steeds op mn bier![]()
Best. Als er maar alcohol in zit!quote:Op zondag 29 oktober 2006 22:26 schreef Gladys het volgende:
[..]
mij versta je wel hooren het is alfa
![]()
zuiplapquote:
quote:Op zondag 29 oktober 2006 22:36 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Chas is een HOER die nog niet eens voor bier kan zorgen, ranja krijg je waarschijnlijk................................
Ik zat al angstvallig te f5en in med...maar dit is natuurlijk ook een uitstekende optiequote:Op zondag 29 oktober 2006 22:39 schreef Day het volgende:
[..]
![]()
Chas, je hebt hierbij mijn toestemming om 'm verbaal KAPOT te maken!!!!
alweer chips.... geef mij ook is ffquote:Op zondag 29 oktober 2006 22:41 schreef Jappie het volgende:
[..]
Ik zat al angstvallig te f5en in med...maar dit is natuurlijk ook een uitstekende optie![]()
![]()
*chippies weer pakt* ....jij nog wat duckstad ?![]()
MANU zoiets zeg je nietquote:Op zondag 29 oktober 2006 22:36 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Chas is een HOER die nog niet eens voor bier kan zorgen, ranja krijg je waarschijnlijk................................
t i e t e n ...quote:
Ik vertrouw die Day ook voor geen meter meerquote:Op zondag 29 oktober 2006 22:41 schreef Jappie het volgende:
[..]
Ik zat al angstvallig te f5en in med...maar dit is natuurlijk ook een uitstekende optie![]()
![]()
*chippies weer pakt* ....jij nog wat duckstad ?![]()
quote:Op zondag 29 oktober 2006 22:39 schreef Day het volgende:
[..]
![]()
heej PC eendjequote:Op zondag 29 oktober 2006 22:43 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ik vertrouw die Day ook voor geen meter meer![]()
.....chippies met koffie is geen goede combiquote:Op zondag 29 oktober 2006 22:42 schreef puntoortje het volgende:
[..]
alweer chips.... geef mij ook is ff
mmm dank je wel lieverdquote:Op zondag 29 oktober 2006 22:45 schreef Jappie het volgende:
[..]
.....chippies met koffie is geen goede combi
Hier heb je een [afbeelding]![]()
dan is t nog respectloosquote:Op zondag 29 oktober 2006 22:44 schreef Manu82 het volgende:
[..]
sorry, maar vond haar niet aardig meer
Een hoer????????quote:Op zondag 29 oktober 2006 22:36 schreef Manu82 het volgende:
wie is olgaquote:Op zondag 29 oktober 2006 22:45 schreef Jappie het volgende:
[..]
De enigste onvervalste Jopen........run Olga
run....
![]()
Je moet niet teveel van mij verwachten, ben nog niet uit de opleidingsfasequote:
Doe het dan op z'n minst in HOOFDLETTERSquote:
kom maar eens een weekend naar Roermond dan zal ik je wel opleidenquote:Op zondag 29 oktober 2006 22:46 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Je moet niet teveel van mij verwachten, ben nog niet uit de opleidingsfase
quote:Op zondag 29 oktober 2006 22:39 schreef Day het volgende:
[..]
![]()
Ik had toch wel wat meer verwachtquote:Op zondag 29 oktober 2006 22:46 schreef chas het volgende:
[..]
Een hoer????????
Hoe durf jij mij zo te bestempelen, snotneus!
Ben je nou helemaal besodermieterd!!![]()
Hmm ja...ik was het je nog vergeten te vertellen maar eh...ik zie tegenwoordig ook andere vrouwen...quote:
Zo ben ik niet! Ik hou het altijd netjes!quote:Op zondag 29 oktober 2006 22:47 schreef Manu82 het volgende:
[..]
[..]
Ik had toch wel wat meer verwacht![]()
quote:Op zondag 29 oktober 2006 22:49 schreef chas het volgende:
[..]
Zo ben ik niet! Ik hou het altijd netjes!![]()
quote:Op zondag 29 oktober 2006 22:48 schreef Jappie het volgende:
[..]
Hmm ja...ik was het je nog vergeten te vertellen maar eh...ik zie tegenwoordig ook andere vrouwen...![]()
![]()
Jij bedoelt dat filmpje waarin Olga heel zwoel met haar blote tieten door de wei loopt?quote:Op zondag 29 oktober 2006 22:48 schreef Jappie het volgende:
[..]
Hmm ja...ik was het je nog vergeten te vertellen maar eh...ik zie tegenwoordig ook andere vrouwen...![]()
![]()
Uhrmmm defineer weiquote:Op zondag 29 oktober 2006 22:51 schreef chas het volgende:
[..]
Jij bedoelt dat filmpje waarin Olga heel zwoel met haar blote tieten door de wei loopt?
ik wil niet een van de velen zijnquote:Op zondag 29 oktober 2006 22:52 schreef Jappie het volgende:
[..]
...gedumpt...wie heeft het hier over gedumpt ? ....ik heb het over honger krijgen...
![]()
![]()
![]()
..groot gelijk meid... je kunt veeeel beter krijgen... zijn verlies niet de jouwequote:
ohwquote:Op zondag 29 oktober 2006 22:55 schreef puntoortje het volgende:
[..]
..groot gelijk meid... je kunt veeeel beter krijgen... zijn verlies niet de jouwe![]()
quote:
eigen schuld.... dikke bultquote:
je hebt gelijkquote:Op zondag 29 oktober 2006 22:55 schreef puntoortje het volgende:
[..]
..groot gelijk meid... je kunt veeeel beter krijgen... zijn verlies niet de jouwe![]()
dan kom het maar snel goedmakenquote:Op zondag 29 oktober 2006 22:59 schreef Jappie het volgende:
[..]
awww.....![]()
solly Gladys
...was japans glapje...ik wilde alleen maar stoer doen ..
![]()
Betekent dit dat ik geen ban aan hoeft te vragen?quote:Op zondag 29 oktober 2006 23:00 schreef chas het volgende:
[..]
Hihihihi... dank je, maar je opmerking vergeet ik nooit meer!
Onthoud dat goed, kleuter!!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |