nah bel danquote:
U bent ook een trut ja!quote:
chas is liefquote:
quote:
d plrs n d smrg ngwssn tfskp vn j .....k hp dt d pl nts dt n j hrsnschrs mr mg wgkwnn vn d ndrglk kppnquote:
GVD ga is gewoon typen ik doe geen moeite meer om de boel te ontcijferenquote:Op zondag 29 oktober 2006 21:57 schreef Jappie het volgende:
[..]
d plrs n d smrg ngwssn tfskp vn j .....k hp dt d pl nts dt n j hrsnschrs mr mg wgkwnn vn d ndrglk kppn![]()
drpsgkquote:Op zondag 29 oktober 2006 21:57 schreef Jappie het volgende:
[..]
d plrs n d smrg ngwssn tfskp vn j .....k hp dt d pl nts dt n j hrsnschrs mr mg wgkwnn vn d ndrglk kppn![]()
stk r dn lkkr n....kk ns nr d TT klbtr!quote:Op zondag 29 oktober 2006 21:58 schreef Inodder het volgende:
[..]
GVD ga is gewoon typen ik doe geen moeite meer om de boel te ontcijferen
doe es niet zo irriquote:
tis toch ook een wijfquote:Op zondag 29 oktober 2006 22:01 schreef chas het volgende:
[..]
Tis je echt in je kop geschoten, geloof ik!
Je zwaait als een wijf, zeg!![]()
Je zit in een isoleertopic niet in een dwangbuis, corky!quote:
Hallo Ch@s!quote:Op zondag 29 oktober 2006 22:01 schreef chas het volgende:
[..]
Tis je echt in je kop geschoten, geloof ik!
Je zwaait als een wijf, zeg!![]()
ik doe met je meequote:Op zondag 29 oktober 2006 22:03 schreef chas het volgende:
[..]
Ik reageer er gewoon niet meer op!
KLAAR!
![]()
en vanmiddag wilde je nog plompzakken en friemelen op de bank ?quote:
FUCK JIJ OOK MAAR OP!quote:Op zondag 29 oktober 2006 22:03 schreef Joohanna het volgende:
Hallo Ch@s!
Wat heeft de FC gedaan vandaag?![]()
Ah...dat scheelt...thnks matequote:Op zondag 29 oktober 2006 22:03 schreef versabommie het volgende:
[..]
Je zit in een isoleertopic niet in een dwangbuis, corky!
quote:Op zondag 29 oktober 2006 22:04 schreef versabommie het volgende:
[..]
en vanmiddag wilde je nog plompzakken en friemelen op de bank ?
Lkkr blngrkquote:Op zondag 29 oktober 2006 22:03 schreef chas het volgende:
[..]
Ik reageer er gewoon niet meer op!
KLAAR!
![]()
tuurlijk nietquote:
Geen kans. Ik zit op de laptop omdat de familie perse SIMS wil spelenquote:Op zondag 29 oktober 2006 22:05 schreef chas het volgende:
[quote]Op zondag 29 oktober 2006 22:03 schreef Joohanna het volgende:
Trouwens, zet je Skype eens aan, doos!![]()
Truttebell!quote:Op zondag 29 oktober 2006 22:05 schreef Joohanna het volgende:
[..]
hihihihihi. ....waarom? Ik ben nu net in zo'n beste bui!![]()
op je laptop kan ook skype, enge heks!quote:Op zondag 29 oktober 2006 22:05 schreef Joohanna het volgende:
[..]
Geen kans. Ik zit op de laptop omdat de familie perse SIMS wil spelen![]()
Whahhaaaaaaaaaaaa...quote:Op zondag 29 oktober 2006 22:05 schreef Joohanna het volgende:
Geen kans. Ik zit op de laptop omdat de familie perse SIMS wil spelen![]()
nah kom danquote:
agossie.......... zullen we samen een opvrolijkend liedje zingen over een roodwitte schare oid?quote:
quote:
HALLO!quote:Op zondag 29 oktober 2006 22:07 schreef chas het volgende:
[..]
Whahhaaaaaaaaaaaa...
en jij zegt altijd dat jij de baas in huis bent....
LOLLLLLLLLLL
kom jij maar, ik heb medicijnen inquote:
is zo ver fietsenquote:Op zondag 29 oktober 2006 22:08 schreef versabommie het volgende:
[..]
kom jij maar, ik heb medicijnen in
Dan zal ik het toch eerst moeten DOWNEN, he, computernerdje? En dat kost tijd. En tijd kost geld en minder chatgenot!quote:Op zondag 29 oktober 2006 22:07 schreef versabommie het volgende:
[..]
op je laptop kan ook skype, enge heks!
ik mag straks om kwart over 4 al 8 km fietsenquote:
30 seconen max met jouw versatel abbo!quote:Op zondag 29 oktober 2006 22:09 schreef Joohanna het volgende:
[..]
Dan zal ik het toch eerst moeten DOWNEN, he, computernerdje? En dat kost tijd. En tijd kost geld en minder chatgenot!
Je moet soms keuzes maken! Heheheheequote:Op zondag 29 oktober 2006 22:09 schreef Joohanna het volgende:
Dan zal ik het toch eerst moeten DOWNEN, he, computernerdje? En dat kost tijd. En tijd kost geld en minder chatgenot!
Bedtijd!quote:Op zondag 29 oktober 2006 22:11 schreef Gladys het volgende:
[..]
ik mag straks om kwart over 4 al 8 km fietsen![]()
![]()
Inderdaad, wat een jankbekkie, he?!quote:Op zondag 29 oktober 2006 22:11 schreef versabommie het volgende:
[..]
30 seconen max met jouw versatel abbo!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |