quote:dvdk
Jezus kerel ik kan je onderbroek zien met dit ding!
quote:methodmich
"Maar meneer Luinge, die letters zijn toch niet rood?" "Natuurlijk wel, ik zie twee keer geel!"
quote:Zapper
Roelof Luinge krijgt ogen John Blankenstein geïmplanteerd
-2ptquote:Waris3
Oogarts moet zelf bril na blunder
GTRFTXJX, jullie doen 't erom! Ik moet toegeven dat mijn inzending deze keer niet de beste was, maar dit was echt de druppel! Jullie zien mij nooit meer terug in deze KUTreeks!quote:Op vrijdag 22 september 2006 20:17 schreef dVTB het volgende:
Het lag erg dicht bij elkaar, dus de keuze was lastig. Bij deze nog eervolle vermeldingen voor Vitessezuid113, BigFire, Denthemen en Beschouw, maar dit is de uitslag:
[afbeelding]
[afbeelding]
2pt
[..]
[afbeelding]
3pt
[..]
[afbeelding]
5pt
[..]
[afbeelding]
[..]
-2pt
Opmaak
quote:Op zondag 24 september 2006 02:08 schreef Waris3 het volgende:
[..]
GTRFTXJX, jullie doen 't erom! Ik moet toegeven dat mijn inzending deze keer niet de beste was, maar dit was echt de druppel! Jullie zien mij nooit meer terug in deze KUTreeks!
Ik heb volgens mij al drie keer op rij de poedelprijs gekregen <_<quote:
Verzin dan betere onderschriftenquote:Op zondag 24 september 2006 02:10 schreef Waris3 het volgende:
[..]
Ik heb volgens mij al drie keer op rij de poedelprijs gekregen <_<
Of speel niet steeds tegen mij.quote:Op zondag 24 september 2006 02:11 schreef Beschouw het volgende:
[..]
Verzin dan betere onderschriften![]()
Beschouw speelt niet tegen jou maar met jou. Klinkt cryptisch, maar ik bedoel het niet verkeerd.quote:
Nja, ik zal nog één poging wagen (bij de volgende foto, want bij deze weet ik niks te bedenken), maar als ik dan wéér de poedelprijs win, weet ik bijna zeker dat jullie 't expres doen en houd ik er gewoon mee op. Overigens is het bijna niet te doen om zout te schillen, maar als je 't doet weet je wel hoe écht zout smaakt.quote:Op zondag 24 september 2006 02:21 schreef Beschouw het volgende:
[..]
Beschouw speelt niet tegen jou maar met jou. Klinkt cryptisch, maar ik bedoel het niet verkeerd.
Uhmm... Ik wist niet dat je al eerder poedelprijzen had gewonnen. Ik heb namelijk niet gelet op rangen en standen toen ik de onderschriften beoordeelde. Ook ga ik mensen niet bewust goed of slecht beoordelen omdat me dat beter uitkomt ofzo...quote:Op zondag 24 september 2006 02:08 schreef Waris3 het volgende:
GTRFTXJX, jullie doen 't erom! Ik moet toegeven dat mijn inzending deze keer niet de beste was, maar dit was echt de druppel! Jullie zien mij nooit meer terug in deze KUTreeks!
gister was er onderhoud , dus kan hij niks aan doen toen weer thuiskwam waren ze nog bezig met het onderhoud maar als jij nu alsnog de nummer 1,2,3 bekend wil makenquote:
quote:~SCH~
~Nedved geeft zich over.....maar aan wie?~
quote:~toma~
~Verwisselen van deo met haarlak de echte oorzaak waarom Nedved niet meer voor het nationale team uit wilde komen.~
quote:~Borizzz~
~Nedved na 3 jaar nog steeds niet geslaagd voor cursus "juichen na doelpunt"~
-2ptquote:~EnGCatjuh~
~Dubbele knieschijven maken van Nedved ook een verdienstelijk ballerina~
quote:De fokker die aan de haal gaat met de eerste plaats, zet voor 22 uur 's avonds de volgende foto in dit topic.
Als de winnaar niet op tijd een foto plaatst, doet de nummer twee of drie dat, maar de jurering wordt gedaan door de winnaar van de voorgaande foto, die dus kan niet meedoen.
Als deze winnaar de jurering niet doet, doet dat degene die de foto plaatste. Hij of zij mag het eigen onderschrift geen punten geven.
De uitslag wordt de volgende dag tussen 18.00 en 20.00 bekend gemaakt en hiervoor staat een opmaak ter beschikking.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |