Ik was opgehokt en bijna uitgefokt, maar ik ben al een tijd terug hoorquote:Op zondag 29 oktober 2006 20:40 schreef Jappie het volgende:
[..]
Duckiee!!!!!!!!!Lieverd....
![]()
![]()
....waar was je nou al die tijd?
![]()
Bedoel je piccadilly?quote:Op zondag 29 oktober 2006 20:31 schreef Day het volgende:
[..]
Volgens mij gebruikt m'n zus piccalilly (rot woord) om dat te voorkomen.
Ik heb slechts vannacht dacht ik wat posts van jouw hand gelezen.......zou het idd........overigens is TL ook weinig actief geweest de afgelopen week.......zou hij dan toch speciaal als mandekker zijn opgesteld.quote:Op zondag 29 oktober 2006 20:43 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ik was opgehokt en bijna uitgefokt, maar ik ben al een tijd terug hoor
Zeker weer een gevalletje van alles gedelete voordat iemand het ziet![]()
....ik doe ook altijd piccadilly over mijn bonen enzo...quote:Op zondag 29 oktober 2006 20:46 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Bedoel je piccadilly?
piccadilly gardens![]()
Hij zat idd opvallend achter mijn reet aan...quote:Op zondag 29 oktober 2006 20:46 schreef Jappie het volgende:
[..]
Ik heb slechts vannacht dacht ik wat posts van jouw hand gelezen.......zou het idd........overigens is TL ook weinig actief geweest de afgelopen week.......zou hij dan toch speciaal als mandekker zijn opgesteld.![]()
Zit niet iedereen altijd achter jouw onbevlekt aarsje aan...quote:Op zondag 29 oktober 2006 20:50 schreef PC eend het volgende:
[..]
Hij zat idd opvallend achter mijn reet aan...
Ik kreeg een beetje het Stefanus Postma gevoel![]()
![]()
Hoe bedoel je dat?quote:Op zondag 29 oktober 2006 20:50 schreef PC eend het volgende:
[..]
Hij zat idd opvallend achter mijn reet aan...
Ik kreeg een beetje het Stefanus Postma gevoel![]()
![]()
...goeie vraag flugss...ben ik eigenlijk ook wel benieuwd naar...quote:
Dat ik me flink genaaid voelde, google anders even op Stefan Postma, misschien was je toen net het land uitquote:
Misschien dat je nog iets meer kunt uitwijden over jouw emotionele gemoedstoestand tijdens het "stefanusje" ?quote:Op zondag 29 oktober 2006 21:03 schreef PC eend het volgende:
[..]
Dat ik me flink genaaid voelde, google anders even op Stefan Postma, misschien was je toen net het land uit![]()
Ik was idd het land uit toenquote:Op zondag 29 oktober 2006 21:03 schreef PC eend het volgende:
[..]
Dat ik me flink genaaid voelde, google anders even op Stefan Postma, misschien was je toen net het land uit![]()
Misschien heeft ze het filmpje nog wel in privé bezitquote:Op zondag 29 oktober 2006 21:03 schreef PC eend het volgende:
[..]
Afgelopen 18 oktober, toen het filmpje op geen stijl stond was ik bij m'n broerquote:Op zondag 29 oktober 2006 21:10 schreef Jappie het volgende:
[..]
hoe weet jij zo snel te vertellen waar je 3 jaar geleden verbleef![]()
Wat mot jij bij de grootste concurent...quote:Op zondag 29 oktober 2006 21:11 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Afgelopen 18 oktober, toen het filmpje op geen stijl stond was ik bij m'n broer
Daar kwam ik via Googlequote:Op zondag 29 oktober 2006 21:13 schreef Jappie het volgende:
[..]
Wat mot jij bij de grootste concurent...![]()
goh ik ookquote:Op zondag 29 oktober 2006 21:01 schreef puntoortje het volgende:
zo ik ben er weer...
Ik kreeg een soort van oerdrang, mijn vandalistische jeugdzonde kwam weer bovendrijven.. ik kreeg een sterke drang om TL's op de straatstenen stuk te gooienquote:Op zondag 29 oktober 2006 21:08 schreef Jappie het volgende:
[..]
Misschien dat je nog iets meer kunt uitwijden over jouw emotionele gemoedstoestand tijdens het "stefanusje" ?![]()
Al het bewijsmateriaal zal wel gewist/gedelete zijnquote:Op zondag 29 oktober 2006 21:08 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Misschien heeft ze het filmpje nog wel in privé bezit![]()
Ik moet uit hoofde van mijn functie ook kijken wat de concurent te bieden heeftquote:Op zondag 29 oktober 2006 21:16 schreef Jappie het volgende:
[..]
Heb je het dan iig op zijn minst al aan Danny opgebiecht ? nou nou nou he ?![]()
quelle heureuxquote:Op zondag 29 oktober 2006 21:17 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ik kreeg een soort van oerdrang, mijn vandalistische jeugdzonde kwam weer bovendrijven.. ik kreeg een sterke drang om TL's op de straatstenen stuk te gooien![]()
quote:
Toe maar...carrierevrouwtje hoorquote:Op zondag 29 oktober 2006 21:21 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Ik moet uit hoofde van mijn functie ook kijken wat de concurent te bieden heeft![]()
Geen idee, zou ik 'r eens moeten vragenquote:Op zondag 29 oktober 2006 21:24 schreef Jappie het volgende:
[..]
Toe maar...carrierevrouwtje hoor...... hoe lang nog voordat je kloon af bent en door kunt op gelijke voet met Yvonne ?
![]()
Spuit 11 is ook weer vrijquote:Op zondag 29 oktober 2006 21:23 schreef versabommie het volgende:
whaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!
Heb je skype danquote:Op zondag 29 oktober 2006 21:27 schreef puntoortje het volgende:
..zal ik maar gaan zingen dan
Wat zing je...blues...jazz...pop...rock ?quote:Op zondag 29 oktober 2006 21:27 schreef puntoortje het volgende:
..zal ik maar gaan zingen dan
quote:
een advies....niet doenquote:Op zondag 29 oktober 2006 21:27 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Geen idee, zou ik 'r eens moeten vragen
zal ik het vragen? Weet je zeker dat we strax lekker knus in een ban hangenquote:Op zondag 29 oktober 2006 21:27 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Geen idee, zou ik 'r eens moeten vragen
Is dit een gil om aandacht??????quote:Op zondag 29 oktober 2006 21:32 schreef versabommie het volgende:![]()
![]()
Maar ff ter info: ik heb zojuist een imigran in me reet geduwt....binnen nu en 2 uur kan ik volledig wegvallenDus mochten jullie me ff niet zien of ik ga volstrekt raar lulle....euh vergeet dat laatste, dat doe ik al tijden hier
Dan komt het door de medicatie en ben ik binnen nu en twee dagen gewoon weer terug ....
ohwja...kep gedronken vandaag dus voor mij is het volledig onvoorspelbaar waar ik over 2 uur ben![]()
Een gil om aandacht? nee dat is zoals afgelopen nacht schat ...toen ik op jullie skype riep: ik snij alles door ik snij alles doorquote:Op zondag 29 oktober 2006 21:33 schreef chas het volgende:
[..]
Is dit een gil om aandacht??????
*OPZOUTEN*![]()
Buiten het feit dat je het waarschijnlijk puur voor je genot doet....wat heb je ?quote:Op zondag 29 oktober 2006 21:32 schreef versabommie het volgende:
[..]![]()
![]()
Maar ff ter info: ik heb zojuist een imigran in me reet geduwt....binnen nu en 2 uur kan ik volledig wegvallenDus mochten jullie me ff niet zien of ik ga volstrekt raar lulle....euh vergeet dat laatste, dat doe ik al tijden hier
Dan komt het door de medicatie en ben ik binnen nu en twee dagen gewoon weer terug ....
ohwja...kep gedronken vandaag dus voor mij is het volledig onvoorspelbaar waar ik over 2 uur ben![]()
simpele migrainequote:Op zondag 29 oktober 2006 21:34 schreef Jappie het volgende:
[..]
Buiten het feit dat je het waarschijnlijk puur voor je genot doet....wat heb je ?![]()
![]()
Hehehehe.... IK NIET!quote:Op zondag 29 oktober 2006 21:34 schreef versabommie het volgende:
Een gil om aandacht? nee dat is zoals afgelopen nacht schat ...toen ik op jullie skype riep: ik snij alles door ik snij alles door![]()
Dat ice zo lullig roep: in de lengte anders is het aanstellen neem ik hem nog kwalijk![]()
Een emigrant in zijn reet, dat zegt ie tochquote:Op zondag 29 oktober 2006 21:34 schreef Jappie het volgende:
[..]
Buiten het feit dat je het waarschijnlijk puur voor je genot doet....wat heb je ?![]()
![]()
Aanstelleritisch!quote:Op zondag 29 oktober 2006 21:34 schreef Jappie het volgende:
![]()
dr zit n off op mn stereoquote:Op zondag 29 oktober 2006 21:32 schreef chas het volgende:
[..]
*IEKS* Dat je zoiets durft te vragen!
Heb je oordopjes?![]()
torpedo!quote:Op zondag 29 oktober 2006 21:37 schreef Jappie het volgende:
[..]
Aha....dus toch puur genot....wat is de diameter sterkte ?![]()
Takkewijf...jij weet wel beterquote:
quote:
Mazzelpik!quote:
Dat zeg je nu wel...maar ik kan me best wel voorstellen dat zo'n pak slaag als vandaag behoorlijk hard is aangekomenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |