je hebt mijn adres tochquote:
JIj zit nog steeds in je proeftijd, dus ik zou m'n mond maar houden.quote:Op zondag 29 oktober 2006 23:26 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Je begint wel grootheidswaanzin te krijgen
Have fun Jap!quote:Op zondag 29 oktober 2006 23:27 schreef Jappie het volgende:
[..]
How can one resist..![]()
![]()
![]()
![]()
Lijertjes....zij die de kleine dood gaan sterven groeten u....![]()
tot zo jappiequote:Op zondag 29 oktober 2006 23:27 schreef Jappie het volgende:
[..]
How can one resist..![]()
![]()
![]()
![]()
Lijertjes....zij die de kleine dood gaan sterven groeten u....![]()
dus....................alles komt goedquote:
Ik heb al 20 x gezegd dat ik jou en Chas lievvvvvvvvvvvvvvvvvvvvv vind dus dat vind ik wel weer genoegquote:Op zondag 29 oktober 2006 23:28 schreef Day het volgende:
[..]
JIj zit nog steeds in je proeftijd, dus ik zou m'n mond maar houden.![]()
Ik hoef Chas alleen maar te overtuigen om je alsnog aan te pakken.![]()
truste klodderquote:
slaap lekker knulliequote:
Je had gelijk dusquote:Op zondag 29 oktober 2006 23:30 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Ik heb al 20 x gezegd dat ik jou en Chas lievvvvvvvvvvvvvvvvvvvvv vind dus dat vind ik wel weer genoeg
Ohja en dat is niet op de manier waarop ik Nikky lievvvvvvvvvvvvv vind
slaap lekker meisquote:
.. ga jij er ook al heen???quote:
quote:
.. die zit toch nog ruim een uur op zijn fietsie ... misschien valt ie er onderweg wel ff afquote:Op zondag 29 oktober 2006 23:48 schreef Manu82 het volgende:
[..]
![]()
mag ik niet zeggen anders krijg ik Jaappie achter me aan
Wat ben jij soft? Wil jij soms in die peuter z'n broekie???quote:
alstu een emmertje koffie..hihiquote:Op maandag 30 oktober 2006 10:08 schreef demins het volgende:
Doe mij ook maar een emmertje koffie dan![]()
![]()
De UHD van dit afgezaagde mopje is ruimschoots verstreken!quote:Op maandag 30 oktober 2006 07:51 schreef versabommie het volgende:
[..]
Wat ben jij soft? Wil jij soms in die peuter z'n broekie???
quote:Op maandag 30 oktober 2006 11:12 schreef puntoortje het volgende:
gelukkig mag ik zo weer wat gaan doen...
Dat zou best wel eens een heel foute opmerking kunnen zijnquote:Op maandag 30 oktober 2006 11:15 schreef demins het volgende:
[..]
Kijken of je de kinderen weer terug krijgt van school?
Denk je? Puntje is best in staat om de ironie goed in te schatten!quote:Op maandag 30 oktober 2006 11:17 schreef PH52 het volgende:
[..]
Dat zou best wel eens een heel foute opmerking kunnen zijn![]()
![]()
Ja, bagatellisequote:Op maandag 30 oktober 2006 11:23 schreef demins het volgende:
[..]
Denk je? Puntje is best in staat om de ironie goed in te schatten!
Of denk jij soms dat er enige realiteitswaarde in die opmerking kan zitten? Foei dan, PH! Driewerf foei!
Ik wacht trillend de loop der gebeurtenissen af! Er zit geen kwaad in mij!quote:Op maandag 30 oktober 2006 11:37 schreef PH52 het volgende:
[..]
Ja, bagatelliseer de zaak maar weer, maar het zou best kunnen dat oortje nu huilend achter de PC zit, en dat allemaal door zo'n UHD allang verlopen quasi leuke opmerking.
Als ik jou was zou ik maar mijn excuses aanbieden![]()
quote:Op maandag 30 oktober 2006 11:15 schreef demins het volgende:
[..]
Kijken of je de kinderen weer terug krijgt van school?
Yeahh: van Harte oortjes, had je bijna dankzij Demins je kind niet teruggekregenquote:
Het raaskallen zit jou in het bloed, he?quote:Op maandag 30 oktober 2006 11:55 schreef PH52 het volgende:
[..]
Yeahh: van Harte oortjes, had je bijna dankzij Demins je kind niet teruggekregen![]()
Kan me voorstellen dat je dat soms jammer vindt! Maar Tim lijkt me er ook wel eentje waar je nog veel plezier aan kan beleven! Die heeft ONDEUGD met koeieletters op z'n voorhoofd staan!quote:Op maandag 30 oktober 2006 12:07 schreef puntoortje het volgende:
zolang hij op school net zo lief kan zijn als thuis zullen ze hem vast niet houden daar
daan is heerlijk rustig.. die zet je voor de tv of aan het knutselen maar tim daar kan ik behoorlijk mijn handen aan vol hebben... 2 hele verschillende mannetjes zijn het ... maar wel lekker MIJN mannetjesquote:Op maandag 30 oktober 2006 12:13 schreef demins het volgende:
[..]
Kan me voorstellen dat je dat soms jammer vindt! Maar Tim lijkt me er ook wel eentje waar je nog veel plezier aan kan beleven! Die heeft ONDEUGD met koeieletters op z'n voorhoofd staan!![]()
Ik ga, denk ik, maar eens een bak koffie pakken!quote:Op maandag 30 oktober 2006 12:54 schreef puntoortje het volgende:
ik ga daan maar weer even naar school brengen en dan lekker rustig de boodschappies doen
dat ga ik ook maar weer eens doen.. ik zat te denken zal ik ff zal gaan dwijlen ... neeh komt morgen welquote:Op maandag 30 oktober 2006 13:04 schreef chas het volgende:
[..]
Ik ga, denk ik, maar eens een bak koffie pakken!![]()
Luiwammes!quote:Op maandag 30 oktober 2006 13:35 schreef puntoortje het volgende:
[..]
dat ga ik ook maar weer eens doen.. ik zat te denken zal ik ff zal gaan dwijlen ... neeh komt morgen wel![]()
![]()
.. nou ik heb al weer behoorlijk wat gedaan hoor... dwijlen vind de jongste ook erg leuk en die is morgen toch thuis... mag ie helpen..hihquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |