Lkkr blngrkquote:Op zondag 29 oktober 2006 22:03 schreef chas het volgende:
[..]
Ik reageer er gewoon niet meer op!
KLAAR!
![]()
tuurlijk nietquote:
Geen kans. Ik zit op de laptop omdat de familie perse SIMS wil spelenquote:Op zondag 29 oktober 2006 22:05 schreef chas het volgende:
[quote]Op zondag 29 oktober 2006 22:03 schreef Joohanna het volgende:
Trouwens, zet je Skype eens aan, doos!![]()
Truttebell!quote:Op zondag 29 oktober 2006 22:05 schreef Joohanna het volgende:
[..]
hihihihihi. ....waarom? Ik ben nu net in zo'n beste bui!![]()
op je laptop kan ook skype, enge heks!quote:Op zondag 29 oktober 2006 22:05 schreef Joohanna het volgende:
[..]
Geen kans. Ik zit op de laptop omdat de familie perse SIMS wil spelen![]()
Whahhaaaaaaaaaaaa...quote:Op zondag 29 oktober 2006 22:05 schreef Joohanna het volgende:
Geen kans. Ik zit op de laptop omdat de familie perse SIMS wil spelen![]()
nah kom danquote:
agossie.......... zullen we samen een opvrolijkend liedje zingen over een roodwitte schare oid?quote:
quote:
HALLO!quote:Op zondag 29 oktober 2006 22:07 schreef chas het volgende:
[..]
Whahhaaaaaaaaaaaa...
en jij zegt altijd dat jij de baas in huis bent....
LOLLLLLLLLLL
kom jij maar, ik heb medicijnen inquote:
is zo ver fietsenquote:Op zondag 29 oktober 2006 22:08 schreef versabommie het volgende:
[..]
kom jij maar, ik heb medicijnen in
Dan zal ik het toch eerst moeten DOWNEN, he, computernerdje? En dat kost tijd. En tijd kost geld en minder chatgenot!quote:Op zondag 29 oktober 2006 22:07 schreef versabommie het volgende:
[..]
op je laptop kan ook skype, enge heks!
ik mag straks om kwart over 4 al 8 km fietsenquote:
30 seconen max met jouw versatel abbo!quote:Op zondag 29 oktober 2006 22:09 schreef Joohanna het volgende:
[..]
Dan zal ik het toch eerst moeten DOWNEN, he, computernerdje? En dat kost tijd. En tijd kost geld en minder chatgenot!
Je moet soms keuzes maken! Heheheheequote:Op zondag 29 oktober 2006 22:09 schreef Joohanna het volgende:
Dan zal ik het toch eerst moeten DOWNEN, he, computernerdje? En dat kost tijd. En tijd kost geld en minder chatgenot!
Bedtijd!quote:Op zondag 29 oktober 2006 22:11 schreef Gladys het volgende:
[..]
ik mag straks om kwart over 4 al 8 km fietsen![]()
![]()
Inderdaad, wat een jankbekkie, he?!quote:Op zondag 29 oktober 2006 22:11 schreef versabommie het volgende:
[..]
30 seconen max met jouw versatel abbo!
Niet op de CAT en een oud beesie!quote:Op zondag 29 oktober 2006 22:11 schreef versabommie het volgende:
[..]
30 seconen max met jouw versatel abbo!
dat maak ik zelluf wel uitquote:
Sjesus, ik moet er niet aan denken!quote:Op zondag 29 oktober 2006 22:11 schreef Gladys het volgende:
ik mag straks om kwart over 4 al 8 km fietsen![]()
![]()
Als goede moeder help ik mijn dochter haar sims levend te houden!quote:
Op de cat ben je altijd sneller dom wicht!quote:
Nou ja zeg, geef ik een keer een lief advies, krijg ik dit aan mijn fiets hangen!quote:
zou ik een winterjas aan moetenquote:Op zondag 29 oktober 2006 22:13 schreef chas het volgende:
[..]
Sjesus, ik moet er niet aan denken!
Brrrrrrrrrrr....
Is je dochter daarbij gebaat?quote:Op zondag 29 oktober 2006 22:13 schreef Joohanna het volgende:
Als goede moeder help ik mijn dochter haar sims levend te houden!
Commentaar?![]()
nee joh, je tshort is afdoendequote:
niet op de CAT zei ik, blinde!quote:Op zondag 29 oktober 2006 22:13 schreef versabommie het volgende:
[..]
Op de cat ben je altijd sneller dom wicht!![]()
ik hoop het ookquote:Op zondag 29 oktober 2006 22:14 schreef Joohanna het volgende:
[..]
Nou ja zeg, geef ik een keer een lief advies, krijg ik dit aan mijn fiets hangen!
Ik hoop dat het vriest vannacht!![]()
tshortquote:
Ga jij eens lekker naar VOL, zeg!quote:Op zondag 29 oktober 2006 22:15 schreef Manu82 het volgende:
Hadden ze JvGniet permanent onder de zonnebank kunnen laten liggen
dan nog haal je 10 mbit...ergo 30 seconden downloadquote:
Dankzij mijn hulp heeft haar alleenstaande vader Remy nu een vrouw gevonden die haar helpt bij haar huiswerk dus BEKKIE!quote:Op zondag 29 oktober 2006 22:15 schreef chas het volgende:
[..]
Is je dochter daarbij gebaat?
Laat dat meissie zelf maar proberen Sims levend te houden, daar leert ze meer van!![]()
Nou ja laat ik dan maar eerlijk zijn..... ik heb niet zo´n zin in dat Utrechts gekwaak op de zondagavond.quote:Op zondag 29 oktober 2006 22:16 schreef versabommie het volgende:
[..]
dan nog haal je 10 mbit...ergo 30 seconden download
ik had hier de boel ook binnen notime binnen hoor en geen versatel gewoon chelloquote:Op zondag 29 oktober 2006 22:16 schreef versabommie het volgende:
[..]
dan nog haal je 10 mbit...ergo 30 seconden download
Zal ik voor je bellen als zijnde je moeder?quote:Op zondag 29 oktober 2006 22:15 schreef Gladys het volgende:
[..]
ik hoop het ookDat het zo glad is dat ik hier voor de deur op mijn bek pleur en me dan ziek kan melden
ook niet in limburgs gebral ?quote:Op zondag 29 oktober 2006 22:17 schreef Joohanna het volgende:
[..]
Nou ja laat ik dan maar eerlijk zijn..... ik heb niet zo´n zin in dat Utrechts gekwaak op de zondagavond.![]()
Je bent echt erg!quote:Op zondag 29 oktober 2006 22:16 schreef Joohanna het volgende:
Dankzij mijn hulp heeft haar alleenstaande vader Remy nu een vrouw gevonden die haar helpt bij haar huiswerk dus BEKKIE!
quote:Op zondag 29 oktober 2006 22:18 schreef Joohanna het volgende:
[..]
Zal ik voor je bellen als zijnde je moeder?![]()
LOLquote:Op zondag 29 oktober 2006 22:18 schreef Joohanna het volgende:
Zal ik voor je bellen als zijnde je moeder?![]()
moet jij nog niet naar bed ofzoquote:
Maar ze vraagt me steeds om hulpquote:Op zondag 29 oktober 2006 22:19 schreef chas het volgende:
[..]
Je bent echt erg!
Laat dat meid haar eigen haggie doen en bemoei je er niet mee!
Zo leert ze het nooit als jij haar constant helpt, trut!
ja is leuk johquote:Op zondag 29 oktober 2006 22:20 schreef Joohanna het volgende:
[..]
WAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH!![]()
Hehehehee....quote:Op zondag 29 oktober 2006 22:17 schreef Joohanna het volgende:
Nou ja laat ik dan maar eerlijk zijn..... ik heb niet zo´n zin in dat Utrechts gekwaak op de zondagavond.![]()
... diee staat om de hoekquote:Op zondag 29 oktober 2006 22:21 schreef Jappie het volgende:
[..]
ik heb het juiste bed nog niet gevonden..![]()
pirre-wattesquote:
Maar ik kan Limburgers noot verstaan!quote:
Eeen betere dan geen zin hebben in Utrechters bestaat er niet, dom wiefke!quote:Op zondag 29 oktober 2006 22:22 schreef chas het volgende:
[..]
Hehehehee....
Kom eens met een betere smoes aan!![]()
Neem straks maar het 33-ste bed! Die bevalt altijd!quote:Op zondag 29 oktober 2006 22:21 schreef Jappie het volgende:
ik heb het juiste bed nog niet gevonden..![]()
ik denk dat ik vanavond even pas..quote:Op zondag 29 oktober 2006 22:24 schreef chas het volgende:
[..]
Neem straks maar het 33-ste bed! Die bevalt altijd!![]()
mij versta je wel hoorquote:Op zondag 29 oktober 2006 22:23 schreef Joohanna het volgende:
[..]
Maar ik kan Limburgers noot verstaan!
Ik werd ooit eens achtervolgd in Schinnen door een man op een fiets. Eerst heb ik nog vriendelijk gelachen en geknikt maar na 3 minuten heb ik het echt opgegeven en ben ik een Alpha gaan drinken.
Je praat weer als een echte Ammerdamse!quote:Op zondag 29 oktober 2006 22:24 schreef Joohanna het volgende:
[..]
Eeen betere dan geen zin hebben in Utrechters bestaat er niet, dom wiefke!![]()
quote:Op zondag 29 oktober 2006 22:26 schreef Gladys het volgende:
[..]
mij versta je wel hooren het is alfa
![]()
Kheb net toch even stiekum gekeken tijdens het vullis buiten zetten...maar het enige wat zag was die lul van de daklozenkrant die in zijn mercedes stapte...quote:
had je toch nog ff wat verder moeten kijkenquote:Op zondag 29 oktober 2006 22:29 schreef Jappie het volgende:
[..]
Kheb net toch even stiekum gekeken tijdens het vullis buiten zetten...maar het enige wat zag was die lul van de daklozenkrant die in zijn mercedes stapte...![]()
niet dan ?quote:
Hihihi, dat was Versabommie!quote:Op zondag 29 oktober 2006 22:29 schreef Jappie het volgende:
[..]
Kheb net toch even stiekum gekeken tijdens het vullis buiten zetten...maar het enige wat zag was die lul van de daklozenkrant die in zijn mercedes stapte...![]()
jawel maar die alfaopmerkingwasleukquote:
inderdaad!quote:Op zondag 29 oktober 2006 22:30 schreef puntoortje het volgende:
[..]
had je toch nog ff wat verder moeten kijken![]()
WHAHAHAHAHAquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |