quote:Mr._T-Rex
Philip "De Oranje Beuker" Cocu nu ook succesvol in het WWF
quote:Nicky_Rincon
Argentnie blijkt beste op wereldkampioenschap levend bowlen? "
quote:methodmich
Cocu behalve prima voetballer ook sterk in Twister
-2ptquote:Zjakkie
Harde val levert Cocu geen blessure op: "Ik landde zacht"
Wij hadden op 1 en 2 moeten eindigen, toch SCH?quote:
Altijd.quote:Op zondag 29 oktober 2006 20:50 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Wij hadden op 1 en 2 moeten eindigen, toch SCH?
Nu wij het daar over eens zijn, zou Toma de uitslag even willen editten?quote:
Neem ik de 3e stek wel.quote:Op zondag 29 oktober 2006 21:03 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Nu wij het daar over eens zijn, zou Toma de uitslag even willen editten?
quote:Op zondag 29 oktober 2006 21:03 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Nu wij het daar over eens zijn, zou Toma de uitslag even willen editten?
quote:Op zondag 29 oktober 2006 21:10 schreef Nicky_Rincon het volgende:
moet ik dan een foto online zette als nummer 2, als methodmich niet op fok is?
SCH heeft bij Beschouw altijd een podiumplekquote:Op zondag 29 oktober 2006 21:15 schreef toma het volgende:
moet zeggen dat ik sterk zat te twijfelen aan een podiumplek voor SCH maar vond die van mr. T-rex toch leuker.
sorry
quote:Op zondag 29 oktober 2006 21:10 schreef Nicky_Rincon het volgende:
moet ik dan een foto online zette als nummer 2, als methodmich niet op fok is?
quote:Op zondag 29 oktober 2006 21:17 schreef Beschouw het volgende:
[..]
SCH heeft bij Beschouw altijd een podiumplek
Je mist een punt zo hè dat weet jequote:Op maandag 30 oktober 2006 09:29 schreef Mr._T-Rex het volgende:
tvp, geen inspiratie voor deze foto, misschien later
Leen mij dan maar een paar puntjesquote:Op maandag 30 oktober 2006 09:43 schreef Mr._T-Rex het volgende:
Ja, maar ik ga zo goed de laatste tijd
quote:Op maandag 30 oktober 2006 17:08 schreef vrolijke-frits het volgende:
ff aanpassen vitessezuid113 ik kan er niks van maken!
volgens mij moet t zijn :quote:Vloet wel bodnar een Hi-Five maar in Hongarije doen ze dat anders
quote:Vloet wil bodnar een Hi-Five geven, maar in Hongarije doen ze dat anders.
quote:Vloet wil Bodnar een Hi-Five maar in Hongarije doen ze dat anders
moeilijk hequote:Vloet wil Bodnar een Hi-Five geven maar in Hongarije doen ze dat anders
quote:Beschouw
Bewijs geleverd: Bodnar bij Roda weg voor jatten portefeuille ex-trainer.
quote:SCH
"Oeeeeee, hiiiiiiiihiiiiiiiiiii, iets naar links nog, ja daaaaaaaaaaaaaar"
quote:EnGCatjuh
"Kijk maar Wiljan, Red Bull geeft je vleugels!"
-2ptquote:toma
Och mallerd je bent je voorbinddildo helemaal vergeten
M'n vriendin vond die het leukst, dus vandaar tweede.quote:
quote:Op maandag 30 oktober 2006 19:25 schreef Beschouw het volgende:
Beschouw doet niet moeilijk en geeft voor de te late inzendingen
van Mwanatabu en Devano ook een punt.
vrouwen en voetbalquote:Op maandag 30 oktober 2006 19:26 schreef methodmich het volgende:
[..]
M'n vriendin vond die het leukst, dus vandaar tweede.
Ik weet nu al wie volgende keer wéér de poedelprijs krijgtquote:Op maandag 30 oktober 2006 20:24 schreef toma het volgende:
ja als je A.S.W.H. de beste vind heb je zeker veel verstand van voetbal
quote:Op maandag 30 oktober 2006 22:02 schreef Bjoro het volgende:
Hij heeft onderzocht dat ze zingen "Hi Ha de Hond-En-Lul" !
Das beterquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 08:43 schreef SCH het volgende:
Ik neem de vrijheid maar als nummer 2 - een PSV foto past wel bij deze dag
[afbeelding]
Mag ik je adviseren? Ben expert in sex-onderscrhiftenquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 16:48 schreef EnGCatjuh het volgende:
Ik ga proberen de jurering niet te vergeten. Bedankt voor t plaatsen van de foto, SCH.
quote:Zjakkie
De knuffelmarokkanen worden steeds belangrijker voor PSV
Farfan en Kone verdacht van Vampirisme
VoH: Ze konden m'n bloed wel drinken!
quote:Mwanatabu
VoH kon maar geen chocola maken van de stoere nieuwe, ingewikkelde handdruk van zijn zwarte medespelers
-2ptquote:Toma
Koné : "Nog even volhouden Jan hij is zo klaar. Straks alles in je haar smeren zoals ik altijd doe en je hebt nergens last van."
Vennegoor : "Dit is de druppel!"
Ik vond ze eigenlijk wel homoristischquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 18:51 schreef EnGCatjuh het volgende:
Tsja, tis niet mijn humor..
Terecht ook.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 19:06 schreef toma het volgende:
kreeg je ook extra punten als je 3 keer achter elkaar de poedelprijs wint ?![]()
quote:Op woensdag 1 november 2006 13:13 schreef Zjakkie het volgende:
[afbeelding]
"Zouden we dan toch uit moeten spelen vandaag?"
quote:~Devano~
~Manucharyan kan het zich veroorloven om van elke wedstrijd die hij speelt de wedstrijdbal te houden. Twee seizoenen lang al...~
quote:~SuperHarregarre~
~Goedkope Armeense ballenpomp groot succes bij Ajax~
quote:~Zjakkie~
~"Zouden we dan toch uit moeten spelen vandaag?"~
-2ptquote:~methodmich~
~Edgar Manucharyan toont Armeense skippybal~
Ik vond eigenlijk alleen die van Zjakkie echt grappigquote:Op woensdag 1 november 2006 18:37 schreef Mwanatabu het volgende:
Jongus, plaats 1 en 2 waren close en kwamen er bovenuit, rest was moeilijk
...
ik zit ook nog steeds in de anale fasequote:Op woensdag 1 november 2006 18:43 schreef existenz het volgende:
[..]
Ik vond eigenlijk alleen die van Zjakkie echt grappig
Laat de straf niet lang en hard zijn aubquote:Op woensdag 1 november 2006 19:08 schreef methodmich het volgende:
Okee, ook Mwatanabu gaat op de zwarte lijst.
quote:Op woensdag 1 november 2006 19:08 schreef methodmich het volgende:
Okee, ook Mwatanabu gaat op de zwarte lijst.
Misschien moeten we het gaan doen zoals bij de Miniplaybackshow: allemaal de derde prijs behalve tweequote:Op woensdag 1 november 2006 19:06 schreef toma het volgende:
terrechte winnaar.
had stiekem op een podium plekje gehoopt
quote:Op woensdag 1 november 2006 19:38 schreef SCH het volgende:
Ik heb onderzoek gedaan en zie dat de meeste winnaars zich bevinden onder de users die het laatst een fotoonderschrift plaatsen. MOrgen 18.00 plaats ik het juweeltje dat ik nu al heb bedacht
quote:Op woensdag 1 november 2006 19:38 schreef SCH het volgende:
Ik heb onderzoek gedaan en zie dat de meeste winnaars zich bevinden onder de users die het laatst een fotoonderschrift plaatsen. MOrgen 18.00 plaats ik het juweeltje dat ik nu al heb bedacht
Vers is lekker.quote:Op woensdag 1 november 2006 20:16 schreef toma het volgende:
[..]
![]()
en wat is jou psychologische verklaring voor dit fenomeen?
Hoe dichter bij de nul, hoe strakker om de bal om maar ff bij voetbal te blijvenquote:
Als het aan mij ligt, wordt de uitslag om 1 seconde voor 18.00 uur gedaanquote:Op woensdag 1 november 2006 19:38 schreef SCH het volgende:
quote:Beschouw
Mourinho kan bloed Rijkaard wel zuipen
quote:SCH
Mourinho spreekt het publiek toe volgens geheel Engelse traditie
Mourinho zag dubbel zoveel Schwalbes als Rijkaard
-2ptquote:Robar
Sjalala, *slik* *slurp* lalala, "ik wizlde ff zvan du glegenheid gebruik maken, nu ddaat *hips* op ze mjiddstip ztaat, som ze zegg zeg, zeggen, dazzz ik Frenk Armzaard, whahahahahahaha, eenuh mietzjuh vint.
Mail hem maar naar mequote:Op donderdag 2 november 2006 19:59 schreef Mr._T-Rex het volgende:
ik heb zelf al een leuk onderschrift, maar mag niet meedoen
toch posten?
er staat geen mail in je profielquote:
bij jou ook nietquote:Op donderdag 2 november 2006 20:12 schreef Mr._T-Rex het volgende:
[..]
er staat geen mail in je profiel
Jij wilde mailquote:
Dat envelopje boveninquote:
Dat ding langs big brotherquote:Op donderdag 2 november 2006 20:20 schreef Beschouw het volgende:
Zal wel lomp zijn, maar welk envelopje?
quote:Op donderdag 2 november 2006 20:27 schreef toma het volgende:
Als Beschouw morgen wint ga ik op groenlinks stemmen
Die kan in het schoen opeten topic!quote:Op donderdag 2 november 2006 20:27 schreef toma het volgende:
Als Beschouw morgen wint ga ik op groenlinks stemmen
Laat maarquote:Op donderdag 2 november 2006 20:40 schreef Mr._T-Rex het volgende:
PM is personal message, sinds kort ook op FokMaar dat moet je eerst activeren geloof ik.
Anders PM je mij toch ffquote:Op donderdag 2 november 2006 19:59 schreef Mr._T-Rex het volgende:
[afbeelding]
ik heb zelf al een leuk onderschrift, maar mag niet meedoen
toch posten?
Dan mats je me toch gewoon de volgende ronde?quote:Op donderdag 2 november 2006 19:57 schreef Mr._T-Rex het volgende:
jeuj
(vond die van de poedelprijs trouwens wel leuk)
ff een foto zoeken
Geldt ook voor mij. Vanavond weer kaarten en zuipen in Brabant.quote:Op vrijdag 3 november 2006 10:56 schreef vitessezuid113 het volgende:
[afbeelding]
mocht ik winnen , zal wel niet maar dan mag de nummer 2 een nieuwe foto plaatsen
Die van mij is het leukst dus laat Beschouw het maar doenquote:Op vrijdag 3 november 2006 22:37 schreef toma het volgende:
SCH of Beschouw mogen ook de uitslag posten als podiumwinnaars.
quote:Op zaterdag 4 november 2006 11:15 schreef SCH het volgende:
[..]
Die van mij is het leukst dus laat Beschouw het maar doen
dan weet ik bijna zeker welke plaats je krijgtquote:Op zaterdag 4 november 2006 11:15 schreef SCH het volgende:
[..]
Die van mij is het leukst dus laat Beschouw het maar doen
Plagiaatquote:Op zaterdag 4 november 2006 15:55 schreef WeebI het volgende:
Ik lees nu trouwens pas alle andere inzendingen, en trek hierbij die van mij terug
Hij lijkt wel verdacht veel op die van Beschouw
Tel hem iig mee voor het klassementquote:Op zaterdag 4 november 2006 15:55 schreef WeebI het volgende:
Ik lees nu trouwens pas alle andere inzendingen, en trek hierbij die van mij terug
Hij lijkt wel verdacht veel op die van Beschouw
quote:~toma~
~Ik ben Wesley Sneijder, Ik ben 4 jaar en ik doe Donald Duck na.. *kwakwakwakwa~
quote:~methodmich~
~Marco van Basten zet verjongingskuur Oranje wel erg drastisch door~
quote:~vrolijke-frits~
~Feyenoord als de kippen bij nieuwe talentenjacht~
-2ptquote:~Devano~
~Invoed Fred op jeugd L'OL jammerlijk merkbaar~
tsja, hij leek qua idee wel op wat ik zelf had verzonnen, maar die van mij vond ik leuker, dus geen prijs waardquote:
Het ging dus om het speentje van Fred, en de kinderen met hun duim in hun mond. Bovendien lijken die tenus een klein beetje op het oude uit-tenue van Lyon. Een beetje stom om een poedelprijs te geven omdat je het onderschrift niet snapt.quote:Op zaterdag 4 november 2006 17:09 schreef Mr._T-Rex het volgende:
Onderschrift van de poedelprijs zei me het minste en die over Luis Garcia snapte ik ook niet
quote:Op zaterdag 4 november 2006 17:09 schreef Mr._T-Rex het volgende:
Onderschrift van de poedelprijs zei me het minste en die over Luis Garcia snapte ik ook niet
quote:Op zaterdag 4 november 2006 19:05 schreef Mr._T-Rex het volgende:
Ow wacht, dit is VBL, hier mag ik helemaal niet komen, want ik volg helemaal niet genoeg voetbal
Arro?quote:Op zaterdag 4 november 2006 19:10 schreef SCH het volgende:
[..]
![]()
Beetje arro van Beschouw maar dat bedoelt ie niet zo, soms komt de 50-jarige in hem naar boven en zijn wij zijn kinderne.
quote:Op zaterdag 4 november 2006 19:12 schreef Beschouw het volgende:
[..]
Arro? /quote]
Gant
[quote]
Die 10 punten die ik niet gekregen heb, ga ik lekker meetellen![]()
quote:Op zaterdag 4 november 2006 19:21 schreef Beschouw het volgende:
Bij het pijltje is Mr._T-Rex, die Beschouw 5 punten door de neus boorde
[afbeelding]
niet-voetbalkennerquote:Op zaterdag 4 november 2006 20:08 schreef toma het volgende:
dit zijn trouwens (voor een niet-voetbalkenner) op de voorgrond Nedved en daarachter Galasek.
'T is nu wel de bedoeling dat je de uitslag doet om 6 uur. En niet dat je stiekem mee gaat doenquote:Op zondag 5 november 2006 14:40 schreef vrolijke-frits het volgende:
[afbeelding]
Galasek en Nedved durven elkaar niet meer aan te kijken na heftige nacht
quote:Op zondag 5 november 2006 14:46 schreef toma het volgende:
[..]
'T is nu wel de bedoeling dat je de uitslag doet om 6 uur. En niet dat je stiekem mee gaat doen
Ja, heeft iequote:Op zondag 5 november 2006 16:24 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
sorry sorry, helemaal in de war van een overwinning joh!
Jij al wat ingezonden dan?
quote:existenz
Galasek en Nedved overwegen deelname synchroon zwemmen in Peking 2008
quote:toma
Hebben Rosciky en Baros nou ookal bij jou je deo met haarlak verwisselt Tomas?
quote:Maikalo
Galasek en Nedved doen auditie voor het nieuwe Puma logo
-2ptquote:SCH
Galasek en Nedved denken aan hun volgende carriere en combineren training met auditie voor Kabouter Plop-musical: "Sla je armen in de lucht"
Die zie ik nu pasquote:Op zondag 5 november 2006 19:36 schreef SCH het volgende:
Wel een beetje lullig van die 3e plek van existenz, die is gewoon SCHaamteloos gejat van de post daarvoor.
Nee, vond ik 1 van de slechtste. Maar zo'n plagiaatje belonen, vind ik eigenlijk niet kunnen.quote:Op zondag 5 november 2006 19:52 schreef vrolijke-frits het volgende:
Ik heb een weloverwogen keuze gemaakt heren. Ik heb ook gekeken naar de eerdere post, en ookal is 'ie gejat, hij klinkt gewoon wat beter.
Wel eens met de winnaar?
Okayquote:Op zondag 5 november 2006 20:35 schreef vrolijke-frits het volgende:
Ja ik heb gewoon gelijk!
quote:Op zondag 5 november 2006 22:45 schreef existenz het volgende:
[afbeelding]
SCH's knokploeg staat klaar voor wanneer existenz weer eens niet alle ondertitels heeft gelezen
![]()
had m niet eens gelezenquote:Op maandag 6 november 2006 16:56 schreef vrolijke-frits het volgende:
Dat toma nu ook letterlijk gebruikt riekt ook naar plagiaat!![]()
Nee joh, van die aarszuig onderschriften moeten eens een keer niet winnen, het gaat om creativiteit, niet om vriendjes politiek!quote:
Wat dat betreft ben ik onbevooroordeeld of zonder scheidsrechterlijke dwalingenquote:Op maandag 6 november 2006 17:26 schreef denthemen het volgende:
[..]
Nee joh, van die aarszuig onderschriften moeten eens een keer niet winnen, het gaat om creativiteit, niet om vriendjes politiek!
Ja jij wel maar als je ziet hoe sommige in de aars van andere kruipen, daar pas ik als stevige jongen niet meer bij zo diep gaan zequote:Op maandag 6 november 2006 17:27 schreef Maikalo het volgende:
[..]
Wat dat betreft ben ik onbevooroordeeld of zonder scheidsrechterlijke dwalingen![]()
De jury beraadt zich nog steedsquote:Op maandag 6 november 2006 18:41 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
En iedereen wacht nog steeds...
quote:Robar
Leonardo poseert hier voor de presentatie van zijn autobiografie: GOD
quote:toma
Leonardo neemt "knokken voor je plek" wel heel letterlijk
quote:Nicky_Rincon
Contactadvertentie Leonardo: "iek ben liefe jonge man, zoek doesjie van drietig jaar" ontkracht door bijplaatsen foto
-2ptquote:Lurtt1
Its my duty, duty, to shake my booty, booty
aarszuig?quote:Op maandag 6 november 2006 17:26 schreef denthemen het volgende:
[..]
Nee joh, van die aarszuig onderschriften moeten eens een keer niet winnen, het gaat om creativiteit, niet om vriendjes politiek!
Geduld is een schone zaak.quote:
Kan je zelf niet tellen?quote:Op maandag 6 november 2006 19:14 schreef SCH het volgende:
Kan je er volgende x nog nummertjes voor zetten allerliefste prachtige charmante Beschouw - dan kan ik meteen zeggen op welke plaats ik sta
Sta al ruim genoeg voor. Zo houden we het nog een beetje spannendquote:Op maandag 6 november 2006 19:18 schreef Maikalo het volgende:
[..]
Moest jij trouwens geen onderschrift plaatsen?
Is dit een verkapte ik-wilde-eigenlijk-jou-laten-winnen-maar-je-deed-niet-mee-en-nu-wil-ik-weten-waarom-post?quote:Op maandag 6 november 2006 19:18 schreef Maikalo het volgende:
[..]
Moest jij trouwens geen onderschrift plaatsen?
Weet Weebl nu al hoe het hier werkt?quote:Op maandag 6 november 2006 19:33 schreef WeebI het volgende:
[..]
Is dit een verkapte ik-wilde-eigenlijk-jou-laten-winnen-maar-je-deed-niet-mee-en-nu-wil-ik-weten-waarom-post?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |